Keresés

Részletes keresés

József Bg Creative Commons License 2018.03.18 0 0 1076

Köszi szépen, de ez valóban nem jó, mert olyan kell, ami saját felfogatással rendelkezik.

Előzmény: Patow (1075)
Patow Creative Commons License 2018.03.18 0 0 1075

Most nézem az évjáratot, lehet a tiédhez nem jó

Patow Creative Commons License 2018.03.18 0 0 1074
Előzmény: József Bg (1073)
József Bg Creative Commons License 2018.03.18 0 0 1073

Sziasztok

Ha valakinek lenne elfekvőben oldaltámasz, átvenném. 2002-es, 125-ös a vas, amihez kellene.

volt alotos Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1072

Csak az a baj,hogy én Pesttől 200km.-re lakok! Egyébként köszi a linket fel veszem a kapcsolatot velük hátha postával megy.

Előzmény: abes (1071)
abes Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1071

Elvinném az eredetit a bovdenszervízbe és csináltatnék egyet.

http://bowdenszerviz.hu/

Előzmény: volt alotos (1069)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1070

Köszi! 

Előzmény: abes (1068)
volt alotos Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1069

Megüt a guta! Elszakadt a km. spirál.Ok. Előfordul. Összesen 35km.-t bírt ki! Hogy milyen utángyártott vacak volt nem tudom nem én raktam bele,de az látszik rajta,hogy új volt. Milyen gyártmányt javasoltok ami azért jóval hosszabb ideig bírja,és itt most nem az ár számít

abes Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1068

5,5 liter.

Előzmény: csocso69 (1067)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 1067

Sziasztok! Tudja valaki, hogy mekkora a tank űrmérete 50 2T 2000-évinek? 

Köszi.

csocso69 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 1066

Még próbálom megmenteni a karbit, most már van szívatóm, de az alapjárati fordulat nem akar feljebb menni. Most manuálisan a gázbovden spanolójával húztam kicsit rá. Jól gyorsul jól megy, de rengeteget fogyaszt. Igaz járattam elég sokat állva, de így most 60-Km 3,5L Benzin. Azt még azért csinálja, hogy szépen pötyög alapjáraton, majd gondol egyet és tökre vissza esik, majd egy gázfröccs és jó egy darabig, aztán megint. Ha nagyon nem birok vele, akkor cserélem.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1063)
abes Creative Commons License 2018.03.10 0 0 1065

Benzincsap jó volt. Ennek ellenére folyt a benzin.

Kopást nem tudom mitől. Valószínűleg előző tulajok kontárkodása miatt.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1064)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.03.09 0 0 1064

Na de várjál, ha egy hétig áll, akkor a benzinelfolyást meg kell, hogy akadályozza a benzincsap. Ezek szerint akkor az (se) működött jól. 

 

Amúgy ezzel én is szívtam, én ezért csináltam meg a benzincsapot manuálisra. Ha sokáig áll, nekem is kipárolog az a kevés ami a csőben van, de hát egye kutya.

 

Belül a karbi mitől kopott el? 

Előzmény: abes (1061)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.03.09 0 0 1063

A másolatokról/utángyártott cuccokról nekem eddig annyi tapasztalatom van, hogy a gyári Dellortohoz vettem egy utángyártott úszóházat, és olyan szar volt, hogy nem is tudtam használni... girbe gurba volt, nem lehetett passzentosan felrakni sem, csak ha lecsiszoltam alaposan, úgy meg nem maradt meg a nútja az úszóháztömítésnek. 

 

Remélem te nem jársz így, majd számolj be az eredményről az új karbival!

 

 

Előzmény: csocso69 (1062)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1062

Ezt néztem ki. Ez is másolat biztos. De rávaló.

abes Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1061

Az úszó tűszelepe nem zárt rendesen.

Maga a fészek volt annyira kopott, hogy tűszelep csere nem segített.

Hosszabb állás után (2-3 óra), már csak teligázzal és percekig tartó önindítózással lehetett beindítani.

1 hét állás után akár fél liter benzin is képes volt elfolyni.

A másik, hogy annyira kopott volt belül a karbi, hogy érdemben nem sikerült beállítani.

Kapott egy dellorto másolatot, azóta minden gond megszűnt.

-10 foknál nem akart elindulni, de kettőt rúgtam a berúgó karra és után indítózásra elindult.

 

Jah még annyi, hogy áttértem a 98-as 100-as benzin használatára, mert abban nincs etanol.

90-91 kilómmal 70 a vége óra szerint (GPS 67-et szokott mérni).

Előzmény: csocso69 (1057)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1060

Pl: a súber fedél alatt nincsen tömítésem.

 

Előzmény: csocso69 (1058)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1059

csocso69 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1058

Ez takarítás előtti képek. A rongyos képen az a nagy csavar nem odavaló, de abban a lyukban nincsen semmi furat. Nem tudom minek bele menet? 

csocso69 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1057

A gyári karbit mire cserélted és miért? 

Előzmény: abes (1056)
abes Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1056

2001-es is dellortos volt. Mar csereltem.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1055)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1055

Ez érdekes, 2000-es 50 2T-d van, azt írtad. Nekem is az van, de nekem Dellortos. Ezek szerint a tiedben már lecserélték a gyári karbit, ami ki tudja, mivel jár.

Előzmény: csocso69 (1054)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 1054

Köszönöm! Az enyém Weber, de ahogy nézem szinte ugyan ez. Szétszedem átnézem mégegyszer.

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1053)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.03.07 0 0 1053

Nem csak az úszóházban van tömítés. Tanulmányozd alaposan ezt a képet. 

 

Előzmény: csocso69 (1052)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 1052

Hello! Szivárgást nem tapasztaltam. Üzem meleg motornál állítottam az alapjáratot. Légszűrő tiszta. Még a szívatót le ellenőrzöm holnap. Tömítés csak az úszóházban volt. Takarítás elött jobb volt, már bánom, hogy hozzá nyúltam. :( köszi a segítséget. Nekifutok mégegyszer hátha valami elkerülte s figyelmemet. A szívatóddal mi vólt?

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1051)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.03.07 0 0 1051

Hetvenet? Az enyém örülök, ha 60-at megy, és 5 litert fogyaszt 100 km-en. És így járok vele két éve. :D

 

Bár most ez lehet változni fog, hogy megjavítottam az olajozást, kíváncsian várom az eredményt.

 

Hát nem tudom, amit leírsz, az alapján pár dolog:

 

- alapjáratot ugye üzemmeleg motor mellett állítgatod?

- keverék csavar tuti jól van betekerve? Nem emlékszem pontosan hány fordulatot kell, nézz utána, de azt pontosan kell beállítani

- fúvóka méretet se árt ellenőrizni, milyen van benne, és mi a gyári

- tömítések tuti jól zárnak? 

- szivatót érdemes ellenőrizni mindenképp, jól működik-e, mennyire megy ki a tű, elzár-e fél-1 perc után? Engem ez sokat szivatott anno...

- légszűrő nincs eltömődve?

- nem szivárog sehol sem a benzin? 

Előzmény: csocso69 (1050)
csocso69 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 1050

Sziasztok! Ma volt alkalmam ebben a jó időben kipróbálni a motort. Sajnos nincsen jó hírem vele, mert nem is megy jól, meg a hetvenet is nagyon lassan éri el, előtte (karbi takarítás) jobban gyorsult és aránylag hamar elérte a hetvenet,és nincsen alapjáratom sem. :( akkor van egy kis alapjárat, ha a rugós csavart majdnem teljesen betekerem, de akkor már nem tudok gázt húzni. Nem füstöl. Gázadásnál egy kicsit megtorpan (fullad) 30-40-ig jól gyorsul, az felett nem igazán. A karburátoron csak az úszóházon volt tömítés? Akárhogyan tekerem az állító csavarokat, nem jó! Másfél- két fordulatot kicsavartam, utána a másikat, hogy állítsak egy alapjáratot, és semmi. A műszer szerint rengeteget eszik. 60-km több mint fél tank, a mutató szerint. már egy új karburátoron gondolkozok, mert ez nagyon "szívat". Egyébként nem érzem erőtlennek.  Van valami ötletetek? 

Patow Creative Commons License 2018.03.07 0 0 1049

Igen azt én is egy ismerős szerelővel szoktam csináltatni, lég kulccsal pik pakk lent van a variátor

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1048)
RegosBendeguzABecsuletes Creative Commons License 2018.03.07 0 0 1048

Igen, azon én is gondolkoztam már, csak nagy macera nekiállni, mert le kell szedni a variátort is, amihez nincs szerszámom, legutóbb is iszonyú sokat szenvedtem vele (és én hülye akkor nem cseréltem az olajszivattyú szíját). 

Előzmény: Patow (1047)
Patow Creative Commons License 2018.03.07 0 0 1047

Azon agyaltam korábban hogy hogyan kerülhetett  abba az állásba, de akkor megtaláltad a hibát így már érthető, meg néha nem árt befújni egy kis WD-40-et de csak óvatosan mert mögötte van a szivattyút meghajtó kis ékszíj amit egyéb iránt cserélni is ajánlatos 10ezrenként  mert ha az elszakad nem fogod észrevenni, leáll az ólajzás és akkor beáll a motor !!! Ha nem igazán tudod mikor cserélték akkor szvsz cseréld 3-4 ezresbe van nem egy nagy kiadás

Előzmény: RegosBendeguzABecsuletes (1046)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!