Az utasnak több joga van mint a buszvezetőnek. Amennyiben nem tetszik a hajléktalan szaga akkor a kedves utas dobja vagy szó szerint vagy kérje meg hogy tűnjön le innen.
Nem hinném hogy a BKK követelmény változott volna az E6-on kivül. Az is fura hogy a Daimler nem tud elegendö kedvezményt adni hogy a VT mellette döntsön, amikor már majd' 300 uj kocsijuk lesz tölük.
Könnyen lehet pl., hogy a MAN nagyobb mennyiségi kedvezményt ad, a VT-s mennyiség pedig közelebb van a volánoshoz, mint a BKV alaphoz. De műszaki követelményekben is lehet eltérés.
Talán a BKV-topikban - ezt most nem tudom pontosan - véletlenül pont össze lett hasonlítva a MAN és a Conecto szóló árban és a MAN nem kicsit volt olcsóbb(!). Lehet hogy inkább az a kérdés, hogy miért nem indultak a csuklós résznél is Lion's City-vel.
„A 91-es járaton közlekedő Mercedes Citaro C2 szóló típusú autóbusz hétfői balesetének körülményeivel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk. A Szilágyi Erzsébet fasoron 2015. március 2-án 11 óra 51 perckor történt a balesetet a járművezető pillanatnyi rosszulléte okozta. Az autóbusz nagyon lassan haladt, ezért a balesetben személyi sérülés nem történt. A járművön utazó 11 ember a megállást követően azonnal a buszvezető segítségére sietett, aki tájékoztatta az utasokat arról, hogy már jobban érzi magát. A balesetet követően a járművezetőt az Uzsoki Utcai Kórházba szállították további kivizsgálásra. A baleset miatt járatkimaradás nem történt, a sérült autóbusz miatti csonkamenetet egy azonnal forgalomba álló másik autóbusszal pótolni tudtuk. Az eset körülményeit még vizsgálják, a kamerafelvételeket és telemetria adatokat kielemezzük.”
Csak, amikor szóltam a vezetőnek, hogy középen ül két hajléktalan, akik nem éppen rózsaillatúak, illetve, hogy némi oda nem illő anyag van a padlón ami szintén büdös, az volt a válasza, hogy tudom!