Tök mindegy, hogy hogyan légtelenítik, csak kijöjjön a levegő. A magam részéről nagy fecskendővel szoktam fékfolyadékot nyomni bele, miután legalul van a légtelenítő. Sokszor még légteleníteni sem kell, légtelenedik magától mire készen van a kuplung csere. Így elmondás alapján nem igazán tud ebben senki sem segíteni, ez megint tipikusan az az eset, amit hallani, érezni kell. (érdemes lenne ellenőrizni a főtengelyt is, nincs-e eltörve)
A motor alacsony fordulaton (~1300-1800) nem rázkódik?
Ha mindez valóban így van, akkor talán a szerviz helyett a hazai Ford vezérképviseletet kellene felkeresni egy jogásszal megtámogatva.
Szerintetek szabad a kuplung - kinymócsapágy cserét követő - légtelenítését vákumos megszívással csinálni? Mert úgy volt. És valahol azt olvastam, hogy nem szabad a fék légtelenítésére használt módszert alkalmazni.
Munka eredeti oka: (F Focus 1.6 TDCI +DMF, B6 6-os manuális váltó) Kuplung pedál fogáspont helyzete körüli állapotánál, őrlő/zörgő hang, teljesen kinyomott állapotban 1 másodperc után "berregő" hang.
Azért kinyomócsapágy, mert pont ezzel a hibával, 16 ekm-vel ezelőtt már volt lendkerék csere (amivel együtt akkor nem voltak hajlandók semmi mást megcsinálni).
Egyébként: a középállás körüli őrlő/zörgő hang alig hallhatóra redukálódott, teljesen kinyomott állpotban a berregés maradt.
Egyre kevésbé szeretem a korábban nagyon kedvelt, még nem egészen 2 éves, 85 ekm-t futott autómat, vagy a gyártóját, vagy a szervizt. Azt hiszem, Fordot én soha többet...
- Magasabb (1900-1600 rpm) fordulaton motorfékkel lassítva, hangos "csattogó" (tak-tak-tak...) hang hallatszik, korábban csak 3.-ban vettem észre, most már 4.-ben is - szerviznek elképzelése sincs.
-Terhelés (akár csak kicsit magasabb fordulaton váltva, aká csak a klímát használva) esetén, váltáskor oda-vissza vibrál a kuplungpedál - szerviznek elképzelése sincs, érdekes, hogy a lendkerék csere előtt ez nem volt, utána jelentkezett.
-1600 rpm felett, 5.-ben és 6-ban sír az erőátvitel, olyan, mintha egy porszívót kapcsolnék be az autóban (vagy, mint a buszok-teherautók mellett sokszor hallani). - szerviznek az az elképzelése, hogy talán váltó támcsapágy, de - annak ellenére, hogy tegnap lent volt a váltó - nem csinálták meg, csak váltóolajcserével kísérleteztek - de nem jött be, sír továbbra is.
kartergáz visszacsapó, kérdezném hogy lehet cserélni kiszedni szétszedni takaritani.? csak szelepdeknivel eggyütt? le kell hozzá venni? már a cooleremen folyik ki az olaj.
Panasz: forralja a hűtővizet. Már dolgoztak rajta, toldott csőcsatlakozások, mindenhol vízköves szivárgások láthatóak, a kiegyenlítő tartály néhány helyen repedt. Láthatólag sokat mentek vele "utántöltögetős " üzemmódban...
Szia! Köszi ismerem őket. Kicsit tartok is a dologtól,mert 2 éve egy Fiat Tempra önindítót harmadszorra sikerült náluk normálisan megjavítani. Igaz,garanciában. De elég bosszús dolog volt a tulajnak,hogy nem tudja használni rendesen az autót. Látom nem kóklerek,de ez tüske bennem van azóta.
Ocsem autojan az egyik elso kereknel a 2 kis csillagfeju fektarcsa biztositocsavar kozul az egyik bele van torve. A 4 kerekcsavar teljesen jol all. Hasznalhato igy az auto biztonsagosan? Valaki hobbi szerelotol azt hallotta semmi jelentosege nincs. ..
Jó ez az off-os téma.Nekem is van itthon egy 11Le-s briggs motoros trakim ami tökélezesen ugyanezt produkálja üzemmelegen.Hidegen pöcc-re,de jól felmelegítve ez a szorulós-hullámzós indulás(nem indulás).Ha nem állítom le,örökké megy. :)
Nálad a szelephézag növelés megszüntette???
Ha így van,nehezen találom a magyarázatát,de egy próbát megérhet.
Azért érdeklődnék, hogy most alakíttassam-e át csavarosra, míg le nem szakadnak a szegecsfejek, megelőzvén egy komolyabb váltóbeállást vagy lesznek előjelei a meghibásodásnak, vagy hirtelen jelentkezik, minden előzmény nélkül?