Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RobZX Creative Commons License 2019.09.04 0 0 13070

A bajuszkapcsoló hiba közben megoldódott. Fel lett saruzva a 7 tűs csatlakozó, összes drótja. Mint kiderült a bajuszkapcsoló sem volt rossz, közben kiment egy 15A biztosíték is a belső táblán, emiatt nem volt helyzetjelző és ködlámpa. Közben a gond, hogy tegnap indítás után kigyulladt a check lámpa. 4 indítás után eltűnt, azóta nincs, viszont néha 2-esben gyorsításkor egy pillanatra berángat. Nagyon remélem, hogy nem a máshol említett szelepgond lesz. Egyelőre a gyertyák cseréje tervben van. Ki kellene olvastani valahol. Szerintem az ABS-el sem ok valami, mert néha kis sebességnél elkezd dolgozni és van, hogy égve marad a lámpa menetközben. Valaki írta, hogy a gyűrű el volt rozsdálva, remélem "csak" ennyi lesz nekem is. Plusz még valami hővédő lemez lerohadt a kipufogó csövéről a tank alatti részen. Ezt vajon, hogy tudom visszaerősíteni? Más. Bal első torony csapágy csere mennyi lehet és hol érdemes csináltatni?

Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.04 0 0 13069

Nagyon szépen köszönöm a Segítségedet!Jó kis videót Találtál!

Előzmény: RobZX (13068)
RobZX Creative Commons License 2019.09.03 0 0 13068

A videó ugyan nem Lacetti, de szerintem ugyanaz.

 

https://m.youtube.com/watch?v=Z6cBmXn9cnE

 

Plusz kerestem még két képet:

 

 

Az izzók passz, talán w3w megy bele, de nem akarok hülyeséget írni.

Előzmény: Gyuri 63 (13067)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.03 0 0 13067

Sziasztok,a műszercsoportba szeretnék izzókat cserélni(Lacetti 1.4   2006-os, ferdehátu).Szeretném megkérdezni,hogy milyen izzók kellenek,hány darab,és hogy tudom kiszerelni a műszeregységet,hátha van valami trükk,hogy ne törjek el semmit.Köszönöm szépen előre is!

sebike05 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 13066

3000ft a gyűrű jó a munkadíj felétek...

a normális műszer adatlistáján látszik az elégtelen jel

Előzmény: KissTomek1970 (13065)
KissTomek1970 Creative Commons License 2019.08.30 0 0 13065

A probléma az ABS gyűrű miatt volt.A korrózió megette,eltörött,csere 9000 ft és máris minden rendben!

Előzmény: sebike05 (12529)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.23 0 1 13064

kb annyi lesz az illesztő mint a rádió volt

Előzmény: Tizer Balázs (13063)
Tizer Balázs Creative Commons License 2019.08.21 0 0 13063

Sziasztok,hasonló gonddal küzdök. A gyári kékpöttyöm megadta magát így cserés lett egy JVC KD-X352BT-re, nekem nagyon tetszik jól szól, a telefon kihangosítás tiszta és érthető. Nekem ennyi bőven elég nem vagyok annyira vájtfülű. :-D

Viszont nem tudom kormányról vezérelni pedig az lenne a cél, hogy ne kelljen le vennem a szememet az útról. Már gúvadtra nézegettem a szemem a  hifis weboldalakon e-bayen,alin,wishen.

De sehol nem találtam a 2006-os Lacsimhoz kormányvezérlő adaptert, ha valaki tud egy webáruházat ahol meg tudnám rendelni, vagy van otthon a fiókban szívesen megvásárolnám. 

Köszönöm.

 

Előzmény: Viktor Z. (12935)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.17 0 0 13062

Hasonló okból lett nekünk és 4 évszakos. Évi 5000 km.

Illetve több alkalommal is volt, hogy még/már a nyári volt fent és leszakadt az égből a váratlan hó. Akkor lehet a legjobb téligumid, ha a garázsban van, és nem tudsz felmenni a nyárival a hegyre.

Előzmény: fmf (13061)
fmf Creative Commons License 2019.08.16 0 1 13061

:D  pont ugyanezt használtam.  13 évig cserélgettem a kerekeket, - nyáron az eredeti Hankook nyári szett, télen Falken Eurowinter - aztán rájöttem, ha megyek évi 10ezret, szabályokat betartva (max. 50-90-130) akkor elöregszik a gumi, minta meg marad bőven. 1 évet használtam ezt a Falken 4 évszakost. Maxi jó, inkább téli M+S +hópihe jelölésű, elmegy a hóba, de valóban jobban kopik nyáron. Azonban 5 év múlva illik cserélni, annyit meg kibír a mintázat. Szóval szerintem aki sokat megy sacc/kb évi 20+ezret annak megéri cserélgetni, óvatos, rutinos sofőrnek évi 10 ezerrel jobb a 4 évszakos.

 

Sajnos, további tapasztalatokat nem tudok megosztani, mert eladtam ezt az amúgy kiváló, de az utolsó évében (14.) "szivatós" verdát. A megírt tapasztalatokat, tanácsokat köszönöm.

További jó Lacettizést mindenkinek!

Előzmény: Törölt nick (13044)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.11 0 0 13060

csak se télen nem ér semmit se nyáron és ugyanannyit költesz gumira mintha cserélgetnéd mert fele annyit se bír

Előzmény: Törölt nick (13059)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13059

Nem kell cserélgetni, oszt' annyi

Előzmény: sebike05 (13047)
RobZX Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13058

Köszönöm, akkor saruzás.

Előzmény: sebike05 (13057)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13057

forrasztást azonnal verd ki a fejedből! ha nem kapsz csatit akkor fel kell saruzni

Előzmény: RobZX (13054)
RobZX Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13056

Köszönöm a segítséget. Igazából csak azt nem értem, hogy a műszerfal mögötti csatlakozó miatt megolvadhat a bajuszkapcsoló csatija is? Gondoltam arra is, hogy közvetlen ráforrasztom a kapcsolóra a kábeleket, hátha a rossz érintkezés miatt van a melegedés, nem hiszem, hogy kapok valahol ilyen bajuszkapcsoló csatlakozót ami megolvadt.

Előzmény: ATóthG (13055)
ATóthG Creative Commons License 2019.08.10 0 0 13055

A műszeregység mögött van 1 sorkapocs elvileg.

Ott lehet zárlat, azt a hibát kell megszüntetni.

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32

18-as pont.

Előzmény: RobZX (13054)
RobZX Creative Commons License 2019.08.09 0 0 13054

A bajuszkapcsolóba menő 7 tűs csatlakozó egyik lába szétolvadt valamiért és ha rajta van a tompított, akkor igen gyorsan melegszik. Megpróbáltam lefényképezni, hogy miről is van szó.

RobZX Creative Commons License 2019.08.09 0 0 13053

Csak, hogy egyáltalán merre induljak...

Előzmény: Törölt nick (13052)
Törölt nick Creative Commons License 2019.08.09 0 0 13052

Nem jós Ő sem, esetleg jó tippeket tud adni látatlanban. 

Előzmény: RobZX (13051)
RobZX Creative Commons License 2019.08.09 0 0 13051

És mi lehet a hiba oka?

Előzmény: sebike05 (13049)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 13050

Csergő szervizét 20km es körzetben kerüld el

Előzmény: RobZX (13031)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.09 0 0 13049

a hiba okát kell megszűntetni nem a végeredményét

Előzmény: RobZX (13048)
RobZX Creative Commons License 2019.08.08 0 0 13048

Sziasztok! A fényszóró kapcsoló kb. 2 hétig bírta. Most, hogy egy kicsit hosszabb ideig fel volt kapcsolva a tompított fényszóró, már megint melegedett a kormány oszlop burkolatának a teteje a bajuszkapcsolónál és megint enyhe égett szag. Hazaértem, hát látom nincs helyzetjelző se elől, se hátul. Mi a végleges megoldás? Nem akarok kéthetente 15.000 ért kapcsolót cserélni.

sebike05 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 13047

mi az értelme a 4 évszakos gumiknak??? se télen se nyáron nem jó

Előzmény: Törölt nick (13044)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.03 0 0 13046

van polcon  új tartály 

az info kukac sn-car . hu tudsz elérni

 

4 évszakos guminál ne csodáld a  nem normális kopást alkalmatlan mindenre  fajtájából adódóan

Előzmény: fReak_Robi (13045)
fReak_Robi Creative Commons License 2019.08.02 0 0 13045

Köszönöm a tippeket mindenkitől! :)

Ezek szerint akkor nem tapasztalt senki ilyen jellegű kopási problémát, amit leírtam. Egyébként Nexen NBlue 4 Season-t használok, jókat olvastam róla anno és a környezetemben is van aki használja és dicsérte.

 

Más.... most már biztos, hogy a kiegyenlítő tartályon van egy minimális szivárgás, amiben korábban nem voltam biztos, elöl-középen a hegesztésnél. Nehezen, de sikerült megtalálni honnan szivárog folyamatosan az a pár csepp hűtőfolyadék. Sebike lenne esetleg polcról új, vagy bontott tartályod? Valahogy írok. :)

Törölt nick Creative Commons License 2019.08.02 0 0 13044

Falken EUROALL SEASON AS200

 

Teljesen elégedett vagyok vele.

Előzmény: fReak_Robi (13038)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 13043

ráadásnak az Indiai Apollo sok nagynevű cég termékét elveri és máshol a Vredestein felé van pozicionálva

Előzmény: Törölt nick (13040)
sebike05 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 13042

hankookot semmire nem tennék fel 4 különböző minta 3 különböző gyártó országból(Korea,Kina,Magyar)  repedt már el hosszában ,használtam prémiumot és kinait ,a sz@ros linglong jobban tpadt mint a falken,Conti TS850 téli 3-ik szezonjában csúszott,kleber krisalp1-2 használhatatlan nics kapaszkodóképesség,Brillantis 2 jó volt 3 nagyon nem,volt Kumho utcai sport gumi is fenn csak nagy luxus 20.000km re160.000ért venni gumit viszont baromira tapadt,Pirelli  pzero nero jó volt Toyo Proxes T1R viszont csúszott.Figyelembe kell venni ki mennyit megy sajnos a gumik öregszenek nagyon gyorsan 3-4ik szezonra irreálisan csökkenek a tapadásaik.Aki a kinai gumikat ekézi az mostanában nem használt a húzott Nubirá 205/40R17v215/40R17 ben volt Sumo/Linglong is vízen sem csúsztam meg és bírta a nagy sebességű haladást.Jelenleg a Captiván kinai van csak nem mindegy 120ért vagy 250ért gumizom fel és 3év múlva dobhatom ki a kukába,meg kell találni az optimumot az ár és a felhasználás közt

Előzmény: Törölt nick (13040)
tibike99 Creative Commons License 2019.08.01 0 0 13041

Én speciel ilyet vettem rá: NOKIAN 195/55 R15 85H WEATHER PROOF

Előzmény: fReak_Robi (13038)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!