Na most kérem,egy co2 védőgázas ívhegesztő még kevés egy ilyen(vagy bármilyen) autó felújításához! A behegesztett lemezt előtte még jól meg kell formálni,az se mindegy milyen annak a mínősége,hol kezdjünk neki,hogy malyd később az ajtót be lehessen csukni,és a szél se fújjon be ect,ect....:)
Tavaly két bogarat,egy igen jó üres kasznit,meg egy szép komplett,de péppé rohadtat ( mindkettő papiros volt) próbáltam a súly áráért elkótyavetyélni...A kutyának se kellettek,de a hely,ahol egy évig várták türelemmel"megmentőjüket"viszont igen...Még a telep kapujában( ahol le akarták venni rólam a keresztvizet) is csak annyit kértem értük,amennyit ott benn...Hőzöngés volt,hogy ,de így,meg úgy,meg érték stb.,de 64 ezer,az nem! Ez a nagy büdös Magyar valóság,nem pedig az így-úgy "millák"...!!
Kevés? Valahol 55-nél tavalyelőtt elvesztettem a fonalat. (ezek a sajátok voltak, jórészt "olcsó" kismotorok, adtam, ,vettem, javítottam, felújítottam...) Nem, ez inkább kóros járműbuzéria, vagy valami hasonló. :)
Akkor tévedtem. De valami németet küldhetnétek rá! :) Beszélek a bogárklubosokkal, hátha valakit érdekelhet. Bármennyire is fáj érte a szívem, remélem valami normális helye lesz mihamarabb. Nem tudnám egy darabját se az olvasztóba küldeni.
Hát :) Egy ilyen autó annak is nagy munka, aki csukott szemmel szétszedi és összerakja, mert annyira ismeri. Ne vedd zokon, nem akarom lebecsülni a műszaki szakértelmed, de ha életedben nem láttál még ilyen autót, csak most ezt, akkor hidd el nem lenne olyan könnyű, az alkatrészek beszerzése, válogatása a sok közül, szétszedni biztos könnyű, de összerakni már nem lenne az.
Beszéltem olyan emberrel is már, aki állítólag autókat restaurál, baromi sok autót felújított, de olyan kaliberű kérdései voltak, mint az például, hogy a bogárban elöl vagy hátul van-e a motor, annyira fogalma nem volt róla, nem ismerte egyáltalán a típust. Így nagyobb falat az tagadhatatlan.
Nézz szét a motorfelújítók között. Én még fiatal vagyok, ha nem lenne itthon legalább 15 Jawa, 5 magyar motor, meg még néhány ez-az, egy B2-es Passat, meg egy Velorex felújításra várva, akkor nekifognék. (Nemkamu, nézz szét a galériámban) Ja meg ha lenne egy bő millám, és egy év szabadidőm... :D
Most sikerült beüzemelnem a CO hegesztőt, szépen még nem, de meg tudnám varrni, valamennyi vénám van hozzá, több motort fényeztem már, 7 éve ezekre megy el a szabadidőm nagyrésze. :) Meg most mondjuk apám asztalosműhelyének leégése utáni károk elhárítására, de ez most mellékes... :(
Szóval ha valaki hozna hozzá egy motort, meg egy rakás hiányzó alkatrészt, kárpitokat, volna az a pénz, amiért fel tudnám újítani.
Vagy...
Ha az enyém lenne, kihegeszteném az alját, lekonzerválnám, tennék bele egy motort, valami minimalista belsőt, az egészet leönteném fáradt olajjal, és lenne egy gyönyörű patkányom! :)
De ez motorral együtt sincs egy tonna. Levonva az üvegeket, kárpitokat, gumikat maradna 400 kg. MÉH-be ne vidd inkább bontsd szét akkor és csak a reménytelen dolgokat ad le vasba. Alvázat külön is el lehet adni, mert van papírja, az alvázszám meg a "kardánalagútban" van beütve.
Igen... Jól mondod. Nem kell teljesen komolyan venni az árat, de valami kiindulást én megadtam, ha valakinek valamennyit ér, mondja, aztán egyeztetünk, erről szól a piac. Azért 60-ért nem fogom odaadni, de tisztában vagyok vele, hogy 120-ért nem fog elkelni.
Mellesleg 60-at kapnék a bő egy tonna vasért is a méhben... :P
Kevés olyat láttam már, aki az egészhez értett volna. De tételezzük fel, hog ki lehet hozni ennyiből...azért a végeredmény még így is kétséges szerintem, sose lesz még így sem újszerű az tuti....
Nem akarok akadékoskodni, csak bogárban is nehéz 1.5 millióból újszerűt kihozni, nem egy ilyenből, amihez alkatrész is nehezen kapni, amit meg igen, az baromi drága.
"Erre több mint egy milliót rá kell költeni, hogy újszerű legyen."
Ha úszerűvé akarnád varázsolni, akkor az 1 milla mellé tegyél még legalább 1,5-2 millát...na akkor lehet újszerű...1 millából max annyit lehet elérni, hogy üzemképes lesz, mást nem nagyon.
Akár magánterületen van, akár utcán, nem kell pontos címet írni, és akkor nincs probléma. A közterületen álló autók nagy része ráadásul szerintem senkinek sem hiányzik (persze akkor se szép dolog lopni róluk). A rendszámot én mondtam, ebből a szempontból halál mindegy, hogy látszik-e, és jobban néz ki, ha látszik. A telefonszámokat, netán utcatáblákat érdemesebb eltüntetni.
De legfontosabb, hogy sok kép legyen itt és ne veszekedés!
sziasztok.Volna egy eladó Austin Princess 2200 HLS 1978as évjáratú MAGYAR 2 LAPOS RÉGI ZÖLD FORGALMIVAL! A svájci piac számára készített BAL KORMÁNYOS modell, 1991-tõl Magyarországon! Mindene meg van és eredeti! Mûszaki vizsgája utoljára 1999.07 hóig volt érvényes, 2227 ccm, menetirányra merőleges hathengeres soros két porlasztós 84 Kw-os motor, szervókormány, hydrolastic rugózás,kulturált belsővel!Érd:06-20/9732-990
Az árát nagyon magasra lőttétek be az üzlettársaddal. Jó ha felét éri, köszönhetően, hogy magyar papírja is van. Erre több mint egy milliót rá kell költeni, hogy újszerű legyen.
S'mostakkor mikent kellene fenykepezni, hogy MINDENKINEK jo legyen???
-ha befotoznak maganteruletre: problema, nem orulnek neki, plane ha nincs kitakart rendszam hazszam telefonszam stb
- kozteruleten fotozni szinten nem ildomos, mert a helyszin megadasaval rarepulhetnek, ha kitakarsra kerul a rendszam akkor az meg nem tetszik (emlitve lett nem reg).
Akkor hol tortenjen a fotozas es ez a legdsarkallatosabb pont, kulonosen ebben a topikban???
(altalam kozelmultban IDE feltoltott Wankel NSU-kra meg Angliabol is jott erdeklodes...egy Gulwing Mercit meg lattam ugy hogy az egesz garazs, kocsibehajto ki lett takarva a kepen...)
-sajat oldalra feltoltve ugyanott van az emberfia, ifju, nem ifju jarmubaratkent.
Egy halom kepen ulok elbizonytalanodva es az se jo...:))))
Múltkor elhoztuk, ma került hozzám a forgalmi, hülyeséget mondott az "üzlettársam", sima magyar Szürke forgalmija van, a telefonkonyv.hu segítségével kiderítettem a forgalmi szerinti tulajdonos telefonszámát, akit még nem volt alkalmam felhívni, tehát ha érdekel valakit, meghirdettem.