Bugi bácsi,
miután megnéztem "Bugi nénit és Bugi bácsit" egy arcképcsarnokban, mégiscsak úgy érzem, hogy ismerösök vagyunk.
Próbálok korrekt módon fogalmazni:
Ha a fiad arcát én láthattam egy reklámújság TVreklámjában, valamint ha a Bugi bácsi nevének kezdöbetüje "A", Bugi nénié pedig "K", akkor az én fiam (most már írhatom, hogy a nagyobbik) Domonkos, pár nappal a tiétek után született. Ha a fönti feltételek nem igazak, akkor tévedtem. Egyszerüen senkit nem tudok fényképröl felismerni, de erös a gyanúm... :)
Ez a 2000/2001 kerületi kalauzból van. Kár hogy nem folytatták a :
a kerület számokban,pl: ter.33,47km˛, 148298 lakos(99. jan.)
a kerület vendégeinknek résszel:(
Valoban, egykoron a Kortertol indultak a HEV-szerelvenyek le egeszen Nagytetenyig (Budafok egyes reszein maig megvannak a lepusztult sinparok). De mar a 70-es evek tajan megszuntettek.
Itt is megkérdem, hátha tudja valaki: miért Kelenföldi erőmű, az erőmű, mikor az utcanévtáblák szerint Lágymányoshoz tartozik?
(nehogy itt is azzal jöjjön valaki, hogy a Híd miért Lágymányosi, mikor a másik vége.....)
Esetleg régen még máshol voltak a terúleti határok?
Tud vki mondani vmi url-t vagy konyvcimet, ami Kelenfold tortenetevel foglalkozik? Kepek sem artananak :) Mindig is erdekelt mi volt itt anno, meg az egesz fejlodese. Konyvtarban meg nem volt idom korulnezni a temaban (most lenne persze, de nyaron persze zarva).
Annyit tudok hogy 1967-68 tajan kezdtek el epiteni ezt a reszt, ahol en lakom (a kozponti buszmegallotol keletre fekvo resz).
Utazás a 47-es villamoson szörfruhában, sportosan kapaszkodva. :-)
Komolyan, néha olyan vehemensen kanyarodik fel a Szabadsághídra, hogy azt hiszem lerepülök.
Naa! Térjünk vissza a politikamentes vizekre, ezennel kijelentem, hogy én sem fogok semmiféle pártot megnevezni, véleményt formálni politikai ügyben, az maradjon a politikai topicon!
Más! Mi a véleménye a kerületi (Net)lakóknak, ha egyszer (szeptemberben) rendeznénk valamiféle sportos összejövetelt?
Olimpiara legyen is penz. Az legalabb felemelkedest hozhat az orszagnak, a varosnak (egy metrocska mikor emelte fel egy orszag fenyet?) - lasd Barcelona.
>>Pár 100 mila van arra, hogy az Orsós gyerek ide-oda hurcolássza a koronát?<< A szinvonal itt is megvan azt latom.
Felreertes ne essek: nekem is jo lenne egy metro. 10 perc alatt kib. jo lenne beerni a varosba kenyelmesen, es nem a 7-es buszon nyomorogni mint egy orult minden reggel. De azert neha nezzunk mar ra az orszag gazdasagi helyzetere. Vagy egyszer nezzel el az orszag keleti felebe. Remulet. Sokkal fontosabb dolgok is vannak ma, amire 2-300 milliardot el lehetne kolteni annal, minthogy itt a kornyeken lakoknak meg legyen az a franya metrocska.
Nem akarom politikai síkra terelni a szót, de szerintem valamilyen szinten köze lehet a kormánynak is ahhoz, hogy a különböző hatóságok mire adnak engedélyt, mire nem, vagy mire csak későn. Arra gondolok ezzel, hogy ha valamely esetben a kormány dönt valamit, akkor a hatóságok nem igazán tesznek keresztbe a legfelsőbb vezetésnek.
Álítólag csak osszel kezdik. Ez azért nem túl jó hír, mert rosszabb idoben nem biztos, hogy ugyanolyan jó minoségu utat lehet csinálni, mint nyáron. Forrás: ÚjBuda.
Egyébként, én is Kelenföldi vagyok asszem, mert már elég közel vagyok Lágymányoshoz. Vagy Lágymányos Kelenföld része? És különben is, hol van Kelenföld határa?
Másik kérdés:
A Móricz és a Gellért tér között lebontottak pár régi rossz házat. Maradt ott most egy nagy foghíj, amin már vidáman terem a gaz. Mi lesz ott és mikor?