Keresés

Részletes keresés

m61019andras Creative Commons License 2005.02.04 0 0 127
Nagy valószínűséggel selejt lesz, mert úgytudom, hogy a főkeret is sérült.
Előzmény: M62-255 (108)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.04 0 0 126
Kubai gépek infó:

M62K

In 1975, Cuba imported 20 locomotives based on the M62. Designated M62K, the FdC originally intended to use them for passenger service, particulary to pull the first-class FIAT coaches on the Havana to Santiago Special Train Number One. The M62K, however, soon faced unforseen hazards in Cuba's hot climate and excessive work environment. Because of their enclosed cabs and structures, the locomotives frequently caught fire and the FdC had ironically removed the fire extinguishing system at their arrival in Cuba. Of the original 20 locomotives, only four remain as switchers at the Cienfuegos yard.


Ez valamilyen szinten jó hír, hogy négy még megvan Cienfuegos-ban.

Forrás:
http://www.modelrussianrailways.com/library/cuba.html


Más forrás 5 meglévő mozdonyt említ, de ugyanott.

23.2.2002

FC Cienfuegos

M62: Five locos still in use. We found 61 602, 613, 613 in the shed. All in use. No scrapped loco seen. One of the other two locos is 61 605. Visiting the shed was without any hassle. One worker guided us (and ask afterwards for five dollars).


Sajnos 2002-es az információ.


Fotó forrás lehet még:
http://www.btinternet.com/~rcf/main_line_diesel.htm
Egy kicsit szétszórt a lap.




Egy teljesen OFF-TOPIC jármű, nagyon rulzzz:
http://www.btinternet.com/~rcf/images/trainpics/main_line_diesel/637.jpg
Soldato Creative Commons License 2005.02.04 0 0 125
Kettőt biztosan tudok,mert itt van róluk fotó előttem:T679 1186 és T679 1413. Illetve van itt egy harmadik,de sajnos túl halovány a psz-a. A többit jelenleg nem tudom,némi nyomozást igényelne a dolog.
Előzmény: kisvautas (124)
kisvautas Creative Commons License 2005.02.04 0 0 124
És van valami info arról milyen számuak voltak ezek? Ill. milyen számmal érkeztek magyarországra? Gondolom átszámozásra nemkerult sor ha ilyen rovid életuek voltak.
Előzmény: Soldato (123)
Soldato Creative Commons License 2005.02.03 0 0 123

Üdv!

Azokat először leállították,majd a használható holmit kiszedték belőlük,végül összevágásra kerültek.

Előzmény: kisvautas (122)
kisvautas Creative Commons License 2005.02.03 0 0 122
Jó ez a Szergejorientált fórum! Szerintem minden jelentosebb mozdony megérdemelne egy kulon forumot. Ha már ennyire bennevagyunk, nemtudja valaki, megvannak-e még a szlovákiából származó Szergejek vagy csak kolcson voltak esetleg alkatrésznek?
fant0mi Creative Commons License 2005.02.03 0 0 121
Hat a 149-es is remenytelenul nezett ki. Nemsok minden volt mar abban.
Előzmény: M62-255 (119)
by-169 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 120
Szombathelyen is vannak leállitott gépek, pegid Sm renben és tisztán tartotta őket.  Biztos tudnak csinálni egy gépet ha van elég alkatrész. De a viszgán át kell mennie ahozz hogy dolgozon utána a gép.
Előzmény: M62-255 (119)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 119
Gondolom nem véletlen volt a csere a motorral. Hogy mivan a 104-es motorjával ,passz. MIndenesetre a 149-ből, és a 227-ből talán? lehetett volna csinálni egy gépet. Bár kétségtelen,h a 227-es elég reménytelenül néz ki! Meg hát ott vannak még az SM-en leállított gépek. Vajon azokból össze lehet - hozni egyet....???
Előzmény: by-169 (118)
by-169 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 118
És az 104-es motorja az elromlott?  Akkor 227-es nem kap másik motort mert balesetes:( Úgy tudom hogy csak a jobb oldali vezető állás rongálodott meg valakinek a képje alapján. Azt nem tudom hogy az A vagy a B része sérült meg. A tank is lyukas vagy valami tartály.
Előzmény: M62-255 (117)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 117
Ha minden igaz, a 104-es kapta meg a motorját.
Előzmény: by-169 (112)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.03 0 0 116
Hmm, csak itt a topicon van már két fotó a 256-os baleseteiről :)
Előzmény: Bárdos Imre (114)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 115
"a 263-as selejt?"

Remoton van,Szolnokon ha minden igaz.
Előzmény: 698 (111)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.03 0 0 114
Még annyit hozzá, hogy ez a harmadik mozdony, amiröl tudom, hogy ott lejött. 1967-ben egy 520-as oldalra leborult a pálya mellé, 1971-ben egy 520-as lejött ott ahol a Szergej, de nem annyira és 1984-ben lejött M62 256.
Előzmény: Bárdos Imre (113)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.03 0 0 113
Igen, ott történt az esemény.
Előzmény: Törölt nick (106)
by-169 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 112
De mire jó ez ha kiveszik a motort.
Előzmény: M62-227 (110)
698 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 111

Fradiból mely gépek "tűntek el" és melyek kerültek oda?

Amiről én tudok, hogy Fc állományú:

138, 198, 224, 227, 228, 230, 262, 263, 265

az aláhúzottakat rég nem láttam

a 227-es balesetes

a 263-as selejt?

 

odakerült???

120, 127, 231????

M62-227 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 110


Itt van a 227 motorja már amennyire látszik.
M62-227 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 109
Szerintem selejt lesz belõle.
Előzmény: M62-255 (108)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 108
Szia M62-227 ! Nem tudod,h a 227-nek mi lesz a sorsa? Igaz,h már nincs benne a motor? Valószínű a selejt? Esetleg remot? A lista engem is érdekelne! 255-ről nincs valakinek friss infója? Ősz óta nem láttam............. A válaszokat előre is köszi!
Előzmény: M62-227 (105)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.03 0 0 107
Kössz a képeket!
Előzmény: vasutTOM (102)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.03 0 0 106
Ez a Gubacsi út körüli kihúzó, amit most is használnak? Nem vagyok ismerős a környéken, csak 1-2 alkalommal jártam arra, teljesen úgy néz ki.
Előzmény: Bárdos Imre (104)
M62-227 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 105
Kedves topic barátok!

Elnézéseteket kérem, de a baleset lista szerzõi jog védelem alatt áll. Most derült ki.Ezért arra kérlek benneteket, hogy kicsit várjatok amíg engedélyt kérek.
Elõre is köszönöm:M62-227
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.03 0 0 104

Ha már baleset. Ime egy kép 1984-böl.

 

 

M62 256
Előzmény: Bárdos Imre (103)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.03 0 0 103

> Érdekel valakit M62 balesetlista 1968-2000 közöttrõl?

Hogyne érdekelne!! Megköszönöm, ha elküldöd.

Előzmény: M62-227 (82)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.03 0 0 102

Kubában vannak M62-esek? Ha igen, hol találok infót, hogy merre, esetleg fotókat?

 

 

Találtam két fotót, de meg nem tudom mondani, hogy hol talaálhatók eredetiben:

 

Előzmény: Törölt nick (59)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 101
"Valamikor 1994 környékén fradista gép volt, de hogy most hova van állomásítva azt nem tudom. Évek óta nem láttam Pesten."

Kb. 2 év alatt Szegeden épült újra és ottani gép (még, ha minden igaz).Az autópályaépítés miatt Tapolcára került,hazamenetele után kerékesztergáláson esett át és Fradiban "ragadt".
Előzmény: m61019andras (99)
by-169 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 100
Dec.28-a Debrecen. Akkumlátor töltésen 
m61019andras Creative Commons License 2005.02.03 0 0 99
Ma Fradiban volt egy kis dolgom és közben megláttam Őt. Keleti rendezőn állt járó motorral. Egyike az utólsó krómdíszléces gépeknek. Valamikor 1994 környékén fradista gép volt, de hogy most hova van állomásítva azt nem tudom. Évek óta nem láttam Pesten.
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.03 0 0 98
"Érdekel valakit M62 balesetlista 1968-2000 közöttrõl?"

Igen.
Előzmény: M62-227 (82)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!