Keresés

Részletes keresés

np 48 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12370

és ennyire nem rossz a helyzet múlt kor döglött meg a 156 - os múlt hétten , és eggy két műszaki késések melett szében mennek . egy a lényeg hogy a dezsök roszabbak voltak :)))

Előzmény: V-Rk (12359)
np 48 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12369

hát komolyan semmise jó a 1 4 2 - re? :))) a csőrik vissza térése óta egy értleműen csökkentek a késések , ösze lehet hasonlítani hogy egy ével ez előtt menyit késtek a dezsök :))) régen még az volt a baj hogy három tanpon helyett eggy jött mostmeg az a gond hogy kényelmes bhv fecskés jön ::)) múlt kor egy kolléga azt monta hogy már ara is panaszkodtak hogy ment a fűtés . hát nem téll van? :)) mennyi elégtelen utas van arra... :))) (ezek nem ingák amik mennek arra felé) 

Előzmény: V-Rk (12359)
V-Rk Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12368

Tavaly 142-n egy szerelvény még olyannal volt kiállítva mostmar egysem...

Előzmény: Neville2004 (12365)
V-Rk Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12367

Ugyis találna benne valami rosszat!

Ja és azt kihagytam múltkor, amikor a csörgők lerohadnak rendszeresen 2 desiro jön helyettük, gondolom ez is gond a 2-es vonalra nézve..

Előzmény: Mk45-2010 (12360)
alsó madárfogás Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12366

Értem, hogy a 73 km az két óra. Mifelénk ez nem is rossz. :-) A 24 perc persze vezetőállás-csere vagy körüljárás esetén nem ugyanolyan; de azért nem is tűnik olyan reménytelennek. A Nyugatiban nyilván más a helyzet - nem is tudom, gépcseréznek, vagy lehúzzák a szerelvényt, kijár a mozdony, majd helyet cserélnek?

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (12363)
Neville2004 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12365

Hova lettek azok a vezérlőkocsik? A nem is olyan távoli múltban még sikerült mindent ilyenekből kiállítani.

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (12364)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12364

Ha realisták vagyunk, be kell látni, a Start képességeit jelenleg meghaladja 5 távvezérelt üzemre képes szerelvény kiállítása (a hozzá tartozó mozdonyokkal, ugye), az meg talán még rosszabb lenne, ha random kellene a Nyugatiban húzgálni őket.

Előzmény: V43 - 1157 (12361)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12363

A menetidő feszessége nem csak a távolságtól, hanem az alkalmazható sebességtől is függ. És hidd el, sok tartalék nincs benne. A 24 perc az gyakorlatilag pont elég a körüljárásra, (a mozdonyvezető akaszt), az örkényi keresztből lehetetlen jól kijönni, a 100a-n se mindig lehet rendesen haladni, stb.

Előzmény: alsó madárfogás (12362)
alsó madárfogás Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12362

Menetrend szerint Mizsén 24, a Nyugatiban 36 perc a fordulásra adott idő. A 73 km-t pedig kerek két óra alatt teszik meg a vonatok. Nem tűnik annyira feszesnek egyik sem.

Előzmény: V43 - 1157 (12361)
V43 - 1157 Creative Commons License 2015.12.08 0 0 12361

Még ha lenne inga, de körüljárós mind, ami csak növeli a késést.

A desirok se lettek jobbak, de az is biztos, hogy a 142 a csörgők vesztőhelye. Ugyanezek a gépek nyáron 7-8 Kocsikat húztak, nagyobb sebességgel...

Előzmény: V-Rk (12359)
Mk45-2010 Creative Commons License 2015.12.07 0 0 12360

Olvasod az elöttem szólót kedves np 48 olvtárs? :-)

V-Rk Creative Commons License 2015.12.07 0 0 12359

Mar régebben volt rola szo. De csak kost olvasom az oldalt. Nem tudom kik írtak hogy elégedettebbek az utasok mióta a 142-n Csorgos ingak vannak es jobbak mint voltak. De Nem tudom miről beszélnek... Mióta visszatértek rendszeresek a 20 perces késések. Nincs nap, hogy ne rohadna le egy csorgol mióta azok visszatértek hely is kevesebb.. 3 desiroban tobb az ülőhely mint 4 olykor 3 bhvban mellesleg olyan retkesek a bhvk. 

Karcsi1970 Creative Commons License 2015.12.02 0 0 12358

Sziasztok!

 

Érdekes felvetés :-D

 

Gondolod, hogy valami fusi munka zajlik :-D

És ne értse félre senki, nem...nem a gázolajozásra gondolok :-)

 

Végülis búzát is lehet ezekkel hordani. Vagy tyúkot...

Előzmény: Zemplén expressz (12357)
Zemplén expressz Creative Commons License 2015.12.01 0 0 12357

Te mire gyanakszol? Lehet összefüggés az utazoszemélyzet honállomása és a szolgálatképtelenségek gyakorisága között?

Előzmény: Törölt nick (12356)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.30 0 0 12356

Erre nem itt kapod meg a választ. 

Előzmény: piros sapkás (12349)
np 48 Creative Commons License 2015.11.30 0 0 12355

ha fel érnek adig :)))

Előzmény: Zemplén expressz (12350)
Zemplén expressz Creative Commons License 2015.11.28 0 0 12354

Ezt sértésnek veszem! :-)

Előzmény: piros sapkás (12353)
piros sapkás Creative Commons License 2015.11.28 0 0 12353

np48, te vagy az? :)

Előzmény: Zemplén expressz (12350)
piros sapkás Creative Commons License 2015.11.28 0 0 12352

én tegnap egy darab szerelvényt sem láttam esztergomban, csak azokat, amik indultak vissza nyugatiba.

 

nem csak a mizsei fordulásoknál voltak gondok, számtalanszor döglött le a gép zugló és kőbánya alsó között, kökin, kispesten, ócsán, és lentebb is. ilyenről eddig nem hallottam a 2-esen, max annyi, hogy a nyugatiból indult késve a gép, ezért is meglepő (számomra), hogy eddig ilyen jól mennek a desirók, pedig gondolom azóta sem történt komolyabb műszaki beavatkozás

Előzmény: benbe (12351)
benbe Creative Commons License 2015.11.28 0 0 12351

Ha háromból egy meghal, még lesz kettő. Tonnaszám állnak mindkét végállomáson, lehet legózni. Mizsén viszont úgy fordultak, hogy nem nagyon volt lent másik szerelvény, ha döglött, hát döglött. Az ócsai meg pláne...

Előzmény: piros sapkás (12349)
Zemplén expressz Creative Commons License 2015.11.27 0 0 12350

A 2-esen csak az alagútig kell erőt kifejteniük. Onnan már legurulnak... :-)

Előzmény: piros sapkás (12349)
piros sapkás Creative Commons License 2015.11.27 0 0 12349

azt valaki magyarázza már el, hogy miért van az, hogy a 2-esen nagyobb fennakadás nélkül mennek a desirók, addig amíg a 142-esen voltak, naponta estek-keltek a gépek?

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.23 0 0 12348

Így van, az nem mérvadó hogy milyen távolságú vonalon járatják. Hosszú vonalon is bonyolíthat egy vonat "mellékvonali" szolgáltatást, ha a vonal jellege olyan, hogy az utasok csak egy-két település között veszik igénybe vonatot. Valószínű, hogy ezeket a vonalakat nem utazza senki végig. Autóbusz közlekedésben is jellemző ez, hogy 70-80 km-es vonalon helyközi, előváros kivitelű buszt közlekedtetnek, mert az utas csere nem a vonal két végén zajlik, hanem inkább a vonal összes megállójában intenzíven.

(de csak egy példa a Bp-i 3-as villamos, úgy lehet ebben az évben én voltam csak az a barom aki végig ülte egy seggel, az egész vonalat, esetleg még egy-két hajléktalan)

Előzmény: rm40 (12343)
Tastam Creative Commons License 2015.11.22 0 0 12347

 Mindig tanul az ember valamit.

 

Visszatérve a fő kérdéshez, a Drezda - wroclawi vonat menetrendjét nem ismerem, de megy még Drezdából Tanvaldba is Desiro és Decinből Bad Schandun át Rumburkba is. Mindkettő elég hosszú viszonylat, azonban a vonatok helyi jellegű menetrendben közlekednek, azaz mindenütt, vagy sok helyen megállnak.

  

Előzmény: np 48 (12346)
np 48 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 12346

hátt a dezső :)))

Előzmény: Tastam (12344)
rm40 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 12345

Tampon akar az lenni, csak a kolléga helyesírása nem mindig vág egybe a vonatkozó szabályokkal.

Előzmény: Tastam (12344)
Tastam Creative Commons License 2015.11.22 0 0 12344

 Árulja már el valaki, mi az a 'tanpon'?

rm40 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 12343

> Azért a DB is járatta őket Drezdából Wrocławba. A román távolsági forgalomról nem is beszélve.

 

Attól még egyértelmű, hogy mellékvonali forgalomra lett kifejlesztve: itt írtam azokról az időkről. Az eredeti neve (RegioSprinter 2) is erre utal.

Az más kérdés, hogy mindegyik, végül megmaradt típust (Desiro, Talent, LINT, GTW) a (végül megmaradt) gyártója típuscsaláddá fejlesztette/kívánta fejleszteni tovább.

 

Ezek közül a Desiro (Classic) végül nem vált igazi típuscsaláddá, a "low end" tag (DB 642, ÖBB 5022, MÁV-START 426, stb.) ugyan kategóriájában piacvezető lett, de szignifikánsan erősebb/nagyobb dízelváltozat végül megrendelés hiányában nem készült, és az elkészült villamos változatok (szlovén, bolgár és görög) sem tűnnek standard terméknek, sokkal inkább megrendelőre specifikált, egymástól jelentősen eltérő típusoknak (a 30+30-as MÁV-tenderre ajánlott kivitelt nem ismerem).

 

A legszélesebb palettája végül a Talentnek lett, a mi 2-es vonalunkra pl. szerintem a DB 644 sorozattal megegyező kivitel műszaki adatai ideális lehetett volna (gondolom, azért jelentősen magasabb vételárért, mivel nem lett ez a változat piacilag sikeres). Az elkészült villamos változat sztenderdnek tekinthető, de itt, a "high end"-nél már kicsit "elfogyott", kompromisszumos lett a koncepció, nem véletlenül maradt alul a Flirttel szemben.

 

A GTW-család "alja" a villamos erőátvitel miatt versenytársaihoz képest kicsit drága és nehéz lehetett (nem véletlenül tartotta meg az RS1-et a Stadler), viszont a "high end"-je jó alapot biztosított Flirt kifejlesztéséhez.

Előzmény: Csörögjünk Mizsére (12342)
Csörögjünk Mizsére Creative Commons License 2015.11.22 0 0 12342

Azért a DB is járatta őket Drezdából Wrocławba. A román távolsági forgalomról nem is beszélve.

Előzmény: Tastam (12339)
np 48 Creative Commons License 2015.11.21 0 0 12341

a tanponok semmilyen vonalra nem valók  hid el ! :))

Előzmény: Tastam (12339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!