Keresés

Részletes keresés

kumming Creative Commons License 2012.11.01 0 0 5076

Nem tegnapelőtt történt egy HV-s Solarissal?

 

De igen. Jobb hátsó kereke teljesen eltünt a kráterben.

Előzmény: marky-511 (5075)
marky-511 Creative Commons License 2012.11.01 0 0 5075

Ott beszakadt az út egy busz alatt.

 

Nem tegnapelőtt történt egy HV-s Solarissal? Mert akkor pont ott voltam mögötte, nem sokkal az eset után. (kicsi a világ :D )

 

Ott még vagy egy hétig lezárás lesz.

 

Akkor ideje lenne szólni a szerkesztőknek. De én ideiglenesen át is terelném a 19-est a Dobozi utcára.

Előzmény: kumming (5074)
kumming Creative Commons License 2012.11.01 0 0 5074

Igazából az ilyen balesetes híreknek semmi jelentősége hogy felkerűljön a honlapra. Ezek gyors lefolyásu problémák. Mire eljut a hír az utashoz, és reagálna, már vége is van. A Rakovszki esete más. Ott beszakadt az út egy busz alatt. Ott még vagy egy hétig lezárás lesz.

Előzmény: DBvonatinfó (5072)
marky-511 Creative Commons License 2012.11.01 0 0 5073

Na igen, az Epreskert utcai cikk napokig olvasható volt a weblapon (a főoldalon), a Rakovszky-ról még most sem írnak semmit. Jellemző. Pedig óriási a torlódás. Valószínűleg ami 18:50-kor húzott el az orrom előtt, az a 18:05-ös volt, a 18:55-kor érkező pedig a 18:15-ös. Abban az időpontban a 18:35-ösnek kellett volna érkeznie, de az még valahol a Mátyás Király utcán lehetett, köszönhetően a kialakult helyzetnek.

Előzmény: DBvonatinfó (5072)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.11.01 0 0 5072

F*sza, hogy a dkv.hu-n erről semmi információ. 

 

Keddi eset, a dkv.hu-n megjelenik 10:30-kor a hír, miszerint a Mikepércsi út és az Epreskert utca sarkán baleset történt, és emiatt az arra járó buszok a műszaki mentés ideje alatt kerülőútvonalon közlekednek, majd 10 perccel később megjelenik az, hogy a forgalmi rend helyreállt... Nem tudom, hogy pontosan mi történt, mert a HAON-on is csak a DKV honlapjáról vették át a hírt, de nekem elég furcsa ez is, szóval sztem jókora késéssel rakták ki az információt erről a balesetről is... Plusz most olvasom a HAON-on, hogy hétfő este a Derék utcán hatos karambol történt, na erről sincs a DKV honlapján semmi hír, pedig biztosan befolyásolta némileg a buszközlekedést... :@ Eléggé zavaró ez az igénytelenség!

Előzmény: marky-511 (5070)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.11.01 0 0 5071

Azért most egy kicsit extrém esetben próbáltad ezt ki. Hiszen nagyon sokan mennek a napokban a temetőbe. ... Bár ezzel szemben az is igaz, hogy most viszont egyetemisták jóval kevesebben vannak, mert a karok egy részén szünet van. 

 

Ezzel tisztába vagyok, de sok fiatal bőrönddel szállt fel a buszra (nyilván vmely egyetemi karról jöttek) és természetesen sok idős ember ment a temetőhöz is nyilván, és ez okozta a tömegnyomort. Pl. a Dóczy József utcán, az Egyetem tértől alig pár méterre lévő megállóban volt talán a legnagyobb a tömeg, amikor megérkezett a busz.

 

Viszont ettől függetlenül tényleg hülyeség a 20 perces követés tanszünetben..., mert akkor is van tömeg rendesen.

 

Sztem a 15 perces követést, ha visszállítanák, akkor mérséklődne a zsúfoltság, bár nem tudom, hogy tanítási időszakban, amikor délután 15 percenként jár a 22-es és a 24-es, hogy akkor mennyire zsúfoltak a buszok, mert az az igazság, hogy ritkán járok ezekkel a viszonylatokkal, nyilván egy nálam okosabb ezt jobban tudja.

 

Előzmény: balazs2008 (5065)
marky-511 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5070

Ma esti történet. Ezúttal időpontot is írok, mivel senki nem felelős a kialakult helyzetért.

 

A 18:35-ös 19-est akartam elcsípni, ami ugye '56-ra kell a megállóba érjen. '50-kor elhúzott az egyik a vörös templom előtt, azt hittem, a szokásos korábban indulás. Már készültem telefonálni a DKV-nak, de erre '55-kor befordult a Hajnal utcáról egy 4-es pótló, mögötte egy újabb 19-essel. Mivel a pótló takart, a 19-es nem vett észre, de végül megállt. Elnézést kértem, a vezető közölte, hogy a Rakovszky utcai lezárás miatt minden 19-es pontatlanul közlekedik.

 

F*sza, hogy a dkv.hu-n erről semmi információ. Ideje lenne fontolóra venni a Dobozi utcai vonalvezetést, és nem csak a mai helyzet miatt. Rendszeres a forgalmi dugó, ami a 16-ost, vagy a 21-est kevésbé befolyásolja, de a gyakrabban közlekedő 19-esnek komoly bajokat okoz.

ckg471 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5069

A BRS-318-cal merrefelé cirkálnak mostanság?

Valamint a Nagyálló hurokban miért van lezárva a belső vágány?

atty707 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5068

Sztem a többségük nem örül ennek, én pl. ha a buszsofőr lennék, biztosan nem örülnék, ha állandóan egy másik járat mögött kellene mennem és minden megállóban megállni, mert nem tudom, hogy ki akar esetleg az én buszomra fölszállni, miközben nincsen leszálló, és akár mehetnék is tovább...

Mivel mindkét járatnak ugyanaz a cél végállomása, így ez teljesen érthetetlen. A legrosszabb, hogy emiatt az utasok a csatlakozásokat késik le.

 

 

Előzmény: DBvonatinfó (5058)
atty707 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5067

A józsai buszokon megdöbbentem, minden hétköznap reggel vonatoznak? 

Igen, sajnos rendszeres az, hogy már Józsán összetalálkoznak, és nem is eresztik el egymás kezét a Segner/Nagyállomásig. Amióta megvariálták az indulási időket ('38/'42), azóta még rosszabb a helyzet.

Előzmény: DBvonatinfó (5058)
atty707 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5066

Köszönöm a korrekt választ!

A pontos közlekedést kb. valamely olyan marketinges találhatta ki a dkv-nál, aki sosem utazik a saját járművükön , mert gyakorlatilag lehetetlen megoldani ekkora városban, főleg úgy, hogy a jelzőlámpák összehangolásában is vannak hiányosságok. Az utasok azt szeretnék, ha sűrűn járó járművekkel minél gyorsabban lehessen eljutni az uticéljukhoz. Amit a dkv csinál, az sajnos vicc kategória, pont ennek az ellenkezője. Túlzsúfolt járműveken zötykölődik az ember olyan lassan, hogy kerékpárral, vagy akár gyalog is (rövid távon) megelőzik a buszt. Akkor minek szálljanak fel a heringjáratra?

 

A trolipótló nem furakszik, mert neki van elsőbbsége, és ő is időre megy.

Ezt nem tudtam, de akkor se tartom korrekt megoldásnak azt, hogy a troli(pótló) a rohanó utasok közé hajt, majd nem várja meg az embereket. De az se korrekt, hogy a baromi ritkán járó járművek (12-15 percről beszélünk troli esetén is) DIREKT nem várják be a másik járművet. Az mennyivel jobb, hogy becsukja az ajtót, előregurul 3-4m-t, majd ott áll 2 percig, mert a Nyugatin a forgalomtól nem tud kifordulni. Persze utas már nem szállhat fel, hiába verik szét az ajtót, hogy nyissa már ki! Jobb esetben oda se néz (elmélyülten figyeli a lámpánál várakozó hölgyek dekoltázsát), rosszabb esetben vigyorogva! mutogat, hogy amoda (mármint vissza 2-3m-re) van a megálló. Sajnos ez a tapasztalat, mind megtörtént eset... Az a helyzet, hogy ha én így viselkednék a cégem ügyfeleivel, másnap már be se kellene mennem! Tetszik, nem tetszik az utasok a dkv ügyfelei, mivel egyre kevesebb teljes árú bérletet váltó van, talán meg is kellene becsülni!

 

A menetrendet nem mi készitjük, mert nincs rá időnk, ezért átpasszoltuk a menetrendeseknek.

Ezt gondoltam, de tetszik, nem tetszik, a menetrend készítők marhaságaiért, hibáiért, valamint a vezetés agyament ötleteiért a járművezetőkön csattan az ostor, valamint azon a pár ellenőrön, akik néha-néha mutatkoznak. (Nagy örömömre, a bliccelőket igenis büntessék meg!) Sajnos ők vannak a tűzvonalban! 

 

Azt megértem, hogy a járművezető nem jelzi ezeket a szervezési problémákat (gondolom neki is feltűnik az, hogy a rendszer, amiben dolgoznia kell nem utasbarát, és mindennek ő issza meg a levét), mert félti a munkahelyét, vagy nincs joga hozzá, hogy jelezze ezeket. Azt is elfogadom, hogy akik készítik ezeket a "menetrendeket" nem tapasztalják meg a hibákat, mert a szolgálati autó (ha van) sokkal kényelmesebb De! A forgalomirányítóknak nem tűnik fel, hogy nem jó egyszerre indítani a 3(A)/4 trolit (15/31buszt, stb...)? 1 perc a hivatalos indulási idő között a különbség! (Gyakorlatilag azt jelenti, hogy a Segnertől a Burgundiáig vonatoznak.) Utána 12-15 percig semmi! Nekik sincs joguk szólni, hogy "hé öcsi, ez így nem jó, csinálni kellene vele valamit"?

 

Egyszerűen nem értem a cég viselkedését. Oké, hogy kevesebb a busz, mint a Volán idejében volt, de mindez nem indokolja azt, hogy ész nélkül csinálják a dolgokat. A HV idejében tudta az ember, hogy bárhonnan megérkezik valamely fő csomópontra (Nagyállomás, Segner, Doberdó) munkaidőben, akkor 5-7 percen belül lehetősége van továbbutazni a belváros irányába. Most már erre lassan csúcsidőben sincs lehetőség! Hétvége meg maga a vicc kategória! Ott össze voltak hangolva valamilyen szinten a járművek. Itt ennek nyoma sincs!

És megy a csodálkozás az önkormányzat, valamint a felsővezetés részéről, hogy nincs utas, meg veszteséges az egész. Nyereséges sosem lenne, de ha összehangolt közlekedést sikerülne megoldani, akkor (főleg a tél közeledtével) jelentős utasnövekedést lehetne elérni.

Vagy nem ez a cél?

 

balazs2008 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5065

Azért most egy kicsit extrém esetben próbáltad ezt ki. Hiszen nagyon sokan mennek a napokban a temetőbe. Ezért is voltak szerintem extrém sokan. Bár ezzel szemben az is igaz, hogy most viszont egyetemisták jóval kevesebben vannak, mert a karok egy részén szünet van. Viszont ettől függetlenül tényleg hülyeség a 20 perces követés tanszünetben..., mert akkor is van tömeg rendesen.

Előzmény: DBvonatinfó (5064)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5064

Ma számomra 1000%-ban bebizonyosodott, amivel eddig is mindenkinek baja volt, mondván, hogy a 22/24-esen a tanszünetben délután alkalmazott 20 perces követés zsúfoltságot fog okozni. Ma mentem az István úttól a Klinikára a 22-essel és a Kishegyesi úttól kezdve a Klinikáig (de nyilván még utána is) hatalmas tömegnyomor volt, amit leginkább az tetézett, hogy a Dóczy József utcán, meg előtte a Böszörményi úton az Agrártudományi Centrumnál is már hatalmas tömeg várta a buszt a megállóban és már az ajtókat alig lehetett bezárni, nem csodálkoznék rajta, ha utasok is lemaradtak volna, de ebben nem vagyok biztos. A 24-esen két csuklóst is láttam, a 22-esen is volt már egy, amikor hazatértem. De akkor is, nagy marhaság volt ezen a két viszonylaton járatritkítást végrehajtani... :S

marky-511 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5063

A Rakovszky-ról se könnyű, de ott legalább jó helyen van a lámpa előtt a vonal, a kocsik orrától el lehet férni. Szvsz ugyanaz, mint a Miklós utcán. Az Ótemetőn viszont nincs záróvonal, bár nem is torlódik úgy fel a forgalom. Esetleg le lehetne csippenteni a peronból az Ybl előtt, hogy egy ívből be lehessen állni.

Előzmény: kumming (5062)
kumming Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5062

Ja, mint járművezető, mennyire volt nehéz kifordulnod az Ybl fele?

 

Semmivel sem nehezebb, mint az Ótemetőről a Rakovszkira. Bár akkoriban nem volt ekkora járműpark, de most sem okozna gondot.

Előzmény: marky-511 (5061)
marky-511 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5061

Volt amikor nem volt egyirányú, és olyan is volt, hogy az Ótemető fele volt egyirányú. Elvileg pont azért változtatták meg a haladási irányt, mert sokan ott kerülték el a dugót. A tömegközlekedésnél viszont pont azt kéne nézni, hogy minél kevésbé legyen zavarérzékeny egy útvonal.

 

A Doboziba való bevitel se lenne rossz, csak ugye az Ybl kimaradna. Ezért is lenne jó a Dobozi utcai útvonal. Az ellenirányú közlekedés nem hinném hogy gondot okozna, Józsán sokkal szűkebb utcákon is elfér a kétirányú forgalom.

 

Ja, mint járművezető, mennyire volt nehéz kifordulnod az Ybl fele?

Előzmény: kumming (5060)
kumming Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5060

"még a '80-as évek elején a 6-os a Dobozi utcán közlekedett. TUdom, hogy most fordított irányban egyirányú, de ki lehetne próbálni a tömegközlekedési ellensávot"

 

Így igaz. Ellen sávhoz keskeny, de simán meglehetne forditani a haladási irányt, és még megálló sem maradna ki. Régen mikor még nem volt egyirányu (vagy csak forditott? már nem emlékszem) párszor átvágtunk ott, ha nagy volt a dugó. De ha átadják a 4-es elkerülőt talán kisebb lesz a forgalom.

Előzmény: marky-511 (5059)
marky-511 Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5059

Elég szomorú, bár érthető, mert nem a belvárost fejlesztenék vele, a turisták nem veszik észre...

 

Más:

Kummingnak igazat kell adnom, mert tényleg ezt teszi a sok hülye szabály. Viszont a 4-es troli menetrendjét anno úgy szerkesztették, hogy a józsai viszonylatokhoz igazodjon a menetrend, ugyebár régen a józsaiak közlekedtek a Dobozira. Az sem volt jó megoldás, de a jelenlegi sem.

 

Megint más:

Az egész városban valami őrületes dugó van, és furcsamód a legtöbb busz tele van.

A Rakovszkyn félpályás lezárás van, legalább 10 percem ment el miatta. Ez gondolom a 19-es követését is rendesen befolyásolja. Bár nincs mindig lezárás, a dugó, és az emiatti csúszás állandó. Valamikor nagyon régen, még a '80-as évek elején a 6-os a Dobozi utcán közlekedett. TUdom, hogy most fordított irányban egyirányú, de ki lehetne próbálni a tömegközlekedési ellensávot, és egy megálló sem ártana. Megálló nem maradna ki, de a menetidőn perceket lehetne spórolni.

 

Végül közlemény a dkv.hu-ról:

A 3A trolibuszok is a Köztemetőig közlekednek

Előzmény: DBvonatinfó (5056)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5058

Ugyanez a baj a 15/31, valamint a 34/35/36 (reggel vonatoznak), 3(A)/4 járatokkal is a közös szakaszukon. Valamit tényleg kellene csinálni, mert ez így nagyon nem jó.

 

A józsai buszokon megdöbbentem, minden hétköznap reggel vonatoznak? :O Ami meg a másik kettőt illeti, a 15/31 meg a 3/3A/4 esetében ugyan eltérő az útvonal, de a közös szakaszokon tényleg gyakran mennek egymás mögött, szóval ezeket a vonatozásokat sztem ki kellene szűrni a menetrendből, amennyire lehet! Ma amúgy a 25-ös két perccel hamarabb jött a színházhoz, a 41-es meg pontos volt, de mondanom se kell, a 25-ös elég sok embert elvitt...

 

Tudom, hogy a fórumot járművezetők is olvassák. Tőlük szeretném kérdezni, hogy miért jó az nekik, hogy vonatoznak egymás mögött?

 

Sztem a többségük nem örül ennek, én pl. ha a buszsofőr lennék, biztosan nem örülnék, ha állandóan egy másik járat mögött kellene mennem és minden megállóban megállni, mert nem tudom, hogy ki akar esetleg az én buszomra fölszállni, miközben nincsen leszálló, és akár mehetnék is tovább...

 

Ráadásul amit nem értek, hogy jön befele a 36-os a segnerre, a troli(pótló) meg azért is befurakszik elé (sokszor a 36-nak "vészfékeznie" kell), majd a 36 vezetője véletlen se nyitja ki az ajtót, nehogy át lehessen már szállni. Ezt miért kell? Ettől nagyobbnak érzik a ...-t?

 

Ez érthetetlen...

 

Ennyire jó érzés, hogy "igen, megint besz*pattunk x db embert"? Természetesen tisztelet a nem kevés kivételnek akik korrektül végzik a munkájukat!

 

Biztos van néhány paraszt, aki ennek örül, és természetesen nagy tisztelet azoknak, akik korrektül végzik munkájukat, és csak bízni tudok benne, hogy talán ők vannak többen...

Előzmény: atty707 (5053)
kumming Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5057

"Tőlük szeretném kérdezni, hogy miért jó az nekik, hogy vonatoznak egymás mögött?"

 

Ti szerettetek volna annyira pontos közlekedést. Ez a vége. Ha meg csúszik valamelyik, akkor megy, mert a következő járatot nem akarja lekésni.

 

"Ráadásul amit nem értek, hogy jön befele a 36-os a segnerre, a troli(pótló) meg azért is befurakszik elé (sokszor a 36-nak "vészfékeznie" kell"

 

A trolipótló nem furakszik, mert neki van elsőbbsége, és ő is időre megy.

 

"Ettől nagyobbnak érzik a ...-t? Ennyire jó érzés, hogy "igen, megint besz*pattunk x db embert"?"

 

Nem, nem érezzük nagyobbnak, nagy az enélkül is. És nem jó érzés, mert nem mi szopattunk be x embert, bár néha még okunk is lehetne rá. A menetrendet nem mi készitjük, mert nincs rá időnk, ezért átpasszoltuk a menetrendeseknek.

Előzmény: atty707 (5053)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5056

Én nem hallottam ilyesmiről, és most utánanéztem a Google-n is, de ott sem találtam cikket vagy dokumentumot ilyen tervről. Szóval vagy letettek róla vagy jegelik...

Előzmény: marky-511 (5052)
Yooha Creative Commons License 2012.10.31 0 0 5055

Hm, megnéztem Norcon és tényleg ott egy járda. Akkor vagy nem találtam meg, vagy a sárrengeteg azt is betemette :)

Előzmény: LoLkA (5054)
LoLkA Creative Commons License 2012.10.30 0 0 5054

Azt a megállót Vincellér utcának hívják és meg lehet közelíteni természetesen járdán, igaz csak egy irányból.

Előzmény: Yooha (5045)
atty707 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 5053

Ugyanez a baj a 15/31, valamint a 34/35/36 (reggel vonatoznak), 3(A)/4 járatokkal is a közös szakaszukon. Valamit tényleg kellene csinálni, mert ez így nagyon nem jó.

 

Tudom, hogy a fórumot járművezetők is olvassák. Tőlük szeretném kérdezni, hogy miért jó az nekik, hogy vonatoznak egymás mögött? Tegnap is, és ma is a 36-os a 35-ös s*ggében ment végig, ha az megállt valahol, akkor ez is beállt a megállóba függetlenül attól, hogy van-e leszálló, vagy nincs. Ezt miért kell? Az utasok meg szidják a söfőr felmenőit, mert lekéstük a csatlakozást mind a 10-es, mind a 11-es, mind a 3-as troliról. Végülis mi az a 10-20 perc várakozás, nem igaz? Ráadásul amit nem értek, hogy jön befele a 36-os a segnerre, a troli(pótló) meg azért is befurakszik elé (sokszor a 36-nak "vészfékeznie" kell), majd a 36 vezetője véletlen se nyitja ki az ajtót, nehogy át lehessen már szállni. Ezt miért kell? Ettől nagyobbnak érzik a ...-t?

Ennyire jó érzés, hogy "igen, megint besz*pattunk x db embert"? Természetesen tisztelet a nem kevés kivételnek akik korrektül végzik a munkájukat!

Előzmény: DBvonatinfó (5051)
marky-511 Creative Commons License 2012.10.30 0 0 5052

Úgy 10 évvel ezelőtt hallottam valami olyasmit, hogy a Külső Létai út, és a Vámospércsi út között építeni fognak egy szilárd burkolatú utat. Az sokat segítene a tömegközlekedés szervezése szempontjából, lehetne csinálni pl. egy 41-45 összevonást. Kevesebb busszal több utast lehetne szállítani, és az indulási időket is át lehetne alakítani.

Azóta letettek erről a tervről?

Előzmény: DBvonatinfó (5051)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.30 0 0 5051

Én mivel minden szerdán (valszeg holnap is) járok a Csokonai Színház környékén, így én most tapasztalatból írok. Dél körül szoktam fölszállni a színház oldalában lévő megállóban a 41-esre, és ugye a 25-ösnek és a 41-esnek elvileg egyszerre kéne érkeznie, de általában mindig a szóló 25-ös jön pontosan, míg a csuklós 41-es 3-4 perces késéssel érkezik a megállóba. A 25-ös, ahogy te is mondod, elviszi az utasok 80-90%-át, míg a 41-esre csak néhányan szállnuk föl, viszont sok a leszálló. És ugyanez a helyzet az autóbusz-állomásnál is, de ugye az most tabu a lezárás miatt. Szóval, valóban nem ártana felülvizsgálni az indulási időket vagy esetleg a járműkiadást...

Előzmény: vanyi94 (5048)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.30 0 0 5050

Érdekes...

Előzmény: marky-511 (5046)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.30 0 0 5049

Az utca legvégén, az első megállóban a Kishegyesi felé (nem tudom mi a neve) 

 

Sztem a Vincellér utca megállóra gondolhatsz.

Az az igazság, hogy majd holnap fogok arra járni és akkor szemügyre veszem a mostani viszonyokat, ha nem felejtem el... :) Annyi biztos, hogy a Sárvári Pál utcánál és a Holló László sétánynál is el lehet jutni járdán keresztül a megállóba, de a Vincellérben nem vagyok biztos. Még annyi biztos, hogy ilyen nagy eső után, mint ami most volt, csupa sár minden, mert a Derék utcán füves-homokos terület van az út és a szervízút között, ami esős időben értelemszerűen sárrá változik.

Előzmény: Yooha (5045)
vanyi94 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 5048

Valamit kéne csinálni a 25/25y és a 41/41y menetrendjével, mert a buszok konvojként közlekednek a Csokonai Színház és a Komáromi Csipkés Gyögy tér között oda és vissza is. A legrosszabb az egészben az, ha az ember a Csokonai Színház felé utazik csúcsidőn kívül, akkor a 25-ös ér a megállóba először, ami szóló jármű, így az teli lesz, s 2 perc múlva megérkezik a 41-es, amiben csuklós busz van, így azon az utasok csak lézengenek. Ezért meg kéne cserélni a busz kiadást, vagy a menetrendet úgy variálni, hogy ne egyszerre menjenek el a járatok.

 

LMG-003 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 5047

Egy kép a Helyközi autóbusz-állomás megállóhelyről amiért nem állnak be a buszok.A képen látszik,hogy a gödör bevan temetve már csak aszfaltozni kéne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!