Na igen, az automata váltós modell 15e km-nél már szervizért nyekereg! Meg 6,5 lett az átlagfogyi is, amit ugye a kényelem oltárán illik feláldozni. A váltónál egyébként van sportfokozat, kézi üzemmód és hill assist is. A sportfokozat esetén egy kicsit tovább pörgeti a motort, de persze többet is fog hozzá kajálni...
Nagyon kíváncsi leszek a 2.0-ás Aisin váltós automatára, amit egy C5-ben már volt szerencsém kipróbálni, de az jobban ment mint a kézi váltós. Na majd meglátjuk, mindenesetre a kézi váltós 150 lovas modellt is biztos fel lehet húzni 165 pacira minden további gond nélkül és akkor már kinézetben van egy 9,2sec-es gyorsulás 100-ra...
pozitív - de 130-nál nyoma sincs a futómű rázni akarás hajlamának. (lehet, hogy sikerült megoldani?)
negatív - 110-nél rendesen szitál a fék (14e km van a kocsiban), mondjuk ez orvosolható - de hajlama van rá az már ebből is látszik. (féktárcsa és betét csere)
pozitív - rettentő jó a szélvédőre vetített sebesség mérő
negatív - a biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető csipogás ebben a kocsiban nyilván ki lett írtva, mert se elöl se hátul semmi...
Tudni kell, hogy az 1.6-os robotváltóval van szerelve a 2.0-ás pedig (Aisin) hagyományos automatával.
Bár ez a robotváltó nem az automata váltók csúcsa, ennek ellenére gyorsan meg lehet szeretni, ha nem száguldozni akarsz. Mondhatnám egy 'urban legend anya számára' a gyerekeket furikázni az oviba.
Én csak annyit jegyeztem meg róla, hogy ha az 1.6 HDi ennyit tud ezzel a kasztnival, akkor biztos hogy azonnal tuningolni viszem a kéziváltós 2.0-ást, mert kraft az nincs. Vagyis van, csak olyan finoman adagolva. Átlagos esetben beletaposol a gázba, jön egy visszaváltás majd két másodperces késéssel elindul a járgány. Pályán 130-nál pedig ne várj sokat egy padlógáztól.
Nem tudom hova sikerült tuningolni az én régi 8 szelepes 2.0-ás Hdi-met, de az nagyon megy. És ugye ez egy összehasonlítási játék is...
Sziasztok - hát végre sikerült, ott hagytuk az SW-nket Frédi-Béniéknél és elhoztunk egy 5008-ast :-)
Persze csak két napra, de ma este még a garázsban csücsül (éppen csak hogy befér). Elvittük egy Galyatetői hétvégi kirándulásra, hogy élesben is tesztelhessük.
Sokat fogok majd még róla mesélni, de elöljáróban annyit, hogy 5+1 nyúl a verda!
nekem mikor megkaptam az autót (147.000) akkor axiál (vagy micsoda) meg még valami (nem tudom, hogy mi de gondolom ott van a közelében) cserés volt. akkor rezget,húzott meg csörgött. nézz szét azon a környéken is.
Vagy esetleg tudok olyan oldalt ahol esetleg kapok egy kis segítséget vayg javítási kézikönyvet se tud senki 307-eshez?:)
Kérdésem:
A burkolatot kitudtam szedni meg a kesztyűtartót is. hozzá fértem a klíma állító motorhoz. A motorn lévő fogaskeréknek semmi baj viszont ami az alatt van a klíma fogaskereke amit a motor hajt meg abból kivan törve kettő fog, ezáltam nem tud megfelelően működni a klíma. A klíma fogaskerekét nem tudom sehogy kiszedni. valaki nem szedett még szét ilyet?szétkell hozzá szednem a burokalt alatti klíma házat is, hogy kitudjam szedni?
Légyszi ha tudok minél elöbb segítsetek mert nem akarom összerakni addig amíg nem talállok valami megoldást!
A borkolatot kitudtam szedni meg a kesztyűtartót is. hozzá fértem a klíma állító motorhoz. A motorn lévő fogaskeréknek semmi baj viszoint ami az alatt van a klíma fogaskereke amit a motor hajt emg abból kivan törve kettő fog, ezáltam nem tud megfelelően működni a klíma. Azt az elsó fogaskereket nem tudom sehogy kiszedni. valaki nem szedett még szét ilyet?szétkell hozzá szednem a burokalt alatti klíma házat is?
Légyszi ha tudok minél elöbb segítsetek mert nem akarom összerakni addig amíg nem talállok valami megoldást!
Figyi ha szembeállsz az autóval akkor a bal lámpa vezetékeivel együtt jön egy másik vezeték. HA megvan és van rajta csati akkor csak be kell szerelni, ha nincs akkor macerásab lehet a dolog
Két problémám van amire szeretnék válaszokat, véleményeket kapni.
Először csak az egyik esetet írom le, majd, ha kiveséztük a dolgot, akkor jön a másik.:)
Tehát: futómű probléma.
Egyenetlen úttesten furcsa hangokat hallani a motortér/futómű felől.Nem kell hozzá kátyú, elég,ha egy egyenetlenebb bekötő úton haladok.És ez nem is sebességfüggő.
A hang nem az a tipikus "rossz szilent" hang, hanem ilyen fémesen reccsenő, karistoló, nyekergő típusú.És nem minden huppanónál csinálja, csak amikor kedve van, összevissza.Van úgy, hogy 2 km-ig semmi, majd ugyanazon szakaszon visszafelé többször is.. !
Többen is megnézték a szilenteket, minden rendben van.
Akkor mi reccsenget?
Esetleg a teleszkóp (amik jól működnek) belül megkopott és az adja a hangot?
A kormányművem meg átereszti az olajat a gumiharangba (onnan nem jön ki), esetleg az kopott?(de ott sztem csak a szimmering adta meg magát)
Az autóban 152 000 km van.Lehet, hogy még gyári telókkal.Én 105 ezerrel vettem.
Várom a véleményeket, tapasztalatokat! Köszi mindenkinek!
Körbenéztem, de sajna az enyémből ezt kifelejtették a munkások. Pedig azt hittem, ha már van piktogram, kijelez 5 ajtót, akkor evidens, hogy a motorháztetőt is jelezze, talán az is van olyan fontos, mint az ajtó...
Ma megpróbáltam megjavítani a fényszórómosóm. Hát csak fésiker lett a vége.
A biztosíték el volt égve, úgyhogy kicseréltem. Sajnos ettől nem javult meg, gondolom a motor is feladta a harcot. Na azt majd egyszercsak, ha lesz annyi energiám...
Mi annak az alkatrésznek a neve ami a 2zónás autómata klímánál állítja hogy hideg vagy meleg levegőt fújjon.Szerintem valami kis fogaskerék lehet!Aki tudja légyszives írja le!Házilag kilehet cserélni szerintetek?
Ha igen hol tudok interneten rendelni ilyen alkatrészt?