Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sanaxxx Creative Commons License 2018.02.23 0 0 21053

Üdvözletem a fórumozóknak. Segítséget szeretnék kérni a tapasztaltabbaktól.

Tegnap este az autópályán megállt alattunk egy jumper 2007 2.2 hdi motorral, PSA4HU. Hirtelen jelentős erővesztés, megállás után hátul, turbó környékéről füst szállt fel, leállítás után, a nívópálcát kihúzva, jó fél deci olaj, sugár formában lövellt ki a pálca mellett. kb 3 hete lett a vezérlés komplett cserélve, izzítógyertyákkal együtt. Hidegen már nem is indult, viszont a beöntősapkát levéve indítózás során láthatóan füst jelenik meg és száll fel a vezérműtengelyek felől. Arra gondolok, hogy tűzkarika(ák) égett át és ezért nőtt meg a nyomás a forgattyúsházban, csak nem tudom mennyire jellemző ez erre a motorra, kiánál ismerem, ott rendszeresen előfordul, sőt visszahívása is volt a nem megfelelő leszorítócsavarok alkalmazása miatt.

Holnap tudunk ránézni, mert az éjszaka csak hazahúztuk, ha van ötletetek(ük) szívesen venném, a tapasztalatokat főleg.

Köszönöm előre is.

Buksi80 Creative Commons License 2018.02.23 0 0 21052

Sziasztok!

 

Van egy 2007-es évjáratú céges Ducato-nk.  Az ablaktörlővel van probléma! Mégpedig az, hogy amikor úgy gondolja, akkor töröl, amikor úgy gondolja, akkor meg nem! A szélvédő mosó működik, de nem törli az ablakot! Gondol egyet és megint töröl, aztán egyszer csak megint nem! És bármelyik fokozatba állítom, ugyanez a hibajelenség! Tudnátok valami okosságot mondani ezzel kapcsolatban? Találkozott már valaki ezzel a hibával vagy hasonlóval? A relét néztük, de nincs gond vele!

Előre is köszönöm a segítséget!

treekkeer Creative Commons License 2018.02.10 0 0 21051

A 2002-es gyártás szerintem még nem Ford.

 

Előzmény: vidiadv69 (21046)
geri 74 Creative Commons License 2018.02.10 0 0 21050

Rájöttem köszi

Előzmény: nagy ivó (21048)
geri 74 Creative Commons License 2018.02.10 0 0 21049

Szia az mi nem vágom ezt

Előzmény: nagy ivó (21048)
nagy ivó Creative Commons License 2018.02.10 0 0 21048

Motorbox?

Előzmény: geri 74 (21047)
geri 74 Creative Commons License 2018.02.09 0 0 21047

srácok keresnék 2000, jumperhez oldalajtót legrövidebb,legalacsonybb.... 121 cm széles,sehol sincs

esetleg tudtok segíteni?

köszönöm

vidiadv69 Creative Commons License 2018.02.05 0 0 21046

Igen a 120 lovas 2,2 Hdi Ford puma motor. Nem a legjobb :-)

Előzmény: Balázs Szili (21045)
Balázs Szili Creative Commons License 2018.01.20 0 0 21045

Sziasztok! 

Tegnap vettem egy 2002-es 2.2 HDI kistehert. 

Lenne pár kérdésem. Próbáltam használni a keresőt de nem igazán akar szót fogadni.

Ez a 2.2 Hdi motor Ford vérvonalú vagy sem? A kocsihoz kapott kezelési útmutató nem is hozza ezt a motort. :S.

Van egy kiegészítő fűtés a vezető ülése alatt. A műszefalon lehet kapcsolni a ventilátorát. Ez a hűtővizzel üzemel vagy elektromos? Nem volt még időm tesztelni de a kezelésiben nem találtam róla infót csak annyit , hogy van ilyen funkció. :)

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.18 0 0 21044

Tudtommal fel kell programozni az ECU-t,gyári célműszerrel.

Előzmény: balatoni_érdeklödö (21043)
balatoni_érdeklödö Creative Commons License 2018.01.14 0 0 21043

Sziasztok,

 

Segítségetek szeretném kérni van egy 2014-es Ducatom, amiben nem volt első ködlámpa viszont gyárilag ki volt vezetékelve,illetve biztosíték  is benne volt .

Bele raktuk a gyári ködlámpákat és a gyári sorkapcsolót,de nem tudjuk működésre bírni.

tudtuk valami ötletet,hogy hogyan lehetne gyári kapcsolóval működtetni?

 

Köszi,

 

Zoli.

Ptomi1982 Creative Commons License 2018.01.09 0 0 21042

Hy

 

tegnapi napon meglett a hiba ha valakit érdekel!😁

egy testkábel volt a bűnös! Azóta minden ok!

forgácsbogár Creative Commons License 2018.01.06 0 0 21041

Szia Dj.Josy

 

Nekem is ez a tipusom van , lexiával lett feltanítva és a vezérlés felől kellett számolni a hengereket. A lexia végigvezet a feltanitáson mert előbb rajzot mutat a blokkról hogy honnan számold.

A folyamat úgy néz ki hogy előbb fel kell melegíteni a motort kb.70 C-ra utánna enged tanítani, elősször a nagynyomású szivattyút a hozamszabályozó szeleppel kell tanítani és ha azt elfogadta akkor lehet a befecskendezőket tanítani.

A közös főnyomócsövet néztétek mert én megszívtam vele,egy garnitúra befecskendezőt eldugított a benne lévő ragacs így kezdhettem 800 km-után előlről az egészet.

Előzmény: Dj.Josy (21036)
kis platós Creative Commons License 2018.01.04 0 0 21040

Sziasztok!

 

2004-es 2,8 jtd-m valahol beázik ha pocsolyába megyek. Kijelzi a hogy hiba van és 2000-es fordulaton megy magától. hol keressem a hibát?

farkasnadrág Creative Commons License 2018.01.03 0 0 21039

Üdv!

 

Fiat Ducato 230 2.5/2.8 idTD típus MG sebességváltójához, hibátlan állapotú, komplett / 2 kerék, szinkrongyűrű, szinkronizáló agy, léptető villa, anyák / 5. sebességi fokozat eladó. A készlet egyes Boxer és Jumper változatokhoz is jó. 30 728 7301

zogobacsi Creative Commons License 2018.01.02 0 0 21038

A fogyasztás terhére nem akarom a dolgot, mert az most tényleg nagyon jó, a nagy felépítmény ellenére is. Viszont a ráncfelvarrás foglalkoztat, csak lenne már kicsit jobb idő.

Előzmény: mados (21035)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.02 0 0 21037

Hát 1,9-essel volt szerencsém menni. Vagy is inkább vánszorogni. A 2,5 Td-ből egy kis dinamikát hiányolok, de főképp egy csendesebb járást. A fogyasztással elégedett vagyok, 90-es tempóval 8 literrel megelégszik. Szóval tényleg jó lett volna egy kis plusz lóerő, de inkább a fogyasztás maradjon kevés és lemondok a száguldozásról.

Előzmény: farkasnadrág (21034)
Dj.Josy Creative Commons License 2018.01.02 0 0 21036

Sziasztok

Citroen jumper 2007 2.2hdi 4hu

Merről kell számolni az injektorokat?

Vezérlés felől vagy a váltó felől?

Illetve csak Lexiával lehet feltanítani őket vagy viszi más is?

P1304 hibakód van.. injektor tanítás nem fejeződőtt be..és világít a check engine...

Most kapott 4 új inkektort és hozam szabályzó szelepet.

mados Creative Commons License 2018.01.02 0 0 21035

A régi 2445 ccm TD 92 Le,az "új" 2500 ccm 95 Le. A legegyszerűbb tuning: tegyél rá egy intercoolert. Adj neki egy kevés előtöltést,tekerd beljebb a füstcsavart (coolerrel sokkal több gázolaj képes elégetni füstölés nélkül) és sokkal jobban fog menni.Nekem egy Panorama buszban volt 2500 TD,a leghosszabb váltóval,intercoolerrel a 160-as órát simán leforgatta.4.-ben 120-ig forgott.

Előzmény: farkasnadrág (21034)
farkasnadrág Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21034

A 290-esé sem sokkal erősebb, talán 97 LE a nagyobbik turbóval. Az adagolón lévő  ún. füstcsavaron tekerhetsz befelé, akkor jobban mehet, de többet is eszik. Másik tanács: legközelebb próbáld ki  2.5 d, vagy inkább a 2.4 D motoros testvérét az autódnak :), utána majd lesz : Köszönöm Uram! :):):)

Előzmény: zogobacsi (21031)
Ptomi1982 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21033

Sajna nem tudom szeretni a jelenséget!😊 Viszont a kocsit szeretem nagyon ezért is szeretném ha jó lenne! Neked lett megoldás a problémádra?

illetve valaki más nem hallott még ilyet?

té.bé Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21032

fiat betegségek egyike, olasz ezt szeretni kell.

Előzmény: Ptomi1982 (21029)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21031

Előzmény: zogobacsi (21030)
zogobacsi Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21030

Azt hiszem az amit említesz. Forgalmi most nincs kéznél, de abban bőven 100Le alatt van a teljesítmény.

Előzmény: farkasnadrág (21026)
Ptomi1982 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21029

Szia

 

és látsz esélyt a kormánykapcsoló hibára? Igazábol én ebben látom a megoldást vagy csak ezzel nyugtatom magam!

T

té.bé Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21028

Nekem is hasonlóak a tünetek, fűtés ablaktörlő belső világítás tűnik el .

Ja és a műszerfal külön élete él .

Világítás kapcsolóból 6 féle van legalább, /gyártó és csatlakozó függő/ kormányt lekell szedni, csak akkor látod milyen és ha lufis akkor 3 óra áramtalanítás.

Előzmény: Ptomi1982 (21027)
Ptomi1982 Creative Commons License 2018.01.01 0 0 21027

Sziasztok

először is BUÉK mindenkinek!!!!

 

Segítséget szeretnék kérni! 2004-es 2.3-as duksim azt a hibát produkálja,hogy járó motornál felkapcsolom vagy villogok a reflektorral azonnal leállítja a motort! Ekkor az index visszajelző folyamatossan világít illetve elveszi a világítást is! Gyujtást leveszem , utánna vissza és indul is világít is! De ha megint felnyomom a refit ismét produkálja! Bizonyos idő után engedi használni a refit ,de van ,hogy megint produkálja a jelenséget!

valaki hallott már ilyenröl??

illetve kormánykapcsoló lehet-e?(néztem van raktáron mindkét fő alkatrészkereskedőnél) nem is kevés ezért tippelek arra is!?

farkasnadrág Creative Commons License 2017.12.31 0 0 21026

Gondolom az adagoló 'középen' van és a füstcsavaron a gyári festék:).

Előzmény: zogobacsi (21025)
zogobacsi Creative Commons License 2017.12.31 0 0 21025

..és inkább ez a "többi zavaró körülmény" amit orvosolni szerettem volna egy modernebb motorral. Nem egy gyorsulási bajnok, de 130-at tud menni így  is. Csak elég út kell hozzá. :-)

Előzmény: farkasnadrág (21024)
farkasnadrág Creative Commons License 2017.12.31 0 0 21024

Dinamika: könnyen előfordulhat, hogy a kipróbált egyed nem azonos váltó áttételű, ezért tűnt gyorsabbnak. Nyilván ettől a többi zavaró körülmény még adott... Amennyiben erős a motorod, akkor egy hosszabb 5. sebességet simán elbír.

Előzmény: zogobacsi (21023)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!