Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86958
Szervízelőírás a sok rizsa mellett (pl. keréknyomás ell.):
- motorolaj csere
- kézi váltó olajszint ell.
- üa. szűrő csere
- légszűrő csere
- fékfolyadék csere
- aut. váltó olaj ell.
- gyertyacsere
- pollenszűrő csere
ezeken kívül egy rakás ell. csak pl.:
- hűtőfolyadékszint,
- aksi, elektrolit szint ell.,
- bizt. öv ell.,
- ajtó zsanérok, zárak ell., kenése,
- lengéscsill. ell.,
- kipuff rendszer ell.,
.
.
.
blabla.

Ez egy 2000 évj. 95-re a szervízelőírás 120ekm-re.
Előzmény: zajcev5 (86955)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86957
Na, srácok, le lehet szállni a Viggenről, majd szólok, ha eladó lesz, de ahhoz nagyon türelmesnek kell lennetek! ;-))))))
Előzmény: Bluesharki (86956)
h i r d e t é s
Bluesharki Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86956
Az esztétikum megérne ennyi kényelmetlenséget és plusz kiadást. Persze mindezt megengedhetem magamnak.. perpill :-P

Neo, akkor ketten vagyunk a viggenre, szerintem lépj vissza ;-)) MuzX előbb-utóbb megválik tőle, ugye?
Előzmény: MuzX (86946)
zajcev5 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86955
és azt megtudjátok mondani hogy 110 vagy 120 as szerviznél mit csinálnak az autón? 9-5nél
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86954
Alex, minek neked Viggen?? Neked kabrinyó kell és ráadásul a tied bikább lesz a milliárdos tuninggal, nem? Akkor meg minek? Kár lenne azt is elbaszd narancssárgával... ;-))
Előzmény: neo900 (86952)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86953
Visszatérve az eladó Aerora, javítanám magam kicsit: a gyanúsan alacsony árral kapcsolatban írtam, hogy én a 2001-es évjaratú autómat mennyiért adtam el, ez elírás, az enyém 2000-es évjaratú volt, tehát egy éveel idősebb és 40e km-el több volt benne, igaz, kiváló állapotú és garantált futásteljesítményű volt.
Szóval ezzel a hirdetett autóval valami biztosan nem stimmel.
Előzmény: MuzX (86930)
neo900 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86952
A fene :( Nah, mind1, mert az idö nekem dolgozik :))
Előzmény: MuzX (86949)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86951
Ezek a felnik jöhetnének szóba 16-osban, ebből is leginkább a bal felső osztott 5 küllős, vagy a jobb alsó oszott 3 küllős.
Előzmény: Kado_93 (86944)
gyorsaabb Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86950
Én minden Saabos buliban benne vagyok, mehetünk!
Előzmény: MuzX (86916)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86949
Aki azt mondta neked, hogy unom, az vagy hazudik, vagy nagyon rosszul értesült. :))))
Egyelőre (és még jó ideig) nincs semmi, amire lecserélném. :)))
Előzmény: neo900 (86948)
neo900 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86948
Szerintem gondolkodj a 9.5 ön ;))) Kado tuti tud neked egy szépet ;)
Azt hallottam, hogy már unod ezt a viggent. Add el inkább NEKEM :)))
Előzmény: MuzX (86942)
gagarin- Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86947
"Augusztus végére egy újabb Mogyoró-hegyi grillezős talit"

Hehe... az elmúlt egy hónapban kétszer is voltam ott... szalonnasütés, ilyesmi. Hiába, a nosztalgia ;)


g.
Előzmény: MuzX (86916)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86946
Nincs meg. Mit értesz azalatt, hogy "annyit megérne"? Használat közben majd rájönnél, hogy hiába gyönyörű, túl sok a macera és a költség vele...
Előzmény: Bluesharki (86945)
Bluesharki Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86945
Azthittem megvannak a gyárik is. Anti eladta őket? Grrr. Praktikusabb a 16'-os bp-re, de nekem annyit megérne a gyári 17-es. Gyönyörű lenne.
Előzmény: MuzX (86942)
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86944
Azért megjegyzem, hogy egy ilyen talira illett volna feltenni azt a gyári felnit! :-)
Előzmény: Kado_93 (86941)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86943
De van pár 16"-os is, ami tetszik ám! Mindjárt beteszem a képeket róluk.
Előzmény: Kado_93 (86941)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86942
Sharki, ehhez csak 2 dolog kell: egy rendes felnit találni, meg pénzt szerezni rá.
Tessék sok-sok Saabos pólót venni tőlem, és akkor majd lesz! ;-)))))

Egyébként szép ez a felni, meg jó is (többen dicsérték a találkozón), de ha tudok rá szép Saab felnit tenni, akkor azért mégis lecserélném.
Előzmény: Bluesharki (86940)
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86941
Szerintem sosem. :-) MuzX nem nagyon szereti (jogosan!!) a 17-es felnit. :-)
Előzmény: Bluesharki (86940)
Bluesharki Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86940
Nem venném meg.

Marhaszép a Viggened, mikor lesz rajta rendes felni? :-P
Előzmény: MuzX (86938)
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86939
Egyértelmű! Trélerrel szállították!! Lehet, hogy kintről traileren jött? Itthon jó occsón javították és eladó. nem jó jel ám!!!! Sőt!
Előzmény: MuzX (86938)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86938
AZ is lehet, hogy neki a fa miatt így tetszett, és eleve ilyen opcióval rendelte meg (fa kormány, fa váltókar), és később volt a törés hátul.

Egyébként még egy dolgot észrevettem a kérdéses Aeron: az első lökhárítón a jobboldali ködlámpa és a levegőbemlő közt hiányzik a vonószemet takaró kis műanyag "ablak", azaz van egy randa nagy lyuk a lökhárítón.
Előzmény: Kado_93 (86934)
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86937
ez nagyon használat és teljesítményfüggő!! Nem beszélve erról, hogy poláros szervízhátterű autón volt már olyan, hogy ex cégautó, a cégnek felszámlázták a vezérműcserét és lófaszt sem csináltak vele!!! Meg persze előfordulhat az is, hogy tekergetett. A poláros munkalapon viszont látszik a cserékor leírt óraállás. Ha előtte tekerve volt, akkor nem jösz rá, hanem örülsz, hogy már cserélték. Persze ha tényleg kicserélték.... nem csak a pénzt kérték be.
Előzmény: zajcev5 (86935)
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86936
Ja, nem beszélve a szervizekről! Ha valki vesz egy ilyen hályás lököst egy ilyen autóra, akkor az a vezérműszett csere előtt teker egyet az órán és eladja a kocsit. Egy agilisan használt Aero-ban azért igen komoly szervíz számlát lehet felhasználni, nem beszélve egy galyra vágott automata váltóról!
Az a bibi a Saab-okkal, hogy sokkal könnyebb nagyon-nagyon mellényúlni és egy baromi költséges autót venni, mint általában a többi márkából! És nem sok szerelő ért hozzá annyira, hogy megnézéskor megmondja azt, hogy mikor mi mennyi. Szerintem.
Előzmény: Kado_93 (86934)
zajcev5 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86935
én csak annyit tennék hozzá, illetve kérdeznék tőletek, hogy lehet az mikor felhivok több eladó saab-ot is és már 120-140 ezer km-nél azt mondják cserélve volt a lánc. mikor ti azt mondjátok h 180-200 nál esedékes, persze mindegyik poláros szervizkönyves volt.. ( vagy azért volt csere, mert több km van benne)hogy lehet ez, ha tényleg kifognék egy alacsony futásteljesítményű gépet akkor normál esetben tényelg elég csak 180e km felé lánc cserén gondolkodni, vagy velem is előfordulhat h 140nél cserélnem kell? remélem érthető voltam :) köszi
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86934
Szerintem a kormány miatt cserélték, a kormány sem gyári. Ettől persze lehet igazad!
Nekem ez a futásteljesítmény manipulálását tükrözi. Miért cserél valaki kormányt, váltógombot? Amikor nincs pénze hátsó lökösre??
Előzmény: MuzX (86933)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86933
Kado, az automata váltó karjáról beszéltél, hogy nem gyári bőr, hanem fa mintájú műanyag? Szerintem létezett opcióként eredeti gyári fa váltókar, az Elkpartson van is...
Előzmény: Kado_93 (86931)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86932
Na, úgy látom összecseng a véleményünk Kadoval, és ha dobsz egy mailt az itteni publikus címemre, megírom neked annak az embernek a nevét, akitől semmiképpen NE VEGYÉL autót, mert itt már kettőnket is átb***ott. Publikusan nem akarom személyiségi jogi nyavalyák miatt.
Még egy ajánlat: nézegesd inkább a következő oldalakat, ezek a Saabos közösség honlapjai, itt azért nagyobb az esély, hogy korrekt információkat és megbízható eladó autókat találsz:

A Saab 900 Club honlapján
Saab 9-3/9-5 Club honlapján
Előzmény: rsi (86929)
Kado_93 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86931
Szia,
nem akarok mélyen belemászni a válaszba, csak pár előzetes dolog ami szerintem furcsa. A többiek úgyis kapnak az alkalmon, hogy azonnal kijavítsanak, amint hülyeséget modok. :-)
Szóval:
-2001-es Aero automata váltóval elég ritka (szerintem ez furcsa, de lehet hogy valóban így van)
- a 2001-es Aero-nak nem tudom milyen lökhárítója van, de amit látunk az elöl egy más típusú lökhárító, mint hátul, de a hátsón még a szoknya spoiler sincs rajta! A kettő semmiképpen nem passzol egymáshoz!!
- A kormány nem az eredeti Aero kormány, tuti, hogy cserélt!
- A sebváltó burkolat is tutira cserélt! Nem a gyári bőr foglalat, hanem egy famintázatú műanyag.
- előző kettő megjegyzés erősen megkérdőjelezi a megjelölt futásteljesítményt!
- a küszöbszpoiler ugyanaz a stílus, mint az első lökhárító, tehát valószínűnek azt tartom, hogy a kocsi hátsó lökhárítója cserélve volt! Esetleges törés mértékét vizsgáljátok meg!
Én ennyit fűznék a dologhoz így látatlanba.
Előzmény: rsi (86929)
MuzX Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86930
Szia!

A tipusválasztást támogatom, én a harmadik ilyen 9-3-asomat nyűvöm, és nem bántam meg egyiket sem.
Akkor sorolom, mi a gond a hirdetéssel:
- Azt írják, van ESP: nem igaz, ebben az ún. OG (Original Generation, vagy Old Generation) 9-3-ban soha nem szerepelt gyárilag beépített ESP
- Azt írják, van hátsó oldallégzsák: dettó mint az előző, soha nem volt hátsó oldallégzsák ezekben
- Azt írják, állítható hátsó ülés: lásd, mint fent, ezekben nem volt ilyen
- A hátsó lökhárítója nem eredeti. Ugyanis az Európában forgalmazott Aero-k 2001-től valóban a Viggen (a 9-3 nagyteljesítményű sportmodellje) spoilerezésével megegyező spoilerrel egybeépített lökhárítókat kaptak elöl-hátul és oldalt, valamint a felső szárnyat is. Ezen az autón viszont csak az első és az oldalsó spoiler ilyen, a hátsó lökhárító egy kutyaközönséges 9-3 lökhárító, tehát gyanítható, hogy eléggé törve volt az autó hátul, ilyen gyári lökhárítót elég nehéz és drága beszerezni, ezért nem tehették vissza.
- Szintén hiányzik hátul az ablak aljánál a Viggenével megegyező szárnyspoiler. Ez is arra utal, hogy ez a kocsi bizony hátul törve volt, nem kicsit, nagyon.
- A felnije megintcsak nem a gyári Aero felni, hanem az egyik leggyakrabban használt "közönséges" Saab felni (ettől még szép, de érdekes, hogy miért cserélték le).
- Amit most nem látok, de érdemes megnézni: az első sárvédőkön az oldalindex felett Aero feliratnak kell lenni, persze ilyet lehet rá tenni, de ha nincs meg, az megint gyanús.
- És ami még gyanús: túl olcsó. Én az SE (egyel alacsonyabb felszereltségű) 2001-es évjáratú, 123e km-es futásteljesítményű, hibátlan autómat pár hónapja 2 milláért tudtam eladni. Egy 2001-es, 80e-et futott autónak, ami ráadásul Aero, ha rendben lenne, azért 2 milla fölött kéne lennie.

Ez az autó mindenképpen egy nagyon alapos háttérellenőrzést igényel, tudd meg a rendszámot, alvázszámot, és hogy ki az eladó, milyen módon került az országba az autó, stb.
Ha egyébként mégis tetszik, a saab900.hu oldalon találsz megbízható szervizeket, oda el kéne vinni egy alapos állapotfelmérésre. Ha nem volt strukturális károsodása, csak a karosszéria elemek sérültek, és utána jól megcsinálták, még akár jó üzlet is lehet.
Ha az eladó a tulajdonos, kérd meg, vigyen egy próbakörre, hogy mit tud az autó. Ha nagyon nyomja neki, mielőtt az üzemi hőmérsékletet elérné a vízhőfokjelző, akkor felejtős, mert nagy eséllyel turbó problémái lesznek. Az olajcsereperiódusokat ellenőrizd a szervizkönyben, meg azt, hol szervizelték, és hivd fel a szervizt, érdeklődj utána, mit tudnak róla.
Előzmény: rsi (86929)
rsi Creative Commons License 2007.05.28 0 0 86929
Sziasztok!

 

Tudom, nem túl „hálás” kérdés, de nem ismeri valaki véletlenül ezt az autót:

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1212434&command=ugras&screenwidth=1024

 

Egy Saab 9-3 AERO 2.0 TS-ről van szó… Nem igazán ismerem (még) sem a márkát, sem az adott típust, de a paraméterei és a felszereltsége alapján valami ilyesmit el tudnék képzelni magamnak (és kis családomnak)…:)

Ha valaki ismeri az autót, vagy van valami hozzáfűzni valója a típusválasztásomhoz (esetleg le akar beszélni), az ne fogja vissza magát…

 

Előre is köszi!

 

rsi

 

 

aero

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!