Az előttem lévő tulaj esett vele egy bazi nagyot ugyan helyre hozták de a blokk bukócsöve el van törve és hozzá ért a vázhoz kicsit blődli dolog de ez elkerülte a figyelmemet :-D
Vettem egy 2002-s GS 500-t, széép!:-D annyi baja volt hogy állt kb másfél évet és két csavar be volt szakadva a kipufogónál. Haza hoztam kapott új gyertyákat benyát aksit, s szépen be indult . Szuper!! Utána olaj le blokk ki csavart finoman kifurtam menetet frissítettem csavarok be. minden tökéletesnek tűnt szépen indul stb , viszont 5500-5700 fordulat (de csak ott) nagyon csúnya fémes kerregő hangot ad előtte nem volt . Valakinek van esetleg ötlete mi lehet?
A korai évjáratoknál az úszószint szeret elmászni.
Könnyen megnézheted, nem kell szétzsedni, a leeresztő kifolyóra átlátszó gumicső, kifolyó megnyit, cső felkanyarítva. Ja, benzincsap ekkor PRI állásban.
A megjelenő benzinnek az úszóház tömítés magasságáig kell kb felérnie.
Ha nem így van, akkor kell szétszedni, méricskélni, beállítani.
Most volt olaj, es gyertya csere,, meg a tuszelep fuvokajanak a tomiteset csereltem mert folyt a benzin, azt hittem ez megoldja a problemat de tovabbra is feketen fustol nagy gazadasra, es elmegy az alapjarat
Csak Pirelli Sport Demon gumival van tapasztalatom, de annyira szeretem, hogy újra azt vettem.
Tapad, mint a rágógumi. Cserébe kb 12-14000 km-nél ne számíts többre a hátsótól (bár én Alföldön lakom, a közepe kopott el, de az nagyon. Igen, néha kanyarodok is, de a hegyekig/Ringig 1-2 órát kell egyenesen menni, majd ugyanannyit vissza).
Azért lötyög mert két helyen is letörött ahol rögzítve van a vázhoz, az egyik már törött volt, amikor vettem, a másik pedig nálam törött le egyszer amikor szét szedtem. Köszönöm a választ, akkor felveszem a márkaszervízzel a kapcsolatot.
Újonnan csak a Suzuki márkaszervizeknél szerintem.
Gyanítom, hogy csak a vázban lévő 4 db gumi bizbasz öregedett el azért lötyög, olyat szintén a Suzukinál tudsz rendelni, nem drágán. Az idomot meg átfesteted, ha a sima polir nem elég.