Biztos, hogy kereskedésben van, mert a "Kereskedés további járművei"-re kattintva bejön jópár alfa és fiat ugyanott és ugyanúgy fotózva. Mindegyik forgalomból ideiglenesen kivonva, de magyar rendszámosak.
Állapotfelmérésre mindenképpen elvinném, csak nem szeretném feleslegesen pazarolni az időm, ha egy komolytalan társaság hirdetget.
Nagyon szépen van fényképezve, látszik, hogy profi csinálta. És innentől minden amit látsz csak látszat. Fényképezéshez kiglancolt autó. A tükröződések és árnyékok miatt semmit sem látsz a festés állapotából, ez szintén fotós trükk, nagyon ügyesen rakta le a fák-levelek alá napsütésben. Lehet jó, lehet nem annyira jó. Ami biztos az csak az, hogy valóban TI modell mert a felni és a felni/tükör szín páros stimmel. Viszont hiányzik róla a hátsó ajtókról és a hátsó kerék elől a kőfelverődésgátló fólia éppígy az első kerék mögül is. Hiányzik az első kerékív mögött a GIUGIARO címke mindkét oldalon. Innentől akár újrafestett is lehet - meg kell nézni. A kormány ennyi kilométernél nem lehet ilyen állapotban, vagy photoshop is közrejátszott (ilyen minőségű fényképeknél már simán elképzelhető), vagy cserélték.
Fékasszisztens biztosan nincs benne, hiszen ez nem létező extra. A többi stimmel (bár az esőszenzort szintén nem látom a tükröződések miatt). Nincs kép a motortérről, és a csomagtérről (az utóbbit itthon mindig elfelejtik). Nem xenonos bár ez a csomag amit amúgy látunk általában tartalmazza.
Az egész autó egy nagy kérdőjel mert pl. hat hete lett vizsgáztatva, magyar papíros - de akkor miért van a forgalomból kivonva? A dokumentum tab alapján 2019-es az utolsó bejegyzés akkor még osztrák autó volt két éve és 6000 kilométerrel ezelőtt. Két év alatt csak 6000 kilométer menés megint kérdéseket vet fel. Semmi info az eladóról, de pozitívum, hogy legalább nem írta oda, hogy " szeretett alfám amit éveken át gondoztam fájó szívvel eladó". Véleményem szerint ez egy behozott autó, kereskedőnél. A térkép szerint Érden található, egy olyan körforgalomban ami amúgy nagyon forgalmas, de autókereskedő biztosan nincs ott.
A műszerfali képen az óra kijelzés valamiért nincs rajta. Miért?
Mivel osztrák volt nézz alá alaposan. Az első és hátsó segédkeret rohadása típusprobléma. Persze az elsőt nem fogod látni ha rajta van a motorvédő lemez, de ha szerencséd van akkor már rég letörték és nem pótolták, mert csak gyáriban van és kurva drága. :)
Nem tudom most milyenek az árak ehhez az autóhoz így arról nem nyilatkoznék, hogy drága vagy sem, de egy 12 éves autóról beszélünk, három és félmillióért - ez azért megérdemli, hogy elvidd hivatalos állapotfelmérésre.
Nézelődöm Mobile.de-n. De nem igazán akarok teljesen szalonállapotut, nem merném használni és drága is lenne. A gta-ról nem is beszélve. Most talán az áruk alján vannak ezek az autók, lehet őket építgetni, és mégis csak egy busso V6 , igaz nem hátsó kerekes, de ha egy golf gti-hez vagy ilyesmihez mérem korabeliként akkor nem rossz ajánlat az Alfa, és persze gyönyörü.
A zárhídon megvan az összes matrica, annyira nem lehetett összetörve. Az utasoldali légzsák fedele az összes 156-oson eláll. A vezetőülés sincs nagyon ramaty állapotban, a 250k futás még akár igaz is lehet.
Ha hobbiautónak vennéd és a zsebedben van az ára még egyszer, akkor hajrá :)
Amúgy meg érdemes megnézni a mobile.de-n, hogy mennyiért mennek ezek és levonni a megfelelő következtetést (aki behozta, az ugye keresni is akar rajta..).
A menetszám több, mint a másik rugónál :D A gyári S3 Spider rugó ilyen:
Szerintem a felső ilyen volt fiatalkorában, nagyon hasonlít, már ami megvan belőle.
Az alsó már érdekesebb, egyrészt S2-ből van, aminek gyárilag is kevesebb a menete, másrészt annak se gyári. Berakom az S3-ba, aztán meglátjuk, mit csinál a fenekével...
köszi a véleményt. Én is kicsit sokkalom az árat és lenne is mit csinálni rajta. Viszont a 2.5 v6 ból és a 2.4 dieselből alég kevés a fehozatal. Szedánt szeretnék tető ablakkal, de ahogy nézegetem lehet, hogy le kell erről a vágyamról mondanom. :(
A gátló akár működhet is de ezt csak a mérés mondja meg. A rugó viszont nincs elvágva - ahogy nézem megvan a menetszám, viszont láthatóan össze van ülve. Lehet hogy valaki cementes zsák szállításra használta a csomagtartót....
Első lökhárító lóg és az utasoldali légzsák sarkának az állása sem tetszik nekem. A motorháztető is furcsán emelkedik, és a zárhíd csavarjai is bontottak. Biztosra veszem, hogy csattant az eleje, de abban már nem vagyok biztos, hogy a légzsákot meg is vették bele, vagy hogy rendesen van összerakva az eleje. Lejárt külföldi okmányokkal. Kilencszázezer az ára forgalomba helyezve. Ennyiért szerintem már kapsz itthoni autót is.
Jó lett volna tájékozódni első körön a felhasználóktól, mielőtt beállítok laikusan egy kocsival egy márkaszervizbe (ami nem a szomszédban van). Tapasztalatokra voltam kíváncsi, nem időpontot jöttem kérni szervizbe.
Természetesen köszönöm az információkat. Megnézem majd. :)
Ha minden autó egyforma lenne, ez még működne is. De úgy gondolom, hogy minden autótípusnak vannak a tervezéséből, kivitelezéséből stb. adódó sajátossága. Ezekre gondoltam…
Autót úgy veszünk, hogy elmegyünk és felmérjük az állapotát. Ha ezt mi nem tudjuk megtenni hozzáértés hiányában akkor vagy viszünk magunkkal egy olyat aki ért hozzá, vagy elvisszük egy autószervizbe és felmérik nekünk.
Segítséget szeretnék kérni. Autóvásárlást tervezek. Érdekel az Alfa Romeo Giulietta. Leginkább a 120Le-s benzines. Mire érdemes odafigyelni ennél a típusnál? Előre is köszi.
Az utolsó mondatodat ugyan nem értem, de azt fixen tudom állítani, hogy egy rossz feszszab képes nulla töltést produkálni. Cserélni nem nagy kunszt nekem a V6-on is sikerült a helyén, pedig ott a generátor a tűzfal és a motor között lakik, a féltengely felett, de a szívósor alatt. Szóval nem baj ha 7 helyen hajlik a kezed.
Ez lesz a következő kör. Valaki azt írta az AlfaBB-n, hogy majd' évente fogyaszt egy feszszabályzót a Spidere, de semmi vész, már helyben is megtanulta cserélni :D de nekem gyanús, hogy egy rossz feszszab nem írná nullára a töltést. Pláne nem öt generátorban.
Akkor sem ha, beraksz egy akkut is a körbe? Elvileg nem kellene oda de legalább a gerjesztés állapotát megmutatja (Amikor ráadod a gerjesztést akkor világít az izzó amikor forgatod a generátort akkor el kell aludnia. )