Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R100 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159501

Ahogy írtam nem az élvezetet keresem benne, csak egy egyszerű megbízható eszközt, ami picit jobban tetszik mint egy Astra egy egy  Vitara. Ezért gondoltam alkalmasnak.

Előzmény: KawaBazsy (159500)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159500

Sztem a 9-3 sem nyújt nagyobb élvezetet, főleg gyengusz, alap szívó motorral, mint az XC, vagy a C30..

Előzmény: R100 (159499)
h i r d e t é s
R100 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159499

A nemrég eladott dízel, automata XC 70 élvezeti értéke is a zéróhoz közelített, pedig az 185 ló volt. Ha szombaton elviszik a kis C30 -at (szintén élvezeti faktor mentes) ahogy ígérték, elmegyek Fehérvárra megnézni. Ahogy javasoltad átnézetem, lehet, hogy a nagyszériás Opel technika ilyen földhözragadt felhasználásra kevésbé hátrány. 

A XVI. kerületben lakom, úgy emlékszem nem messze a XVII-ben volt/van Saab szerviz, nem lenne messze.

Előzmény: BmS1 (159498)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159498

Ha hajlandó vagy kompromisszumokat kötni, még akár jó is lehet...

 

A halvány motor miatt nagy élvezeti értéke nincs ugyan, de ha ez megfelel neked, a felszereltség is,   ha igaz az állapot, sérülésmentesség, futott km, akkor a "csak közlekedni" feltételnek miért ne lenne jó?

 

Az autó ugye 17 éves, nem is olcsó, ezt mérlegelned kell. Egy alapos vizsgálat (nem körbejárás) ilyenkor alap, szvsz.

Előzmény: R100 (159494)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159497

Az első facelift előtti is tetszik, de inkább az első faceliftet venném, és lehetőleg automata Aero-t. Ha csak nem találok egy vállalható 9-3 OG-t, már az is megfordult a fejemben, hogy külföldön kéne keresgélni... volt pár 9-5 amit néztem, és a beltér nagyon odavolt... mobile meg tele vamn olyan példányokkal amik gyönyörűek. Az ajtóbehúzó is nagyon hamar tönkremegy? 9-3 OG-t nem láttam ennyire viseltesnek egyet sem. 

Előzmény: gracza (159492)
gracza Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159496

Egy korábbi főnököm annak idején vett egy ilyen 1,8-ast, újonnan. Ahogy mondod, kicsit nyamvadt, de ráadásul ez az 1,8-as egy Ecotec Opel motor, nem Saab fejlesztés. Ami mondjuk lehet, hogy előny. De fontos tudni.

Előzmény: R100 (159494)
gracza Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159495

A Check Engine-től tekintsünk el. Ha egy Saab-on hosszú ideig nem világít, akkor valószínűleg kiégett az izzó. :-)

Előzmény: gracza (159493)
R100 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159494

Ha már kinyílt a tanácsadó iroda: napi használatra ezt sem ajánlod?  https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/saab/9-3/saab_9-3_1.8_i_linear_102.000km-szervizfuzet-gyari_fenyezes-20122990#sid=8eee529e-ca56-454e-9ada-1a71f9e838ee

 

Tudom a 120 ló egész más kávéház mint a 260, de nem is az élményt keresném. 30 év volvozás után felmerült, hogy ez az egyszerűsége miatt megfelelne tényleg semmi különösre, csak közlekedni. Vagy ez a legkisebb motor nagyon ványadt?

Előzmény: BmS1 (159474)
gracza Creative Commons License 2024.01.10 0 1 159493

Előzmény: gracza (159492)
gracza Creative Commons License 2024.01.10 0 1 159492

Az első faceliftes 9-5 Aeróból csak egy volt nekem, egy kombi, automata. Előtte csak facelift előttiek voltak. Ez volt az első. Hat évesen vettem, 107 ezer km-rel. Nekem ezek jobban tetszettek.

 

Előzmény: Vaporshark (159491)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159491

Igen tudom, csak az állapota miatt linkeltem. :) 

 

 

bár én a régebbi modellt keresem. Csak máég mindig nem tudom hogy 9-5 vagy 9-3 lesz e... 

 

azt mondták ez a 9-5 megbízhatóbb a többinél: 

 

 

 

 

 

 

 

De ez meg annyira nem tetszik... a régi sokkal dögösebb. :) 

 

Előzmény: gracza (159489)
gracza Creative Commons License 2024.01.10 0 1 159490

Megjött Angliából, amivel megleptem magam. :-)

 

 

gracza Creative Commons License 2024.01.10 0 1 159489

Én a 2 literes Aerót próbáltam, nem ma. Úgy emlékszem, hogy az nekem nagyon tetszett. :-)

Az én szememben a 2,8-as nem igazi Saab motor. 2,3 fölött csak a baj van, ha Saabról beszélünk.

 

https://totalcar.hu/tesztek/saab93ssa/

Előzmény: Vaporshark (159488)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159488
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.10 0 0 159487

Írtam emailt èn is. 😃

Előzmény: BmS1 (159485)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.09 0 0 159486

Fúú... 😅 

 

Na de tényleg, segítsetek már, írjatok az autókról. :D 

Előzmény: FRANKYE. (159484)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 159485

...  öltem....látom figyelsz :-)

Előzmény: FRANKYE. (159484)
FRANKYE. Creative Commons License 2024.01.09 0 0 159484

Sorozatgyilkosságot beismerni nyílt fórumon. :) 

Előzmény: Vaporshark (159475)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.09 0 0 159483

Én már nem merek motorozni, kerékpárral is elég nagyokat estem... :D 

Előzmény: KawaBazsy (159482)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.09 0 0 159482

Nekem is megfájdul a lábam, ha sokat be van hajlítva, de ez leginkább motoron jelentkezik. Városban (Bp), meg a környéken viszont csak bringa! :-)

Előzmény: Vaporshark (159481)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.09 0 0 159481

Nekem hosszabb távon leginkább a hajlított térd zavaró. az F-150 durva lehet :D mondjuk én városban is közlekedek... :D

Előzmény: KawaBazsy (159480)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159480

Én 193 vagyok, s jól elférek a kisebb kocsikban is, gondolom az arányok is számítanak (meg h gebe vagyok :-). Az MX-5-el se volt gondom, ahogy a PUG 106-al se. De persze ilyen szempontból az F-150-em a király, ott a pedálokat is lehet állítani, s életem első olyan autója, ahol teljesen ki tudom nyújtani a virgácsaim. Plusz akkora könyöklő van, h többen is tudnak terpeszkedni rajta, ha felhajtom, akkor egy plusz ülést ad. :-)

Előzmény: Vaporshark (159477)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159479

Kösz, már írtam is választ :-)

Előzmény: gracza (159478)
gracza Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159478

Írtam mail-t az itteni címedre és az info@-ra.

Előzmény: BmS1 (159474)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159477

Azok nekem is, de pl a Giuliaban el sem férek, ahol nincs olyan középbox ott simán, pl Giulietta, 156, 200cm körül kell hely a lábaknak. :D 

Előzmény: KawaBazsy (159476)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159476

Na az Alfánál nem csak a régebbiek tetszenek, hanem a Giulia, meg a Giulietta QV-re is porcosodik.. de a legtöbb kocsinál, motornál nekem is a 15+ évesek tetszenek jobban.

Előzmény: Vaporshark (159475)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.08 0 1 159475

Köszi. :) Nem napi használatra venném, hiányzik valami, amit megkapok ha ilyen autókat látok, vagy mint a régebbi alfa és lancia modellek.  Tehát egy olyan járgányt szeretnék ami örömet okoz, de azon túl is, hogy a garázsba eltéve csodálnám és évente csak párszor venném elő... 

 

A kényelmet a korábbi sportos és szűk emlékimmel kapcsolatban értettem... :D emlékszem amikor először öltem kappában, hihetetlen volt az a helykínálat, de sajnos nem vettem meg, most meg Saab-ot akarok. A cabriokat csak azért nézegetem mert egyébként elég harmatos a kínálat... de félek, hogy egy cabrio kevés lenne nekem, és nem is tudom...első körben szeretnék ismerkedni a márkával. :) 

 

rendben, szerintem már olvastam régebben ezt az oldalt. :) köszönöm! 

Előzmény: BmS1 (159474)
BmS1 Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159474

Mindennapi használatra (hacsak nem történik csoda, és előkerülne egy megkímélt, keveset futott megfizethető példány) Saabot magamnak már nem vennék. Volt vagy tíz. Az olcsón vett példányok idővel borítékolhatóan baromi sok zsetont felemésztenek, a jobb állapotú daraboknál van esély rá, hogy nem bánod meg :-)

Ez nem a "gyere cipó, megeszlek" esete.  Nem minden sarkon van szerviz, amelyik egy összetettebb problémát orvosolni tud. Az autó (főleg az élvezetes 9.5 Aero 260 lóval) elég összetett szerkezet, van alkatrészhiány is. A 260 ló sokkal több, mint amit a futómű kulturáltan kezelni tud, erős hajtási befolyások. 

 

Ha van tárolóhelyed, kedved, pénzed, ingerenciád akkor szvsz várj ki egy csak játékos, élvezkedős célból tartott kabriót, ami tényleg keveset futott.

 

Van pénz, amiért megválnék a tényleg csak elvétve használt Tech 2-től.  :-DDD

 

Ha épp nagyon unatkozol, némi olvasnivaló:

 

https://injektor.hu/technikai-info/110-hogy-is-van-ez-21-turbo-turbo-hatan-a-saab-z19dtr-motorban

 

https://injektor.hu/technikai-info/94-hogy-is-van-ez-5-tuningolt-saab-motor-303e-km-rel

 

https://injektor.hu/technikai-info/18-publikus-cikkek/cikk/41-turbo-hibakereses-a-gyakorlatban-avagy-a-szetszaladt-menes-esete

Előzmény: Vaporshark (159473)
Vaporshark Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159473

Derékfájósoknak, gerincproblémásoknak, nyögdíjasoknak orvos írja fel :-DDD

 

 

Szerencsére ott még nem tartunk, derekam csak akkor fájt ha kihagytam az edzést hetekre... azóta nem kockáztatok. :D na mindegy. :D

 

Inkább az OG 9-3 vs 9-5 2005-ig tapasztalatokról írjatok. :D 

Előzmény: BmS1 (159471)
gracza Creative Commons License 2024.01.08 0 0 159472

Nekem a Mercedes Citaro két ponton dönthetö háttámlával készült, füthetö, szellöztethetö ülése a kedvencem. De az nem fér be a Saab-ba. :-)

Előzmény: BmS1 (159471)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!