1. Nekem is volt hasonló problémám, a tank és az üzemanyag pumpa között van egy kis kúp alakú szürő a gumicsőben. Ha ez eltömődött akkor jön elő ez a hiba. Ha jól lékszem minimum 3bar üzemi nyomású szivattyú kell.
2. A közös üzemanyag nyomó cső végén van egy 2,5 bar értékü nyomásszabályzó ha ez elromlik nem épül fel a kellő nyomás a befecskendezéshez. Akkor is hasonló a hibajelenség.
Kellene egy üzemanyag nyomás mérő, és ellenőrizni kellene az adatokat.
Van egy 1998-as Daihatsu Feroza Hard Top (F300) 1.6 i 16v ami tankolás után nem tudtuk elindítani. Nem régen lett üz.pumpa, benzinszűrő, gyertya csere. Most ott tarunk, h alapjáraton megy , terhelésnél pedig belelő a kipufogóba, nem veszi fel a fordulatot. Gyujtást ellenőrizték ok.
Sziasztok, van egy 1997 és Ferozam és szeretném megemelni kb 5 centivel tudtok ajanlani olyat aki tud ebben segíteni mit hol lehet beszerezni esetleg beszereltetni.
Szia! Én kérek elnézést mert nem írtam hogy osztrák papíros. Köszönöm az infót, de sajnos az nekem messze van, akkor valószínű rendelek újakat. Egyébként azt hittem hogy többen írogatnak itt, azért is tettem fel a faterom "gépét" hátha csodájára járnak hogy 30 éves Ferozába is van nagyon jó állapotú. Nem is tudta apám milyen fajta, mikor mondta nekem hogy van egy eladó terepjáró mert egyik haverja abbahagyta a vadászatot. Na aztán ugye elhoztuk, kitakarítottam láttuk hogy milyen jó állapotú, motorikusan is tökéletesen műkszik. Én meg elkezdtem utána nézelődni neten, hátha találok több írást erről a szép kis autóról. Azt már mikor meghoztuk észrevettem és érzékeltem is hogy a Samurai elbújhat mellette, bár az sem rossz. Végül is apámnak csak egy terepjáró kellett, tökmindegy milyen, 64 éves és most jött ez a lehetőség hogy végre összkerekes autó tulaj legyen, sajna sosem voltunk pénzesek.... Na de nagyon tetszik ez a kis dög :) Szép estét!
Sziasztok! Várom az információkat ha esetleg valaki meg tudná írni hogy Győr Moson Sopron megyéhez legközelebb hol találni olyan kovácsot, aki meg tudná csinálni a laprugókat. Vagy szerintetek újat tetessünk alá? Válaszokat előre is köszönöm!
Azért léptem be, mivel apám Feroza tulajdonos lett. És érdekes végigolvastam az egész eddigi írásaitokat, mindenki írja hogy azért a régi Ferozák amikor elkezdtétek rendberakni őket, sok helyen rozsdásak, ablaktörlő motor nem műkszik stb... Na apám amit vett 1988 as F300 El II. nagyon jó állapotban van. Csak amit írtatok bal hátsó sárvédőnél van egy lyuk. Kisebb horpadások vannak rajta, mivel vadászé volt, zöld rendszámos, 50 60km/ó nál többet nem ment vele a fogyasztása 7 liter! Kívül belül nagyon jó állapotban van a kaszni. A lényeg hogy 250 ezerért vettük! Most megy majd rendes rendszámos műszakira, az plusz 250, de így is "csak" 500 ezerben lesz. Persze majd még egy két dolgot cseréltetünk rajta. Azért is jelentkeztem be, mert a laprugók elfáradtak és szeretném megkérdezni a tisztelt tagtársakat, hogy hol lehet újrakovácsoltatni, vagy akkor már vegyünk rá újakat esetleg? Mivel ti már az összes csinját bínját ismeritek ezért bátran hagyatkozom bármelyikőtök javaslatára! A válaszokat előre is nagyon szépen köszönöm! Képeket nem tudok felrakni mivel nincs fotós telóm, és előreláthatólag nem is lesz, de aki kíváncsi egy 30 évesen is nagyon jó állapotban lévő Ferozára, az megtekintheti Kapuváron a Harmat köz u. 11. ben! További szép napot kívánok!
Szerintetek hogyan lehetne egyszerűen kideríteni,miért füstöl iszonyatosan a ferozám?Kartergáz nincs,de borzalmas kék füst van.Volt szelepszár szimering csere,de nemsokkal azután füstölni kezdett.lehet olajlehúzó is,de jólenne valahogy bontás nélkül megtudni.Nemigazán van kedvem kiszedni,kiszedeni a motort.
Ha van jó ötlet,tapasztalat,csörögjetek meg!! Visszahivok mindenkit.Köszi
Pogácsázhatod is a megszokott módon, avagy elől torzió hátul laprugó emelés. Az utóbbi verzióval a rugózási komfortból jelentősen veszít. Viszont mindkét esetben normális lengéscsillapítók beszerzése és beépítése ajánlott.