Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TraguAre Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152319

Esetleg nézd meg, nincs-e elszabadulófélben a kapcsoló a kézifékkaron.

 

(Miért újabban 9N?)

Előzmény: szbalogh (152302)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152318

Most jovok a gumistol ahol kiprobaltak es azt mondjak ez nagyon minimalis duboges es  higgyem el 2-3e km utan beall.

Valoban minimalis mert oda kell figyelni es csak felhuzott ablakokkal jo uton hallani,,de hallatszik az biztos.

Volt nekem nagyobb is diesel/benzines bmw sok db,be is furodtem egy-kettovel rendesen.

 

ez a 2.0 18 d mindent tud amire nekem szuksegem van es kozel sincs mar annyi baj ezzel a 4 hengeressel.

3.0d,3.0i minek ?elmeny autonak nulla,azt amit egy 335 vagy m3/m4 ugysem tudja kozel sem.gondolkodtam egy idoben 335i,vagy m3-on de be kellet latnom,h irto nagy lux lenne nekem azert az evi 3-4-5e km-ert,mert ugye mindennapos hasznalatra nem valo.

 

beirom majd h viselkedik a teli patent 16colosokkal

 

Előzmény: Törölt nick (152317)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152317

A rezgés a kerékből is jöhet, simán, a szilent, stb csak felerősíti a rezonanciát, odavezeti, morgásból dübörgést "csinál"

 

A hátsókerék hajtású bmw egy életérzés, akkor kell ilyet venni, ha igény van erre. (magánvélemény: akkor már nem 1.8as dieselt)

De vannak már pont ezért a legkisebbek közt elsőkerekes bmw-k is, hogy a márkajel meglegyen, a többi meg a legegyszerűbb.

 

Ki találja meg a hibát? BMW szerelő aki nem kap sírógörcsöt, ha meglát egy difit vagy kardánt.

 

Mindezen polémia ellenére én futnék felrakni egy stimmelő lemezfelnin egy akármilyen puha télit, (arra ugyis szükség lesz előbbutóbb)...hogy avval mennyire hallható-érezhető a dolog.

 

 

Előzmény: Törölt nick (152313)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152316

Egyébként  más autógyártó is bonyolítja, leginkább talán azért, hogy kanyarodáskor vigyor üljön az arcodon, ne halálfélelem.

Előzmény: JAMIE222 (152315)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152315

Szilentek vizsgálata? Csápos emelő, nagy pajszer-csavarhúzó és hajrá, lehet keresgélni.

Előzmény: Törölt nick (152313)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.07.19 0 1 152314

Szemlélet kérdése, hogy csak nyelsz és fizetsz, vagy beleállsz és harcolsz.Egyik oldalt sem ítélem el, de én harc párti volnék egy teljes garis autó esetében.Mondjuk nálam fel sem merült volna, hogy új autóként dízel Fordot vegyek.Jó eséllyel semmilyen dízelt sem.

Egyébként nem vagy köteles ugyanabba szervizbe hordani az autót, ahol vetted....

Előzmény: Törölt nick (152310)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152313

Ok.es  a millio szilentbol ki es hogy sakkozza ki az ellagyultat/szakadttat?

mas gyarto autoiban nincs ez a sok kanoc?miert bonyolitja a bmw?

Előzmény: Törölt nick (152307)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152312

Közismert esetek százai cáfolják ezt, de mindenkinek lehet más véleménye, a pénzét pedig mindenki arra költi, amire csak jólesik. Meg kell élni a szakértőknek-jogászoknak is valamiből, végülis.

 

 

Előzmény: C20NE (152311)
C20NE Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152311

A vezérképviselet és /vagy a gyártó központja igenis odafigyel ezekre a visszajelzésekre , nem szeretik a negatív sajtót és szoktak találni megoldást. Elrettentő példája mindenkinek van, de hidd el valójában nekik sem éri meg a pereskedés.

Előzmény: Törölt nick (152310)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152310

Én azt a pénzt a fizetős kuplungozásba toltam volna, és nem abba, amivel semmit nem fog elérni, csak tovább eszi a mérget.

 

Ugyanis semmiféle ügyvéd, tévéméműsor és egyebek nem kötelez egy céget semmire, sőt, onnantol beleállnak, hogy jó akkor mi is így, jönnek a jogászaink, és lejátszuk.

 

Egy ilyen per 5-10 év is lehet, mire valami a csillivii szalon mögött álló félmilliós fordreparátor eldobható zsebkft-t köteleznek egy akkor párszázezres már rég meg sem lévő autó megjavítására..nonszensz.

 

Plusz akkor onnantol oda hordja a kocsiját szervizre, akikkel perben haragban áll? Vajon milyen munkát végeznek majd azon?

 

A magánvéleményem pedig az, hogy ezt nemhogy standard a fordnál, hanem minden autógyárnál az üzlet normális menete, ha az autó túl jó lenne, nem romlana el, aki sokat megy annak már garanciában is, akkor nem lenne meg a bevétel a gyári alkatrészen, ld 33ezres(!) darab gumicső alább.

 

Előzmény: JAMIE222 (152306)
vé6 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152309

Nagyon köszönöm, hála övezzen ezért az ábráért..., eszerint kötöttem be a szabályzót, feltöltettem a rendszert és csodálatosan működik!!! :) :)

 

 

Előzmény: 409 (152232)
halo13 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152308

Kicsit megkésve az úttartáshoz:

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152307

Ez egy bmw, hosszmotor, hátsókerék, kardán, külön difi, az egy saját hátsóhídban, kardánfüggesztő csapágy, millió szilent minden alatt, (hidak, függesztő, difiház, váltóház, bölcső)..akármi lehet.

 

Egy ilyen hajtáslánc millió féleképp tud rezonálni, búgni, dübörögni.

(A picit rossz kardáncsapágy pl ugy dübörög, mintha tombolószellemek laknának az autó alatt...)

 

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3D11-EUR-05-2012-F30-BMW-318d&diagId=26_0241

 

Tippek: ugye nem defekttűrő még ráadásnak az a gumi?

Hátul mennyit terpeszt már, hány fokos a kerék dőlése a teljesen sík talajhoz képest? :)

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (152284)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152306

Némi pénzt kell beletolni.Nyilvánosság, igazságügyi-szakértő, ügyvéd.Nem mezei márkaszervizzel meccselni, hanem vezérképviselettel.

Előzmény: Robi53 (152305)
Robi53 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152305

Szervusztok,

Segítségeteket kérem.

Korábban már írtam róla, de összefoglalom:

Van egy 2014. márciusi gyártású, 2014. szeptemberben átvett Ford Focus 1.6 TDCI (115 LE) kombi autóm, manuális B6 váltóval.

- 48 ekm-nél garanciában vezérlés+vípumpa szettet kellett cserélni, mert alapjáraton ütemes kerregő hangot hallatott (és ekkor már láthatóan olajsaras volt a vezérlés-ház felett a töltőlevegő cső coolerről jövő szakasza egy illesztés körül - ez később garanciában cserére került, mert fokozódott a jelenség).

- 68 ekm-nél garanciában ki lett cserélve a (kettős tömegű) lendkerék, mert a kuplung pedál mozgásának középső harmadában kerregő-zötyögő hangot adott, ami a pedálon érezhető is volt. A jelenség huzamosabb használat, legalább néhányszor 10 km megtétele után jelentkezett, hidegen nem.

 

A lendkerékkel együtt a kinyomó szerkezet, tárcsa és kinyomócsapágy NEM lett cserélve, hiába kuncsorogtam érte, azt mondták, az ilyenkor nincs benne a garanciában.

 

Gyakorlatilag a lendkerék csere után azonnal (2 munkanap múlva) mentem vissza, hogy a jelenség nem szűnt meg (március 11-én volt a csere, utána hosszú hétvége, majd 16-án kedden nem használtam, 17-én szerdán Pécs-Budapest útról  visszatérve késő délután már ott voltam a szervizben bejelenteni....) Elhajtottak azzal, hogy "a kuplung félig benyomott helyzete nem üzemszerű állapot, és a mechanikának természetes állapota ebben a helyzetben a köszörülő hang" - hiába mondtam, hogy szerintem üzemszerű ezen a helyzeten átnyomni, és nem tartom hibamentes működésnek, ha közben hallható/érezhető, arról nem is beszélve, hogy az erőátvitel helyes működésének egyik tesztje is a kuplung zajmentességének ilyen módon való ellenőrzése....)

 

Szóval, amikor a rendszer jól felmelegedett, akkor azóta is kerreg-darál.

De folyamatosan romlik a helyzet !!!!

Most már,

- ha huzamosabb használat után teljesen (padlóig) kinyomom a kuplungot, kb 1-1,5 másodperc múlva egy jellegzetes, laikusnak a kinyomócsapágyra utaló berregő/kerregő hangot ad, és

- folyamatos közlekedés közben váltásokkor kinyomáskor és felengedéskor a kuplung pedálon enyhe rezgést érzek

- hidegen nem, de kifejezetten tartós használat közbe/után úgy általában is zajosabb lett az alapjárat/üresjárás, szerintem a menet közbeni állapot is.

- ugyanazokat az (sokszor egészen nagy távú) utakat járom, nagyon hasonló körülmények között, nagyon hasonló vezetési stílussal, de szerintem a fogyasztás is felment vagy 0,5-0,7 l/100 km-t

 

Arról fogalmam sincs, hogy előbbiekkel bármilyen kapcsolatban áll-e, de 3. sebességfokozatban motorfék üzemben, 1900-1600 rpm között ütemes, gyors csattogó (tak-tak-tak....) hallatszik a motortérből.

 

Leírtam és emailben küldtem el a márkaszerviznek, mert különben megint elhajtanak, még munkalapot sem vesznek fel.

2 hét múlva bementem, hogy (bár levélben azt válaszolták, hogy keresni fognak, meg lesz bevizsgálás is), semmi visszajelzést nem kaptam, érdeklődnék a továbblépésről.

Kaptam időpontot további két héttel későbbre - azzal, hogy kicserélik a kinyomócsapágyat.

 

Bizonyosra vehető, hogy ezzel a barkácsolással csak elodázni lehet a következő, egyébként akár az egyik elem önálló cseréjével okozott további meghibásodást. Elodázni egészen addigra, amikor kifut a 2-éves alapgaranciából, és a kiterjesztett (+3 év) garancia meg már nem vonatkozik a lendkerékre/kuplungra.

 

Segítsetek:

Lehetséges, hogy nem tudom elérni, hogy garanciában cseréljék ki végre egyben ezeket az együtt mozgó/élő mechanikus elemeket (szerkezet, tárcsa, kinyomócsapágy), és ha megint rossz, akkor újból a lendkereket is (de most a 6 csavarral együtt, ami a szigorú tiltás ellenére múltkor nem lett) ?

 

Tudja valaki, hogy a Ford-nak milyen belső utasításai vannak ilyen esetre? Tényleg kifejezetten csak ezt a maszatolást engedik? Mi lehet a módja annak, hogy tényleg megcsinálják úgy, ahogy azt a szakértők úton-útfélen javasolják?

 

 

 

_c_ Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152304

Hogy nehogy ismét egy bölcsész vénával megáldott, szabadidővel igen de témához kapcsolódóan mondanivalóval nem rendelkező egyed billentyűzetet ragadjon egy hasonló kérdésfelvetéssel kapcsolatban:

 

Igen, Székesfehérváron ez az a DPF-el foglalkozó cég, akit a ajánlanak.

 

 

Előzmény: _c_ (152296)
C20NE Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152303

Nézd meg, van-e benne elég fékfolyadék, ha van és a tartály szintjelzős nézd meg, a szintjelző rendben működik-e.

Előzmény: szbalogh (152302)
szbalogh Creative Commons License 2016.07.19 0 0 152302

Sziasztok!

 

Ismét előjött egy fura dolog a VW Polo First (újabban 9N) 1.2 háromhengeres (BME085235 motorszámú) autón. 

Jobbra kikanyarodáskor néha felvillan a kézifék jelző piros lámpa és egyúttal sípoló hangot ad ki. A lámpa csak fel-fel villan de a sípolás (kb. másodpercenként egy hosszú) a kanyarodás végéig megy. Mi lehet a gond? Fékfolyadék úgy 10 hónapja volt cserélve vizsga előtt.

 

Köszönöm!

JAMIE222 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152301

Szerintem pénzt csak akkor kapsz vissza, ha bizonyítod, hogy ez bug és nem ficsör.Amúgy még tedd fel a téli gumikat ès hajrá, menj egy kört.

 

Előzmény: Törölt nick (152299)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152300

tegyen aki pelenkázott

Előzmény: _c_ (152297)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152299

Holnap kiderul hogy a firestone dubog vagy muszaki baja van.

Ha pl tenyleg a 150ezres gumi csinalja visszakerhetem a penzt vagy masik gumit joggal?

Előzmény: JAMIE222 (152298)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152298

Ezt nem akartam írni, mert ezzel a márkával 20 èves tapasztalataim vannak, azóta akárhová is fejlődhettek, de èn pénzt nem adnèk èrte.

 

Előzmény: mica-r (152289)
_c_ Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152297

Helyesírással kapcsolatban meg tehetsz egy szívességet.

Előzmény: Quattroman (152293)
_c_ Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152296

Ha nem ők azok és tudod a választ, akkor benyöghetnéd a nevüket vagy az elérhetőségüket.

Mert guglival van egy jópár találat, és nem tudom melyik az a cég. Ennyi.

Annyit tudok, hogy DPF gonddal "Fehérvárra kell vinni a kocsit".

De hova? Mert tanuló fázisban lévő céghez nem akarom vinni.

Ennyi.

Előzmény: Quattroman (152293)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152295
Előzmény: _c_ (152292)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152294

ez most kicsit mellément.

Előzmény: Quattroman (152293)
Quattroman Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152293

ügyesen bújtatod a reklámot.

most már csak a helyesírást kellene gyakorolni.

Előzmény: _c_ (152292)
_c_ Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152292

Székesfehérváron mi annak a cégnek a neve, amelyik az elsők között kezdet DPF-ek tisztításába (teherautó, személyautó), és jó véleménnyel vannak róluk? Horpi car kft??? 

Köszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152291

Itt lesz az igazsag,mivel biztos vagyok benne,h ereztem volna a regivel a dubogest ha csinalta volna.e

 

este kerekcsere..proba

Előzmény: mica-r (152289)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.18 0 0 152290

Ez az abszolut gyari legalltalanosabb meret,meg kicsinek is tunik.

Előzmény: Dorka 57 (152288)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!