Ahogy írtam nem az élvezetet keresem benne, csak egy egyszerű megbízható eszközt, ami picit jobban tetszik mint egy Astra egy egy Vitara. Ezért gondoltam alkalmasnak.
A nemrég eladott dízel, automata XC 70 élvezeti értéke is a zéróhoz közelített, pedig az 185 ló volt. Ha szombaton elviszik a kis C30 -at (szintén élvezeti faktor mentes) ahogy ígérték, elmegyek Fehérvárra megnézni. Ahogy javasoltad átnézetem, lehet, hogy a nagyszériás Opel technika ilyen földhözragadt felhasználásra kevésbé hátrány.
A XVI. kerületben lakom, úgy emlékszem nem messze a XVII-ben volt/van Saab szerviz, nem lenne messze.
Ha hajlandó vagy kompromisszumokat kötni, még akár jó is lehet...
A halvány motor miatt nagy élvezeti értéke nincs ugyan, de ha ez megfelel neked, a felszereltség is, ha igaz az állapot, sérülésmentesség, futott km, akkor a "csak közlekedni" feltételnek miért ne lenne jó?
Az autó ugye 17 éves, nem is olcsó, ezt mérlegelned kell. Egy alapos vizsgálat (nem körbejárás) ilyenkor alap, szvsz.
Az első facelift előtti is tetszik, de inkább az első faceliftet venném, és lehetőleg automata Aero-t. Ha csak nem találok egy vállalható 9-3 OG-t, már az is megfordult a fejemben, hogy külföldön kéne keresgélni... volt pár 9-5 amit néztem, és a beltér nagyon odavolt... mobile meg tele vamn olyan példányokkal amik gyönyörűek. Az ajtóbehúzó is nagyon hamar tönkremegy? 9-3 OG-t nem láttam ennyire viseltesnek egyet sem.
Egy korábbi főnököm annak idején vett egy ilyen 1,8-ast, újonnan. Ahogy mondod, kicsit nyamvadt, de ráadásul ez az 1,8-as egy Ecotec Opel motor, nem Saab fejlesztés. Ami mondjuk lehet, hogy előny. De fontos tudni.
Tudom a 120 ló egész más kávéház mint a 260, de nem is az élményt keresném. 30 év volvozás után felmerült, hogy ez az egyszerűsége miatt megfelelne tényleg semmi különösre, csak közlekedni. Vagy ez a legkisebb motor nagyon ványadt?
Az első faceliftes 9-5 Aeróból csak egy volt nekem, egy kombi, automata. Előtte csak facelift előttiek voltak. Ez volt az első. Hat évesen vettem, 107 ezer km-rel. Nekem ezek jobban tetszettek.
Én 193 vagyok, s jól elférek a kisebb kocsikban is, gondolom az arányok is számítanak (meg h gebe vagyok :-). Az MX-5-el se volt gondom, ahogy a PUG 106-al se. De persze ilyen szempontból az F-150-em a király, ott a pedálokat is lehet állítani, s életem első olyan autója, ahol teljesen ki tudom nyújtani a virgácsaim. Plusz akkora könyöklő van, h többen is tudnak terpeszkedni rajta, ha felhajtom, akkor egy plusz ülést ad. :-)
Na az Alfánál nem csak a régebbiek tetszenek, hanem a Giulia, meg a Giulietta QV-re is porcosodik.. de a legtöbb kocsinál, motornál nekem is a 15+ évesek tetszenek jobban.
Köszi. :) Nem napi használatra venném, hiányzik valami, amit megkapok ha ilyen autókat látok, vagy mint a régebbi alfa és lancia modellek. Tehát egy olyan járgányt szeretnék ami örömet okoz, de azon túl is, hogy a garázsba eltéve csodálnám és évente csak párszor venném elő...
A kényelmet a korábbi sportos és szűk emlékimmel kapcsolatban értettem... :D emlékszem amikor először öltem kappában, hihetetlen volt az a helykínálat, de sajnos nem vettem meg, most meg Saab-ot akarok. A cabriokat csak azért nézegetem mert egyébként elég harmatos a kínálat... de félek, hogy egy cabrio kevés lenne nekem, és nem is tudom...első körben szeretnék ismerkedni a márkával. :)
rendben, szerintem már olvastam régebben ezt az oldalt. :) köszönöm!
Mindennapi használatra (hacsak nem történik csoda, és előkerülne egy megkímélt, keveset futott megfizethető példány) Saabot magamnak már nem vennék. Volt vagy tíz. Az olcsón vett példányok idővel borítékolhatóan baromi sok zsetont felemésztenek, a jobb állapotú daraboknál van esély rá, hogy nem bánod meg :-)
Ez nem a "gyere cipó, megeszlek" esete. Nem minden sarkon van szerviz, amelyik egy összetettebb problémát orvosolni tud. Az autó (főleg az élvezetes 9.5 Aero 260 lóval) elég összetett szerkezet, van alkatrészhiány is. A 260 ló sokkal több, mint amit a futómű kulturáltan kezelni tud, erős hajtási befolyások.
Ha van tárolóhelyed, kedved, pénzed, ingerenciád akkor szvsz várj ki egy csak játékos, élvezkedős célból tartott kabriót, ami tényleg keveset futott.
Van pénz, amiért megválnék a tényleg csak elvétve használt Tech 2-től. :-DDD