Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2016.07.16 0 0 152229

Menj fel a HaHu-ra, keress ki egy ugyanilyen autót és nézd meg a kapcsoló bekötését. Ez hamarabb megvan, mint amennyi időt eddig beszélgettél róla.

(egyébként valószínűnek tartom, hogy lehet találni kapcs rajzot némi keresgéléssel)

Előzmény: vé6 (152228)
vé6 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 152228

Köszi, Neked is!!

 

A belinkelt ábra, egy E39-esé, nos az én példányom, egy E46 '99-es kiadású, 316i 105 LE 1,8ccm-es, szerintem nem kompatibilis az enyémmel, a másik, meg hogy ezen, amit kiszereltem feltöltő csőrendszer a nyomáskapcsolóval, épp ugyanolyan pozícióban helyezkedik el, mint, amit nemrég vettem és beszereltem, ezért írtam pozicionált állapotot viszonyításul, itt ezt nem lehet forgatni sehova, mert eleve beszerelt, én egy egész csőszakaszt vettem, ez megy a radiátortól a szárító-szűrőn keresztül a hűtőig!!

Előzmény: Törölt nick (152216)
vé6 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 152227

Nagyon köszi a segítséget, ez is valami, bár ahogy nézem a fotóhoz képest, nálam a szürke-fekete, pont el van cserélve a sárga-feketével, egyelőre elindult a kompresszor, de attól tartok a nyomásérzékelőnek, pont az lenne a szerepe, hogy ha elszökik a nyomás, a kompresszort leállítsa, erre most nekem üresen is elindult..., így joggal következtethetek arra, hogy esetleg a töltést követően, mivel fordított lett a dolog, bacik, majd elindulni, próbáltam nyomást előidézni a rendszerben, elektromos pumpával, de oda sem ba..ott, nem tudom, eleve mekkora nyomás kell oda!? Sajnos egy leharcolt példányt tudtam csak szerezni, illetve egy AUDI A3 1,6 CARAT-tal, szőr a szőrén cseréltem, millió hibával, egyedül talán annyi, hogy a motor jó állapotban van, de csak kopást illetően, mert a víz valahol szökik, mint írtam!! Most mit mondjak, az üzlet jeligéje a "szart-szarért" lehetne!! :)

Előzmény: Törölt nick (152213)
hyuing Creative Commons License 2016.07.16 0 0 152226

Heló!   Írod:

a feszultseg ertekek egyenessen aranyosak a kiovaso % kijelzesevel. 

az 1% -nyi elteres belefer a limitbe.  Ma reggel olvastam ezt, mielőtt megérkezett a piros-kék szállítója, aki hozta az új szenzort.  Na mondom fasza megy a pócra a többi kacat mellé. De azért kipróbálom, és tádámmm, megszűnt a probléma.  Valszeg a két pálya közötti +- -% ba nem fér bele. köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.16 0 0 152225

mi az az sk? :)

 

Előzmény: cam aro (152207)
cam aro Creative Commons License 2016.07.16 0 0 152224

ha meg egy peldat mondasz.. meggyozol. 

...es akkor azzal el is ertuk a kritikus 2%-ot.. 

 

ezen felul lattam mar kopott tavtartot.. es hiszed nem, ki is tudom merni.  

meddo a vita. 

egy tengelyiranyu csapagy illesztesrol ranezesre illene tudni hogy fixes, vagy allitos.

ez nem gyurun mulik.

================ 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (152223)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.07.16 0 0 152223

swift fékdob pl ilyen.

az meg mondjuk a trabanttól pont errébb van.

aztán ha meghúzod kajakra, szorul, ha meg nem, akkor lötyög.

na de ha megvan a gyűrű ÉS meghúzod kajakra, láss csodát.

;)

Előzmény: cam aro (152222)
cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152222

trabant ota nem lattam olyan kerekcsapagy megoldast negykerekuben, 

ahol kulon tavtarto van a csapagyak kozt. 

- ergo.

 nehez kihagyni azt, ami nincs. 

 

van ellenben az, hogy fixre huzos a csapagy. mer' az ugyvan osszerakva. 

es van az, hogy allithato hezagu. mer' az meg ugy van osszerakva. 

ez ranezesre kiderul

de nem derul ki egy ilyen hulye kerdesbol. 

...aztan mikor egy heten hat ilyen hulye kerdes van ( a tizbol ), .. akkor aze' elszakad a cerna. 

szvsz micart idezem. 

nem kell nekem mindent tudni.. (akko' meg az a baj, hogy me' nem segit senki... prrfff... ) 

==========

jo'cak. 

reszemrol innentol csak oly kerdesre probalok valaszt. aminek van relevans info tartalma is. 

a tobbiektol sorry. 

===================

 

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (152221)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152221

....aztán nem sokkal később őrült keresgélés kezdődött a rosszvas közt és meg is lett a távtartó gyűrű a két csapágy közt, ami benne maradt az előző féktárcsában.

:))))))

 

akár így is lehetett.

:))))

Előzmény: cam aro (152220)
cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152220

igazad van.

 

..mar nem. 

=================

Előzmény: mica-r (152219)
mica-r Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152219

Téged minden érdekel?

Előzmény: cam aro (152218)
cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152218

elarulnad hogy mi a faszrol beszelsz ? ):(( 

 

de azért jó lenne tudni pontosan.""

 

 

 

Előzmény: Isti betyár (152215)
t.zsolti Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152217

Melyhornyu golyos vagy kupgorgos csapagy kell bele?

A fektarcsaba legfeljebb utolag kerul bele a csapagy futogyuru. 

Előzmény: Isti betyár (152215)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152216

Dehát a képen be van dugva, akkor ezt kipróbáltad így....azt ne hidd, ezek a dolgok csak akkor "élnek", ha gyujtáson van, vagy benne van a kulcsa...(mert nem!)

 

ja és nincs "felül" meg "alul", mert a csatlakozó az egész patronnal együtt forog, állhat bárhogy....azt kell nézni, a csatlakozó formájához képest a 3 db hogyan van..most jobban megnézve a szinek nem annyira stimmelnek..

 

 

talán ez helyesebben mutatja mit kell keresni:

 

http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=376034&stc=1&d=1368362011

 

Van egy 5V táp, egy virtuális test (nem kaszni test!) és egy elmenő jel.

 Ami (mint általában) itt is a zöld..., a lila-akármi az 5V, és szokás szerint a barna-fekete a kisjelű test.

 

Ha mázlid van, vannak beöntött számocskák a csatlakozóban belül,.......

..mindenesetre _csodálatos dolgok_ lehetnek ott, ha "működik" a klíma ezután a lepusztított állapot után.

 

 

 

 

 

Előzmény: vé6 (152212)
Isti betyár Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152215

Sziasztok!

 

Első féktárcsát szeretnénk cserélni egy kisteherautón, amin a tárcsa úgy jön ki, ha lecsavarjuk az első tengelycsonkról.

 

A csere az menne, csak annyit kérdésem lenne, hogy mikor visszatesszük az első féltengelyre, akkor mennyire húzzuk meg a féltengely nagy koronás csavarját, hogy jó legyen? Nem nyomatékot kérdezek, hanem hogy mit kéne nézni rajta?

Ha erősen van meghúzva akkor szorul, ha gyengén akkor lötyög, vagy egy kis lógás beleférne?

(Persze azért majd megpróbáljuk szerelő segítségével beállítani, de azért jó lenne tudni pontosan.) 

Az első tárcsába benne vannak a tengelycsonk csapágyai is.

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152214

rossz oldalara estel a lonak. 

ez nem josda, es senki nem fogja vissza keresni hogy mirol van szo.  

 

 

ha esetleg megis segitseget remelsz , .akkor. 

tipus. 

evjarat. 

model. 

motorkod. 

futes rendszer tipusa. (automata. manual ) 

===============================

Előzmény: vé6 (152211)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152213

Pedig jól van nálad bedugdosva látszólag...

 

Előzmény: vé6 (152211)
vé6 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152212

Könnyítésül, alul zöld, középen sárga felül lila, csak a fotón nem lehet jól kivenni a színeket!! Nem mertem kipróbálni egy variációt sem, mert ha elba...om  húzós a javítás!!

 

Köszi előre is!!

vé6 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152211

Üdv ismét!!

 

Na most legyetek pengék, ezt aki meg tudja nekem írni, hogy a 3 különböző színű vezeték, melyik érintkezőcsúcsra megy, az tud valamit a BMW-kről, nekem sehol nem sikerült erről infót, neten semmi, pont erről a kiba..tt modellről, alant megtalálható, had ne írjam már minduntalan ki!!

 

Tehát ez a szóban forgó csatlakozó a klíma nyomásérzékelőjén van, de úgy vettem az autót, hogy ennek a csatlakozója egész egyszerűen, nem volt rajta, hogy miért lógott csupaszon a három vezeték a faxom sem tudja, valami barbár állat letéphette, előző tulaj tagad!!  :(   Egy fotó könnyítésül itt:

 

 

 

 

 

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152210

fejbol nem megy az a tipus epp melyik. 

de vagy linearisan novekszik a ket jel egymashoz kepest x2 ..

tehat pelda. 0.5-1V/ 1-2V/2-4V.. stb.

 

.vagy ellenkezo oldalrol indul.

ilyenkor alaprol a jel1 indul 0.5V fel 4.5V -ig.

 , a jel2 indul 4.5V-tol le 0.5V -ig. 

 

szerintem nalad az idoszakos hiba lesz. 

szvsz az ket meresbol nem lesz meg. 

----------------

a feszultseg ertekek egyenessen aranyosak a kiovaso % kijelzesevel. 

az 1% -nyi elteres belefer a limitbe. 

Előzmény: Hyuing-II (152209)
Hyuing-II Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152209

Köszi.   Nézem.   De akkor jól gondolom, hogy a két jelnek egyformának,  vagy pont az ellenkezőjének kellene lenni?   Jelen esetben  százalékban?  Próbáltam lassan nyomni  a pedált és közben néztem a két pályát    az egyik 20 % volt a másik 39% .   a hiba kódnál azt írja   az 1 es és 2-es  pedálkar között összefüggéstelenség, szakadt. 

Előzmény: cam aro (152206)
cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152208

nem ertem.

szerelo seged lezaro gumikra gondolsz ? 

Előzmény: Törölt nick (152203)
cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 1 152207

sk velemenyem szerint

10 liternel vagy elfolyik valahol,. vagy fusto mint a kemeny. 

Előzmény: Törölt nick (152199)
cam aro Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152206

eleg nagy a kaosz ezekel a df kodokkal. ):(

 

amit talaltam, az a df071, az legzsak hiba. 

a df073,.,. az vagy megint legzsak hiba, vagy APP /pedal szenzor./ 

(obd modban ha olvasod mi kodot kapsz ? ) 

 

APP-hez referencia nem kell. avagy storno az egesz ha digit APP van benne 

kap ket testet, ket tapot. 

a ket tap 5V, ( esetleg B+ ,..de elsot valoszinusitem. )

de megmered, kiderul. 

a jel/1/ indul 0.5V kornyekerol fel 4.5V-ig,

a jel/2/ vagy pontossan az ellenkezoje mint a jel/1/,

vagy ugyanonnan indul, DE x2. 

 

https://www.picoauto.com/library/automotive-guided-tests/accelerator-pedal-position

(itt ugyan fojtoszelephez irja az ellenkezo oldalrol indulost, de vagy en, vagy pico emlekszik rosszul :) 

 

 

Előzmény: hyuing (152205)
hyuing Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152205

Üdv Urak!  Szeretnék segítséget kérni (kapni).   RENÓ SYMBOL (a thalia román megfelelője) 1.5 dci 2008-as

 

Hiba kód: DF 071,  DF 073,

 

Tökig gáz, alapjárat,   

 

Jól gondolom, hogy a gázpedál állás érzékelő a hibás?  Szétszedtem egyszerű mint egy faék ennek ellenére nem láttam hibát. Mérni meg minek ha nincs referenciám.  BOCS, HOGY NEM JÓL ÁLL A KÉP DE NEM TUDOM MEGFORDÍTANI.

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152204

Volt szívódém termosztát nélkül, akkor evett 5 litert. termosztáttal 4-et. Ezekben még semmi elektronika nincs, kézi dúsítással megy(előtöltés állítás).

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152203

Europai autokban a metrikus fekcsovek atmeroi mennyire egysegesek?

Jok lehetnek az SBC gumi lezarodugoi egy DSC-hez vagy ESP-hez?

(A Mercedes arul ilyet, a tobbiek meg nem igazan.)

409 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152202

"a hidegüzemhez való gázolajmennyiséget nyom be,"

 

??? Tréfálsz?   1.6D

Előzmény: Törölt nick (152201)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152201

Rossz az adagoló, illetve be kell állítani.

Termosztát nélkül meg sosem melegszik fel, a hidegüzemhez való gázolajmennyiséget nyom be, perszehogy füstöl-zabál.

 

Előzmény: Törölt nick (152199)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.15 0 0 152200

Termosztát nélkül szerinted bemelegszik? Miért nem lett visszatéve?

Előzmény: Törölt nick (152199)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!