Keresés

Részletes keresés

BPO-700 Creative Commons License 2003.12.05 0 0 141
Így igaz!
Előzmény: cHe2 (140)
cHe2 Creative Commons License 2003.12.05 0 0 140
181A régen ezzel jártam iskolába. Az Ecseri úti metróállomástól közlekedett az Aszódi utcáig. Most a 81-es busz jár arra.
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.05 0 0 139
Clar Ádám tér - Sikló utca - Szent György tér
Előzmény: davill (136)
BPO-700 Creative Commons License 2003.12.05 0 0 138
Említhetném a 63A járatot is...!
Előzmény: BPO-700 (137)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.30 0 0 137
A felsorolásokból hiányzik még a 7M vonal is!!!
davill Creative Commons License 2003.11.28 0 0 136
Mi volt ott az út vonala?
Előzmény: Törölt nick (125)
davill Creative Commons License 2003.11.28 0 0 135
Télleg.
Ott volt a v.á.-ja ahol most az a park van (a térkép szerint).
Előzmény: Laja73 (119)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.28 0 0 134
Pont a 107. hozzászólónak írtam...
Előzmény: v_peti (131)
v_peti Creative Commons License 2003.11.28 0 0 133
A link a Városi és elővárosi közlekedés topicján található. Én technikai okokból nem tudok linkelni. :(((
Előzmény: v_peti (132)
v_peti Creative Commons License 2003.11.28 0 0 132
Úgy látszik a NSZ is olvassa ezt a topicot. :)

NSZ-Budapest melléklet: 2003. november 27.:
Eltűnt fővárosi idényjáratok (Petz Nándor)

v_peti Creative Commons License 2003.11.28 0 0 131
BPO-700: Ez egy megszűnt V betűs járat.
V Clark Ádám tér - Vár, Szent György tér; egy 1977-es térkép alapján!

Előzmény: BPO-700 (115)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.23 0 0 130
„Busz: ... 140**...

** Budaörs és Budakeszi között.”

---

A 140-es autóbuszról „A BP.-I TÖMEGKÖZLEKEDÉS MÚLTJA, JELENE” topic 53. hozzászólásában lehet olvasni.
Itt olvasható többek között a 40-es buszról is, na meg a 140Y járatról is! SŐT: a 240-es járat is említésre került!

BPO-700

Előzmény: Gianmarco (8)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.23 0 0 129
Bocsánat elírtam!

A 2-es villamos közlekedés története még nem olvasható! Az it szereplő hozzászólásban (BP.-I TÖMEGKÖZLEKEDÉS MÚLTJA, JELENE - 47) a 2-es autóbusz-család közlekedés története olvasható!

Még egyszer is elnézést kérek!

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (128)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.23 0 0 128
A BP.-I TÖMEGKÖZLEKEDÉS MÚLTJA, JELENE topicban olvasható néhány közlekedés történet (zárójelben a hozzászólás száma):

Az 1-es autóbusz-család közlekedés története (20)
A 31-es autóbusz-család közlekedés története (7)
A 39-es autóbusz-család közlekedés története (42)
Az 52-es autóbusz-család közlekedés története (36)
Az 54-es autóbusz-család közlekedés története (33)
A 73-as autóbusz-család közlekedés története (9)
A 77-es autóbusz-család közlekedés története (43)
A 2-es villamos közlekedés története (47)
A 7-es villamos közlekedés története (22)
A 11-es villamos közlekedés története (23)
A 17-es villamos közlekedés története (38)
A 16-os villamos közlekedés története (27)
A 21-es villamos közlekedés története (29)
Az 58-as villamos közlekedés története (30)
A 81-es villamos közlekedés története (30)

BPO-700

timetable Creative Commons License 2003.11.22 0 0 127
1993 táján a 190-es a Jánoshegy-Svábhegy vonalat járta (természetesen 260-assal:)), erre biztosan emlékszem.
Előzmény: Gianmarco (108)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.22 0 0 126
A 12es induhatna a Deák térről-Üllői út-Fernc krt.-Petőfi híd-Okt. 23. útja-Bosckai út-Karolina út-Villányi út- Bah csomópont- és felmászik farkasrétre!
Előzmény: Gianmarco (23)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.22 0 0 125
Van egy 1980as bp. térképem: azon fekete!
Előzmény: davill (114)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.22 0 0 124
A 2-es autóbusz közlekedés történetéről a BP.-I TÖMEGKÖZLEKEDÉS MÚLTJA, JELENE topic 47. hozzászólásában olvasható.
Előzmény: Gianmarco (8)
.attus. Creative Commons License 2003.11.21 0 0 123
1989. feb. 1. - már. 31. között élt az a rendszer. Valóban, mindössze két hónapig. Utána, '89 ápr. 1-től vezették be a mai rendszert.
Előzmény: Grimbi (120)
.attus. Creative Commons License 2003.11.21 0 0 122
Fekete és piros 153 is volt ám egyszerre! És a fekete nem járt fel a Gazdagréti térig, hanme félúton fordult. De ez néhány hónapig volt csak így.
Előzmény: hc (121)
hc Creative Commons License 2003.11.21 0 0 121
Annak később kellett lennie. 87-ben még messze nem volt kész a lakótelep és csak a 153-as járt. Amikor az lett 153gy, akkor indult a 139 és a 139gy, majd a feketét megszüntették és a pirosból csináltak csigát. Szerintem 88 vagy 89 a helyes dátum.
Előzmény: BPO-700 (118)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.21 0 0 120
szerintem előbb volt, régebben be is tettem egy környéki 1-es körzetű bérletszelvényt, az pedig úgy emléxem csak két hónapig volt. Otthon majd megkeresem a gépen és megint beteszem.
Előzmény: .attus. (117)
Laja73 Creative Commons License 2003.11.21 0 0 119
télleg? nem volt egy rossz járat akkor, szinte háztól házig vitt (legalábbis engem)
meddig is járt pontosan? összekötőig vagy az istván úti csomópontig?
Előzmény: davill (111)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.21 0 0 118
„...139*,...

.
.
.

* 1995 előtt külön volt a fekete és piros, majd összevonták, a mai gyakorlatilag a néhai feketének felel meg. Sajnos.”

Az én információm szerint a 139-es járatot 1987. január 1-vel szervezték át gyorsjárattá.

--
Lásd, a BP.-I TÖMEGKÖZLEKEDÉS MÚLTJA, JELENE topic 42. hozzászólását!
--

Üdv: BPO-700

Előzmény: Gianmarco (8)
.attus. Creative Commons License 2003.11.20 0 0 117
Nem, a környéki bérletet 1989-ben vezették be, a telkes járatok addigra már megszűntek. Ezeken is két jeggyel lehetett utazni, és a bérlet nem volt érvényes.
Előzmény: v_peti (112)
hc Creative Commons License 2003.11.19 0 0 116
Ha jól emléxem, akkor a J a Dohány utcából indult, ahol most a 74-es troli fordul. És itt volt talán az 5-ös és a 60-as végállomása is.
Előzmény: v_peti (102)
BPO-700 Creative Commons License 2003.11.19 0 0 115
A 'V' jelzés a Várbuszt hivatott jelenteni, melynek felső végpontja Szent György tér volt.
A 16-os a Dísz térnél fordult Moszkva tér(!) felé.
Kettő között azért van távolság...

BPO-700

Előzmény: v_peti (113)
davill Creative Commons License 2003.11.19 0 0 114
Azon a térképen a V az piros volt?
Előzmény: v_peti (113)
v_peti Creative Commons License 2003.11.19 0 0 113
Mi értelme volt a "siklópótló" V-nek*, amikor ott volt a 16-os busz is?
*Egy 1978 körüli térképen ilyent is találtam.
v_peti Creative Commons License 2003.11.19 0 0 112
A '80-as évek elején a kétjegyű betűs/betűs-számos járatok még nem voltak meg.
Később meg már eltünedeztek az egyjegyűek, mire jöttek a T-s járatok, meg a SÍ.
Ezek a T-betűsek milyen díjszabással közlekedtek?
(Volt már akkor környéki bérlet?)
Előzmény: Grimbi (103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!