Kérdés, hogy ez a korábbi évek gyakorlatának lekövetése, azaz a gyakorlatban már eddig is így járt, csak most papírra is vetik, vagy ez tényleg egy utascsábító bővítés-e, ami adott esetben nem minden órában lenne indokolt, de a többlet indulás hozhat új utasokat is.
Minden esetre ehhez stabilan mindenképpen 2 hajó beállítása kell, egy nem tudja tartani a menetrendet.
Tegnap Simontornyán jártam. Elég magas a Sió vízállása, és Pincehelynél meg Dombóvárnál a Kaposé is. Balaton nélkül is hajózható már a Sió Kapos-torok alatti szakasza.
Nem pont felfelé viszik az ércet Linzbe? Lefelé inkább rosszvas a szállítmány az elmúlt időszakban...
A LINZ mióta ukrán? 2022 óta osztrák lobogó alatt hajózik, azelőtt német volt....
Kormányozható maradt, de a csurma, mégha csak félig is, de szétszakadt. Holnap reggel 7-ig lehet visszanézni az incidenst az időkép 4 webkameráján, volt mit csinálni a kapitánynak, hogy ne ütközzön semminek se, de mégis egyben tartsa a bárkáit. Sajnos nagy volt a köd, de valamit látni lehet a képeken
Igen; ez nagyon megmaradt gyerekkoromból. A 70-es években (pontosabbra nem emlékszem) elkezdték a személykocsikat feketéről zöldre (annak különböző árnyalataira) átfesteni. Azután (világos) kékre. Így egy szerelvényben előfordulhatott mindhárom szín.