Valaki tudja, hogy a mai, Szilágyi Erzsébet fasorban történt baleset az MHU-val mi miatt történt? Rosszullét, vagy műszaki hiba? Nem mondtak semmit ezügyben.
Azt megtudná írni valaki, hogy a Merci C2-esek darabja (külön a szóló, külön a csuklós) hány millióban állt meg? Illetve, hogy a MAN-ok és a ConectoG-k darabára mennyi lesz?
Ha minden igaz, hétvégéken eggyel kevesebb Citarót ad ki a Bogáncs, viszont kettővel többet az Andor. Nem néztem bele túlságosan mélyen a változásokba, én ennyit vettem észre Citaro-téren:
A 7-es és a 97E Citarói
- hétköznap a 20E (2), a 44-es (3), a 107-es (2), a 133-as (1) és a 196/196A (3) vonalakra,
- hétvégén a 7E/107 (szo: 4, v: 2) és a 44-es (szo: 3, v: 4) vonalakra kerülnek.
A 139-es hétvégékre kap 2 Citarót, így nem a 33-asé lesz az egész garázs :P
Ha tőlem kérdezed, sajnos nem tudom, de jó lenne, ha jönne még két (vagy tizenöt) C1-es. Úgyis hiányzik egy Localo a rendszerből Attila számításai szerint.
És a következő mondat se kutya, ahol elárulják, hogy "2000-ben jelentek meg újra Budapesten a külföldön gyártott buszok: használt MAN és Volvo alapra épített Localo buszok álltak forgalomba. " Ez így méltatlan a 100 éves évfordulóhoz...
Más: A Budapesti buszosban felmerült, hogy újabb két C1-es érkezhet, BKV-hoz vagy VT-hez. Van realitása bővülésnek?