Szerintem az villan ,csak ha nem jár arra a szemed éppen, akkor nem látod, mert a csipogás előtt villan, és max a perifériás látómezőben láthatod. A baj az, hogy nekem villant már fel 3 különböző ikon is. Mindig azt hittem az olaj vizesedése, mert tesóméknál az volt, de ezek közül egyik ikon sem volt az nálam.
Igazából én sem. Mostanában, hogy baromira nyugodt életet élek baromi előzékeny vagyok, pedig pesten szívok jobbára én is. Meglepő módon a többség értékeli, persze nem mindegy hogy az ember forgalom ritmusát felvéve előzékeny, vagy bénázik és túl jófejkedik mindenkivel. Mint mindenben az egyensúly a lényeg itt is. Pl. nem megyek be a kereszteződésbe ha látom, van esélye, hogy beragadok. Meglepő módon többnyire a mellettem álló is veszi a lapot, és mögöttem se soktak tülkölni, ha viszont látom már nem lesz gond húzok tovább, ez 1-2mp csak ha a végén vagyok. Sávváltásnál is tolakszik, lassítok picit, villogok, befér buktam kb. 0.5mp-et, nagy ügy. Apróságok. Aztán persze az übertaplókkal nincs mit tenni, max megvonom a vállam, és kívánok neki nem feltétlen jókat :)
Tudsz élni :D Na jó komolyan, persze használtan is lehet kifogni jókat, nekem volt lemezfelnim adták az autóhoz, aztán úgy voltam vele 13-mat megér, és ez úgy, 2010-ben gyártott tehát pár évig nem fog öregedni (amilyen keveset megyek nálam elöregednek a gumik, nem elkopnak általábban).
én a neten 43.000 ért vettem egy alig használt Snowpro szettet,( a mi négy egyforma gumiból áll nem két dunlop két barum :-) ) állítólag 3.000km-t futott, ami hihető, ja 15' lemezfelnin és házhozszállítva, amit már fel is pattintottam a szintén használtan vásárolt kerékcsavarokkal.
:-) el kell felejteni az udvariasságot és az indexet valamint taposni kell a gázpedált és nyomni a dudát, szóval könnyű alkalmazkodni:-) ja és mindig legyen nálad baleseti bejelentő, ha nem sikerülne
Ja, hogy milyen árak. Én 12990-ért vettem a hankook iceberg w440-et, 14-ért a michelin nem tűnik rossz vételnek, bár jól körbenézve a neten azért vannak jó árak ám.
Ja, nekem is megjött az ajánlat. Hát én mint lelkiismeretes autós már megvettem a téligumit, amúgy nem voltak tényleg rossz árak. Jó lenne tavasszal is, mert a nyáriakat is cseréltetnem kell. Ja, a linkbeszúrással nem tudom mi a baj simán megy, sőt jobb mint volt. Tinymce-t használnak látom amit én is :)
Azt szeretném kérdezni, hogy adott esetben rá kell tanítani az autót a gyári CD-tárra? Ha igen az mennyire macerás, mert pl Fordnál akár házilag is lehetett tanítani pl arra, hogy bezárja az ajtót, felhúzza az ablakot stb. És még valami: ülésfűtés csatlakozó van benne alapból és csak a biztit kell betenni vagy absolute semmi gyári "segítség" hozzá?
Amúgy már túlvagyunk az 1300. km-en a kisautóval és eddig nagyon szeretem. (Persze első autónak ki ne szeretné?!:))
Valamint még annyi, hogy a facelift-es 307 fényszórója nem jó a régibe? Képeken nagyon egyformányak tűnik az alakjuk.
A Főnix programba regisztralt topiktarsak is kaptak e-mailt az 55 százalék kedvezménnyel kinált téli gumikról? Nem hangzik rosszul. Inkább úgy mondanám, hogy túl jól hangzik.... Milyen árak http://www.peugeot.hu/media/deliacms/media/34/3448-11e028.pdf ezek?
És föleg, hova tűnt a linkbeszúró opció???? Csak ilyen sután tudok linket beszúrni, nevet nem tudok neki adni, mint régebben.
:-) Tudod, nekünk "vidékieknek" nem számít hogy mennyi idő van, Budapest egyenlő: dugó. Pont. :D
Azon egyszerű oknál fogva, hogy az ottani átlagos forgalom is jóval nagyobb mint nálunk a legnagyobb dugónak nevezett forgalom. Soha nem felejtem el, amikor először kocsit vezetve megérkeztem az M1/M7 bevezetőhöz....megremegett a térdem, nem tagadom :)
Persze nekünk meeg van két faxányos lámpás körgeometriás csomópontunk :)
Bocs az OFF-ért de amúgy kicsit kihalt a fórum mostanában :)
Off: Pénteken megyunk Szurdokpuskopibe. Most lesem a térképeket, navi bevisz pestre is. Hogyan lehetne pestet elkerulni, hogy a legrovidebb uton es dugomentes uton menjek?Kérhetnek egy utvonalat arra? Komárom-Tatabánya irányba. Koszi szépen.
"A fedkomp dupla tárolós lett, VISZONT bármelyik pozícióban 5 sec után alapállásba kerül a display. Így például nem lehet a pillanatnyi fogyasztást vagy a hátralévő kilométereket folyamatosan monitorozni."
Lehet azon állítani, csak a rádió mode gombján. Amikor először ültem a felvarrottban, én is azt hittem, hogy csak pár sec a láthatóság, de hidd el, nem. Ráadásul csökkentettmódra, illetve teljesen ki is lehet kapcsolni a képernyőt, mindezt a rádió dark gombjával. Netán a kijelző megvilágítását is lehet inverz módon állítani, de azt már a menüből. (sárga alap, fekete karakterekkel)
Nyomja meg ezt a gombot,ha azt szeretné, hogy a levegőaz utastér hátsó részébeis áramoljon. A hőmérsékleta bal oldali komfortértéknekfog megfelelni a bal hátsóutasoknál, és a jobb oldalikomfortértéknek a jobb hátsóutasoknál. A gomb jelzőlámpájakigyullad.
Igen, minden a helyén van - de nagyon finom lett a járása, szinte élvezet kapcsolgatni! Az index érintésre hármat villan és a világítás kapcsolón megjelent egy auto állás. Aminek éppen semmi értelme nincs most, mert ahogy láttam folyamatos be állásban kell hagyni és tulajdonképpen ez teljesíti a régebbi nevén skandináv szoftver opciót.
Mindenesetre nagyon kíváncsi lennék a BSI szerviz által hozzáférhető beállításaira is, mint például a 'speed limit warning' csipogás, ami nem ugyanaz a sebességhatárolóval.
A hátsóablak fűtés felett van egy gomb 'REAR' névre hallgat és nem tudom micsoda. A szélvédő páramentesítésére külön gomb van.
Nem tudtam a dupla digit klímát mono állásba kapcsolni!!! HELP Vagyis akár mit csináltam, ha egyformára szeretném a két oldalt, akkor mindkét gombot tekergetnem kellett. (remélem ez nem így van)
A belső levegő keringetés felett van egy automata belső levegő keringetés gomb is. Ezek lelkivilágára sem jöttem rá, felváltva játszadoznak egymással.
A fedkomp dupla tárolós lett, VISZONT bármelyik pozícióban 5 sec után alapállásba kerül a display. Így például nem lehet a pillanatnyi fogyasztást vagy a hátralévő kilométereket folyamatosan monitorozni.
A tanksapkában picit szorult a kulcs, majdnem kihívtam a kutast - így viszont jól láttam hogy ömlik be a FAP adalék a tankba. (a fenébe, ez megmaradt)
A bicska kulcs király és végre messziről is szignálja a járgány.