Kipróbálta már valaki az általam oly kedvelt Castrol Biofix téli szélvédőmosót? Imádom az illatát, és azt hogy az ablaktörlőmet már nem sajnálva a lefagyott szélvédőre ráspiccelve leoldja 2-3 törlés alatt a jeget. Nem kell kaparni, sprézni... És az illata... :)
Csak halkan - Ausztriában nincs alpesi dízel, csak dízel. Akkor most miről beszélünk? - vagy csak le vannak maradva marketingben, vagy az alpesi az alap...
Ehh, írhattad volna korábban is, épp most vettem 2x2L-t onnan, egyiket bele is töltöttem.. A nyárijuk egész használható, azért mertem volna. De úgy látom inkább Sonax kellene. :)
kicsit árfogalmazom: annyival nem tud többet,. mint amennyivel drágább a méregdrága adalékcucc miatt. Normál pénztáűrcához mérten. 300ért jó, hogy én is a legeslegjobbat tenném a mociba:P
Én a LIDL-ben vettem az idén. Húúúú de fos volt! Bécs felé hétvégén szívtam is vele rendesen, mert nagyon carul vitte a trutyit. A céges sofőrök a PREVENT-re esküsznek. Tapasztalat? Mert szerencsére elfogyott ez a gyalázat, illetve ami van benne, bekeverem másikkal.
Mivel részt vettem ezen a visszahívási akción, bátran mondhatom, hogy nem a kormány szervó elektromos szivattyújáról van szó, hanem az ABS-ról. Ennek a kábelezését valóban kiegészítették, és egy műanyag burkolatot húztak az egységre.
Az nem kence, hanem vízlepergető ablakmosó folyadék. 5 literes kiszerelésben 7 euró az ára, nem kell tovább higítani, csak az üres tankba önteni, és ha beszórod vele a szélvédőt, akkor 80-90 fölött már szinte nem is kell törölni, mert lefut a víz a menetszéltől, de alatta is jó, mert nem összefüggő vízfilm van, amin gyakorlatilag szinte a törlés utáni pillanattól nem látsz át, hanem cseppekké áll össze, így aztán időnként le-le kell azért törölni, ha felgyűlik, de sokkal kevesebbszer.
egyébként auchan-termék, lehet, már azóta vittek oda is (tavaly télen néztem, akkor még nem láttam)
Amit most ide le fogok írni, a leírásom alapján le fog rólam jönni, hogy nagyon nem értek hozzá, de a tapasztalatok alapján a következőket tudom "megjegyzésből" leírni, hátha mással is ilyen előfordul és hogy ne mennyen el feleslegesen bontóba szivattyúért, hanem először nézze át a következő tényezőt:
IDÉZET KÖVETKEZIK!
Anno vmikor visszahívásban volt az 1. számú 307-es kocsi. A motorháztetőt felnyitva jobb oldalt fenn (fedelet levéve) eléd tárul egy központi elosztó rész benne 3 nagy kábelcsonkkal, alatta a motorvezérlő kompjuter, de az már állított formában áll.
A központi elosztó részen (benne 3 nagy kábelcsonkkal) csináltak anno egy átkötést, mert az első kiadás szervó elektronika vezérlési részen hajlandó volt az öngyulladásra, azonban valamilyen fedő kupakot, vagy hasonlót elfelejtettek visszarakni, ezáltal az évek folyamán ez a rész (a központi elosztó rész, de nevezik központi biztosítéktáblának is) folyamatosan párásodott és így egy pár vezeték benne (asszem az alján) elkezdett átégni. korrozálni.
Konkrétan ha nálad is ez a hibás, nem biztos, hogy elég a cseréje, mert át kell nézni a vezetékeket (asszem alulról vagy talán benne is ha szétszedhető), hogy mennyire kezdte ki a korruzió.
Gyakorlatilag a visszahívás során keletkezett hanyagság érte utol a kocsi ezen részét, hogy a szervó VEZÉRLÉSE feladja a szolgálatot.
UI: Bocsánat ha zavartam, mert esetleg már volt róla szó.
Én sem szépségre vettem, csak jobban tetszett a V mintázat. Most csak az a bajom, hogy ha valami gubi lenne valamelyik gumival, nehezen tudnék szerezni újat.
Valamikor írtál valamit ami megragadt bennem. Asszem valami szélvédő kenceizé. Bizonyos tempó felet nem kell "lapátolni". Azt ott vetted kint? Mennyibe került és mennyire jó? ß-)
"Úgy hallottam sok értelme nincs az alpesi meg egyéb iylen dízileknek ,csak drágábbak:D"
Ja, csak közel - 30 fokig nem fagy, illetve nem parafinosodik... Én ezzel járok évek óta, pöccre indult a legnagyobb hidegben is. (igaz, 300-ért veszem és nem 370 körül...)
Az előző hozzászólás annak a pontos leírása volt, ahogyan nekem javították ezt a hibát. Ha akarod, egyből vidd be a szervizbe, és fizess érte. De a kifogyasztós játék akár meg is oldhatná a problémát, ingyen.
Martinka, a "bontás" alatt arra gondoltam, hogy ki kellett kapni az üléseket, és fel kellett hajtani a kárpitot. Nálunk pedig az úszóval együtt van a szivattyú is, beee :P
hm, azert eleg kár,ho ugy nem lehet mit kezdeni. Még eddig soha nem fogyott ki az uzemanyag nekem, most sem fog! :)
Esetleg nem lehet az uszo szerkezet kontakt hibas? eloszor azt hittem,hogy kisebb lett a tankom, mikor tankoltam...heh, nyomom bele ezerrel, nos megáll.Mondom mi ez, 45l tankom lett? :) na izé, viccet félre téve, szervizben ez javithato? hallottal rola?
Én már láttam a tankom belsejét. Kb 2 perc alatt kikapta a mester az úszó szekezetet. Nem kellett bontani semmit. Az ülést kellett előre billenteni és már ott is volt a kb 15cm átmérőjű fedél alatt az üzemanyag cső és a csatlakozása. Kellett hozzá célszerszám, amivel meglazította a peremgyűrűt és már jött is ki az úszó. Nálam üzemanyag szivattyút kerestek ott, de nem volt. :)
Szerintem semmit nem tudsz tenni, csak azt, hogy vállalva a rizikót, teletöltöd, hogy tudd, mennyi van benne, és kijárod, amíg ki nem fogy (5 liter cucc legyen nálad, hogy tovább tudj menni. Nem kell majrézni, ha kifogy, akkor be fog csipogni, és szépen megáll, letilt, hogy megvédje a nagynyomású rendszert. Ezután töltesz bele, indítózol, kicsit hosszabban fogja forgatni, majd beröffen, mint ha mi sem történt volna. Hogy a hibaüzenet marad-e, nem tudom.) Hátha így újrakalibrálja magát. Ha nem, akkor márkaszervizben talán újra tudják tanítani a szintmérőt. Kiszedik a szintmérőt-szivattyút a tartályból, és feltanítják a két végállást a PPlanettel, nem bonyolultabb, mint az ablakok végállásait megtanítani, csak sajnos ki kell szeretni, ami az utastér bontásával jár. Persze mivel patentos minden, ez sem nagy ügy.
Tudod, az új 1.6-osokhoz készített hatgangos váltó állítólag pontosan ugyanakkora, mint a régi ötös, szóval esetleg még akár bontóból fel is tehető egy újabb... Hogy lehetne ezt megtudni, hogy tényleg csereszabatos-e a kettő? Komolyan, lehet, utánamennék a dolognak...