Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kormi07 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145586

Fogsz 50 kg ócskavasat, elviszed a legközelebbi gyűjtőtelepre, ingyen lemérik a kocsidat 2x, + keresel 1000 forintot.

Előzmény: H__G (145561)
Paco155 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145585

Tudom, hogy mi az és hogy mit gyűjt.  Viszont továbbra is tartom, hogy nem lehet ezekből megállapítani egy vezető veszélyességi értékét csak nagyon extrém esetben.

Mellette pedig ott vannak azok a sofőrök, akik ezen adatok alapján biztonságosnak tekinthetők viszont koccanások és sérülések tucatjait okozzák.

Előzmény: Dorka 57 (145579)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145584

van mar smartphone-s appjuk is ugyanez celbol. 

(AXA-nak biztos ) 

mondjuk azt irjak, hogy csak helper.. es nem befolyasolja az biztositas felteteleit. 

(szemben a trackerel ) 

 

ettol fuggetlenul az ujjuk a seggukbe.. mert itt meg mindig nem auto, VAGY szemely biztositas van . /horrorba/ 

..hanem szemely, ES auto. :@

 

..jonak irom. bocsi. :) 

Előzmény: Dorka 57 (145579)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145583

 az az 1 db csavar jól meg lett húzva,"" 

 

nem veletlenul talaltak fel a nyomatekkulcsot.

persze, nyilvan ket csavar stabilabb, de az ott -emlekek szerint - gyarilag egy csavaros. 

==============

Előzmény: Tomii Barna (145565)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145582
Előzmény: Sunny65 (145563)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145581

emisszios szint allitasrol volt szo, nem uresallasi tiltasrol. 

Előzmény: cella8 (145562)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145580

ertem. 

Előzmény: H__G (145561)
Dorka 57 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145579

Itt Angliában is használják, tracker a neve.

Gyorsulási (+, -, kanyarodás) és sebesség értékeket gyűjti, ebből következtetnek a stílusra/veszélyességre.

 

Előzmény: Paco155 (145578)
Paco155 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145578

Ezt nem is értem. 

Miért számoljak azzal, ha nem  az? 

 

Vagy csak elméletben gondolod?  Nos én elméletben sem csakis akkor ha előre és egzaktul definiálják számomra hogy mit tekintünk veszélyes vagy esetleg biztonságos vezetésnek. Mert ugyebár a kresz összes szabályát betartva is lehet az ember egy kész balesetforrás, és vice versa.

Előzmény: Törölt nick (145577)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145577

Persze, Magyarorszagon eleg oreg a jarmupark es irrealisan olcso a biztositas (ezert is szar a szolgaltatas minosege), de szamoljatok inkabb azzal, hogy van egy fiatalabb kozepkategorias autotok, amire evi 4-500 euro a biztositas (onreszes casco + kgfb).

Előzmény: JAMIE222 (145576)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145576

Szerintem ez majd akkor merül majd fel, ha nálunk sem évi hanem havi 20-30ezer lesz a kötelező.

Előzmény: Törölt nick (145572)
combi27 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145575

hídmérleg van a nagyobb tüzépeken, gabonatárolóknál, és hulladéklerakóknál.. :D

Előzmény: H__G (145559)
combi27 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145574

9000 forint az ÉVES biztosításom.. 20%-ért nem tetetném bele, 40-et meg nem ad még ebből egy biztosító sem :D (SAAB 9-5 2.3t 136kW, megyeszékhely 40 éves férfi egy 5 éves gyerekkel, közalkalmazott feleséggel) , ha mégis adna 40%-ot most szólj, mert most van a fordulóm..de kérdés hogyha esetleg a biztosító szerződést bont, akkor milyen feltételekkel köthetek máshol?

Előzmény: Törölt nick (145572)
C20NE Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145573

Az évi szinten Nekem kb. 15.000 ft ellenben ha csinálok bármi gondot kereshetek új biztosítót ráadásul tudni fogják, hogy necces ügyfél vagyok. Én a káreseményeken alapuló biztosításban hiszek, ahol nem az autóra hanem a sofőrre kötünk biztosítást, hiszen nem az autó hanem a vezetője a kockázat.

Előzmény: Törölt nick (145572)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145572

Mas: szerelne valaki onkent loggert az autojaba, ha ezzel megfelelo vezetesi stilussal evi 20-40%-ot is sporolhatna a biztositason? (A pakliban az is benne van, hogy kockazatos vezetesi profil eseten a biztosito szerzodest bont.)

Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145571

(illetve az USA-ban mas a profil, de a lenyeg ugyanaz)

 

Előzmény: Törölt nick (145570)
Törölt nick Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145570

Meg csak a kommunikaciot (PID query) sem kell figyelni, a diagnosztikai gateway taplalja az OBD fejet, az aramfelvetelbol azonnal latja, hogy radugtak valamit. ESP szenzorokbol latja, hogy az auto nem gyorsul, mikozben a motor forog es sebessegben van, a NEFZ gyorsitasi profilja meg pontosan ismert. Ezekbol azert nem olyan nehez osszeutni egy automatikus felismerest.

 

Előzmény: Törölt nick (145555)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145569

Köszönöm! Holnap viszem vissza és cserélem.

Előzmény: mica-r (145568)
mica-r Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145568

Kép alapján a Pierburg 7.00450.09.0 lesz

Előzmény: Sunny65 (145564)
Centi the real Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145567

Kösz, hogy megosztottad a megoldást is, erre való a fórum!!  :-))

Cm

Előzmény: Tomii Barna (145565)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145566

"tehát ilyenkor a szabadgyorsításhoz is más bef. szöget, vagy mennyiséget ad ki, mert sanszos, hogy mérnek közben.

Mozgó autónál meg hadd szóljon, a dpf majd megfogja."

 

regen DPF elotti idokben ugy csinaltak, hogy alacsony sebbesegi fokozatban es alacsony jarmusebbesegnel kevesebb kormot engedtek (koromjellegmezo), nagy jarmusebbesegnel meg többet, mert a menetszel ugy is elfujja es nem latszik (masik jellegmezo)

 

[altalaban több koromjellegmezo[n,IQ/M] van, amiket sebbesegi fokozat fuggvenyeben lehet kivalasztani + van egy jellegmezo[n,IQ/M] szorozva egy sebbesegfuggo[vs] jelleggörbevel, amit offsetkent lehet az alapjellegmezohoz hozzaadni]

 

manapsag inkabb pont forditva van:

1-2: sok korom, hogy egy 1,6dizel az 2,5T autoval is elinduljon

3- : keves(ebb) korom hogy ne legyen tele tul hamar a DPF-t

 

a TÜV persze jön a tipusengedelyezkor es megmeri szabadkigyorsitast a fekpadon... a DPF utan. mit mer? semmit... de a tipusendelyezeshez kell :-)

Előzmény: kormi07 (145557)
Tomii Barna Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145565

Helló sziasztok. Régebb óta küzdök a vezérműtengely holtponti jeladómmal, ugyanis nem működött, csere után pedig csak 3 alkalmat bírt ki, míg jó volt.

Gondoltam rákérdezek (régebben itt), hogy helyes-e, hogy 1 db csavar tartja az egész jeladót?

Egyértelműen olyan válaszokat kaptam, hogy igen.

Viszont tegnap megint cserélve lett (nagyobb időráfordítással), vezérlést is megbontva hozzá.

Kiderült, hogy 2 db csavar tartaná gyárilag, a furat is megvan mind a két helyen. Viszont már akkor is egy tartotta, mikor megvettem. Érdekes...

A pár hete cserélt jeladó törött volt, a fél oldala le volt törve és a mágnes is kopott volt átlós irányban.

Jobban megvizsgálva ezt a jelenséget: úgy történhetett, hogy az az 1 db csavar jól meg lett húzva, és a másik végét (ahol szintén lennie kellett volna), azt kitolta a másik irányba egy picit.

Tegnapi csere óta jó, működik tökéletesen.

Azért írtam le, hátha szenved más is ilyentől, és megkönnyítsem a dolgát.

Ami benne volt: BOSCH jeladó, utána kapott Mobiletron-t, majd ami most van benne a legolcsóbb: Automega (3e Ft).

 

Remélem segítettem valakinek! :) Végre már nem bosszant tovább engem! :D

Szép napot.

Sunny65 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145564

Bocs a fotó lemaradt, tehát erre lenne szükségem:

 

Előzmény: Sunny65 (145563)
Sunny65 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145563

Sziasztok!

 

Megrendeltem egy új EGR szelepet (BMW 3 E90 320D M47 2007) mert az enyémnek rossz a  membránja. Alvázszám alapján hozták, de nagy meglepetésemre nem stimmel:-(

A neten nézelődve sajnos én is olyanokat láttam mint amit hoztak, EGR hosszú házzal, olyan hosszú mint az enyémnél a fojtószelep és az EGR együttvéve.

Alvázszámom: WBAVC 31000VG22291

Az az érdekes, hogy a kocsimon az EGR előtt egy fojtószelep is van, a háza össze van csavarozva három csavarra az EGR házával.

Nézegettem a neten és totál hasonlót találtam mint ami nekem volt/van. de az BMW 5 E60 gépnél, lehet hogy nem az eredeti van nálam?

De a vezeték köteg is szépen oda megy a fojtószelephez, buherációnak semmi nyoma

 

Valaki esetleg tudna segíteni a beazanosításban?

 

Nekem ez kellene:

 

Az alumínium házon ezeket olvastam le, hátha segíthet:

7.00450.00 Pierburg 07T-194. 7 804 380 BMW

cella8 Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145562

Gépjármű nem ismeri fel hogy diagot dugtak rá csak azt hogy a kocsi áll nem mozog és ilyenkor nem engedi a fordulatszámot kb 2700 fordulatig csak. Nézétek meg az AUTODATÁT úgy hozza a leszabályzási fordulatott hogy 2700-5200 ig. Ha elér egy bizonyos sebességet kb 7 km/h akkor már lehet pörgetni.

 

 

ez már nem újdonság régen a mercedesek némelyik tipusa volt ilyen hogy álló helyzetbe nem lehetett szétporgetni csak ha benyomtad a kuplung pedált.

Előzmény: cam aro (145558)
H__G Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145561

...mert gyanítom, amit sokan: hogy sokkal nehezebb.

Tenni nem tudok semmit, de jó tudni.

Előzmény: cam aro (145560)
cam aro Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145560

..but why... 

==

Előzmény: H__G (145559)
H__G Creative Commons License 2015.09.20 0 0 145559

Urak,

 

féloff, de Ti talán tudjátok,hol lehet autó tömeget méretni?

 

Olvasom a tesztekben, hogy a totalcar-osok is állandóan csinálják.

 

Egyszer begördültem az intermetal-hoz Csepelre, de elhajtottak, és a hídmérlege várakozó teherautó rengeteget látva nem is erőltettem...

 

Köszönöm előre is!

 

cam aro Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145558

amely felismeri, ha környezetvédelmi vizsgálatot végeznek az autón.""

 

na jo, ez lehet megint az en bunom. 

kornyezetvedelmi vizsgalatrol nem egy utszeli labor jutott az eszembe, hanem az idoszakos muszaki/emisszio  vizsgalat. 

ott, konkretan az alatt a 2-3 padlogazas gyorsitasnal erre a rendszer atbacasra semmi eselyt nem latok. 

de sot, sok tobb  kormot. 

 

A csalás lényege szerintük az, hogy a Volkswagen a kétliteres, négyhengeres dízeleket egy olyan berendezéssel látta el,""

 

na.

mert mas cr motorja nincs is a vw-nek...csak a ket lityis, s4. .. 

szerintem itt betettek egy barmi cikket a forditoba.. azt kiss. 

ujsagiras letudva. 

egyefene. 

=============================

 

Előzmény: kormi07 (145557)
kormi07 Creative Commons License 2015.09.19 0 0 145557

Azt nem hinném, hogy felismeri, ha mérik, de azt tudhatja, hogy áll az autó, + diagolják, és ez semmi jót nem jelent, tehát ilyenkor a szabadgyorsításhoz is más bef. szöget, vagy mennyiséget ad ki, mert sanszos, hogy mérnek közben.

Mozgó autónál meg hadd szóljon, a dpf majd megfogja...

 

SK vélemény, majd jön no holy, a Bitmester, oszt jól megszakérti:-D

Előzmény: cam aro (145556)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!