A bajuszkapcsoló hiba közben megoldódott. Fel lett saruzva a 7 tűs csatlakozó, összes drótja. Mint kiderült a bajuszkapcsoló sem volt rossz, közben kiment egy 15A biztosíték is a belső táblán, emiatt nem volt helyzetjelző és ködlámpa. Közben a gond, hogy tegnap indítás után kigyulladt a check lámpa. 4 indítás után eltűnt, azóta nincs, viszont néha 2-esben gyorsításkor egy pillanatra berángat. Nagyon remélem, hogy nem a máshol említett szelepgond lesz. Egyelőre a gyertyák cseréje tervben van. Ki kellene olvastani valahol. Szerintem az ABS-el sem ok valami, mert néha kis sebességnél elkezd dolgozni és van, hogy égve marad a lámpa menetközben. Valaki írta, hogy a gyűrű el volt rozsdálva, remélem "csak" ennyi lesz nekem is. Plusz még valami hővédő lemez lerohadt a kipufogó csövéről a tank alatti részen. Ezt vajon, hogy tudom visszaerősíteni? Más. Bal első torony csapágy csere mennyi lehet és hol érdemes csináltatni?
Sziasztok,a műszercsoportba szeretnék izzókat cserélni(Lacetti 1.4 2006-os, ferdehátu).Szeretném megkérdezni,hogy milyen izzók kellenek,hány darab,és hogy tudom kiszerelni a műszeregységet,hátha van valami trükk,hogy ne törjek el semmit.Köszönöm szépen előre is!
Sziasztok,hasonló gonddal küzdök. A gyári kékpöttyöm megadta magát így cserés lett egy JVC KD-X352BT-re, nekem nagyon tetszik jól szól, a telefon kihangosítás tiszta és érthető. Nekem ennyi bőven elég nem vagyok annyira vájtfülű. :-D
Viszont nem tudom kormányról vezérelni pedig az lenne a cél, hogy ne kelljen le vennem a szememet az útról. Már gúvadtra nézegettem a szemem a hifis weboldalakon e-bayen,alin,wishen.
De sehol nem találtam a 2006-os Lacsimhoz kormányvezérlő adaptert, ha valaki tud egy webáruházat ahol meg tudnám rendelni, vagy van otthon a fiókban szívesen megvásárolnám.
Hasonló okból lett nekünk és 4 évszakos. Évi 5000 km.
Illetve több alkalommal is volt, hogy még/már a nyári volt fent és leszakadt az égből a váratlan hó. Akkor lehet a legjobb téligumid, ha a garázsban van, és nem tudsz felmenni a nyárival a hegyre.
:D pont ugyanezt használtam. 13 évig cserélgettem a kerekeket, - nyáron az eredeti Hankook nyári szett, télen Falken Eurowinter - aztán rájöttem, ha megyek évi 10ezret, szabályokat betartva (max. 50-90-130) akkor elöregszik a gumi, minta meg marad bőven. 1 évet használtam ezt a Falken 4 évszakost. Maxi jó, inkább téli M+S +hópihe jelölésű, elmegy a hóba, de valóban jobban kopik nyáron. Azonban 5 év múlva illik cserélni, annyit meg kibír a mintázat. Szóval szerintem aki sokat megy sacc/kb évi 20+ezret annak megéri cserélgetni, óvatos, rutinos sofőrnek évi 10 ezerrel jobb a 4 évszakos.
Sajnos, további tapasztalatokat nem tudok megosztani, mert eladtam ezt az amúgy kiváló, de az utolsó évében (14.) "szivatós" verdát. A megírt tapasztalatokat, tanácsokat köszönöm.
Köszönöm a segítséget. Igazából csak azt nem értem, hogy a műszerfal mögötti csatlakozó miatt megolvadhat a bajuszkapcsoló csatija is? Gondoltam arra is, hogy közvetlen ráforrasztom a kapcsolóra a kábeleket, hátha a rossz érintkezés miatt van a melegedés, nem hiszem, hogy kapok valahol ilyen bajuszkapcsoló csatlakozót ami megolvadt.
A bajuszkapcsolóba menő 7 tűs csatlakozó egyik lába szétolvadt valamiért és ha rajta van a tompított, akkor igen gyorsan melegszik. Megpróbáltam lefényképezni, hogy miről is van szó.
Sziasztok! A fényszóró kapcsoló kb. 2 hétig bírta. Most, hogy egy kicsit hosszabb ideig fel volt kapcsolva a tompított fényszóró, már megint melegedett a kormány oszlop burkolatának a teteje a bajuszkapcsolónál és megint enyhe égett szag. Hazaértem, hát látom nincs helyzetjelző se elől, se hátul. Mi a végleges megoldás? Nem akarok kéthetente 15.000 ért kapcsolót cserélni.
Ezek szerint akkor nem tapasztalt senki ilyen jellegű kopási problémát, amit leírtam. Egyébként Nexen NBlue 4 Season-t használok, jókat olvastam róla anno és a környezetemben is van aki használja és dicsérte.
Más.... most már biztos, hogy a kiegyenlítő tartályon van egy minimális szivárgás, amiben korábban nem voltam biztos, elöl-középen a hegesztésnél. Nehezen, de sikerült megtalálni honnan szivárog folyamatosan az a pár csepp hűtőfolyadék. Sebike lenne esetleg polcról új, vagy bontott tartályod? Valahogy írok. :)
hankookot semmire nem tennék fel 4 különböző minta 3 különböző gyártó országból(Korea,Kina,Magyar) repedt már el hosszában ,használtam prémiumot és kinait ,a sz@ros linglong jobban tpadt mint a falken,Conti TS850 téli 3-ik szezonjában csúszott,kleber krisalp1-2 használhatatlan nics kapaszkodóképesség,Brillantis 2 jó volt 3 nagyon nem,volt Kumho utcai sport gumi is fenn csak nagy luxus 20.000km re160.000ért venni gumit viszont baromira tapadt,Pirelli pzero nero jó volt Toyo Proxes T1R viszont csúszott.Figyelembe kell venni ki mennyit megy sajnos a gumik öregszenek nagyon gyorsan 3-4ik szezonra irreálisan csökkenek a tapadásaik.Aki a kinai gumikat ekézi az mostanában nem használt a húzott Nubirá 205/40R17v215/40R17 ben volt Sumo/Linglong is vízen sem csúsztam meg és bírta a nagy sebességű haladást.Jelenleg a Captiván kinai van csak nem mindegy 120ért vagy 250ért gumizom fel és 3év múlva dobhatom ki a kukába,meg kell találni az optimumot az ár és a felhasználás közt