Keresés

Részletes keresés

joco81 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 19453

Michelin Pilot Road 3 van fenn, s nagyon jó.

Jól tapad, s normális használat mellett  sokat bír.

Előzmény: saraha1 (19451)
makkszab Creative Commons License 2017.05.07 0 0 19452

Sziasztok!

 

Nem tud vki esetleg 2012es gépre bal oldali hűtő burkoló műanyag idomot?

köszi a segitséget!

üdv

saraha1 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 19451

Sziasztok.Tudna valaki ajánlani valami jó kis gumikat?Nem tudom milyet is kéne választanom.A két kerékre max. 100ezret szánnék.

FrankParker Creative Commons License 2017.05.04 0 0 19450

Van lista arról mit néz az ECU és mit nem, abból kiderül, hogy igen sok dologra képes felvillanni az a kis lampion. Ergo passz, hogy mi a baja. Valamelyik szenzor határértéken kívüli adatot szolgáltat vagy a szenzor rossz. Pl ha megdöglik a főtengi forgását érzékelő szenzor te 1 métert nem teszel meg vele.

Előzmény: karolyi.r (19449)
karolyi.r Creative Commons License 2017.05.01 0 0 19449

Köszönöm szepen a gyors választ. Nem tudom, mi lehet a baj. Ez lesz a második szezonom vele, de eddig nem volt ilyen problémám. Lehet, hogy köze van ahhoz, hogy most lett gyertya csere, hűtőfolyadék csere? Esetleg valami sok, vagy kevés neki? Vagy felmelegszik? 

FrankParker Creative Commons License 2017.05.01 0 1 19448

Ki lehet villogtatni az ECU-ban lévő hibakódokat. Bővebb leírás az er6 fórumon. 

Viszont mivel 2007-es ezért akár betudható ECU butaságnak is. Az egyik ismert hiba, bár én sem engedném el ennyivel a témát. 

Előzmény: karolyi.r (19447)
karolyi.r Creative Commons License 2017.05.01 0 0 19447

Sziasztok! 

 

Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy van egy Kawasaki ER6n 2007-es motorom. Múltnak mentem motorozni, és már bőven túlvoltam 100 km-en, megálltam, leállítottam. Újra akartam indítani, kigyulladt az F1 lámpa. Utána le és újraindítottam,de akkor már nem gyulladt ki a lámpa, elindult egyből. 

Mit gondoltok, mi lehet a baj, és a megildás? 

Előre is köszönöm a segítséget! 

 

Üdv! 

HasabX Creative Commons License 2017.04.28 0 0 19446

@kájé64:

Üdv az ER6-osok között!

 

Nekem is F-es van, és folyamatos problémám, hogy kevéssé használhatók a tükrök a hátralátáshoz, mert vagy a könyököm lóg bele vagy a kabátom, vagy ha egyik sem, akkor nem látok mögém csak mellém-mögém.

Valóban hathatós megoldást jelent a 2009 utáni széria tükre? A felszerelése sem problémás? Helyileg merre vagytok? Ha Budapesten vagy környékén, akkor valamikor összefuthatnánk egy eszmecserére, és meglesném a tükröket is. :-)

 

Üdv.

Hasáb

Előzmény: kájé64 (19440)
FrankParker Creative Commons License 2017.04.18 0 0 19445

Szia! Jófogáson megtalálod ami maradt. Minden adat ott van, igaz zr-7-re elvittek egyet, fel is ment rá.

Előzmény: joco81 (19444)
joco81 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 19444

Melyik évjáratra?

Milyen karok? (esetleg kép)

Milyen áron?

 

(engem érdekelne)

Előzmény: FrankParker (19443)
FrankParker Creative Commons License 2017.04.15 0 0 19443

Na ez elkelt, de fék és kuplung karok vannak még.

FrankParker Creative Commons License 2017.04.09 0 0 19442

 

LeoVince SBK, E jel, lambda szonda hely, db killer. Valaki?

FrankParker Creative Commons License 2017.04.08 0 0 19441

 

GiproDS és az új tükrök. Csak, hogy legyen itt is élet.

kájé64 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 19440

Eddig a visszapillantó tükröket cseréltük ki 2009 utáni típuséra, mert abból hátralátni.Műszaki vizsga után cserélem a hátsó indexet, amihez kerámia ellenállást is vettem.Egyéb változtatást nem tervezünk,hátsó dobozt kaptunk hozzá.

kájé64 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 19439

Sziasztok

A feleségemnek vettünk nemrég egy er6F-et. Örülök,hogy újból aktív ez a fórum. Elkezdtem a fórumot  az elejétől olvasni, nem tudom mikor érek a végére, de elszánt vagyok.  Nagyon jó kis motor, bár a miénk 2007-es. Remélem a kezdeti hibákat már kijavította az előző tulaj. Mivel nemrég váltunk motorossá, így szerelésben, tapasztalatokban nem nagyon tudunk hozzászólni a beszélgetéshez, de szívesen olvassuk más tapasztalatait, véleményét. Szép napot.

HasabX Creative Commons License 2017.04.07 0 0 19438

Üdv.

 

Szerintem a Kawasaki Ivanicsot kellene meginterjúvolni az ügyben, ők valószínűleg csinálnak ilyet.

De tálálhatsz "gyárilag fojtott Kawa ER6" hirdetést, az az egyszerűbb verzió. Vagy keresel egy olyan motort, ami a megengedett kW határon belül van gyárilag.

 

Hasab

Előzmény: Patriko (19437)
Patriko Creative Commons License 2017.04.02 0 0 19437

Üdv,

Lehet, hogy már volt ez a kérdés ám nekem most fontos lenne a segítség. Szeretnék egy Kawa Er-6n venni, de A2 es jogsim van. Azt szeretném megtudni, hogy ha egy gyári gépet veszek használtan, azt le lehet e folytani 35kW teljesitményűre? Illetve ha ez lehetséges akkor milyen áron van ez? És helyileg hol lehetne?

A válaszokat előre köszönöm!

Üdvözlettel: Patrik

HasabX Creative Commons License 2017.03.29 0 0 19436

Mivel kifizetted, elvileg a tiéd a rendszám, azt csinálsz vele, amit akarsz, de az alábbiakat figyelembbe kell venni:

 

1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendeleta közúti közlekedés szabályairól:

(5)10 A hatósági jelzés(eke)t [rendszámtábla(áka)t] a járművön a felszerelésére kijelölt helyen, jól olvasható állapotban kell tartani, azt megváltoztatni, letakarni vagy jogosulatlanul eltávolítani tilos.

Előzmény: Nyuszimoo (19435)
Nyuszimoo Creative Commons License 2017.03.24 0 0 19435

Akkor csak igazoltad amit én is írtam. És ez egy márkás minőségi dobnál is fent áll ?

Másik kérdés : Ha átfúrom a rendszámtáblát  felfogatás végett az mennyire elfogadott? Csak fehér részt fúrnám, szám és betűbe nem esne..

Előzmény: HasabX (19434)
HasabX Creative Commons License 2017.03.23 0 0 19434

Szelep beégés csak akkor szokott történni, ha túlságosan nyitott a dob.

A teljesítményvesztés a nem megfelelő fojtás miatt történik. Mérésekkel is igazolták, hogy a gyári dob lecserélése nyitottabb rendszerre nem hogy teljesítmény növekedést nem okoz, de még csökkenti is azt a túl kicsi fojtás miatt. A fogyasztás is több lesz a fojtás csökkenése miatt.

Előzmény: Nyuszimoo (19433)
Nyuszimoo Creative Commons License 2017.03.22 0 0 19433

Biztosan, de gondolom a ccm3 hez megvan a megfelelő hossz az átmérő stb.. olvastam valahol hogy a nem megfelelően tervezett és méretezett dob, szelep beégéshez vezet és  teljesítmény ill  a motor élettartam  csökkenéséhez. Ezért tartok a garázsban hegesztett utólagos doboktól mint amit linkeltem is.

Előzmény: HasabX (19432)
HasabX Creative Commons License 2017.03.20 0 0 19432

Fene tudja. A márkásoknál sokszor a név kerül sokba, meg persze meg kell fizetni a több év(tized)es gyakorlatot, gyártástechnológiát, és talán azt, hogy típusspecifikus dobjaik vannak megfelelő szerelvényekkel, méréssel, megfelelő dB-szinttel, stb.

Amúgy meg ha egy perforált csövet vastagon körbetekerünk hőálló gyapottal vagy ehhez való anyaggal és bedugjuk egy megfelelő méretű rozsdamentes csőbe, megcsináljuk az elejét, hátulját, akkor kevesebb pénzből is megvan, csak kérdés, milyen lesz a hangja meg a kinézete. :-)

Előzmény: Nyuszimoo (19428)
FrankParker Creative Commons License 2017.03.19 0 0 19431

Más motor miatt felmerült, hogy led mellett sokat villog az index. Erre van egy kapcsolásom aminek mind1 h led vagy izzó ugyan annyit villog. Néztem, erre a motorra is jó lenne, csak a régi le, új fel és nem kell előtét sem. Ha előkerül a rajz hozzá érdekelhet? Anno a GS500 ezzel ment éveket. 

Előzmény: Nyuszimoo (19430)
Nyuszimoo Creative Commons License 2017.03.19 0 0 19430

Az meg van oldva, raktam be kerámia ellenállást led irányjelzőhöz valót. Csak az a kék vezeték ismeretlen számomra és mintha nem gyári lenne de visszakötöttem azt is.

 

Előzmény: FrankParker (19429)
FrankParker Creative Commons License 2017.03.18 0 0 19429

Tartsd szem előtt, hogy a LED sokkal kevesebbet eszik, ne borítsd fel a kitalált terhelés amit a fesz.szabra ráaggattak. Rossz esetben jobban fűt a led miatt a szabályzó, mert amit nem használ fel, elfűt. Én vennék hozzá ellenállást, már csak azért ie, mert a relé terheléstől függően villog 85*/ perc. Igaz van erre elektronika, a gs500-ba mind1 volt mit tettem rá, nem nagy szám. A relé a bal index idom alatt van.

Előzmény: Nyuszimoo (19420)
Nyuszimoo Creative Commons License 2017.03.17 0 0 19428

 Nem tudom milyen minőségben gyárthatnak? Vagy jobb inkább használt de márkás sportdob után nézni? http://motor-sportdob.hu/hu/galeria/kawasaki-er-6nf

Előzmény: HasabX (19422)
Joe971 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 19427

Sziasztok!

 Egy kis segítségre lenne szükségem hátsó lánckerék ügyben.

Tudja valaki fejből a gyári lánckerék fogszámát?2009-es évjáratú a barátom motorja.

A választ előre is köszönöm.

hansolo1982 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 19426

megoldva. aksi csere. zsirrr!

Előzmény: hansolo1982 (19425)
hansolo1982 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 19425

Aksi feltöltve, gépre rakva, indítás és ez a hang jön ki. Szezon végén is csinálta már. Aksi öregedett el? Vagy hova érdemes menni vele? JP MOTO aksi.

Video: https://youtu.be/qXz6FhvFJUs

hansolo1982 Creative Commons License 2017.03.14 0 0 19424

Köszönöm a részletes választ! Mindenképp a 2es megoldás lesz, csak hogy kicist legyen hangja a motornak ha megyek vele. Amugy nem szeretem ha bömböl a gép de ugyérzem muszáj. Na el is kezdem a youtube videokat fogyasztani.

Előzmény: HasabX (19422)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!