Keresés

Részletes keresés

V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.02 -1 2 36898

A villamosítás helyett lehetett volna. Mostmár nyilván nincs értelme.

Előzmény: kz54 (36897)
kz54 Creative Commons License 2021.04.02 -6 2 36897

És akkor az a nagyon korszerű dízelgép a Bp-Füred vonatoknál az út nagy részében drót alatt menne 77 kilométeren át? Nagyon hatékony üzemeltetési modell lenne. 

Előzmény: mcg (36885)
kz54 Creative Commons License 2021.04.02 0 3 36896

Én úgy gondolom, hogy a puding próbája az evés. Még sohasem voltak Bagolyvonatok az északi parton, és igen, a déli parton is a semmiből nőtt ki az évek alatt annyira, hogy idén nyáron is tovább lesz sűrítve.

Előzmény: V43 - 1157 (36843)
r1232 Creative Commons License 2021.04.02 -2 1 36895

Ezt most miért nekem mondod? Pontosan tudom, miből áll össze ez a parasztvakítás..

Előzmény: mcg (36886)
r1232 Creative Commons License 2021.04.02 -3 6 36894

Dehogy érted..

Előzmény: Vv66 (36887)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.02 -1 1 36893

Ne legyen átszállás. És akkor még jó is lehet ez az egész.

Előzmény: M61 021 (36892)
M61 021 Creative Commons License 2021.04.02 -2 0 36892

Ha a közös peronos átszállást preferálják (remélem), akkor a füredi első vágányról nem túl sok vonat fog indulni. 

 

V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.02 -1 0 36891

Egy van, rögtön Battyán után, mielőtt elágazna a déli part. Úgy írták nekünk, az van csak.

Előzmény: VasutiPatek (36890)
VasutiPatek Creative Commons License 2021.04.02 -1 0 36890

A többi fázishatárok hova kerültek?

Előzmény: V43 - 1157 (36889)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.02 0 1 36889

Kíváncsi vagyok, lesz-e fázishatár is mellé.

Előzmény: 380007 (36888)
380007 Creative Commons License 2021.04.02 -1 0 36888

Szia! Ez szerintem egy ABB gyártmányú transzformátorházba telepített AT transzformátor lesz, de a hozzáértők javítsanak ki ki, ha esetleg hülyeséget írtam. Egy ilyet telepítettek pl. Almádiban is a kapcsolókert mellé.

Előzmény: V43 - 1157 (36875)
Vv66 Creative Commons License 2021.04.02 -8 0 36887

Korszerű dízelmozdony. Értem.

Előzmény: mcg (36885)
mcg Creative Commons License 2021.04.02 -3 6 36886

almát a körtével összehasonlítani nem érdemes. Nem a Katica menetideje csökken 20 perccel, hanem az új vonattípus az új megállási rendjével lesz gyorsabb elvben. :)

 

Előzmény: r1232 (36884)
mcg Creative Commons License 2021.04.02 -3 10 36885

nyugi, mivel ez a projekt nem tartalmazott semmilyen olyan extra menetrendi bővítést feltételként, ami alapján megtérülést "hoztak ki", így az elmúlt évek gyakorlata alapján még simán lehet, hogy a hangzatos forráshiányra hivatkozva nem mernek mindent bevállalni megrendelői oldalról... :)

 

A menetidő-rövidüléses ábra meg azért vicc, mert 5-8 normális korszerű dízelgéppel is lehetett volna hozni...sőt, azokkal még Füreden túl is csökkenhetett volna a menetidő , fele ennyi pénzből...:D

Előzmény: V43 - 1157 (36883)
r1232 Creative Commons License 2021.04.01 -4 5 36884

Még azt sem értetted meg, miről írtam, de azért okoskodsz. A menetidő nem egyenlő sem a menetrendi, sem az eljutási idővel.

Előzmény: Vv66 (36880)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 -1 7 36883

A kínálatnak nincs köze a villamos üzemhez. Az csak akarat kérdése volt eddig is. Persze mostmár hülyén mutatna a mellékvonali menetrend a 2-3 gyorssal.

Előzmény: zjakabfi (36882)
zjakabfi Creative Commons License 2021.04.01 -3 3 36882

Ha meglesz Tapolcáig es esetleg a pályán is lesz javítás, és jobb kínálatibb menetrend lesz, akkor van értelme, bár nyilván a nosztalgia érzet csökken.  

Előzmény: névtelen (36873)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 -4 8 36881

Mehetsz nyugodtan máshová, és akkor nem lesz szemétdomb. A magadfajták meg az ilyen alja ex topicgazda mellett nem csoda, hogy a sok szemét itt.

Előzmény: Vv66 (36879)
Vv66 Creative Commons License 2021.04.01 -11 2 36880

A jelenlegivel megegyező, ugye? ...

Előzmény: r1232 (36874)
Vv66 Creative Commons License 2021.04.01 -16 1 36879

Mondjuk ezzel pont nem ért egyet mindenki, legalábbis azok, akiknek a szava és véleménye számít is valamit.

Az, hogy ezen a kis szemétdombon mi az általános vélekedése egy szűk kis sleppnek, szerencsére nem mérvadó.

Előzmény: V43 - 1157 (36872)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 -1 0 36878

Amint meg tudtam, májusban már más helyen lesz a brigád.

Előzmény: oldmumus_v.2 (36877)
oldmumus_v.2 Creative Commons License 2021.04.01 -1 0 36877

látom az optikai kábelek is helyükre kerültek

Előzmény: V43 - 1157 (36875)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 -1 0 36876

80-as pálya esetében elenyésző a jobb gyorsulás.

Előzmény: névtelen (36873)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 -1 1 36875

Amit a múltkor a dolgozóknak kiküldött leírás sem tartalmaz: mégegy fázishatár Csopaknál, Alsóörs irányába az útátjáró után egyből (jó pocsék helyen).

De ha ez mégsem az, akkor majd valaki kijavít.

r1232 Creative Commons License 2021.04.01 -3 1 36874

A második mondatodban ott a válasz egy része a kérdésedre.

A másik része, hogy ahol mégiscsak hozzányúltak állomásokhoz a végeredmény nem lesz jobb,  sőt, mint pl. Alsóörs esetében, rosszabb lesz mind pályakapacitás,  mind használhatóság szempontjából nézve.

A jobb dinamikát felejtsd el, mint előnyt, az a tervezett új menetidőkben sem látható, azok kb. a jelenlegivel megegyezők. Ami persze nem csoda, az egyvágányú pálya miatt.

Előzmény: névtelen (36873)
névtelen Creative Commons License 2021.04.01 0 1 36873

Egyébként én nem értem miért baj ez a beruházás. Ha lehet erre indulat és vita nélkül válaszolni:)

Szóval, tudom, hogy ez olyan fél-finom-nagyon-gazdaságos-kispórolós villamosítás lesz, komolyabb vágányfelújítás nélkül.

Azt is tudom, hogy most Balatonfürednél véget ér (és ott gépcsere, egyenlőre. Folytatást tervezik.).

Füredig (gépcsere nem kell+jobb dinamika) gyorsul az eljutás Pest felől, onnan meg kb ugyanennyi, mint most (kivéve, amit SzFvár és BFüred közt nyert a jobb gyorsulással).

Szóval, hol a baj?

Előzmény: V43 - 1157 (36872)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 -2 2 36872

A képre írtam hogy maszek minőség 🤣

 

Tudom hogy már sokszor leírtam, de engem már csak a vágányzár hosszabbítás zavar. Hogy ez az egész egy blőd és ostoba beruházás, azzal mindenki egyetért, és lezárt téma...

Előzmény: r1232 (36871)
r1232 Creative Commons License 2021.04.01 -1 1 36871

Ezt nehéz lenne pozitív jelzőkkel leírni..

Előzmény: V43 - 1157 (36870)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 0 0 36870

Alsóörs, maszek minőség.

V43 - 1157 Creative Commons License 2021.04.01 0 0 36869

OFF-on belüli ON

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!