Aki kívül lakik a zónán, annak nem jó. Ha most mégis fizetős lesz Kaszás és környéke (eredetileg ugye a Záhony utcáig jött ki a zónahatár), akkor egyértelműen sokkal rosszabb lesz az Aquincumi lakótelepnek, de tolódik kifelé az egész probléma.
A Fővárosi Vízművek arra figyelmezteti a lakosságot, hogy a római-parti árvízvédelmi beruházás előkészítése miatt az észak-budai főnyomóvezetéket kiöblítik, a munkák pedig december 16-án, hétfőn 10.00 és 14.00 óra között átmeneti vízzavarosodással járhatnak
Budapest I., II., III., IV., XIII., XIV., XV., XVI. kerületében.
A római-parti gát ügyében is sokan keresték a főpolgármestert. Erről elmondta, hogy a területen változtatási tilalmat rendeltek el, zajlik a dunai-partépítési szabályozás. Hozzátette: szeretnék megoldani a védekezést, ennek érdekében széles körű egyeztetést kezdeményeznek.
"kihívóan közösségellenes" - ez a szókapcsolat jut eszembe mindig azokról, akik a csomópont áteresztőképességét arra pazarolják, hogy indokolatlanul nagy követési távolságot tolnak maguk előtt
Hát ez az, hogy az autóvezetők nagyobb része amúgy is bátortalan, nincs tisztában a járműve képességeivel, méretével, esetleg arra szocializálták, hogy a biztonság egyenesen arányos az úton eltöltött idővel (nem az).
Sokan arra játszanak, hogy á, maholnap úgyis sárga lesz, inkább előre jól belassítok, hogy biztos megkapjam, nehogy izgulnom kelljen, hogy elférek-e, a mögöttem jövők meg le vannak ejtve.
Az Ürömi előtt szétválik a két sáv, tehát hely keletkezik, ott egy kicsit rá kéne lépni a gázra, hogy felzárkózzanak. Ha nem teszik (sokan nem), akkor drasztikusan csökken a csomópont átbocsátóképessége. A rálépni a gázra nem száguldozást jelent, hanem ütemes haladást. Nekem mazsolaképzős koromban azt mondta az oktatóm, amikor nagy hely volt előttem, hogy "zárkózz fel!". A teherautótól megértem, hogy nem mozog dinamikusan, mert tanultam fizikát, de ha a személyautó sofőrje üres helyet lát maga előtt, főleg a lámpa közelében, és nem használja ki a sebességhatárt, az elég dühítő. Elég sok ember lapozta át a KRESZ-nek azt a részét, ami az indokolatlanul lassú haladást tiltja.
Ezek máshol is zavart okoznak, de a Dózsa György utcában ez fokozódik, különösen ha teherautó is játszik.
Nekem mániám, hogy a problémák közül elég sok megoldódna, ha az autóvezetők megtanulnának autót vezetni. És ez nem az a pálya, mint az élet összes többi része, hogy ha ügyesebb vagy, képzettebb vagy, jobban átlátod, hogy mit kéne csinálni, akkor gyorsan haladsz előre, hanem az, ahol beállsz a totojázók és bénázók és mindenmindegyek mögé, és felveszed az ő tempójukat, és mindenki a leggyengébbhez alkalmazkodik.
Ja és a Szentendrein még mindig nem állították vissza a metrófelújítás előtti lámparendet, befelé Aquincumig tartó piroshullám van. Valakinek biztos jó valahol.
Ráadásul este sem jó befelé. Régen simán lehetett haladni akár 5-kor is, most meg áll tökig az egész. Közben a Szentendrei út majdnem kész, de megy a tökölés. Nem baj, hogy egy egész lakótelep szop miatta.
A múltkor sikerült egy teherautó mögött 3-4 autóval bejutnom a Dózsába. A teher cammogott, a többiek meg araszoltak utána. Lehet, hogy az ő jogosítványuk nem szól az előzésre mellékutcában. Szerencsére megtaláltam a helyet, bár nekem már kicsit oda kellett lépnem, hogy egyben megelőzzem az egész társaságot, aztán az uszoda előtt elhaladva a tükörben néztem, hogy a teherautó akkor csordogál be a piros lámpához, nyomában a kényelmesekkel. Na ez is benne lehet az ilyen helyzetekben, mert amúgy ez az utca nem teherforgalomra van optimalizálva.
nem azzal van abaj, hogy emelkedik, hanem h ezt azzal támasztják alá,hogy egyre kevesebbe a paorolóhely, stb. holott sokkla jpbb a helyzet, mint 4-5 éve, amikor ingyenes volt. csak és kizrólag mindig az az indok, hoyg a helyi lkaosok egyre kevesebb paorkolóhelyet találnék, kevls a parkoló, srb.
Ott a rendegetek bevétel a paokrolsából? Mire is fordították az elmőlt 4-5 évben? semmire, szépen duzzasztják belple a pakrolási kft-t. Ez is odamegy majd, mert flevesznek plsuz embereket gyorsn, mielptt megszűnnénke és a tulajdonoosk töb osztalákot szednek ki.
Akkor lenne értelme emelmni, ha cserélbe adnak is vmit, mert se nem normális utak, sem nem normális és gondozott parkolóhelyek és nincs parokolhely sem.
Dec. 13 lesz érdekes folytatás, ahol az érintett települések képviselőit hívta össze Wittinghoff... Ő meg a mostani győzelme után ezzel vezette ezt fel:
"Meg kell teremteni a kötöttpályás, elővárosi vasúti közlekedést Budapest felé és be kell fejezni az MO-ás körgyűrű összekötését" - a törvényt ismered mely településeken futhat.
„Nagyon konstruktív és jó hangulatban zajlott a tanácskozás, és külön kiemeltem az elején: nagyon örülök, hogy Wittinghoff Tamás is a körünkben van” – ezt már Csenger Zalán Zsolt osztotta meg a televízió riporterével. Arról szoktak ilyenkor beszélni, hogy a településvezetők szerint melyek az ott élők fő gondjai – tette hozzá –, és nem véletlenül a közlekedés volt az egyik fő téma. „Például, hogy az M0 csatlakozása az északi régióhoz várhatóan milyen új kapcsolatokat hoz létre, és hogy kapcsolódik az egész jelenlegi útrendszer majd ehhez. Abban egyetértettünk, hogy mindenki abban érdekelt, hogy a nyugati nyomvonal is, tehát a körgyűrű teljes záródása minél előbb meglegyen. És megígértem a jelenlévőknek, hogy átküldjük azokat a nyomvonal vázlatokat, amelyek mentén születik majd meg a döntés és már a tervezés elején becsatoljuk az észrevételeket. (…)
elqrták bizony szerda du 4 és este 10 között nem ment a Digi se tv se net.
nagyon nem érdekelt volna de éppen BL nap volt..
azóta jó.
más: megint elővették ezt a "szüntessük meg legalább ez egyik alsó rakpartot (autók OFF) és legyen turista kolbászoló baromság belőle.
mégis melyik a szebb? a budai..
remélem ebben a nagy "szabadságban" és "elfogadásban" ezt a fasságot nem csinálják meg, nem Szigetmikin keresztül közeliteném meg Dél Budát, ha lehet..
így is pokol ami meg, minden reggel és du a Dózsa Györgyön. mindennap baleset stb.
Nyilván volt neki engedélye, és a BKK-val sikerült megegyeznie.
Viszont egyre többen akarnak hasonló hajókat tenni ide is, mint Budapest frekventáltabb területein.
A további kikötőket egyelőre szerencsére nem tudtak engedélyeztetni, így gondolom elindult a "belső harc", hogy ezt a hajót kiutálják és hozzanak ide nagyobbat, több pénzért.
Én erre tippelek.
A cikkben amúgy említik: "Tudomásunk szerint a BKK felmondta a hajótulajdonossal a szerződést, "
És mivel ezt a hajót nem lehet csak úgy elhúzni, nem is olyan egyszerű a probléma...