Kétlem hogy az LMP-209 örökre ottmaradna. Annak fix gazdái vannak Harsányban, gyakorlatilag szabadnapos leváltót sem engedtek a buszra, inkább minden napot ledolgozta a két rá való fix ember. Nem hiszem hogy ilyen konnyen kiadnák a kezükből a buszukat
Az FLZ-192 ismét nem fordás.A sajószentpéteri fordákon az LMP-209 váltotta.Így pár hónap alatt a Sajószentpéteren és Varbón lévő fordás buszok 90 százalékban lecserélődtek.
Pont azért,mert egyszerűek,tartósak is.Ahogy az egyik buszvezető ismerősöm mondta az IKARUSOKRA,hogy a szerelőknek tudás nem csak egy pár 13-és 17 es kulcs kell.Ez a titok.Nem tudom a VOLÁN tart e pl oktatásokat az újabb típusokhoz vagy javítsd ahogy gondolod.Az 1980 as években még a buszvezetők is tudtak javítani,Suliba menet apróbb gondokat a sofőr megjavított 10-15 perc késés és mentünk tovább.Az akkori IKARUS 266 osokon volt ilyen eset bőven.Ha elfagyott a levegő alábújt újság.gyufa vagy gázolajos rongy és olvasztott.Mai buszoknál ez már nem megy.Ezekhez ennél több kell.Nem X-Y típus a rossz---szakértelem nincs hozzá
Remélem, az éven nem leszünk korlátok közzé zárva, avagy a GXD-417 éppen lefelé gurul Regécről a hétfői bevásárlós járatát teljesítvén:
Mellé még egy kis statisztika, ez a járat érinti Mogyoróska települést is, mindenki azt hinné, hogy felesleges, azonban egy helyi néni rendszeresen minden hétfőn ezzel a járattal megy el bevásárolni Göncre és ezzel megy haza Mogyoróskára.
Évente majdnem 100.000 személyautóval lesz több Magyarországon.
A szgk. használat támogatására tegnap 15 Ft.-/km-ről 30 Ft.-/km-re emelték a utazási költségtérítés engedélyezett plafonját lakás és munkahely között.
A covid és a válság miatti közel 30-30%-os vasúti és buszos utasszámcsökkenés nem fog visszafordulni, előre láthatóan nem érik el újból a 2019-es évi (utolsó békeév) utasszámait a közösségi közlekedési vállalatok.