Keresés

Részletes keresés

Südve Creative Commons License 2019.12.13 0 0 20991

Aki kívül lakik a zónán, annak nem jó. Ha most mégis fizetős lesz Kaszás és környéke (eredetileg ugye a Záhony utcáig jött ki a zónahatár), akkor egyértelműen sokkal rosszabb lesz az Aquincumi lakótelepnek, de tolódik kifelé az egész probléma. 

Előzmény: Generic Jingle (20990)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.12 0 0 20990

Ami ugye most sokkal könnyebben és olcsóbban megvalósítható, hiszen már kevesebb órát kell telepíteni, elég csak 250 méterenként egy.

 

Amúgy valaki magyarázza már el nekem, hogy pl. egy békásmegyeri vagy csillaghegyi embernek miért is jó ez?

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (20987)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.12 0 0 20989

https://index.hu/belfold/2019/12/11/zavaros_lehet_a_viz_budapest_nyolc_keruleteben_hetfon/

 

A Fővárosi Vízművek arra figyelmezteti a lakosságot, hogy a római-parti árvízvédelmi beruházás előkészítése miatt az észak-budai főnyomóvezetéket kiöblítik, a munkák pedig december 16-án, hétfőn 10.00 és 14.00 óra között átmeneti vízzavarosodással járhatnak

Budapest I., II., III., IV., XIII., XIV., XV., XVI. kerületében.

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.12 0 0 20988

https://index.hu/belfold/2019/12/11/ferihegyi_zajrol_es_budos_csatornakrol_panaszkodtak_karacsonynak/

 

A római-parti gát ügyében is sokan keresték a főpolgármestert. Erről elmondta, hogy a területen változtatási tilalmat rendeltek el, zajlik a dunai-partépítési szabályozás. Hozzátette: szeretnék megoldani a védekezést, ennek érdekében széles körű egyeztetést kezdeményeznek.

 

Ettől egyelőre nem lettünk sokkal okosabbak.

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.12 0 0 20987

https://index.hu/belfold/budapest/2019/12/11/fovaros_kozgyules_budapest_karacsony_allaskeresok_bkv_ingyenes/

 

Ezen kívül a szerdai közgyűlésen többek között megszavazták a

  • a Fővárosi Közgyűlés jövő évi munkarendjéről,
  • a dísz- és közvilágítást érintő döntésekről,
  • a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. közgyűlésére szóló mandátum kiadásáról szóló előterjesztéseket,
  • és a II. és III. kerületi önkormányzattal kötött parkolási együttműködés módosítását is.

 

Na most kellenének a részletek, de ne legyen kétségünk a kaszási parkolódíj bevezetéséről.

Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.07 0 0 20986
Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.07 0 0 20985

kirívóan

 

r

Előzmény: pucratlan (20984)
pucratlan Creative Commons License 2019.12.07 0 0 20984

"kihívóan közösségellenes" - ez a szókapcsolat jut eszembe mindig azokról, akik a csomópont áteresztőképességét arra pazarolják, hogy indokolatlanul nagy követési távolságot tolnak maguk előtt

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (20980)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.05 0 0 20983

Elég sok ember lapozta át a KRESZ-nek azt a részét, ami az indokolatlanul lassú haladást tiltja.

.

Adom, ahogy manapság mondják.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (20980)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.05 0 0 20980

Gyáva népnek nincs hazája. :-)

 

Hát ez az, hogy az autóvezetők nagyobb része amúgy is bátortalan, nincs tisztában a járműve képességeivel, méretével, esetleg arra szocializálták, hogy a biztonság egyenesen arányos az úton eltöltött idővel (nem az).

Sokan arra játszanak, hogy á, maholnap úgyis sárga lesz, inkább előre jól belassítok, hogy biztos megkapjam, nehogy izgulnom kelljen, hogy elférek-e, a mögöttem jövők meg le vannak ejtve.

 

Az Ürömi előtt szétválik a két sáv, tehát hely keletkezik, ott egy kicsit rá kéne lépni a gázra, hogy felzárkózzanak. Ha nem teszik (sokan nem), akkor drasztikusan csökken a csomópont átbocsátóképessége. A rálépni a gázra nem száguldozást jelent, hanem ütemes haladást. Nekem mazsolaképzős koromban azt mondta az oktatóm, amikor nagy hely volt előttem, hogy "zárkózz fel!". A teherautótól megértem, hogy nem mozog dinamikusan, mert tanultam fizikát, de ha a személyautó sofőrje üres helyet lát maga előtt, főleg a lámpa közelében, és nem használja ki a sebességhatárt, az elég dühítő. Elég sok ember lapozta át a KRESZ-nek azt a részét, ami az indokolatlanul lassú haladást tiltja.

 

Ezek máshol is zavart okoznak, de a Dózsa György utcában ez fokozódik, különösen ha teherautó is játszik.

Nekem mániám, hogy a problémák közül elég sok megoldódna, ha az autóvezetők megtanulnának autót vezetni. És ez nem az a pálya, mint az élet összes többi része, hogy ha ügyesebb vagy, képzettebb vagy, jobban átlátod, hogy mit kéne csinálni, akkor gyorsan haladsz előre, hanem az, ahol beállsz a totojázók és bénázók és mindenmindegyek mögé, és felveszed az ő tempójukat, és mindenki a leggyengébbhez alkalmazkodik.

Előzmény: papus_03 (20978)
papus_03 Creative Commons License 2019.12.05 0 0 20978

Off

Timár utca okafogyott

On

 

SK - azért a Dózsában kell némi bátorság az előzéshez. Az "S" kanyarban lévő 40-es táblát az első kereszt utca feloldja.

Ennek ellenére sokan mennek a lámpáig végig 40-el.

Előzmény: papus_03 (20972)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.04 0 0 20977

Ja és a Szentendrein még mindig nem állították vissza a metrófelújítás előtti lámparendet, befelé Aquincumig tartó piroshullám van. Valakinek biztos jó valahol.

qwer1234 Creative Commons License 2019.12.04 0 0 20976

Ráadásul este sem jó befelé. Régen simán lehetett haladni akár 5-kor is, most meg áll tökig az egész. Közben a Szentendrei út majdnem kész, de megy a tökölés. Nem baj, hogy egy egész lakótelep szop miatta.

Előzmény: murray (20973)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.04 0 0 20975

A múltkor sikerült egy teherautó mögött 3-4 autóval bejutnom a Dózsába. A teher cammogott, a többiek meg araszoltak utána. Lehet, hogy az ő jogosítványuk nem szól az előzésre mellékutcában. Szerencsére megtaláltam a helyet, bár nekem már kicsit oda kellett lépnem, hogy egyben megelőzzem az egész társaságot, aztán az uszoda előtt elhaladva a tükörben néztem, hogy a teherautó akkor csordogál be a piros lámpához, nyomában a kényelmesekkel. Na ez is benne lehet az ilyen helyzetekben, mert amúgy ez az utca nem teherforgalomra van optimalizálva.

Előzmény: Törölt nick (20974)
murray Creative Commons License 2019.12.04 0 0 20973

katasztrófa a Dózsa György utca. 

6,40kor már áll a sor a Hollós Korvinnál.  és 25 perc az átjutás. 

 

du kifelé az üres sávomban lépésben gurulok mert kiugrik /megfordul/ beesik/bescsúszik/ elém valaki , kaput. 

áll befelé minden. ezt iszonyatosan elbaszták.  sok tízezer liter benzin és sok autó/ember fog még ebben összetörni 

 

papus_03 Creative Commons License 2019.12.04 0 1 20972

Off

Nincs valakinek ismerőse a Tímár utcában ?

Egy kis segítségre lenne szükségem, részletek privátban.

On

 

Parkolás.

Csak olyan ember mondja, hogy jelentkezzen be az albérlő aki még nem próbált meg kényszer kijelenteni a kecójából.

Kalandos, annak ellenére,hogy mindenről papír van. És persze nem lehet Ügyfélkapun csak személyesen.

DTF Creative Commons License 2019.12.03 0 0 20971

nem azzal van abaj, hogy emelkedik, hanem h ezt azzal támasztják alá,hogy egyre kevesebbe a paorolóhely, stb. holott sokkla jpbb a helyzet, mint 4-5 éve, amikor ingyenes volt. csak és kizrólag mindig az az indok, hoyg a helyi lkaosok egyre kevesebb paorkolóhelyet találnék, kevls a parkoló, srb. 

Ott a rendegetek bevétel a paokrolsából? Mire is fordították az elmőlt 4-5 évben? semmire, szépen duzzasztják belple a pakrolási kft-t. Ez is odamegy majd, mert flevesznek plsuz embereket gyorsn, mielptt megszűnnénke és a tulajdonoosk töb osztalákot szednek ki.

Akkor lenne értelme emelmni, ha cserélbe adnak is vmit, mert se nem normális utak, sem nem normális és gondozott parkolóhelyek és nincs parokolhely sem.

Előzmény: Generic Jingle (20969)
Konrad Creative Commons License 2019.12.03 -1 0 20970

Vessetek a mókusok elé, de ez nekem tetszik, jogos lépés.

Előzmény: Generic Jingle (20969)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.03 0 0 20969
SzeZo Creative Commons License 2019.12.01 -1 0 20968

Meglepődtem. A gátkorona teljesen kész. A tereprendezés van hátra.

Az első kép a gát közepe táját mutatja. A déli végén jó méter magas a beton mellvéd. Gondolom, ott alacsonyabb a gát.

A második képen a gát déli lezáró betonműve látszik, rajta néhány vízállás jelzése. Nem is emlékeztem, hogy 2002-ben két árvíz is volt.

 

. kata31 Creative Commons License 2019.12.01 -1 0 20967

Dec. 13 lesz érdekes folytatás, ahol az érintett települések képviselőit hívta össze Wittinghoff... Ő meg a mostani győzelme után ezzel vezette ezt fel:

 

"Meg kell teremteni a kötöttpályás, elővárosi vasúti közlekedést Budapest felé és be kell fejezni az MO-ás körgyűrű összekötését" - a törvényt ismered mely településeken futhat.

https://www.budaors.hu/?module=news&action=show&nid=190015&fbclid=IwAR1k0836JNP3WAwmvgZ5bdHJVNt27LbqohQZML5OfkECH0LbyQW9w0kHgCk

 

..a másik oldalról meg a terület OGY képviselője:

Nagyon konstruktív és jó hangulatban zajlott a tanácskozás, és külön kiemeltem az elején: nagyon örülök, hogy Wittinghoff Tamás is a körünkben van” – ezt már Csenger Zalán Zsolt osztotta meg a televízió riporterével.  Arról szoktak ilyenkor beszélni, hogy a településvezetők szerint melyek az ott élők fő gondjai – tette hozzá –, és nem véletlenül a közlekedés volt az egyik fő téma. „Például, hogy az M0 csatlakozása az északi régióhoz várhatóan milyen új kapcsolatokat hoz létre, és hogy kapcsolódik az egész jelenlegi útrendszer majd ehhez. Abban egyetértettünk, hogy mindenki abban érdekelt, hogy a nyugati nyomvonal is, tehát a körgyűrű teljes záródása minél előbb meglegyen. És megígértem a jelenlévőknek, hogy átküldjük azokat a nyomvonal vázlatokat, amelyek mentén születik majd meg a döntés és már a tervezés elején becsatoljuk az észrevételeket. (…)

https://budaorsinaplo.hu/7129-2/?fbclid=IwAR1nstn-lYNMVKMP7FDBiCPNcikEfgiX8MlCEDg_c0rzi7lkaOxfk2Tjk68

 

 

- Bezárul a kör!

Előzmény: . kata31 (20955)
murray Creative Commons License 2019.11.30 -1 0 20966

elqrták bizony szerda du 4 és este 10 között nem ment a Digi se tv se net. 

nagyon nem érdekelt volna de éppen BL nap volt.. 

azóta jó. 

 

más: megint elővették ezt a "szüntessük meg legalább ez egyik alsó rakpartot (autók OFF) és legyen turista kolbászoló baromság belőle. 

mégis melyik a szebb? a budai..

 

remélem ebben a nagy "szabadságban" és "elfogadásban" ezt a fasságot nem csinálják meg, nem Szigetmikin keresztül közeliteném meg Dél Budát, ha lehet..

 

így is pokol ami meg, minden reggel és du a Dózsa Györgyön.  mindennap baleset stb. 

 

 

Előzmény: papus_03 (20963)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.11.30 -1 0 20965

Hát ha én digis lennék, olyan levelet írnék nekik, hogy sírva mennének haza.

Előzmény: papus_03 (20963)
DTF Creative Commons License 2019.11.30 0 0 20964

Meg csillaghegyen is, de a fele kb kuka, mert a gondozas az nem megy, viszont teljesitve van az ultetes projekt.

Előzmény: warr (20962)
papus_03 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 20963

És az Óbuda fb csoportban írtak alapján elqrták a DIGI optikáját https://www.facebook.com/groups/114214508614018/permalink/2619031078132336/

 

Nem tudom eldönteni az igazság tartalmát ennek a bejegyzésnek de azt tudom, hogy nekem aznap este se TV, se NET, még jó, hogy nem kellett dolgoznom.

Azért a fáknak örülök, én is gondozok hármat a kertemen kívül (én ültettem őket).

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (20961)
warr Creative Commons License 2019.11.28 0 0 20962
Sok helyen ültettek szerte a környéken.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (20961)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.11.28 0 0 20961

A Juhász Gyula-Gyűrű közötti szánkózódomb mellett tegnap ültettek két tucat új facsemetét. Kíváncsi vagyok, hány év múlva lesz belőlük valami.

Generic Jingle Creative Commons License 2019.11.27 0 0 20960

Minden jó, hajó a vége! :-)

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (20959)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.11.26 0 0 20959

Minden hajót el lehet húzni. :-)

Előzmény: olahtamas (20958)
olahtamas Creative Commons License 2019.11.26 0 0 20958

Nyilván volt neki engedélye, és a BKK-val sikerült megegyeznie.

Viszont egyre többen akarnak hasonló hajókat tenni ide is, mint Budapest frekventáltabb területein.

A további kikötőket egyelőre szerencsére nem tudtak engedélyeztetni, így gondolom elindult a "belső harc", hogy ezt a hajót kiutálják és hozzanak ide nagyobbat, több pénzért.

Én erre tippelek.

A cikkben amúgy említik: "Tudomásunk szerint a BKK felmondta a hajótulajdonossal a szerződést, "

És mivel ezt a hajót nem lehet csak úgy elhúzni, nem is olyan egyszerű a probléma...

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (20957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!