Keresés

Részletes keresés

Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.05 0 0 217

Szintén 255 valamikor 1999 táján a Zala-hídon, útban Sármellékröl Balatonszentgyörgyre néhány teherkocsival.

 

 

M62 255 a Zala-hídon
Előzmény: Swamplord (215)
kisvautas Creative Commons License 2005.02.05 0 0 216
S olyan számokkal kozlekedtek amilyenekrol az elobbi hozzászólásban is olvashattunk ?
Előzmény: Soldato (187)
Swamplord Creative Commons License 2005.02.05 0 0 215

Mennyi szergej van már itt:))))

 

És mennyi lesz még! :-)

Mindjárt itt van mégegy - ha már olyan nagy sztár lett a 255-ös, akkor sztároljuk még egy kicsit a kanizsait!

M62 255

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zalaszentiván előtt a 19806 sz. vonattal, 2003. április 21-én

Előzmény: by-169 (210)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.05 0 0 214

Ha már fotópályázat: A62 003 Vecsésen 2003.04.26.-án.

 

 

A62 003
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 213
-van egy pár
Előzmény: by-169 (210)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 212

Beált az állomásra és leállt a motor!3. inditásra beindult.

 

Ezért kérdezem létezik olyan hogy elindul a szergej(ugye inditás első másodperceiben alacsony a fordulat)és ezért lefullad?

Előzmény: Soldato (207)
Swamplord Creative Commons License 2005.02.05 0 0 211
Ez aztán az életveszélyes felvétel! :-) Hol készült?
Előzmény: trancegod (208)
by-169 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 210
Mennyi szergej van már itt:))))
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 209
ÜDV!
Előzmény: trancegod (208)
trancegod Creative Commons License 2005.02.05 0 0 208

 

Asszem én is belépek a topicba, és benevezek a fotópályázatra a 223-sal.

Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 207
Ezt hogy érted?
Előzmény: 2M62U-0386 (206)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 206

221-es tényleg rossz állapotú volt!

De multkor 158as is lkeált Balaton almádinál!

Le lehet fullasztani egy szergejt?

 

Előzmény: Soldato (202)
Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 205
maszilvi is megírta az imént:Székesfehérvár
Előzmény: M62-255 (200)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 204
De Záhonyban néha átszerelik a szergejeket normálra de pédául a kapcsolot meghagyják annak mi értelme van?
Swamplord Creative Commons License 2005.02.05 0 0 203

Nocsk, már a Szergejnek is külön topikja van!?

 

Akkor üdv mindenkinek!

 

Látom, van itt fotópályázat is :-)

Neveznék rá...

 

M62 255

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zalaszentivánról fordul dél felé 2003. május 4-én.

Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 202
Hát nem sokkal,és az az érdekes az egészben,hogy az összevágásukkor voltak Fehérváron sokkal rosszabb állapotú Szergejek is.Pl a 221-es amit aztán később felállítottak a parajosból,de sok köszönet nem volt a müködésében.Lopakodónak is becézték,mert sokszor már álló motorral gurult be az állomásokra.
Előzmény: 2M62U-0386 (199)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.05 0 0 201

A kép 2003.07.14.-én készült és fogalmam sincs miért volt átszerelve a gép. Viszont ugyanekkor az M62 506 normál forgóvázakkal állt.

 

M62 506
Előzmény: M62-255 (181)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 200
Dehogy kötöszködsz! Abban az időpontban olyan 10-12 éves voltam,egyszerűen ez "rémlett", a csíkos tuti,illetve a magyar psz.-ok, Neked van igazad ! Viszont az érdekelne,h amíg voltak hova voltak ezek állomásítva..??
Előzmény: Soldato (197)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 199

akkor ezek szerint többet

 

Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 198

Kicsit legyél türelmes rövidesen lesz,legalábbis nekem 2-ről van de még papíron. Kb.2-2,5 évet dolgoztak.

Előzmény: 2M62U-0386 (195)
Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 197

 

"és a sárga-fekete csíkos pályakotrójuk"

Igazán nem akarok veled kötözködni,de a cseh Szergejeknek a szoknya alsó része nem sárga-fekete,hanem piros-fehér csíkosra volt festve.

Előzmény: M62-255 (192)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 196
Szia Titibi! Egy két kérdés: amikor elkerültek tőletek a Szergejek Sm-re, nem emlékszel, milyen állapotban voltak? A 113-as már akkor állt ? És ha igen mivel? Illetve: személy szerint Neked melyik jön be inkább: Szergej v.Csörgő? KöszI!!!
Előzmény: Törölt nick (185)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 195

A 10db cseh szergejről tudtok képet küldeni?

De én ugy tudom hogy több évig szolgáltak!

2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 194

Lenne egy két kérdésem!:

Tudna valaki a 229,511,512,513-asról képet külden?

Soldato Creative Commons License 2005.02.05 0 0 193

"a legcombosabb, legmegbízható fehérvári gép volt..."

 

Volt olyan is,de amikor a kép készült (1990) volt Fehérváron jobb is,és most nem a 158-as képen látható állapotára gondolok.

Előzmény: maszilvi (191)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 192
Még a 80-as évek vége felé láttam Kőbányán cseh gépeket. A sötét bordó színük és a sárga-fekete csíkos pályakotrójuk maradt meg. Meg hát magyar társaik pörögtek ott sokat: 225,226,227,228, 231?
Előzmény: Soldato (187)
maszilvi Creative Commons License 2005.02.05 0 0 191
Szegénykém! Valamikor a legcombosabb, legmegbízható fehérvári gép volt...
Előzmény: Soldato (34)
maszilvi Creative Commons License 2005.02.05 0 0 190
Székesfehérváron üzemelt 10 db. Kb egyévig. Aztán hagyták őket egy kicsit rozsdásodni, majd mindet szétvágták.
Előzmény: kisvautas (179)
maszilvi Creative Commons License 2005.02.05 0 0 189
Tősgyökeres ferenci verda, hajdan "kormányzati" gép volt.
Előzmény: Sinbiciklis (71)
by-169 Creative Commons License 2005.02.05 0 0 188
Ez nagyon sokat járt a 101-es vonalon ott a hattérban a sok Vfk kocsikkal. Valamikor még zöld szinű fütűkocsit is hozott a Balti-orient vonattal.
Előzmény: mvjeno (170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!