Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2023.04.11 0 0 37879

Várjuk akkor az új Credokat.

És akkor a darabszámról meg hogy hova kerülnek és mikor lehet valamit tudni?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Igen, lehet tudni.

De inkább várjuk meg a hivatalos bejelentést, mint pletykálkodjunk.

 

A megyén belüli hova kérdésre, Budapestről, nem tudom a választ.

Ezt Ti, ott úgy is sokkal jobban tudjátok.

Előzmény: Avery88 (37876)
trizs77 Creative Commons License 2023.04.11 0 1 37878

Nem titok - hisz megírtam többször - én a Győr-Sopron megyei megoldást támogattam.

Amit itt többen szintén leírtak.

Miszerint mivel a típusból a bemutató (demo) példányon kívül se protótípusok, se null széria nem készült, ezért célszerűbb a gyár körül tartani őket.

 

Közel legyen a segítség ha szükség lesz rá.

Márpedig szükség lesz, hisz az első sorozatnál fognak kijönni a gyermekbetegségek.

 

Ami nem baj, hisz a null széria/szériák ezért is készülnek.

Ez is a dolguk.

 

Meghallgattak.

Majd a döntéshozó máshogy döntött.

 

Nincs nálam a bölcsek köve.

Ezért nem szoktam megsértődni ha a döntés hozó máshogy dönt.

Tisztelem döntését.

 

Úgy döntött, hogy felétek indulnak meg a 18-sok jelentős db számban.

Azt is tudni kell, hogy ez nem úgy működik, hogy ott él a nagymamája a megyében és azért kerülnek oda, hanem számos olyan információt is figyelembe kell vennie amit se Te, se én nem ismerhetünk, már csak helyzetünknél fogva sem.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Avery88 (37876)
Belvita Creative Commons License 2023.04.11 -1 2 37877

Remélem, egy sem.

Előzmény: diamond way (37872)
Avery88 Creative Commons License 2023.04.11 -4 0 37876

Ha ez tényleg így van akkor ez egy remek hír! Várjuk akkor az új Credokat. És akkor a darabszámról meg hogy hova kerülnek és mikor lehet valamit tudni?

Előzmény: trizs77 (37875)
trizs77 Creative Commons License 2023.04.10 0 0 37875

Annyi megmaradt az eredeti ötletből, hogy nem szórják szanaszét a 47 db-t, azaz nem megy minden megyébe 2-3 db, mert az valóban butaság lenne.

 

Inkább lépcsőzetes csere fog működni.

Múlt csütörtöki vízállás szerint még Ti vagytok a fő kedvezményezettek.

 

 

Előzmény: Avery88 (37873)
trizs77 Creative Commons License 2023.04.10 0 1 37874

Ezt igen hamar túlhaladta az élet.

 

Bár valóban volt ilyen logikusnak tűnő akarat, de az átadás utáni utógondozás hiánya ezt felül írta.

 

 

Előzmény: Avery88 (37873)
Avery88 Creative Commons License 2023.04.10 0 0 37873

Én úgy tudom sajnos Borsod nem kap.Csak Győr és vonzáskörzete.

Előzmény: diamond way (37872)
diamond way Creative Commons License 2023.04.10 -1 0 37872

Hánny db csuklós Credo érkezik??? 😮

Barb3i Creative Commons License 2023.04.04 0 0 37871

De ha nem mentette meg volna senki a JOB-672-őt, akkor az lenne a baj. 

Előzmény: Dr8ker (37870)
Dr8ker Creative Commons License 2023.04.04 -3 1 37870

Csakhogy a Job672et sajnos a faloda mentette meg, akik szetrohasszak a buszaikat sajna. 

Jó lenne ha a 693 a Veterán Járművekért egyesülethez kerülne nem a falodához. De legalább bárkihez is kerülnek, nem vágják szét őket és jó lenne ha minél több jelentkező lenne rájuk.

Előzmény: Barb3i (37869)
Barb3i Creative Commons License 2023.04.04 0 5 37869

HEM-869-et is megmentette a társaság és igen meglepi szerű. Mindenről írni fognak. Szomorúan tölt el viszont az, hogy voltak olyan illetők is, kiknek azt sikerült ebből is rögtön megjegyezni az általuk üzemeltetett oldalukon, hogy rosszul írták le az egyik busznak a típusát. Erre várt mindenki, hogy selejtezés után mentse meg valaki az Ikarusokat. Legalább akkor egy kedves szót oda írhattak volna már ezek az egyik bejegyzés alá, mert úgy lesz nekik kedvük tovább folytatni ezt. JOB-672-nek örülök külön, mert az személyes kedvenc és a 671 is szerencsére megmenekült. Lehet még ott a JOB-693 is ott lesz. 

Előzmény: Törölt nick (37868)
Törölt nick Creative Commons License 2023.04.03 0 1 37868

Ismeri őket egyébként valaki részletesebben?

Nem szándékozom beletúrni a privát dolgaikba, de jó lenne tudni, mely járműveket sikerült még nekik bezsebelni. Bár az is lehet szándékosan meglepetésszerűen tervezik a nép tudtára juttatni.

Előzmény: Trilexhu (37867)
Trilexhu Creative Commons License 2023.04.03 0 3 37867

Hozzá lehet írni a BPG-693-at is, szintén az Észak - Magyarország Veterán Járműveiért Egyesület részéről.

Nagyon ígéretes csapat amúgy, rendkívül szép gyűjteményt szedtek össze.

Előzmény: Törölt nick (37861)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2023.04.02 0 1 37866

875 gyakorlatilag is Szlovákiában volt felfedezhető pár hónapja.

Előzmény: Isubusz (37862)
Törölt nick Creative Commons License 2023.04.02 0 1 37865

Oké,felírtam. Valóban most nézem.

Előzmény: Zsombor 22 (37864)
Zsombor 22 Creative Commons License 2023.04.02 0 1 37864

DUD-974 (256) is magán tulajdon.

Előzmény: Törölt nick (37861)
Törölt nick Creative Commons License 2023.04.02 0 0 37863

Nagyon köszönöm a kiegészítéseket :-)

 

Mástól is várom még, ha tud.

Előzmény: Isubusz (37862)
Isubusz Creative Commons License 2023.04.02 -1 3 37862

BHR-303 - Aeropark

CCX-875 - elvileg Szlovákiába került

JOB-689 - É.M Veterán jármű egyesület

JOB-699 - É.M Veterán jármű egyesület

CTB-681 - Lengyelország

Előzmény: Törölt nick (37861)
Törölt nick Creative Commons License 2023.04.02 0 4 37861

Vegyük már át, mely Borsodos Ikarus buszokat tettek félre/vásároltak meg. Nem csak azokat számolnám ide, ami echte borsodi, hanem azt is, melyek valaha közlekedtek a BAZ megye területén. Ha jól számolom, nagyon szép szám gyűlt össze.

 

JOB-672 (280) Ikarus faloda

JOB-671 (280) É.M Veterán Jármű e.

BHK-486 (280) lengyelek

BHK-482 (280) lengyelek

BHK-485 (280) szintén a lengyelek(??)

CCX-875 (280) Fotobus szerint magántulajdon, de hogy mennyire hihető

CCX-865 (280) É.M Veterán Jármű e.

GEW-934 (280) egyéni magántulaj

JLA-454 (280) ceglédi tulaj

DUM-082 (280) egyéni tulaj

JOB-669 (280) Béke Tóni

BPR-183 (280) É.M Veterán Jármű e.

BRY-357 (280) egyéni magántulaj

HCC-475 (280) Ikarus faloda

AFF-691 (280) Ikarus faloda 

DUD-999 (280) Nemzeti Filmtörténeti Élménypark 

ezen felül ugyan JOB-660 (280) ugyan szét van szedve, de egyik fanatikus társaság számos tárgyát hazavitte így több mindene fenn maradt az utókornak.

illetve JOB-693 (280) végül nem tisztázott számomra, hogy mi lett vele végül ? Ő megmenekült ? 

 

Ezen felül tud még valaki valamiről ? 

 

GXD-418 (263) É.M Veterán Jármű e.

BPR-114 (250) egyéni tulaj.

BPR-202 (260) Movie Bus Kft.

DUH-539 (263) egyéni tulaj.

DUH-537 (256) Foot Car Kft.

DUD-566 (256) egyéni tulaj

GKZ-595 (250) egyéni tulaj

JOB-689 (266) egyéni tulaj

JOB-700 (263) egyéni tulaj

BPR-677 (260) lengyelekű

BFA-339 (256) Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum

BFK-091 (266) Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum

BFK-094 (266) A Magyar Autóbuszgyártás Fénykora Alapítvány

FKB-809 (256) Foot Car Kft.

BHK-767 (256) egyéni tulaj

BHR-313 (260) egyéni tulaj

BHK-477 (266) Tisza mobil Kft. még valamikor

HIV-181 (E91) RKI.

 

Én ennyit gyűjtöttem össze. 

Valaki tud még valamiről ?

 

 

Belvita Creative Commons License 2023.04.02 0 1 37860

Eger, Tompa utca megállóban váltanak fél perc alatt.

Előzmény: Eládi (37858)
Racilaci Creative Commons License 2023.03.31 0 0 37859

Már évek óta váltanak 8 perces szünet idején is.

Előzmény: Eládi (37858)
Eládi Creative Commons License 2023.03.31 0 0 37858

Nem semmi, nem gondoltam volna hogy a 17 percben Egerben váltanak.

Előzmény: Kcnezd (37857)
Kcnezd Creative Commons License 2023.03.31 0 0 37857

Nem 2, hanem 3 emberes.

Azon a fordán van reggeles meg nappalos.

Reggel : 5:00 Eger, 6:35 Miskolc
             6:45 Miskolc 8:20 Eger 

vége.

Nappalos : tovább Egerből, 8:35 Eger 10:45 Budapest.
                           Budapest 15:15 Miskolc 19:15
                           Miskolc 20:45 Eger 22:20


A harmadik kolléga meg pihenős.

Egerben 4 db, ilyen 3 emberes forda van, mind pesti járattal. 
Átlagban az elosztás 2-2-2. Tehát itt jelen esetben,  2 reggel majd 2 nappal majd 2  pihenő.

Előzmény: Eládi (37856)
Eládi Creative Commons License 2023.03.31 0 0 37856

Igen, én is egy ilyen fordát kétemberesnek gondolok. Hát, lehet hogy váltanak Egerben, meglepne.

Előzmény: Mr. SziD (37855)
Mr. SziD Creative Commons License 2023.03.31 -1 0 37855

Az ilyen fordák jellemzően 2 emberesek. Itt tippre Pest felé menet váltanak Egerben.

Előzmény: Eládi (37853)
Racilaci Creative Commons License 2023.03.31 0 0 37854

Nem lehet, hogy 8:20-kor váltanak sofőrt?

Előzmény: Eládi (37853)
Eládi Creative Commons License 2023.03.31 0 0 37853

Tacho szempontjából hogy lehet megoldva ez a járat? Tehát reggel beér Miskolcra 6:35-re, és 6:45-kor indul tovább. Papíron 1óra 35 perc vezetés. Ezután nem tud kivenni legalább egy 15 perces szünetet mert indul is tovább. Egerben Tehát maradt 2 óra és 55 perc vezetésünk. Ezután Egerig 1 óra 33 perc vezetés. 08:18-08:35 ki tud venni egy 15 perceset. Egerből marad tovább 1 óra 22 perc vezetési idő, de Budapest még 2 óra 10 perc menetidő.

Tehát az össz. vezetési idő : koppra pontosan 4,5 óra. Ezt hogy lehet így összehozni?
Lehet tévedek, vagy valami elkerülte a figyelmemet de elég meredek nekem ez így...

Előzmény: márk_22 (37847)
trizs77 Creative Commons License 2023.03.31 0 0 37852

Az iskolai osztály kirándulások állandó útvonala.

 

Közben minimum egy,  sokszor inkább kettő hányás szünettel.

 

Megjártam sok tucatszor.

 

A legnegatívabb az volt amikor a tantó néni - mert kedvezni akart a hatodikosoknak - kakaót és karamellás tejet rendelt reggelire a nebulóknak Egerben a szálláson.

 

z eredményt a fantáziátokra bízom.

 

 

Előzmény: Racilaci (37850)
Racilaci Creative Commons License 2023.03.31 0 2 37851

Pontosabban heti 2 járatpár jár a Bükkön át (a hétvégi napokon).

Előzmény: Racilaci (37850)
Racilaci Creative Commons License 2023.03.31 -1 0 37850

Eger és Miskolc között nincs a Bükkön át közlekedő járat. 

Előzmény: trizs77 (37848)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!