Nézelődöm Mobile.de-n. De nem igazán akarok teljesen szalonállapotut, nem merném használni és drága is lenne. A gta-ról nem is beszélve. Most talán az áruk alján vannak ezek az autók, lehet őket építgetni, és mégis csak egy busso V6 , igaz nem hátsó kerekes, de ha egy golf gti-hez vagy ilyesmihez mérem korabeliként akkor nem rossz ajánlat az Alfa, és persze gyönyörü.
A zárhídon megvan az összes matrica, annyira nem lehetett összetörve. Az utasoldali légzsák fedele az összes 156-oson eláll. A vezetőülés sincs nagyon ramaty állapotban, a 250k futás még akár igaz is lehet.
Ha hobbiautónak vennéd és a zsebedben van az ára még egyszer, akkor hajrá :)
Amúgy meg érdemes megnézni a mobile.de-n, hogy mennyiért mennek ezek és levonni a megfelelő következtetést (aki behozta, az ugye keresni is akar rajta..).
A menetszám több, mint a másik rugónál :D A gyári S3 Spider rugó ilyen:
Szerintem a felső ilyen volt fiatalkorában, nagyon hasonlít, már ami megvan belőle.
Az alsó már érdekesebb, egyrészt S2-ből van, aminek gyárilag is kevesebb a menete, másrészt annak se gyári. Berakom az S3-ba, aztán meglátjuk, mit csinál a fenekével...
köszi a véleményt. Én is kicsit sokkalom az árat és lenne is mit csinálni rajta. Viszont a 2.5 v6 ból és a 2.4 dieselből alég kevés a fehozatal. Szedánt szeretnék tető ablakkal, de ahogy nézegetem lehet, hogy le kell erről a vágyamról mondanom. :(
A gátló akár működhet is de ezt csak a mérés mondja meg. A rugó viszont nincs elvágva - ahogy nézem megvan a menetszám, viszont láthatóan össze van ülve. Lehet hogy valaki cementes zsák szállításra használta a csomagtartót....
Első lökhárító lóg és az utasoldali légzsák sarkának az állása sem tetszik nekem. A motorháztető is furcsán emelkedik, és a zárhíd csavarjai is bontottak. Biztosra veszem, hogy csattant az eleje, de abban már nem vagyok biztos, hogy a légzsákot meg is vették bele, vagy hogy rendesen van összerakva az eleje. Lejárt külföldi okmányokkal. Kilencszázezer az ára forgalomba helyezve. Ennyiért szerintem már kapsz itthoni autót is.
Jó lett volna tájékozódni első körön a felhasználóktól, mielőtt beállítok laikusan egy kocsival egy márkaszervizbe (ami nem a szomszédban van). Tapasztalatokra voltam kíváncsi, nem időpontot jöttem kérni szervizbe.
Természetesen köszönöm az információkat. Megnézem majd. :)
Ha minden autó egyforma lenne, ez még működne is. De úgy gondolom, hogy minden autótípusnak vannak a tervezéséből, kivitelezéséből stb. adódó sajátossága. Ezekre gondoltam…
Autót úgy veszünk, hogy elmegyünk és felmérjük az állapotát. Ha ezt mi nem tudjuk megtenni hozzáértés hiányában akkor vagy viszünk magunkkal egy olyat aki ért hozzá, vagy elvisszük egy autószervizbe és felmérik nekünk.
Segítséget szeretnék kérni. Autóvásárlást tervezek. Érdekel az Alfa Romeo Giulietta. Leginkább a 120Le-s benzines. Mire érdemes odafigyelni ennél a típusnál? Előre is köszi.
Az utolsó mondatodat ugyan nem értem, de azt fixen tudom állítani, hogy egy rossz feszszab képes nulla töltést produkálni. Cserélni nem nagy kunszt nekem a V6-on is sikerült a helyén, pedig ott a generátor a tűzfal és a motor között lakik, a féltengely felett, de a szívósor alatt. Szóval nem baj ha 7 helyen hajlik a kezed.
Ez lesz a következő kör. Valaki azt írta az AlfaBB-n, hogy majd' évente fogyaszt egy feszszabályzót a Spidere, de semmi vész, már helyben is megtanulta cserélni :D de nekem gyanús, hogy egy rossz feszszab nem írná nullára a töltést. Pláne nem öt generátorban.
Akkor sem ha, beraksz egy akkut is a körbe? Elvileg nem kellene oda de legalább a gerjesztés állapotát megmutatja (Amikor ráadod a gerjesztést akkor világít az izzó amikor forgatod a generátort akkor el kell aludnia. )
Kipróbáltam, semmi. Ugyanúgy 1V alatt mutat a műszer, sőt az izzó sem világít, pedig körbemértem, elvileg minden "lát" mindent, nincs szakadás sehol. Túlteszem magam a csalódáson és kipróbálom egy másik generátorral.