Az utolsó dácsiás időszakban volt fent ócskavas rakodás. Előtte a Tüzép csonkában rakodtak, csak a lakosok jelezték, hogy hangos. Aztán elmaradt az ócskavas is. 5 éve vagyok ott, azóta kétszer volt fent az alállomás. Egyszer veszélyes fa kivágásakor, egyszer pedig valami elhárítás címszóval, de ja jól emlékszem az első 1-200 méter járható max 5 km/h-val. De fent van még a Kemobilnak is 3-4 vágánya, azok is kizárva. Illetve a másik oldalon (6.vágányból) van a volt hűtőtechnika és cserépgyár vágány. Ezeket meg a helyi CÉG szóra fel murvával és használja mint raktárterület. Senki (biztber, pályás) nem tudott semmit ÁLLÍTÓLAG, egyszer csak jött a papír, hogy akkor a vágány kizárva.
Egyszer beszélgettem egy öreg tolvezzel, aki mesélte, hogy volt szolgálat mikor Tatán is összejött az 50 kocsi feladás.
Ez érdekes. Azok a fa tárolók eltűntek, az állomásuk tűrhető állapotban van tartva, de, ahogy látni is, az odavezető vágány pokoli állapotban van. A gyár meg, úgy néz ki, nem termel.
Azt szeretném megtudni, hogy mikor járt utoljára vonat a Nagy-Burmán Szemeretelep-Péterhalmi erdô szakaszon. Itt van egy gyár, azt szolgálták ki utoljára ezen a vonalon.
Mintha egy Bz-s fotósvonat is rémlene kb 15 évvel ezelôttrôl. Az 50-es villamosról láttam, a kereszt elôtt állt meg a Bz.
A Baté-Taszár vonalszakasz felújításakor, 2015-ben a kiágazási váltót kicserélték újra, mert nem volt rá bontási engedély a közlekedési hatóságtól. A HM vágányhálózat megszüntetését egy időre felfüggesztették, júliustól újra van hatósági engedély a felszámolás folytatására.
hmm elég sokat vártak vele mert a laktanya/reptér sorsa már korábban eldőlt. Ugyan így megmaradtak a jelzők pl. Balatonfűzfőnél is. Nem tudom azért-e mert az más cég feladata lenne?!
Tudja-e valaki, hogy kaposhomoki kiágazás a taszári reptérre mikor került felszedésre? Jómagam kb. 2006-ban jártam arra és akkor még megvolt. Ami érdekes, hogy a 61-es út mellett a sorompó kapcsoló szekrénye megmaradt és az előjelző is.
Már csak ennyi emlékeztet, a többit átvette a természet.
Ezek mikori képek? Látom még megvolt a tekerős sorompó Szalkon. Azóta kicsit jobban benotte a gaz addig az útig simán elmentem ahol a vágány megvan az aszfalt an és a háttérben a villanypozna onnan tovább már élvezik a gazban. Dunaújváros felől is megpróbálom majd
Feküggyé vissza nyugodtan, Dunaújvárosból látszik a nyomvonal helye a kiírtott erdőben. Onnan mentünk át komppal. Sínek csak nyomokban vannak, inkább csak a régi TSz rakodótól.