Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152590

én sem vettem, készítettem :)

Előzmény: t.zsolti (152589)
t.zsolti Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152589

ebből is látszik , hogy nem minden nap csinálom,

ilyet még nem vettem, elég volt a köszörült fűrészlap-))))

Előzmény: Quattroman (152587)
henger fej Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152588

Ezek elektromosan működő motorok, nem lehet csak elektromosan visszaállítani.

 

Előzmény: Ugly Bob (152585)
Quattroman Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152587

tömítés letoló nem játszik?

:)

Előzmény: t.zsolti (152586)
t.zsolti Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152586

késsel/tapétavágóval lekapar , vékony tömítőmasszával fel az ujj

Előzmény: pingui (152583)
Ugly Bob Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152585

 

Maga a bovden teljesen rendben van, az alapjárati motor nem engedi annyira vissza

a fojtó szelepet hogy megfeszítse a bovdent az alapjárati motoron a dugattyú

(vagy minek hívják) nagyon kiáll így a fojtó szelep bőségesen adja a naftát a motorba

 

próbáltam valahogy az alapjárati motor dugattyúját visszatolni de sehogy sem sikerült

szétszedni nem merem magamnak

 

valaki találkozott már ilyen problémával esetleg valami ötlet mi lehet a gond?

 

 

Előzmény:

 

91-es Renault Clio-m van benzines 1.2-es, belementem egy jó nagy pocsolyába és utána

rögtön elkezdett bőgni a motor kb. félig beesett a gázpedál a motor nem teljesen de olyan

 

jó erős gázon bőg rögtön indítás után és folyamatosan, többször újra indítottam hátha

 

helyreáll de a hiba nem szűnt meg, ahogy megmozgatom a gázbovdent a motortérben laza

 

nem feszes mint eddig.

Ugly Bob Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152584

Köszi a segítséget!

Előzmény: mica-r (152577)
pingui Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152583

Jó reggelt Urak!
1999 (200e Km felett) swift gyári vízpumpáját cserélem. Van arra valami praktika, hogy az odakövesedett tömítést egyszerűen el tudjam távolítani a tömítőfelület rongálása nélkül?

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.07 0 0 152582

kép nincs?

 

Előzmény: cam aro (152578)
cam aro Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152581

azt vagy ott marad, vagy nem... 

a riziko faktor benne van.. es mar ateltem parszor. (hova lett az a ^urva golyo ?)  

 

a lentebb vazolt megoldasnal ez szoba sem kerulhet..

..mert nincs ami ki essen.

raadasul nem rideg csapagygolyot hasznalsz..ami inkabb alakit, mint idomodik.. (ez foleg CR-nel elony )  hanem keplekeny alu otvoztetet. 

 

...legyen mindegy. 

mindket verzio mukodik.. csak van amelyiknel kevesebb - lehet- a pulzus . :) 

 

 

Előzmény: Quattroman (152580)
Quattroman Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152580

Q nem sértődik

fentről, lentről golyót mindig helyre lehet tolni, oldalt lévő furatban csepp zsír a hollandihoz tapasztja...

Előzmény: cam aro (152578)
balabmw Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152579

Írtam neked egy privit -teljes tanácstalanságomban. :-)

Előzmény: mica-r (152577)
cam aro Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152578

nincs minden haztajiban.. de muhelyekben azert elofordul parszor aluotvozet csavar. 

ezek tobbnyire torx fejuek..(majdnem kup )  az M6 T8, az M8 az T10. stb. van varia. 

en ezekbol szoktam CR/fek hollanderekbe dugot gyartani..

mert konnyen alakithato, (furogep, koszoru, csiszpapir ) es konnyen, nagy feszites nelkul  zomul a helyere.. 

..es fo lenyeg.. 'nyele' van. .

ha athuzod a hollander lukan a nyelet, gumigyuruvel lehet rogziteni, 

 

..azt nem esik ki, meg szanaszejjel allandoan mint az csapagygolyo.

Q nem sertodik, az otlet jo, mukodik.. en csak a 'fejlesztett'  valtozatot irom. 

 

(mer' ha mar szerszam, akko' nezzen is ki ugy. :) 

 

Előzmény: Törölt nick (152575)
mica-r Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152577

Keresd meg mitől laza.

Előzmény: Ugly Bob (152576)
Ugly Bob Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152576

Sziasztok!

 

91-es Renault Clio-m van benzines 1.2-es, belementem egy jó nagy pocsolyába és utána

rögtön elkezdett bőgni a motor kb. félig beesett a gázpedál a motor nem teljesen de olyan

jó erős gázon bőg rögtön indítás után és folyamatosan, többször újra indítottam hátha

helyreáll de a hiba nem szűnt meg, ahogy megmozgatom a gázbovdent a motortérben laza

nem feszes mint eddig.

 

Van ötletetek mi lehet a hiba és vajon házilag orvosolható-e?

 

Köszi előre is.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152575

Köszönöm a tippet!

Hasznos, megjegyzem. 

Sőt adtál egy ötletet ,hogy tudom pofonegyszerűen ledugózni a főféket, megnézni most az puha, vagy légteleníteni nem lehet, vagy mivan.

 

 

 

Előzmény: Quattroman (152573)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152574

Nyilván hétfő reggel gondoltam, nem azonnalra.

(a bemegyek-van csak arra vonatkozott nem webshop ami 4 nap amig kézben, meg jó akkor megrendeljük, talán jövő szerdán jön...meg stb.)

 

 

 

Előzmény: Quattroman (152572)
Quattroman Creative Commons License 2016.08.06 0 2 152573

fogsz egy 5mm acélgolyót meg egy fékcső végéről hollandert és tökéletes lesz légtelenítő csavarként.

lehet hogy a hollander "orrát" le kell vágni hogy beérjen elég menet

Előzmény: Törölt nick (152571)
Quattroman Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152572

szombat délután?

Előzmény: Törölt nick (152571)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.06 0 0 152571

Nem tudja véletlen valaki, minek van  M10x1-es légtelenítőcsavarja?

(Esetleg hol kapok azonnalra, boltba be, és van?)

 

 

Kicsit ilyen történetben vagyok:

http://totalcar.hu/magazin/hifituning/fekszereles/

 

 

cam aro Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152570

 sk velemeny

 

nem hisztis  auto. 

 

 

Előzmény: halo13 (152569)
halo13 Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152569

Üdvözlet Mindenkinek!

Új vagyok itt, leginkább a Xantián vitézkedek.

Kérdésem: az asszony beleszeretett a Hyundai Getz-be 2009-2010 évjárat 1.1. benzin 100 e km alatt (ez alapból röhelyes), miután porrá törte a 2006 gömbölyű Suzukit. Lehet ebből nagy bajom ha megkapja és boldog lesz tőle pár évig? Nekem meg nyugtom?

C20NE Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152568

Picit, talán tényleg...  :-)

Előzmény: balabmw (152567)
balabmw Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152567

Túlzol,

de szerintem is ez a legjobb. A régi,vastagabb fej talán még jobb.

Előzmény: C20NE (152566)
C20NE Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152566

Ügyesek, megoldották.

 

Én WSP80-at használok. Akkora mint egy Rotring cerka és 80W.

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (152565)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152565

http://www.yeint.fi/index.php?main=272&productCat=940&productID=9955

 

12V dc, és kattog is. Bár csak 30W az elég karcsú

 

 

Előzmény: C20NE (152563)
balabmw Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152564

Forrasztgatni vízi járművön??
Meglepsz.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (152544)
C20NE Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152563

A kattogósban sehol, az elektronika a DC-ben van, hogy pontosabbak legyünk a DC-hez adott állomásban.

Előzmény: Törölt nick (152562)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152562

Kattogósban nem tudom hol az "elektronika", mikor a 12voltosokban is a heggyel állítod a hőmérsékletet...

 

Használtuk DC-ről mi is anno a régit, két autót sorba kötöttünk az utca közepén :) Annyi idő alatt(?) nem mágnesezte fel, legalábbis kapcsolgatott, meg utána is.

 

Az volt a jó akkor a wellerben, laktelepen a pincében a kisfesz. pilács is 24V AC, bőséges tartalékkal... csak ha valaki lenyomta a villanyt kint, ne égjen "potyára" nem tudtunk forrasztani ... :D 

 

 

Előzmény: C20NE (152554)
Quattroman Creative Commons License 2016.08.04 0 0 152561

jól teszed

Előzmény: Törölt nick (152553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!