"Nos kapott egy spéci chip tuningot mellyet az én igényeim szerint készített el egy jó ismerősöm, aki már nagyon sok éve foglalkozik tuninggal. Ez volt az első 1.4-es dízel corollája, és én telhetetlen vagyok:-) a 90 lóból 120 lett:-) 190nm -ből meg 240nm:-))))) nagyon megy a kocsi, ha úgy megyek mint eddig akkor fél literrel kevesebbet eszik, de ha nyomom amit bír stílusban akkor féllel többet, kit érdekel????? Az autón annyi változás lett hogy hidegen nem pörgetem 2000 fölé nehogy baj legyen a mocival, ami ugye érzékenyebbé vált állítólag az ilyesmire, nemtudom,de ennyit megér+ha meghajtom mint a barom akkor figyelni a turbó visszahűlésére!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ennyi akinek ez kényelmetlen hát ne tuningoljon, de a gyár ezeket amúgy is írja az alap motornál is, figyelni kell kicsit, ennyi. A kocsi igen agresszív lett a feleségem szerint aki nem is nagyon mer vele menni már(de így tuti hogy nem töri össze) 1-esben, 2-esben száraz úton ha kisfordulatnál padlót nyomok a kerekek kipörögnek, ha az út nedves még hármasban is. Ez azért nem rossz egy 1.4-es dízeltől ugye????? A tuningoló srác azt mondta hogy a computer 294nm!!!!!!!!!!!!-ig felengedé a moci teljesítményét, de én már féltem ezt a kicsi motort ennyire felhúzni, de majd meglátjuk."
Bocsi, de ezt muszáj volt, teljesen véletlen olvastam bele egy elvakult idióta ítéletébe... :DDD
Zsír... Lehet nincs hozzá köze, de nekem egy csúnyán benézett nagyobb kátyú után jött elő ez a kín, pont hívtak telón, míg felvettem belementem a gödörbe, aztán félreálltam és mikor indulni akartam...hoppp....elképzelhető, hogy akkor tört le valami?
A felét sem értem, de tisztellek is érte Mester! :))))) Mielött elolvastam a hsz-edet épp itt osztottam asszonynak, hogy Te tuti nagyokat pusztulsz a sok hülyeségen..és erre tessék:))))
Pls mászd meg a pallást...oszt már menek is Gyálra...
Ja gyerekek...3év után végre sorra kerül a sebváltóm karbantartása is az autón...vagyis inkább javitása. Megnéztük a dolgot, elöl a motortérben minden rendben, benyúlva onnan mozgatva gyönyörűen ugranak be a sebességfokozatok, a hiba az utastérben a váltókar mozgatómechanizmusában van, letörött egy pöcök müanyag (igy vettem azóta ilyen 3éve:-((...) , ha kinyomom oldalra a kart picit vissza kell engedni úgy megy be az egyes, kettest is általában üresből rakom, többivel nincs gond. Annyira kimegy oldalra a kar mint lükvercben, nincs ami megfogja... Héten valszeg szétszedjük, megnézi a haver hogy lehet-e külön olyan bizbaszt rendelni...remélem igen. Vagy esetleg esztergálunk... Remélem nem kell megvenni az egész mechanizmust. Ha szét lesz szedve akkor fog igazából kiderülni mi a szitu...erre tippeltünk. Ha még ez meg lenne javitva, akkor már nagyon elégedett lennék tényleg.
vennék gépet, de a TT magába szivja az összes zsetonom, de havernak van nagydarab tükörreflexes nikonja objektivvel is, hát majd egyszer szólok neki ha ráér csináljon pár profi képet...
...tudod hiába veszek pöpec gépet, érteni is kell hozzá...nekem távoli a fotók világa...
A lényeg a minél nagyobb szenzoron van. Tudsz venni nagy megapixeles f.gépet a kompakt illetve a bridge kategóriában is, mégsem lesz ilyen képe, mert a szenzor kicsi és ezért a rajta található pixelméret is az.
A d700 egy 24x36 mm-es fullframe szenzorral rendelkező f.gép, és (többek közt:)ezért van ilyen kivasalt képe. Tehát ne a mega-gigapixelekre figyel, hanem a gépben levő szenzor méretére. Már egy kisebb szenzorral (cropos) rendelkező dslr is elég neked, hasonló minőséget fog produkálni, ha normális objektívet veszel hozzá.
"Amugy meg tudom jól hogy digitális az óra de nem hallotál még arról hogy ennél az óra tipusnál nem lehet a helyén állitani a km állását mint más autóknál?hanem csak ha ki van szedve?" ....... :))))))))))))))))
Ez egy francia Jaeger óra. Bármikor megírom obd-ről. Sosem kellett szétszedni.
Anno, amikor az elsővel találkoztam '99-et írtunk. Már akkor is a panel hátulján található 'gyári' programozó pontokról írtuk-olvastuk a procit, mivel kisegítő eeprom nincs benne. Ergo a mutatókhoz sosem kellett hozzányúlni km állítás miatt :)))))))))))))
A hsz. segítőkész volt, ezzel semmi probléma, értékeljük. De valótlan hülyeségekkel ne traktáljuk az itt lakókat pls és ne osszuk 0 tudással azt észt. Thnx.
Az óra megkapja a komplett can-bus hálózat jeleit is ez igaz (használni pedig nagyon keveset használ fel belőle, nagyjából pl. a TOG-szenzor), nem csak a k-line kommunikációt, ellenben még mindíg a k-vonalra épül a protokoll nagy része.
DE ! Minden mutató analóg vonalon kapja az input jelet. Megnézném, ahogy a tankjeladóhoz komplett elektronikát tennének, ami can-buson kommunikál...:))))
Itt dől a mutatós elméleted, vagy akitől hallottad.
Ne feledjük, 98-at írtunk, még erősen az első can-buszos audi volt ez.
Az pedig, hogy az órától megjavultak a motorod paraméterei.... :)
Ha beindítod az autód, majd ezután lehúzod az óra csatijait és kiveszed azt, akkor az autód tökéletesen fog járni tovább, mintha mi sem történt volna. Akkor hogy is van ez ??????
...háááát be kell szereznem olyan tükörreflexes tizennemtomhánypixeles fényképezőt, mert a mobilommal készitett fotók elmaradnak picivel a te stúdióminőséged mögött...
...igy szégyellem felrakni...
...szabadtéri autófotózást bevállalsz ha Komárom felé jársz majd??...:-))
...én is szeretnék olyan szép fotókat az enyémről...
Én azért lettem ilyen okos, mert megjártam a magam kálváriáját az óracsoportommal...
...3x voltam vele Győrben egy autóelektromossági faszinál, aki direkt ilyen jellegű problémákra szakosodott...össz-vissz kb.10 órás munkának semmi eredménye sem lett...hidd el ha látod a műhelyét tudnád hogy nagy ÁSZ ő, de hát vannak dolgok amiken már nem lehet segiteni...azt a kb.10 órát végigbeszéltük úgyhogy 1-2dolgot elmondott nekem a témáról, mivel vagy 20éve ezzel foglalkozik...
ha visszaolvasol egy kicsit, -( 3628 3629 - hozzászólás ) a mostani kifakadásod előtt már leirtuk hogy pontosan MI OKOZHATJA a hibát...amit a 3628 hozzászólásban irok az nem találgatás...EZ KONKRÉTUM...ezek lehetnek a lehetséges hibaokok + 3629 8N hozzászólásával kiegészitve. Okés?
Most már szerintem elég jól sikerült összeszedni a km órás hibákat, ezt a két kis nútos dolgot is fejben tartjuk akkor... Én ezt még nem hallottam, de elképzelhető...
Az autódról is tegyél fel képket lszi! Én pl kíváncsi vagyok... ;) Meg tegyen fel a többi friss User is... hadd lám szép TTket! KN tőled is jöhetne pár friss... :)
Na akkor szedd szét 4-ére is ha nem hiszel nekem.és a mutatót forditsd magad felé úgy hogy az alja legyen szembe veled,és meglátod hogy a tengely házánál két oldalt van a kis határoló nút,ami el szokott törni. Amugy meg tudom jól hogy digitális az óra de nem hallotál még arról hogy ennél az óra tipusnál nem lehet a helyén állitani a km állását mint más autóknál?hanem csak ha ki van szedve?
Amúgy meg nem értem a sok okos emberke hozzászólását hogy hirtelen mitöl lettek ilyen okosak ?...... amikor kérdeztem hogy mitöl lehet a hiba mind csak találgatott senki nem mondott konkrétumot...pedig állitólag már másnak is volt ilyen problémája mégsem mondta volna meg h pontosan hol keressem..... kritizálni és kétségbe vonni a másik segitö szándékát igazi Magyar mentalitás!!!