Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2006.11.04 0 0 6317
Ráadásul régi órája van, amitől kifolyik a szemem.

A mutatóstól?
Előzmény: scraapy (6316)
scraapy Creative Commons License 2006.11.04 0 0 6316

Múltkor utaztam rajta, amikor próbázták, de nem hittem volna, hogy Barossba kerül.Ráadásul régi órája van, amitől kifolyik a szemem.

Lehet, hogy Barossban kocsihiány lép fel vagy lépett fel és ideiglenesen itten tanyázik.4132 balestes és 4059 kicsit túlfutott.Gondolom valamelyiket elviszik..

Előzmény: mk4047 (6311)
Peti817172M Creative Commons License 2006.11.04 0 0 6315
Hát, ha nagyon muszáj, vasúton át lehet vinni.
Előzmény: Gianmarco (6313)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.11.04 0 0 6314
Érdekesen lettek eligazgatva...
Előzmény: Gianmarco (6313)
Gianmarco Creative Commons License 2006.11.04 0 0 6313

Ő most a 4002-vel jár Budafokon. El vannak vágva egymástól, remélem, csak addig, amíg a lezárás tart. 4009-et meg gondolom a helyhiány miatt nem akarták Kelenföldre tenni. Lehet figyelni, mikor bukkan fel a 28-ason vagy az 1-esen.

 

Szerintem a 4002-t sem kellett volna Budafokon tartani, mert így jövő nyárig az se megy be a Fehér útra, pedig már elég rég aktuális neki.

Előzmény: .Wala-kee. (6312)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.11.04 0 0 6312
Ebben a pillanatban csekkoltam én is. Mit keres ott? Mi lesz 4008-cal?
Előzmény: mk4047 (6311)
mk4047 Creative Commons License 2006.11.04 0 0 6311
Most olvasom HáBénál, hogy 4009 Barossba került :-(
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.02 0 0 6310
Ez biztos nem az volt, mert itt műszaki probléma adódott. Már a Nyúl utcából is alig akart elindulni.
Előzmény: .Wala-kee. (6309)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.11.01 0 0 6309
Ja, bocs, ez nem tegnap volt, hanem azelőtt, csak szintén a fogasnál... :o)
Előzmény: .Wala-kee. (6308)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.11.01 0 0 6308
Jaja. Rajta ültem pont az első vilnyákon, amelik megállt.
5-10 percen át valami botos tata kajabált a vezérrel, hogy mit képzel, meg ilyenek (nem igazán tudtam, h mi történt, biztos vmi megbotlott v ilyesmi). Aztán ennyi idő elteltével a vezér vette a fáradságot, hogy azt az informatív tájékoztatást adja, miszerint forgalmi okok miatt egy "kis ideig" nem tudunk továbbmenni. (Mellettük elmenve hallottam ezt a "Na jó, van, magánál személyi? - Nincs. - Akkor szépen megvárjuk az illetékeseket..." meg ilyesmik.)
Persze a Fogastól könnyű ám továbbmenni: részemről séta a Jancsihoz (mert emitt nem áll meg semmi, ami irányba megy tovább), onnan 22 egy megálló, és mázlimra láttam egy visszafogó tuját (nem tom az első volt-e, de lehet), mondom, ha ez az amire gondolok, akkor jó, így ezzel mentem tovább. Utána már nem volt gáz, Kelemennél már hátrahallatszott a DIR-ből, hogy lehet menni megint szépen tovább.
Úh az egész gebasz nem tartott tovább egy olyan 45 percnél. Bár ahhoz képest, mi volt, azért ez is elég sok.
Előzmény: Törölt nick (6306)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.10.31 0 0 6307

Leírom a jelenlegi Kátra párokat:

4001-4056

4003-4050

4004-4005

4006-4007

4012-4013

4016-4266

4019-4095

4024-4025

4026-4027

4030-4141

4032-4033

4060-4148

4062-4122

4063-4097

4064-4065

4066-4231

4067-4139

4068-4069

4072-4073

4075-4076

4102-4150

4104-4105

4109-4201

4111-4235

4114-4115

4118-4119

4120-4142

4124-4126

4128-4129

4133-4274

4136-4340

4145-4146

4225-4226

4314-4327 Elvileg már:4314-4316

4316-4324                És:4324-4327

4330-4331

4333-4334

4337-4338

4342-4343

4347-4348

 

Nem akarják folytatni a párosításokat?

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.10.31 0 0 6306
Hy! Ma az 56-oson elromlott egy tuja. Azt nem tudtam mi a baja, csak bemondta a vezető hogy szálljunk le, aztán elment. Még jó hogy a fogaskerekűnél, ahova mentem.
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.10.30 0 0 6305
No, hát akkor szánsájn, hepinesz. :o)
Előzmény: paca664 (6303)
Peti817172M Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6304
Új tátrákon is úgy lehet hagyni, bár nem direkt, csak helytelen működés esetén.
Előzmény: .Wala-kee. (6301)
paca664 Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6303

Jó, látom az 1.ben leírtakat kapisgálod; tehát elvben ugyan tényleg szabálytalan, tilos, stb., de gyakorlatban számolni kell vele. Már ha nem akarjuk az összes helytelenben közlekedő villamost összetörni.

 

A 2. pont vitaindító hozzászólása tényleg félreérthetően lett fogalmazva, de ezt már személyesen lebokszoltuk a Korpival. Ennek fényében érthető már mindkettőnk értetlenkedése. :)

Előzmény: .Wala-kee. (6298)
paca664 Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6302
Főleg, hogy sokszor pl. a susnyástól korlátozott a szabadlátás (az autóból nézve). Így nem egyszerű megítélni, hogy a tuja a távolabbi vagy a közelebbi vágányon érkezik.
Előzmény: Peti817172M (6299)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6301
Ezért próbáltam úgy fogalmazni, hogy ettől független legyen. Mellesleg az autósnak nem biztos hogy leesik, hogy a régi Tátrákon a villanyt "úgy lehetett hagyni"... ;o)
Előzmény: Peti817172M (6299)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6300
:)
Előzmény: Peti817172M (6299)
Peti817172M Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6299
Egy dolgot nem vettem figyelembe: Ha az autós jobbra néz, és a hozzá közelebb eső vágányon lát egy villamost, aminek a fehér fénye néz felé, még nem biztos, hogy az autósnak leesik, hogy az a villamos közeledik felé. Főleg hogy sokszor úgy marad hátul a fényszóró.
Előzmény: .Wala-kee. (6298)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6298
1. Ebben a kérdésben Petivel kell egyetértsek, tehát egy kocsi nem állhat rá félig sem a sínekre, amíg nem győződött meg affelől, hogy egyik irányból sem közlekedik villamos. Abban persze igazad van, hogy a gyakorlat ellenben sokszor más, és nem árt ezt is figyelembe venni. Behatási pontok kapcsán pedig pont arról volt szó, hogy itt nincsen bizber, más esetben persze logikus, hogy ilyenkor meg kell állni.
2. Nem is ebben volt az ellentmondás. Az ellentmondás az egyvágány és a helytelen között volt, amit úgy veszem észre, Korpinak sikerült tisztáznia úgy, hogy megértsd. Én is arra gondoltam, úgyhogy szerintem csak nem vetted, amit mondtam.
Előzmény: paca664 (6289)
Peti817172M Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6297
Olyanok nincsenek :) 12-esen vannak Buse kijelzős Tátrák.
Előzmény: unikumi (6296)
unikumi Creative Commons License 2006.10.29 0 0 6296
Hali!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Melyik vonalakon járnak BUSE belső kijelzős Kátrák?

Köszi!
paca664 Creative Commons License 2006.10.28 0 0 6295

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

 

Jóvan, értem.

Előzmény: korpi41 (6294)
korpi41 Creative Commons License 2006.10.28 0 0 6294

NEEEEM!

 

Teljes mértékben logikailag ugyanaz a szitu. Csak az IT volt rosszul fogalmazva. Le volt benne írva, hogy egyvágányú pályán kell közlekedni FSZU szerint. Két bekezdéssel később pedig az volt benne, hogy visszafelé a helytelen vágányon jövünk. Ez értelmezhető úgy, hogy ez csak a megszokott rendszerben hivatkozás arra a vágányra amin egyvágányú közlekedés van... Meg máshogy is. Viszont az előbb említett bekezdés teljesen egyértelmű, csak ez az utóbbi sántít.

Előzmény: paca664 (6291)
paca664 Creative Commons License 2006.10.27 0 0 6293
Nem értünk ebben egyet, az indoklást had nem írjam le mégegyszer.
Előzmény: Peti817172M (6292)
Peti817172M Creative Commons License 2006.10.27 0 0 6292
Mondjuk általában csak akkor indulnak el, ha egyik irányból se jön villamos. Az nem zebra, hogy egyik irányból nem jön, akkor elmész a feléig, és megvizsgálod a másik irányt. Ha meg mindkét irányba elnéz az autós, akkor a helytelen vágányon közeledő villamost is meglátja. Igazából a gyalogosok vannak veszélyben helytelen vágányú közlekedés esetén.
Előzmény: paca664 (6289)
paca664 Creative Commons License 2006.10.27 0 0 6291
Értem. Talán. Szóval a vágányzár idejére a 41-esen egyvágányú volt a pálya, az 56-oson pedig kétvégányú és szükségképpen az egyik irány helytelen. Így jönnének ki a megengedett sebességek.
Előzmény: korpi41 (6290)
korpi41 Creative Commons License 2006.10.27 0 0 6290

"Az ellentmondás abban rejlik, hogy mind az 56-os, mind a 41-es vágányzárnál adódott olyan szakasz a kétvágányú pályán,"

 

Arra a hétvégére nem volt kétvágányú a pálya. Volt egymás mellett két vágány, az egyiken nem volt forgalom, a másikra pedig azt mondták az intézkedési tervben, hogy egyvágányú közlekedési rend van rajta. Ennyi. Tehát oda-vissza "sönt meg egy pici". Természetesen a budapesti körülmények között edződött járművezető valamennyi kereszteződésre (2 db van, meg egy felszámolt, de arra is) ráfékezett, és ha volt közeledő autós, akkor csak annak a teljes megállása, és szemmel látható villamos-észlelése után haladt át az átjárón.

 

Helytelen vágányú közlekedés volt kb 1 hónapja, mikor az Etele útnál komoly baleset történt, és engem a Kalotaszeg utcától visszaforgattak a kitérő felé. A két megállót helytelen vágányon tettem meg, utasítás szerint 15-tel.

Előzmény: paca664 (6285)
paca664 Creative Commons License 2006.10.27 0 0 6289

1. Nem mindegy, hogy a keresztező forgalom mire számít. Nem lehet figyelmen kívül hagyni, ezzel egy felelős tervezés során számolni kell. Írtam példát is. Ez tény. Nem írom le mégegyszer. Ezek szerint felfogásbeli különbségek adódnak közöttünk.

Hidd el, autóban ülve sok esetben nem egyértelmű (főleg, hogy nem számít rá a vezető), hogy a közeledő villamos helytelenben megy-e vagy sem. Amire az lenne, már késő.

Elivileg tényleg jó érvelés a keresztező forgalom számára elzőetesen adott tilos jelzés (és ebben részint igazad is van) de gyakorlatilag vajon mi váltja ki? A behatási pontok ugye nem. Ehhez az érkező járművel mindenképp meg kell állni, és csak az áthaladás veszélyelenségéről való meggyőződés után lehet továbbindulni. De ebben akkor meg is egyeztünk.

 

2. Ne haragudj megint arra a következtetésre jutok, hogy vagy fogalmazni, vagy értelmezni valamelyikünk nem tud.
Én ellentmondást nem látok az egyvágányú pálya "oda-vissza 50"-ben. Egyvágányú pályán a visszafele nem helytelen irány, csak az odafelével ellentétes. Ha nagyon nevén akarjuk nevezni, akkor mondhatjuk, hogy "Gubacsi út felé", ill. "Mexikói út felé" (lévén hogy a villamos F2 a kezdő- és végpont fogalmakat nem ismeri). Az említett bekezdésben szó sincs korlátozásról, ugyanis oda és vissza is 50 a max. Vagy nem jól értem a felvetésed? Fejtsd ki bővebben.

Előzmény: .Wala-kee. (6287)
.Wala-kee. Creative Commons License 2006.10.26 0 0 6288
Kiegészítés az (1) utolsó mondatához: hogy érthető legyen, sarkítva nagyjából annyira gondolok itt, hogy ha nem vált tilosra a jelző (bh pontok hiányában), mindegy melyik vágányról csattan a téma, ha emiatt nem állnak meg, vagy csak későn.
Előzmény: .Wala-kee. (6287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!