Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5177

Igen sajnos ott vagyunk. Ezért tartunk itt.

Csak ha Szegeden van egy gondolkodó közlekedésmérnök, akkor Debrecen is kereshetne egyet.

Szerintem nem lehetetlen. És mint látjuk nem is ártana.

 

De amúgy ilyen kerékpár tárolók építését találom szükségesnek az olyan kistelepülések bejárati útjainál, ahová csak naponta néhányszor tér be a busz. Így ki lehetne a főútig, ott letenni a bringát, városba be, majd haza. És a drótszamár még mindig ott lenne, fedett biztonságos helyen.

Ehelyett ezek kistelepülések inkább felújították uniós pénzből azt a 4-6, x darab megállót, amiknek amúgy is gyér a forgalmuk.

Előzmény: marky-511 (5176)
marky-511 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5176

Na jó, azért maradjunk a debreceni viszonyoknál! :D

Előzmény: Törölt nick (5175)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5175

Nem nem az.

Eddig is odatudtam támasztani a biciklit akármelyik oszlophoz.

Ez így semmi.

 

Én ezt tartom megfelelőnek:

 

És azt hiszem kamera is van (de ebben nem vagyok biztos).

Szóval bármikor ott lehet hagyni, akár még télen is.

 

Előzmény: marky-511 (5174)
marky-511 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5174

Ügyes munka, el kell ismerni.

Viszont a már említett Hatvan utcai összevont kerékpárút... Persze majd akkor lehet megoldani, ha kész lesz a második üteme az elkerülőnek, az még sok idő.

Előzmény: by-169 (5173)
by-169 Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5173

Segner tér.

Ekészült a kerékpár tároló.

hajdubus Creative Commons License 2012.11.17 0 0 5172

"Régi motoros" :)

HV-s időkben egyebek mellett a DUD-997-et és a KSF-244-et hajtotta sokáig.

Előzmény: Törölt nick (5171)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5171

Hatalmas pozitív élménnyel sikerült ma találkoznom az 123 söfőrjével. Jégcsarnok 30-Bánk, felszállás mint mindenkor most is bérletfelmutatás, előttem felszállnak és a sofőr egy jó hangos, jó napot kínánok, köszönömmel fogadott. Bajszos kicsit idősebb buszvezető. Hazafele nagyállónál nem sikerült elérnem a 42-őt, így megvártam a 19:22-es 30-at, csodák csodájára a 123 jelent megy :) szintén hangos jó estét kívánok, mindenkinek. Jégcsarnok végállomásig jöttem elöl szálltam le és egy "viszlátot" eleresztettem, jött is a válasz jó éjszakát kívánok! :D Garázsmenettel ment is a kishegyesi fele...  

atty707 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5170

A '139 már másnap is a 34-est csinálta, úgy néz ki sikerült megúsznia a dolgot. (Kivülről 1-2 apróbb karcolást vettem észre rajta csak.)

Előzmény: DBvonatinfó (5166)
LoLkA Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5169

Az inkább gőz volt, mint füst.

Előzmény: DBvonatinfó (5167)
LoLkA Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5168

A 46E-n műszakváltásokkor rendszeres a csuklós. Amit láttál, ha jól sejtem a Nagyállomás felé ment.

Előzmény: DBvonatinfó (5166)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5167

Az egyik helyi rádióban is említette vmelyik reggel valaki, hogy ennél a kereszteződésnél füst szállt fel a csőből. Nem tudom mire vélni, de hogy nem pápát választottak, az biztos. :D

Előzmény: Dreamer (5161)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5166

Ma járkáltam a belvárosban és láttam egy érdekességet, ami lehet, hogy csak számomra új: 3/4 3 körül láttam az Erzsébet utcán az LMG-130-at, ahogyan éppen a 46E-t csinálta. Ilyen szokott lenni vagy nagyon ritka? Mert eddig ezen a viszonylaton csak szólókat láttam még csúcsidőben is. Emellett a másik topikban volt kép róla néhány napja, hogy az LMG-139 áldozatául esett az Egyetem téri aszfaltozásnak, de ma délután már asszem a 34-esen láttam. Akkor ezek szerint szerencsére nem szenvedett komolyabb sérülést, ami miatt hetekig lehetne javítani, vagy csak olyan kicsi volt a gond, hogy ennyi idő alatt megtudták csinálni.

Yooha Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5164

Juhú, ez egy gejzír?

Bár reggel már nem láttam. :(

Előzmény: Dreamer (5161)
Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5163

csak azt nem értem, hogy akkor elsőre miért nem lehetett véglegesre megcsinálni? Vagy nekik nem számít, hogy kétszer kell ugyanazt megcsinálni? Vagy tök mindegy, úgyis a város fizeti alapon leszarják az ilyeneket.

Előzmény: picurka33 (5162)
picurka33 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5162

Arra nem is tudsz gondolni, hogy azért tettek rá egy aszfalt réteget, hogy aníg nem lesz végleges, addig ne nagyon okozzanak gondot az autósoknak? A segneren meg mivel csak egybe tudnak aszfaltozni, utólag kellett vissza marni az aszfaltot, hogy a vakoknak azt a valamit meg tudják csinálni!

Előzmény: Ricsi89 (5159)
Dreamer Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5161

Van a kedvelt kereszteződésünkben most egy túristacsalogató látványosság van:


Nagyon zsíír... :D
Dreamer
atty707 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5160

Épül, szépül városunk!

Na ne nevettess már! Úgy néz ki ez a "csodás" város, mintha a 3. világháború söpört volna végig rajta! Egy évig hozzá se nyúltak semmihez! Nézz meg a valódi nyugaton egy villamospálya építést, vagy akár Szegedet! Tized ennyi idő alatt elvégeznek egy ekkora pálya kiépítését. Itt meg még semmi sincs, ellenben közlekedni már másfél éve nem lehet ebben a városban!

 

MÁS!

 

A dkv-ra a L'art pour L'lart társaság közkedvelt mondását idézném! Margit noooormális???

Gyorsjáratra szólót? Amikor a csuklós is dugig van? Már józsán utaslemaradás történt! Nem érdekel, hogy nincs elég járművük, felháborítónak tartom, hogy hering módjára nyomorgunk ezeken a vackokon! És akkor még ne is beszéljünk azokról, akik a dkv miatt késtek el munkahelyről/iskolából!

Ez az utasorientált közösségi közlekedés? Hát NEM!

Arról nem is beszélve, hogy megint késett 9 percet!

Előzmény: picurka33 (5158)
Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.16 0 0 5159

Nem okoskodok. Csak én nem tartom normális dolognak, hogy elsőre nem képesek normálisan leaszfaltozni azt a kis részt. Ha ennyit nem képesek normálisan elsőre megcsinálni, akkor mi a fenét lehet rájuk bízni? vagy épp mondhatnám azt a példát is, amiről nemrég tettek fel képet, a Segner téren a frissen épült kerékpárútból martak fel egy részt. Nem lett volna egyszerűbb, ha azt a részt le sem aszfaltozzák?

Előzmény: picurka33 (5158)
picurka33 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 5158

Az a baj, hogy nagy feneket kerítetek kis dolgoknak! Nem kell mindent felfújni! Épül, szépül városunk! Már az útépítéshez is értetek?  Miért nem kérdeztétek meg az építőktől, hogy miért csinálják azt, amit csinálnak! Lehet, hogy megnyugtató választ adtak volna!Ne mindíg a rossz oldalát nézzétek! Megint az okoskodásból álltok ki!

Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 5157

Csak azért, mert épp akkor értem haza. Tudom, hogy addigra már elkészült, és nem is az volt a lényeg, hogy torlódás lett, hanem, hogy miért kell a frissen aszfaltozott rész ismét felmarni és újraaszfaltozni. Dél körül pedig én is épp arra jártam egy 32-es buszon, csak utasként. :) Akkor kezdték az aszfaltozást.

Előzmény: picurka33 (5155)
atty707 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 5156

Attól még gondokat okozott a közlekedésben. Egyébként ebben az esetben nem az a baj, hogy a buszok miatt nem lehetett közlekedni, hanem az, hogy a frissen aszfaltozott részt marták fel újra. Ilyen alapon a 139 "balesetét" (Egyetem tér) is értelmetlen volt kirakni, hisz már kimentették a járművet, szemlátomást komolyabb kár se történt benne. Attól még mindkét eset szomorú, és sem a társaságod, sem a járművezetők nem hibáztathatók (véleményem szerint). Nem úgy az útbontás/"építés" kivitelezője, akinek biztosítania kellene a megfelelő közlekedőkörnyezetet. Itt a másik példa:

http://www.vagy.hu/tartalom/cikk/3313_2_es_villamos_a_nagy_ugratos#.UKUbZuduHL4.facebook

Botrányos, ahogy a Dózsa György-Nádor utca "kinéz", gondolom a Ti dolgotokat se könnyíti meg, arról nem is beszélve, hogy a járművekben is komoly szerkezeti károkat okoznak. (Nem egy csuklós! buszról hullik a belső burkolat.) Mindezt egy olyan villamosvonalért, amely sosem lesz kihasználva, így a belefeccölt összeg se térül meg sosem. Azt sem értettem sosem, hogy a "kivitelezőnek" miért kellett átadni az egész vonal hosszát egyszerre, ütemesen kellett volna a várost szétbombázni, ahogy kultúrországokban történik. De ez már más téma...

 

Előzmény: picurka33 (5155)
picurka33 Creative Commons License 2012.11.15 0 0 5155

Minek teszel fel olyan írást, ami már rég ideje múlt! Egész délután normálisan lehetett járni! Mielőtt megkérdezed, hogy honnan tudom, onnan hogy 32-est csináltam egész nap!

Előzmény: Ricsi89 (5154)
Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 5154

A Hatvan utca és a Bethlen utca sarkánál, ahol már le volt aszfaltozva az előzőleg felmart út, most megint felmarták és jó kis torlódást okoztak ezzel. Sokkal mélyebben lett felmarva, a buszok nagyon lassan mentek csak át rajta, és emiatt, meg a busz nagy helyigénye miatt nem tudtak addig menni, amíg a busz be nem fordult. Persze mellette még aszfaltoztak is. Ismét! Nem kevés autó állt a bethlen utcán, hogy tovább tudjon menni. Mondjuk én az ilyen felbontjuk a frissen aszfaltozott utat dolgon már meg sem lepődök. Ez magyarország, mi másra számítottunk? :)

marky-511 Creative Commons License 2012.11.14 0 0 5153

Kizárt, most újítják fel. Szerintem már nem fizetnek az oszlopreklámért, és levették.

Előzmény: by-169 (5150)
Törölt nick Creative Commons License 2012.11.14 0 0 5152
by-169 Creative Commons License 2012.11.13 0 0 5151

Kishegyesi út a Tesconál.

Egy másik gödör itt még akadálytalanul megy a forgalom.

by-169 Creative Commons License 2012.11.12 0 0 5150

Mester utcán szerelik le a lámpáról a metrós táblákat. Bezárt a metró?

norbertos Creative Commons License 2012.11.11 0 0 5149

"Reggel nem mentek a kijelzőK."

 

Ha mennek sem érnek sokat! :(

Előzmény: by-169 (5146)
Ricsi89 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 5148

Rohadt sok értelme volt akkor leaszfaltozni, ha utána meg kivágják...

Az előző nem működő kijelzőre pedig, én még sosem láttam működni, mindig ezt írta ki, amikor arra jártam. :D

Előzmény: by-169 (5147)
by-169 Creative Commons License 2012.11.11 0 0 5147

Frrisen asztfaltozott kerékpár útból kiátak egy darabot a Segner téren. Vakvezető lesz benne.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!