Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Szóval arra szerettem volna célozni hogy az a Proton gyakorlatilag egy kínai 207 mindenben, csak amolyan gagyi módra. Egy selejtes génállomány :) Klón.
Nem láttam Norbi gyereket. Mintha mostanában nem sztárolnák annyira....csak nem elfogyott a pénz amivel nyomták az RTL-t ?
Szerintem a mostani pécsi IRC futam lesz több évre az a futam aminek valami köze lehet a rallyhoz, aztán jöhet vissza a fapados bajnokság, meg a sínautós Asi.....
Ati a Protonnal ugyanaz volt a MotoGP-ben is amit írsz, pedig még volt olyan év amikor a KTM is felkarolta egy literes blokkal vagy vázzal. De ott is csak néhány évig voltak aztán tipliztek, feladták a szélmalomharcot. 1-2 szebb helyezésük volt össz-vissz.
Most én is felettébb kíváncsi vagyok erre a Mecseki futamra, és majd az azt követő sajtó / médiavisszhangra. Egyébként a "Norbi" tegnapi Valencia-i teljesítményét láttátok? Bevallom engem jobban érdekelt a Supersport / Superbike VB futam.
Ez eléggé vicces történet Ati. A tyotyik Tagaiékhoz jöttek annak idején méretet venni, meg lopni le mindent ( akkor még nem volt szinte sehol ilyen 207, mert nem adtak sehova, csak 1 országba 1-et ) és ennek alapján eszkábálták tovább ezt a 2 gyorsot bíró csoda Protont.
Ha nem is világéletében,de a neve összeforrot a subaruval.
Az A-s majd a WRC-től kezdve az N csoporton(N csoportos világbajnok)át a jelenlegi R4-es gépéivel még mindig kékbe öltözik.Azért élőben biztosan érdekes lesz ez az R4-es.
A protonnál azt nem értem,hogy még mindig alapvető problémákkal küzdenek.
Mintha egy helyben topognának.
Pedig pilóták voltak/vannak....Alister McRae,PG,most Basso.
Abszolút egyetértek. Semmibe veszem azokat az újgazdag túrákat is, amikor Fulvia-kkal, Porsche-kkel, meg hasonlókkal gurulnak a Balaton mellett lépésben, aztán meg szerencsétlenkednek bóják közt, ez azoknak a köcsög szatíroknak való. A historic rally-ról annyit hogy idehaza totálisan komolytalan vállalkozás az egész...................
Az biztos hogy nagyon kellett érteni a 131-est, de azért jó látni hogy pár ügyes fickó kitanulta a gépet! Múltkor néztem egy összefoglalót valami 2-3 éves Olasz historic versenyről, na ott baszki............... Azok megtisztelték a gépeket rendesen, néha oda is verték finoman ( :-))) ) de a nézők őrjöngtek. Ott volt egy eredeti 131 Mirafiori, de a gyerek olyan műsort nyomott vele hogy azt Alen vagy Röhrl se csinálta volna jobban. Jó látni az ilyeneket, ahogy padlón tépnek ezek az öreg sárkányok, kíméletlenül meghajták őket.
Zoli bá' megint csak elhatárolódom!!! :-))))) Kérdéseidre a válaszokat tudod. :-)) Amúgy a szomszédodat verd szemen helyettem is, anyja picsáját az ilyennek.
Hát hallod, nagyot dobban a szívem ennek a Typ C Streamliner-nek a láttán!! Csodaszép kis modell, ráadásul Bernd Rosemeyer autója, ezzel versenyzett a 37'-es AVUS-i futamon ahogy tudom. ( érdekes hogy itt 31-es a rajtszáma ) Máshol nemigen mentek ezzel a karosszériával, ez AVUs-ra volt készítve. Na és V16-os. :-) Áááááááá........................ Gondolom azt tudod hogy a Revell gyártja még 1/18-ban a csukott kerékjáratú Streamliner-t is, de az sajnos nem kor és valósághű, mert hiányzik róla a horogkeresztes zászló, az önkényuralmi jelképek tiltása miatt, nehogy elkezdjenek vinnyogni az antirasszista, antifasiszta, antihitlerista, anti-anti-antifasiszta, áj láv ju fekete pákó, nó muszolíni, nó éc, písz for láv-os ebihalak. Pedig jó kis jelkép az! Ennek köszönhetően az az autó egész olcsón is elérhető, én láttam már 5-6000 Ft-os darabot is, persze nem itthon. Na ez ami neked van 100%-ig pontos mása az eredeti gépnek, az ára az jóval 10 rongy felett van, és nem véletlenül. Egész ritkák is lettek. Régebben erről is sok képet megnéztem, szerintem nagyon szép kidolgozású, persze nem CMC, de ki a francot érdekel mikor ez egy Streamliner, egy legenda?? Szóval a véleményem az,hogy ez egy igen-igen szép modell, aki ismeri / szereti a 30'-as évek pályaversenyautóit az megérti hogy miért nyáladzok ennyire. Őszintén remélem hogy jó kezekbe fog kerülni!! De nem is, tudod mit mondok? Én a helyedben megtartanám.
Hááát, ezek a 131-esek rohadt nagy gépek ! Ez RALLYAUTÓ ! Érdekes viszont, mert képeken és videókon az eredeti versenyzőkkel pokoli. Viszont ezek az itthoni utánzatok, meg mikor a milliomos csemeték bénáznakvele közönségtalálkozókon az egyáltalán nem érdekel, akárcsak ez a nagy dirrel-durral beharangozott pécsi historic foshalmaz.
Ez olyan hogy McRae gépei is durvák, de mégis hogy már nem él , nem olyan érzés látni akár az öcskös kezében. Ez a paripa evolt összaforrva. Egy ilyen 131 halálos fegyver lenne most sokak kezében. Csak forognának vele mint a búgócsiga.
Na Ati, ismét szép méretes fogás, igazi ragadozó! :-) Fasza!! Azért ilyenkor mindig eszembe jut a soha meg nem érkezett Tour De Corse-os 131-esem. Azt főleg a legendás futam, és a szép Oliofiat dekor miatt választottam, és tetszett hogy az első kerekek felnije sárga. Aztán azóta még szebb változatok kijöttek, és az aktuális kedvenc a 81' Monte-Carlo / Röhrl - Geistdorfer autó lett, azzal a szép klasszikus Fiat dekorral. Már a képeken is látszik hogy nagyon dúrva lehet élőben, ezek tényleg kúrvára ott vannak a szeren. Élőben is szörnyeteg, de a modellje is az. Nem sok ilyen szigorú tekintetű, szétcuccozott rallygép létezett.
Ati mindig-mindent tud :) ! Komolyan mondom durva ez a fiú :) !
De sajnos van amikor nem elég rally szeretete....a buksza dönt, ahogy oly sokszor a mi esetünkben. Sokan viszont ott lesznek, mert ez most sztárolva lesz...aztán majd keresik melyik Janika, meg ki az a Loix. Nekünk marad az összefoglaló, meg az időeredmények kukucskálása. Személy szerint nagyon kíváncsi vagyok az eredményekre és drukkolok minden Magyarnak , mert OB is lesz, az időket lehet nézni. Egy ilyen kiruccanás már egy modell ára....vagy kettő.....De ha teheted és van rá valami módód, esetleg ismerősökkel, akkor ne hagyd ki Blink ! Ha WRC lenne, akkor szerintem Atival már egy batyuval a hátunkon sétálnánk az autópálya mentén hogy odaérjünk addig :) Vinnénk egy zsák pelenkát, teleszarnánk a boldogságtól és szarrá égnénk a napon :)
Tegnap eltűntem, mert 23 órakkor a szomszédom elkezdte felszerelni a gáz bijlerjét....meglátogattam....megpróbált meggyőzni hogy én vagyok a hülye és ez nem hangos, a babák meg úgy alszanak hogy nem kelnek fel semmire......a reakciómat nem írom le.....pici hiányzott ahhoz hogy megüssem.
Miki, ezen kurva nagyon nevettem. "rally Ladád van? " És ezt előtte, utána, vagy közben vette észre hogy ugrált rajtad :) ?
És ezt hány lány kérdezte egymás után :) ?
Ati, ez az Abarth nagyon nagy gép ! Ilyen feltételekkel már megérte megvenni.....nem keveset vártál rá, de végre nálad van ! Szrintem ez is Lada :) ! Megszámoltad, megvan minden ajta ? És miért vetted ? Mert szép színes ? Leírás van róla hol hajt ? :)
A napokban feltűnt egy csontos merci az ebayen,de hamar el is tünt hatvan egynehány fontért.
Ha már rég áhitott modellekről beszélünk,hozzám is beparkolt egy ilyen.Sikerült összehozni az Alen 77-es Portugál 131-esét.Ritmotól jött,akinek ezúton is köszönöm a hozáállását,ha netalán olvassa ezeket a sorokat.
Kibontás után sokáig nem mertem hozzá nyúlni,csak ültem és néztem mozdulatlanul.
Miki,ha bármelyik verzió elérhető a számodra,ne habozz mert egy fergeteges sárkány!
Unalomig ismeritek a képeket máshonnan,úgyhogy csak ennyit róla:
Igen, ha nem tudtam volna hogy szét volt esve a gép, akkor azt mondtam volna hogy ez új. Érti a fámát annyi szent, ért a modellekhez.
Amúgy meg jól beszélsz, egy rég áhított modellt kézbe venni tényleg más mint ami "könnyen" jön. Persze annak is nagyon örül az ember. Valamelyik nap épp nézegettem a vitrint, és az Ivory Coast Rally-s Mercit elnézve eszembe jutott hogy manapság hányan szeretnének megszerezni egy ilyet. Én meg potom pénzért vettem anno. Megmondom őszintén soha nem hittem volna hogy ilyen keresett lesz ez a modell.
Elöbb-utóbb összejön amire vágyik az ember,és azt gondolom az élmény a sok vágyakozás után még nagyobb,és még erősebb a kötődés.
Zoli nem ijedt meg a "roncs" láttán,ő már azt látta benne akkor,ami.
Más hátat fordított volna neki elhiheted,mert nem volt egy szívet melengető látvány szétesve.És tessék.Neki ült,és a helyére pakolta a dolgokat.A végeredményt láttuk!
Igen, az Escort. Ne csüggedj Ati, én láttam mátr tőled is meg Zolitól is olyan profi vételeket hogy ihajj, emlékezz csak. Potom pénzért, vagy a júdeai ártól jóval olcsóbban vettetek már sokak által áhított modelleket. Most pl. nézd meg Zolit, gyakorlatilag 2500 Ft-ért vett egy AA Corolla-t. Igaz hogy fel kellett javítani, de akkor is. Szóval nem lehet tudni Ati hogy holnap mi tűnik fel valahol, ti amúgy is jó szemfülesek vagytok, de abban is biztos lehetsz hogy ha én találok valami olyat amiről tudom hogy érdekel titeket, akkor egyből szólok. Szerintem előbb-utóbb meglesznek nektek azok a modellek amikre vágytok, levadásszátok szépen őket. Valami ilyesmit hívnak gyűjtésnek, meg van a............ tudjátok mi.
Én azt a BMW 2002 Rally-t ( gondolom erre érted ) akkor se venném meg ha milliomos lennék. Szép-szép, de azért vannak attól sokkal bestiább gépek amik közel állnak hozzám. Amúgy hol ér az 25-30 ropit............ Az is öbbenet ahogy a Monte-Carlo-s Fulvia ára fent van a csillagos picsában. Láttam már 40 rongyért is + posta. A Sanremo verziót meg utánadvágják 15-ért. De az tényleg csicskábban is néz ki, vannak hiányosságai. Szóval a Fulvia-t is nagyon távoli mellékvágányra toltam. :-)