Keresés

Részletes keresés

Filewalker011 Creative Commons License 2021.05.19 0 0 5812

Tiszta hülye vagyok, regulátor, nem kommutátor :))))

 

Előzmény: Filewalker011 (5811)
Filewalker011 Creative Commons License 2021.05.19 0 0 5811

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Hozzám került egy Briggs motoros szivattyú. Néhány kérdésem lenne, képet mellékelek (a képen már némileg szétkapott állapotban van.) Először is szeretném tudni, megfelelően van-e rajta a kommutátor rugója. Nekem olyan fura, hogy a gázkar állítása közben, mintha akadna benne. Milyen gyergya kell bele? mind a 2 oldalán van olajbetöltő nyílás, nem igazán értem miért. Mennyi olaj kell bele? Az olajbetöltő nyílás kupakján nincs nivó, meddig kell érnie az olajnak? Előre is köszönöm a segítséget.

 

Gyöször Creative Commons License 2021.05.18 0 0 5810

Nekem múlt héten nem spriccelt benzint a karbiba a szivatógomb. Nem is indult be :-)

Előzmény: Pbarna1 (5809)
Pbarna1 Creative Commons License 2021.05.13 0 0 5809

Kérek segítséget, ha tud vki...

BS 425 fűnyíró, szivatógomb, gazkar nélküli valtozat.

Hidegen nem indul, csak légszurő levétele + hidegindito spray után, baromi nehezen.

Bemelegedve semmi gond...

Benzin, gyertya, légszűrő friss.

Mit tegyek vele, mit kellene kizarni?

(vki a koszos kipuf.szelepet gyanitja - tényleg szét kell szednem?)

Köszi bármi hasznos választ! 

Kertitörpi Creative Commons License 2021.05.11 0 0 5808

Hétvégén szétszedtem, kiszedtem a porlasztót, ilyen úszós cucc egyébként, a pillangószelepe le volt szakadva, persze hogy ment mint a fene. Vettem új porlasztót, cseréltem, most már megy rendesen.

Kösz

Előzmény: Nobody1 (5807)
Nobody1 Creative Commons License 2021.05.05 0 0 5807

Tippem szerint valami dugulás lehet a porlasztóban, vagy ha membrános, akkor az sérült és a benzinszegény keverék miatt pörög nagyon a motor. Nézd meg, tisztítsd ki vagy cserélj membránt - ha kell.

Előzmény: Kertitörpi (5806)
Kertitörpi Creative Commons License 2021.05.04 0 0 5806

Egy kis segítséget kérnék. Nem szoktam fűnyírót javítani, így nem tudom mi lehet a baj, Viking típusú Briggs motoros fűnyíróról lenne szó.

Egy ideje láttam hogy a karburátornál ahol a levegőszűrő van, szivárog, csepeg a benzin (olajos sztem.), ott van a pumpás nyomógomb is a levegőszűrő közepén egyébként.

Szóval eléggé csöpörészett délután, majd berántottam ment egy ideig normál sebességgel, majd leállítás után nem indult be. Kiszedtem a levegőszűrőt, majd úgy indítottam be. Beindult viszont elég nagy sebességgel, vagy dupla mint volt, jó nagy hanggal. Visszatettem a szűrőt, utána is ugyanúgy atom gyorsan megy, sokat nem járattam, nehogy károsodjon.

Mi a bánat lehet vele, a porlasztóban az adagolószelep kinyiffant vagy mi a szösz?

A fűnyírón nincs állítókar ,meg semmi ilyen csak a pumpagomb, meg az indító keret amit megfogok nyíráskor.

Köszi

horvacsb Creative Commons License 2021.05.03 0 0 5805

Rendben. Van 3db gyári Tecumseh gyújtásom is, ha esetleg valakit érdekel. 5000Ft/3db

Előzmény: K.János1 (5802)
Joleszta Joleszta Creative Commons License 2021.05.03 0 1 5804

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: K.János1 (5801)
Gyöször Creative Commons License 2021.05.02 0 0 5803

Sziasztok!

 

http://kertigepszerviz.superwebaruhaz.hu/item/32899

 

Ezt visszafelé kalapálva tudom levenni a 3,5 classic fűnyíró motoromról? Mindegyik ilyen indítóracsni menetes? Nekem műanyag és a golyó kitört egyik részről egy kis darabot, és azóta átugrál.

K.János1 Creative Commons License 2021.05.02 0 1 5802

Köszönöm az ajánlatot, de a csavart már sikeresen beszereztem, most éppen gyújtásra várok ezt sikerült vakeráról beszerezni,kis szerencsével jó lesz. 

Előzmény: horvacsb (5800)
K.János1 Creative Commons License 2021.05.02 0 0 5801

Igen, a regulátornak működnie kell folyamatosan (eddig nem láttam ellenpéldát) magas fordulatra téve elvileg terhelés hatására ki kellene simuljon valamelyest, de az enyhén hullámzó alapjárat normális. A regulátor az ilyen, mellesleg nagyon ritkán megy tönkre,többnyire előbb kopik el a motor.

Előzmény: Joleszta Joleszta (5799)
horvacsb Creative Commons License 2021.05.02 0 0 5800

Ha esetleg bontott jó állapotú Tecumseh alkatrészeket keres kérem írjon itt rám! Hengerfej csavarom is van az Ön által megjelölt méretben.

Előzmény: K.János1 (5784)
Joleszta Joleszta Creative Commons License 2021.05.02 0 1 5799

Viking vh 540 Brigs Statton rotácios kapat vettem használtan de szinte új. .Annyi lenne a kérdésem. A regulátornak folyamatosan működnie kell?Vagyis kis fordulatra téve a gázszabályzó kart, picit mozog de akkor egyenletes a fordulat.Nagyra téve folyamatosan ugrál.Ez így jól működik?Így olyan ingadozónak tűnik.

 

K.János1 Creative Commons License 2021.05.01 -1 1 5798

Házilag semmit, gépműhelyben kilehet fúrni, tolni bele egy acélperselyt, kifuratolni új dugattyú méretre, és új dugóval összerakni. Körülbelül így mint a videón, https://www.youtube.com/watch?v=wgzShoGclFA    Kérdés az megéri vele foglalkozni vagy sem.

Előzmény: tibor0629 (5797)
tibor0629 Creative Commons License 2021.05.01 0 1 5797

Így néz ki. 

tibor0629 Creative Commons License 2021.05.01 -1 0 5796

Kép lemaradt. 

tibor0629 Creative Commons License 2021.05.01 0 0 5795

Sziasztok!

Ezzel a bemaródással mit lehet kezdeni.

Quantum 675.

K.János1 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 5794

Csak tippelek,de talán az indítás segítő "bütyök" miatt kell lejjebb tekerni.

Előzmény: andrew101 (5793)
andrew101 Creative Commons License 2021.04.28 0 0 5793

Sziasztok

Tudna valaki segíteni. Szelephézag állítás. Van egy Briggs intec 206 vízszintes tengelyű rotációs kapa motorom.Azt írja a szelephézag állításnál a manuál hogy állítsam a dugattyút teljesen fel majd tekerjek annyit a főtengelyen az óramutató járásával ellentétesen hogy a dugattyú vissza jöjjön 6mm-t.És utánna kezdjem a szelephézag mérést,állítást.
Kérdésem hogy miért kell a dugattút lejjebb vinni 6mm-el az állításhoz?Régen nem úgy csinálták hogy akkor állították/mérték a szelephézagot amikor fent volt a dugattyú teljesen?

Köszönöm a válaszokat!

beller1 Creative Commons License 2021.04.24 0 0 5792

Ja, valóban egyszerű. De hát ez benne a jó. Korábban volt egy Tecumseh motoros gépem, az se volt ördöngős, de ennél azért komplikáltabb volt. Plusz az alkatrészekből sem volt ilyen választék. Remélem ez jó lesz egy jódarabig. Lecseréltem benne az olajat is, mert nem tudom milyen öreg volt. W10-40-est raktam bele, maradt az 5 literes autó olaj cserénél. Nem tudom a W30-as mennyivel másabb, de sok különbség nem lehet talán köztük.

Előzmény: skt15 (5791)
skt15 Creative Commons License 2021.04.24 0 0 5791

Nem árt. Teletankol, használ, majd újra teletankol és így tovább folyamatosan.

Amúgy egy faék az egész gép.

A 40-es tudtommal 4 lovas. 

Előzmény: beller1 (5790)
beller1 Creative Commons License 2021.04.24 0 0 5790

Köszi a segítséget. Közben megoldódott a dolog. Szétszedtem a porlasztót és porlasztó tisztító sprével átfúlykáltam a lyukakat.Összeraktam és a szivató gomb úgy nyomta be az anyagot hogy csak na. Persze ezek után második rántásra röffent a paripa. Sajnos már nem jótállásos, mert bár még új, de én használtan vettem, papírjai nincsenek. Ennek ellenére a membránt vaóban cserélnem kell majd, mert teljesen meg van nyúlva. Az a "bajom", hogy Budapesten vagyok és itt nem találok kisgép alkatrész boltot. Amit nézegettem az Tahitótfalun van legközelebb. Majd onnan rendelek webáruházból, csak ugye most hirtelen kellett a gép.

Azt még megkérdezném, hogy mennyire szabad igénybe venni a szerkezetet? Egy tank benzint folyamatosan ki lehet használni, vagy egy fél tank után illik megállni egy kicsit pihentetni a motort? Nem túl nagy a területem kb 400 m2, de van benne 15 gyümölcsfa és azt kerülgetve azért elég sokáig tart levágni a füvet. Kb 1 óra. Csak nem tudom nem árt e a motornak 1 óra folyamatos használat. Briggs 40 van ráírva ez talán 4 lóerőt jelent? 

Előzmény: skt15 (5789)
skt15 Creative Commons License 2021.04.22 0 0 5789

De a leírtak alapján a tied még garis

Előzmény: beller1 (5787)
skt15 Creative Commons License 2021.04.22 0 0 5788

Tippre membrán. Csere kb. 10 perc egy 3,5 lovason.

2 évente cserélnem kell, akkor rendben van

Előzmény: beller1 (5787)
beller1 Creative Commons License 2021.04.21 0 0 5787

Tavaly ősszel vettem egy Briggs motoros fűnyírót. Szépen működött, rendben volt minden. Tavaly évzáráskor kijárattam belőle az összes benzint, még a tartály alján levő pár cseppet is leszívtam csővel. Idén mos le kellene vágni a füvet elővettem. Felöntöttem OMV extra benzinnel a tartályt, megnyomkodtam a szivatót vagy 5-ször, de nem indult. Még szivató, nem indul. Levettem a légszűrőt, nyomkodom a szivató gombot nem spricceli a benzint be. Kivettem a gyertyát, belemártottam benzinbe, a légszűrő helyén öntöttem a karburátorba is egy kis benzint. Második rántásra szépen indult, szabályozott, majd kb 5-10 másodperc múlva megállt. Megint szivató gomb, most sem spriccel a benzin. Rángatás, nem indul. Újból egy kevés benzin beöntés a légszűrőnél, megint elindult kb 5-10 másodperc. Szerintem nem szívja fel a benyát. Gond lehet a membránnal? Szét kel szedjem a karburátort? Mi a véleményetek?

kaktusz 22 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 5786

Itt látsz egy jó videot magyar feliratos:  https://www.youtube.com/watch?v=U_Cgv-772L4

Ennél az olajlehúzó felső részét beteszed úgy 120°-ra és az alsót befordítod szembe vele.

 

 

Előzmény: kaktusz 22 (5785)
kaktusz 22 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 5785

A csapszeg vonalát meghúzod egy ceruzával a dugó tetején. Utána derékszöget húzol rá középen. Ezt vagy jobbról vagy balról megfelezed. 45°. Oda teszed az első gyűrű sliccet. Szembe vele a második gyűrű sliccet. A harmadik gyűrű egyik felét 90°-al elfordítod a másikat szembe vele. És kész. Úgy ahogy látod a videon úgy is jó lesz. Én nem úgy raknám.

Előzmény: kozso1 (5783)
K.János1 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 5784

Na sikerült, találni hálaistennek olyat akinek van, és ad is el belőle.

Előzmény: K.János1 (5777)
kozso1 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 5783

Tényleg rosszkor néztem. Tehát az egyik kompressziógyűrűt a
csapszeg végeitől a legtávolabbra, másikat vele szembe.
Az olajáteresztő gyűrűket pedik pont egyvonalba a  kompressziógyűrű végeihez?
Mintha úgy lenne a videóban, hogy a felső kompressziógyűrű végével egy vonalba tette
a felső olajáteresztő gyűrű végeit. Az alsót pedig az alsó olajáteresztő végeivel
egyvonalba.

Előzmény: kaktusz 22 (5780)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!