Középen kellene lennie az ajtózár és elakadás jelző mellett ESP gombnak is, amivel ki lehet kapcsolni. Ha jól emléxem az első szériásnál nem lehetett kikapcsolni. Próbálj meg kipörgő kerékkel indulni. Ha felgyullad a két óra között sárga esp piktogram, akkor van benne. Ha kipörög a kerék, akkor értelemszerűen...
A CD tár is opcionális volt (mint a tolató radar), gyárilag tudomásom szerint csak a színes kijelzőshöz adták, és ahhoz a rádióhoz, ami a telefont is kezeli.
Ilyet használok 2. éve. Szerintem nagyon jó. Gumnik nem érnek össze és van egy takaró ponyva is mellé. No meg ha jól emléxem gumi profil mélységmérő is. Már a nyári gumijaim lekezelve W5 gumiápoló habbal és várják a tavaszt...
Srácok, múlt héten vettem a l*dl-ben abroncs tárolót, 2500 pénz volt. Tök jó csak egyrészt a polc alá így épp nem férnek be a gumik, másrészt a gyári alufelni közepéről ki kell mindig venni a pug emblémát, szóval asszem nem fogom használni. Ha valaki lemaradt róla de szeretne egyet (és nem ennyire kiszámolt a gumi hely és nem zavarja vagy nincs embléma középen) dobjon egy mélt.
Egyébként jófajta német motyónak tűnik, ennyi mindenképp megért!
A presence ben manuális klíma volt. a prémiumban digi. De plusz pénzért kérhetted a digit klímát. Nekem is így van
a forgalmiban soha nem a gyártó felszereltsége van írva! meg a szín sem... össze visszaság van mindenhol. az autóm dolomit szürke a gyártónál. Forgalmiban sötét oliv, míg a biztosítónál egy harmadik szín szerepel.. erről ennyit.
Tehát a felszereltség egy dolog arra lehetett pluszt kérni. pl ha jól emlékezem kkor a tolatóradar mindig is plusz volt...
A faceliftig volt a pres és a prémium utána más elnevezések lettek.
Lehet, hogy veszek inkább egy marék ledet és ellenellást, meg teszek rá valami stabilizátort és kész. Kijön 1eHuf-ből. :)
Majd körbenézek itthon elektronikai boltba. Mostmár úgyis lassan el kéne menni, mert megvan az ülésfűtéshez a kapcsolási rajz. Sikerült vele kiakasztani jópár kollegát. Elméletileg működnie kellett, de mégse tette (prellegett). Aztán sikerült átverni a gyári kapcsolót! 8)
Ez a féktárcsa is egy elég érdekes kérdés. Nekem sem nagy motor sem ESP nincs az autóban. Viszont tavaly mikor cseréltük a tárcsát már gyárilag a nagyobb méretű volt rajta, így olyan is került rá. Lehet, hogy már csak ilyen volt polcon a csiga evőknél?
Azt szeretném kérdezni, hogy a fütésvezérlő panelnek nem kellene világítania? Ahol a hideg/meleg/klíma-t állítóm. Nekem full sötét. Ha benyomom a keringtetést,klímát,ablakfűtést akkor a kapcsolón a led világít, de más nem? Nem ültem még más Peugeot-ba, de szerintem ez normál esetben világít.
Ha csak 1 égő van mögötte akkor macerás a csere? Vagy hogy van ez?
Az, hogy az egyik Hella :)) Én az olcsóbbat vettem, hibátlan, jó kidolgozású.Viszont a dobozában nem volt a felfogatásához szükséges alkatrész...Így kábelkötegelőztem...
egy dvd-re szeretnék kiírni egy 4+ GB-s mkv fájlt. Illetve ki is írtam, kétszer is, az írás le is fut rendben, de mindkétszer olvashatatlan a dvd, nem csak az író, hanem egy másik gép két meghajtójában is. Azaz csak beolvasni tudja a lemezt, de semmi mást vele. Sem lejátszani, sem onnan HDD-re másolni, semmit. A 2 GB-náj nagyobb fájl miatt ugyen UDF tipusú dvd-t kellett írnom, ISO-ra nem lehet ekkora fájlt tenni. Mi lehet a gond?
Ma megint előjött a szokásos hullámos gyorsulásom, már rutin szerűen nyitom a motorháztatőt, és lesem meg a szívócsövet szét van e csúszva, és megint szét volt, hogy lehettek olyan barmok a gyárban hogy két műanyag csövet próbáltak bilincsel összeszorítva összerögzíteni, gondolom a költséghatékonyság. Akinek RHS van nézzen rá időnként.