Mielőtt kérdezel valami alapvetőt, ezekre az oldalakra érdemes elnézned:
http://lokoszt.blog.hu/ illetve http://fapadosinfo.hu/
Bankkártyázzunk! - avagy bankkártyák és bankszámlák fapados utazásokhoz:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198150
offolni itt szoktunk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213519
Fiacskám, biztos, hogy jobb errőben vagyok 71 évesen mint te, és nyugodj meg túl foglak élni. Tudod amíg te azzal foglalkozol, hogy milyen busz jár a 85 ön, én kergetem a 20 éves pipiket Barcelonában, no ez a különbség köztünk, és ez nem kicsi.
> 71 éves nugger vagyok ... Fogok élni még maximum 20 évet
Inkább a gyermekeid és unokáid jövőjén gondolkoznál!
Egyébként magyar statisztikai átlag alapján férfinek jó lesz az a remélt 20 év öt évnek is... Ráadásul a fapados repülők és a buszos külföldi utak miatt, a szűkösre lábterezett székek eredményeként elég sokan meghalnak trombózisban - de ez általában 3 nappal vagy később történik, így az összefüggés többnyire nem kerül be a kórházi papírokba. A repülés amúgy is eléggé egészségtelen a gyors légnyomás-változás, a vibráció és a sugárterhelés miatt.
> Ezekre az utakra, csak fél évente egyszer viszem az asszonyt, mert így én dupla annyit tudok menni. Meg egyébként is látom otthon eleget. Kikerem magamnak, hogy egy seggfej...
Ha ilyeneket leírsz az asszonyról, akkor te vagy az. Ilyen hitványul utoljára az őszödi böszme feri beszélt az "öregecskedő" feleségekről.
> egy környezet védőt, aki szerint káros a repülés
Jelenleg már például az 50 millió lakosú Nagy-Britannia teljes CO2 emissziójának több mint 7%-át okozta a repülés. (Magyarországon még rosszabb lehet a százalékos arány, mert nálunk nincs olyan nagy iparosodás és jólét, mint az angoloknál, ami egy nagy földfelszíni alap emissziót eredményez.)
Ehhez jön még a sugár-hajtóművek NOx kibocsátása és a korom képződés a kerozin elégetésekor.
71 éves nugger vagyok, végre 71 évesen eljutottam oda, hogy már nem csak évente egyszer tudok Mallorcán nyaralni, hanem havonta repulhetek. Ezekre az utakra, csak fél évente egyszer viszem az asszonyt, mert így én dupla annyit tudok menni. Meg egyébként is látom otthon eleget. Kikerem magamnak, hogy egy seggfej mondja meg nekem, hogy mennyit repuljek. Fogok élni még maximum 20 évet, igenis ki fogom élvezni azt. Ha pedig egyszer meglatok az utcán egy környezet védőt, aki szerint káros a repülés úgy fogom seggbe rúgni, hogy a belvárostól elrepul a bal 13 as palyaig.
Gondoljátok át, hogy szükséges-e annyit hiper-mobilitásozni, mert a fapados légicégek abból élnek, hogy kényszeresen utazás-függővé nevelik át az embereket!
A KLM hagyományos légitársaság most felvilágosító kampányt indított arról, hogy az utasok gondolják át, minden esetben tényleg szükséges-e utazni (egyáltalán), és ha igen, megoldható-e az esetleg kis kényelmetlenség árán kötöttpályás útvonalon (vasúton) vagy akár autóval, busszal és más, a repülőnél környezetkímélőbb módokon.
"Akkor most várnám Gulyás Gergely nyilvános kirohanasat, hogy mennyire is bünteti a Tunézia légitársaságok, és a Magyar utazási irodát, valamint a 24.hu és az index. hu uszító cikkeit a Tuneziai légitársaság és a Magyar utazási iroda ellen, valamint a frocsogo Facebook bejegyzéseket.
Bezzeg ha a Wizzair és a Ryanair csinált volna ilyet..... Egyenlő mérce, aha😂😂😂"
Tegyünk már különbséget a két dolog között.
1., A wizzair és a ryanair EU-s légitársaság.
2., Ráadásul ezek részben budapesti bázisúak.
3., Ráadásul ugye a szállított utasok jelentős része magyar.
4., Senkit sem érdekel nálunk sem, hogy a Volotea Nizza-Bordeaux járata kimaradt és 170 francia utas
Nizzában maradt..…. Minket se érdekelne ha a tunis-air marokkóiakat hagyna ott valahol,
5., Tunéziai légitársaságnál nem nagyon van jogi alap büntetni (mármint állami szankció)
6., A magyar utazási irodát el lehet meszelni, HA! nem tett meg mindent azért,
hogy a szabályok szerint megoldja a helyzetet.
7., Tunéziát pánikszerűen hagyják el a külföldiek az újabb robbantások után, így gondolom ez sem sokat segít...
8., Utazási irodával mentek, tehát ők BIZTOSAN kapnak valamit (árengedményt, kártérítés stb.), a ryan - wizz utasok majd a bíróságon talán......
Ugyanakkor egy fontos megjegyzés:
Tunézia nem London, vagy Frankfurt!!!
"A fogyasztóvédők közleményükben ugyanakkor emlékeztetnek, hogy érdemes az úticél megválasztása előtt tájékozódni a Külgazdasági és Külügyminisztérium internetes honlapján, ahol például Tunézia is szerepel a II-es kategóriába tartozó, azaz a "Fokozott biztonsági kockázatot rejtő országok és térségek" között, ami azt jelenti, hogy az érintett ország fokozott biztonsági kockázatot rejt és utazásra egyáltalán nem javasolt."
Azért az nem ugyanaz......
"Bár azt pozitívumként értékelik a fogyasztóvédők, hogy a helyi idegenvezető próbál segítséget nyújtani a kint rekedteknek, de a FEOSZ szerint az utazási irodának kártalanítania kellene az érintetteket."
Tehát itt folyamatos kommunikáció van, és megoldásokat keresnek......
AZért mondjuk ők sem állnak a feladatuk magaslatán, de legalább próbálkoznak.
Szerintem mindharom ceget felgyujtani es behinteni soval. Nem ertem, hogy iroda leven, hogy van pofaja ennyi ideig kint varakoztatni az utast. Amugy a sertett utasoknak halkan megsugom, hogy az idevonatkozo zorveny szerint, ha irodan keresztul veszed a rpejegyet ( ahogy tortent is is, ugye a csomag resze), az utazasi iroda koteles fizetni a EU 261 rendelet altal kiszabott osszeget, nem kell a legitarsasaghoz fordulnod. Szep uj vilag.
Akkor most várnám Gulyás Gergely nyilvános kirohanasat, hogy mennyire is bünteti a Tunézia légitársaságok, és a Magyar utazási irodát, valamint a 24.hu és az index. hu uszító cikkeit a Tuneziai légitársaság és a Magyar utazási iroda ellen, valamint a frocsogo Facebook bejegyzéseket.
Bezzeg ha a Wizzair és a Ryanair csinált volna ilyet..... Egyenlő mérce, aha😂😂😂
Hát, ha korbe szeretném repülni a földet, esetleg útközben megnézni mást is, akkor ezek valóban jó megoldások lennének, de ha csak Ausztraliaba szeretnék eljutni max 180-bol, ráadásul úgy hogy beleessenek az ünnepek is (karacsony-ujev), akkor marad a Scoot. Meg Londonbol szokott elfordulni China Eastern es Southern 150 körül, ami nyilván parádés lenne, de ilyet eddig még nem láttam úgy hogy az ünnepek is beleesnek. Szóval ha ez nem fontos, akkor a legjobb !egoldas ez ;o)
2., Aztán a Dubai - sydney sokszor 170 körül van.....
Vagy
1., Kocsival Zágráb
2., Emirates qatar visz onnan sri lankába, maldiv szigetekre 150-ért
3., onnan Kuala Lumpur 40-50
4., Innen Sydney néha 50-60....
Igaz ez már 250, na de a megállók.....:-)
Szóval azért van,
de a legjobb körberepülni a világot 250 e ft-ból….
Pl.
1., bp- barcelona
2., barc. - LA
3., Oakland - sydney
4., Sydney - kuala lumpur
5., KL - Delhi (vagy más indiai város)
6., Delhi - Dubai-
7., Dubai - Bp.....
:-)
Megkérdeztem a lányom a scouttal kapcsolatban:
1., Ryanesen vagy még inkább kicsi lábtér
2., Ülés nem dönthető
3., A falap kicsit tulzás volt, normál ryan ülésre kell készülni, talán kicsit keményebb üléspozival
4., a karfán volt az összes gomb, így ott nem lehet a kezed tartani, mert két percenként hívod a sztyuvit
5., Fülhallgató csatlakozás nem volt gond (rosszul emlékeztem, a gombok jelentik a gondot)
Viszont a singapúri Chiangi reptér a világ egyik legérdekesebb reptere, legkülönlegesebb reptere, tehát ott átszállni sok órában ott lenni sem gond.....
Köszi a választ. Scoot-ot Ausztráliába nézegettem, akkor lélekben felkészülök rá hogy nem lesz egy joyride. De valamit valamiért, más nem nagyon fog 180e Ft-ért elvinni oda (és még ők se mindig). Azt tudod esetleg hogy az ülés legalább dönthető volt-e?