Ugyan nem GS 500, de talán hasznos lehet valamelyikőtöknek:
Mint lentebb említettem még korábban, a kis GN 125-ösöm igen halovány teljesítményeket produkált. Még kértem is itt tanácsokat, hogy mi a fenét lehet kezdeni ezzel. Gyakorlatilag a csepeli Kvassay út 3 km-e kellett ahhoz, hogy 70-es tempóra felgyorsuljon utazó 50-ről. Na, tegnap megtörtént a megbontás az Egressy úti melóhelyemen. Már az gyanús volt, hogy leállításokkor egyet még visszalőtt a kipufogóba. Azt hittük, hogy gyújtás-gond. Megnéztük, jó helyen volt. Majd gyertya ki, kompressziómérés. Kompresszió jó, de miért csontfehér a gyertya? Őzbarnának kéne a tankönyvek szerint lennie ... Porlasztó szét: a membránon 3-4 gombostűfejnyi kis lyuk ... Falsot szívott a nyomorult, ezért nem ment, majd mikor ráhúztam a csutkagázt, még több levegőt kapott, és mégúgyse ment. Szerelő cimborám hitetlenkedett, hogy mivel ment ez a motor, merthogy benzinnel nem, az biztos! Jövő péntekre megvan az új membrán (meg kellett rendelni), és remélem, hogy erőre kap a kis paripa. Legalább már tudom, hogy addig miért ne húzzam neki, mert úgysem fog jobban menni ...
Annyira nem volt könnyű főleg olyan melóhelyen mint régen, gyönyörűséges Elektropont, kerestünk havi 60- at ebből befizettem a csekket, maradt gy hónapra 5 ezer ft.. Még jó hogy itthon lakok (sajna) még szülőkkel, és nem kellett kaját rezsit fizetnem. Utána volt egy taka, ami miatt két és fél hónapot vlt abban az évben a motor a szervízben. Nem sok pénzem van mocizni, szal én büszke vok erre a 24 ezerre is!!! :)
Kopé avagy Sün barátommal tartottunk egy hirtelenfelindulásból elkövetett gs500 barkácsolást és a topicban tárgyalt fokozatkijelző elkészült és beépítésre került.
Nagyon karaj lett, de legalábbis nekem tecc.
Kicsit parás volt a kábelezés mert UTP kábellel oldottuk meg a kijelző és a dióda tömb között, és ezt nem mertem a hengerfej felett közvetlen vinni. Végül találtam egy merevítőt ami jól eltartja a hegnerfejtől, de a tank sem passzirozza szét.
Ja, 1202 km-el tért téli álomra a gép. OK ez nem sok, de a Tied ha jól emlékszem már 4. éves, így könnyű begyűjteni 24ekm-t... :-))) Még utolérhetlek, csak autóról motorra kell kell váltanom amikor dolgozok... :-) Az OFF autómban 2 hónapos korában 12200 km volt, de sajnos 2 hete ugyanannyi van benne, azóta áll a helyi VW szervizben... :-(
Háát, az ez évi első gurulás után nagyon megfogalmazódott bennem, hogy chopperre kellene átnyergelni, bár nekem igazából a normál utcai motorkerékpár a szimpatikus, ahová eddig a GS 500-at (és az ER-5-öt) gondoltam. De rohadt fárasztó volt az első 50 km. A tegnapi meg a mai gurulás már kevésbé fárasztott... Lehet hozzá tudok szokni...? :-)))
Ja, öregszem. Jövőre itt a 4. X... :-( Ez van, de ezzel így vannak még sokan mások is... :-)
Édes jézus! :) Még be sem járattad a gépet, vagy csak én látok ezer pár km- et azon a képen?? Én meg lassan a 24 ezresre kell vigyem a vasat, hát nem várom, nem lesz túl kevés lé- ha csak belegondolok ez eredeti 7- 8 ezres légszűrőbe.. Valaki próbálta már ezt a magyar utángyártott szűrőt- nem jut eszembe a neve.. asszem kkpvt9 vett ilyet bele, meg is keresem.. :DDD
Tisztelettel megjegyzem hogy öregszel CsA kolléga! :) Lassan kezdheted nézegetni a csoppereket, úgyis az lesz a Gs- ből ha így haladsz! :DDD Nekem átlag 100- 200 km közt szokott lenni az egysegg távom, de a kétszáz után már majdnem úgy is maradok, és abban benne van az, hogy a lámpánál, ha városba érek akkor nyújtózok egy nagyobbat, vag egy 5 perces lazítás. Kisújra tavaly egyszuszra lementem így. Kira volt! :) Bár lehet az Er5 kényelmesebb mint a suzi?? Nem hinném...
Én ha kimegyek motorozni, akkor 30-60 km az amit összesen megyek (egy motorral, de általában mindkettőt előveszem, amelyik le van vizsgáztatva). Ebéd helyett most is mentem, az OFF Pannóniával 30 km-t, rögtön utána pedig a GS-el 60 km-t, így a mai dózis 90 km lett... :-) eddig... :-)))))
A csomagtartó gyári, 20eFt körül volt az ára, a motorral együtt rendeltem meg a szalonban, ahol vettem (azóta már bezárt a kereskedés...). Akinek van lakatos ismerőse, ennyiből csináltathat egy nagyobbat, ami használható is, és még egy krómozás is belefér az árba. Ez a gyári elég kicsi, igazából egy platni nélkül rögzülő hátsó doboz felrakásához elég max. A festése pedig a gumipókos rögzítésnél szépen karmolódik, vagyis nem túl tartós... :-(
Csatolok két OFF képet a "megfelelő méretű" csomagtartóról, a mai motorozáson készült. A motor előző tulajdonosa csinálta(tta) betonvasból, ezen hordta a tápot meg a gázpalackot... :-)))
Én, ha motorozom, akkor kb. 50 km-enként állok meg egy-egy cigire. Ennyi idő alatt nem szokott elfáradni, de ilyen bizsergésfélét azt érzek. A magasítás szerintem jó ötlet, csak ne túl nagyot, nehogy a bowdenek és a kábelek rövidnek bizonyuljanak. Nekem az ülés lehetne lejjebb, de nem vészes (177 cm vagyok).
A hátsó csomagtartó konzolod valami gyári vagy házi gyártmány. Tetszik benne, hogy nincs magasan.
Most hogy mondod, tényleg. A Spanyolnak más formájú ülése van. És nem bowdenes a fordszámmérője sem. És mintha a tank formája is más lenne...legalábbis az enyémhez képest.
Én most fejeztem be egy Honda CB400 "gyűrését" a motoros iskolában. Az én 170 centimnek a GS (otthon ez van) sokkal kényelmesebb, mint a CB. A régifajta GS ülés a "banán" formájával pedig kifejezetten jó.
Hát, 160 cm esetén még jobban feküdni kell rajta, hogy elérd a kormányt... Én 180 cm vagyok. Lehet az a baj, hogy keveset megyek vele - ahogy a kép is mutatja - meg használom a Pannóniát is, ami majdnem chopper ehhez képest...
Ma igen sokat csücsültem a nyeregben és a csuklómnak köszöni szépen semmi baja. Tegyük hozzá hogy az én 160as mélységemhez ez egy tök tuti motor.
Más kérdés:
Szeretnék felrakni a két oldalsó krauzer mellé egy vízszintes dobozt is mert a hátizsák elég nyűgös nekem. Hol és mit érdemes venni? A lényeg hogy lehetőleg ne kelljen farigcsálni a tartókonzolt..a motort meg pláne ne.
Nektek nem kényelmetlen a GS 500? Nekem meglehetősen elfárad a csuklóm. Nagyon gondolkozok egy kormánymagasító adapteren, vagy egy másik kormányon... A lábtartó is lehetne előrébb és lentebb... Nagyon szeretem ezt a motort, de a kormány és a lábtartó helyzete lehetne "túrásabb"... :-(
Üdv:
CsA
Ui.: A mai guruláson csináltam egy új képet... :-)
Eldöntöttem, kell a plexi. Tegnap voltam Ausztriában motorozni bő 300 km-t. Hát mit ne mondjak, elég kényelmetlen volt 100 km után a szél a fejemen. Próbálgattam odarakni valami műanyag lapot teszt gyanánt. Úgy vettem észre, hogy elég lenne valami kicsi terelés is ahhoz, hogy komfortosabb legyen az utazás.
Más. Autópálya matrica vásárlás motorkerékpárra Magyarországon=katasztrófa! Még azt sem tudták a kutakon, hogy létezik ilyesmi. Mindenhol az autóra valót akarták odaadni, hiába mondtam, hogy nem tudom kiragasztani, ráadásul még kétszer annyiba is kerül.
Tegnap du. 5 utan kicsivel jart valaki Jaszai Mari térnél? Fehér gyönyörű F-es GS500as volt mellettem a piros lámpánál. A rendszámát is tudom nyilván, de nem akartam közölni itt:) Én feketevel ugyanilyen típussal csak idomok nélkül voltam...
Itt van az eladó légszűrőm és légszűrőtisztítóm: http://jegember.uw.hu/kn/kn1.jpg http://jegember.uw.hu/kn/kn2.jpg http://jegember.uw.hu/kn/kn3.jpg http://jegember.uw.hu/kn/kn4.jpg
Megnéztem. 70$ körül van az új ára egy ilyennek és 30-40$ körül megy használtan. Itthon 17000 Ft-ért találtam meg, ami nagyjából stimmel a 70$-hoz (15000Ft). A spray-es légszűrőolajok ilyen 2-3000Ft-ért mennek. Nyilván ezt is olcsóbban adnám, főleg, hogy érzésre kb. a fele hiányzik már. Tehát ez a kiindulás. Rugalmas vagyok az árképzésben.
Hát most már tényleg nem tudom:-( Nekem csak arra kellene ez a plexi, hogy a sisakom alá ne keveredjen a szél. Felnyitható az eleje, ezért elég nagy hely van az állam és a sisak között. Ennek a Puig plexinek meg elég jó az ára.
Mindegy, most akksit vettem, úgyhogy ez most egy kicsit várat magára.