Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Amit nem látsz, azt mindet elvitték. EWU-298, EWU-410, FLX-27t, FLX-277, FLX-295, MLB-881, MNR-958, JID-090. Ezeket az EAGokat vitték el. Hatvanban nem sok maradt, szerintem még idén lezárul az Ikarus korszak. Ennél többet még nem merek leírni, mert ki tudja mi változik még itt.
LIR-568 volt. Gyöngyösre vitték, mint eddig szinte mindent. A hátsó selejtsor is szépen ürülget kifelé, hamarosan eltűnik az összes selejt a Hatvani telephelyről.....
Műszaki vizsgából nagy következtetéseket ne vonj le, van ami már lassan 1 éve lejárt vizsgával áll, és állományban van (más üzem), bármikor vizsgázhat és mehet. :D
A Szilasfoodot,ha még megvan, olyan jármű kell,hogy vigye, ami űtőképes,viszont el van tűnve szem elől.A jelen helyzetben esetleg a KZX-002 Credót,vagy az LNK-251 Setrát tudnám elképzelni.Ha valaki mást tud ezekről,akkor valószinűlg nincs már meg.
A Mátrai Erőmű járatai viszont szerintem szerződésesek,az Apc-Erőmű egységet a Bosch szolgáltatóváltás után Hatvan kapta meg Gyöngyöstől,sokáig az FLR-368 járt rajta,most az LNK-257-é.
Tényleg, az NZM-et ki is felejtettem! Nem véletlenül kérdeztem, ugyanis a GMP-948 már papíron nem hatvani, meg persze a HJY-570 végképp nem. Utóbbi már előbújt Szolnokon, előbbin viszont nem lepődnék meg, ha még mindig kint lenne Hatvanban.
***
Egyúttal egy kis pontosítás a szerződéses járatokhoz. Mivel az Apollót és a Decathlont a többi vonalon maszek csinálja, a Decathlon-Salgótarjánon pedig kémeim egy 100%-ban maszek kisbuszt jelentettek, így nyugodtan feltételezhetjük, hogy ezek a járatok sem valóban a Volánbusz által üzemeltetett céges buszok, hanem a két Rákos-Ivecót bérli valamelyik hatvani cég (az Armamaxa, a Perszon 2005 vagy az Egaltrans). Alátámasztja az elképzelést, hogy a még Bosch-os, de már KMKK-s érában is az Armamaxa bérelte a két FLR-t, az ajtón az ő matricájukkal, de a KMKK állományának részeként. Szóval papíron szerintem ez sem a Voláné már. A budaörsi és budapesti járatok megszűnésére is egyre több jel utal, elsősorban az, hogy a Vario elkerült Gyöngyösre, a kis Credo meg tartaléknak látszik. Ebben az esetben pedig meg merem kockáztatni, hogy egyedül a Szilasfood maradt meg, már ugye, ha megvan még.
Nem inkább Szirmabesenyő lehetett az úti cél, ahol elég sok ÉMKK-s selejtet bontottak el (az egyesülést megelőzően és az után is)? Már csak a vontatóból is kiindulva.
Az RMT-731 is lehet,hogyaz Egaltranshoz tartozik,tavaly láttam Hatvanban is. Az utóbbi pár évben több FCC is feltünt Hatvanban,még a Bosch-hoz járt a PBR-511 és a NYE-323,utóbbi később az 1-en helyi járatozott is.A tavalyi nagy vonatpótlózásban felotünt az RKB-551 és RHY-720,utóbbi sokáig járt az 1-esen is,össze is tört közben.Most újdonságként meg az RMT-732tűnt fel. Egyébként finoman szólva is szürnyű a kinézetük.
Még egy újság Hatvanból,valószinűleg levizsgázott a GLB-716 E-94,helyi járaton pótol,főleg az NWX-337 Volvo helyén.
IBSt valamikor tavaly nyáron áthelyezték Pestre. Augusztus magasságában egyszer volt itt javításon, majd visszament. Aztán ahogy elvitték az MRJ-109-et, IBS visszajött ismét. Érdekes, hogy visszahelyeztek egy olyan gépet, ami egyszer itt szolgált. Ilyenre nagyon példát a hatvani életben nem nagyon tudok.