Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
Ugyan nem én írtam a kérdéses hozzászólást, de én úgy értelmeztem, hogy a DKV közel egy hónapja szolgáltat az_általatok_szarnak tartott Volvo buszokkal, miközben Kecskeméten semmilyen fejlesztés nem zajlik. De lehet benéztem, nem tudom :)
de ha én azt írom, hogy "szar" Ikarus azon se sértődjön meg senki.... lehet idézőjelben van, de akkor se azt akarta azzal érteni, hogy milyen jó.. mind1, én lezártam, csak ezeket mellőzük. ;)
"DKV a "szar" Volvoival" A neved alapján is érthető, hogy nem szereted a Volvo buszokat, de kinek mi.. Én tiszteletben tartom, hogy te az Ikarust szereted, de ha lehet, még idézőjelbe se írd már le ennyire konkrétan. Te nem szereted oké, de most akkor én is essek így neki az Ikarusnak, mert ugye mint mondtam, kinek mi jön be -megjegyzem nagy bajom nincs az Ikarussal-
Már lassan 1 hónapja nem a Hajdú Volán látja el a helyi tömegközlekedést Debrecenben hanem a DKV a "szar" Volvoival !!! :( :( :(
Más: DUD-995 már hamarosan megkapja a fehér-kék flottaszínt ! DUD-997-ről annyit tudok, hogy már csinálgatják benne a dolgokat(mert van mit !!!) ! DUD-998 műszakiztatáson van és hamarosan őt is elkezdik átfújni ! :) :) :)
Az hagyján, de a lemezelése is olyan ütött-kopott mintha minden hétvégén egy rally bajnokságon indulnának vele. A csuklóharmónika felül kiszakadva, az egész csuklószerkezet nyikorog, mint valami bagzó macskakórus, a fékek szintén. Motorikusan sajnos nem tudok róla mit mondani, mert a gazdái nem nagyon terhelik neki, vagy ha igen, akkor iszonyatos módon szét lehet már esve a motorja.
A szellőzés meg sajnos olyan, amilyen, rossz. Remélhetőleg a mozgó fémlerakatok megvásárlása és felújítása után sor kerül a felújítására, bár én ezt már idén nyárra beütemeztem volna, amikor tudnak nélkülözni egy csuklós kocsit a fordából. Ne legyen igazam, de jövő nyárig szerintem nem lesz felújítva a gép. :(
A 130-ban szerintem sültkrumplisütöde működhet mert éktelen büdös olajszaga van szegénynek. Egyébként nem nagyon értem, hogy az újabb kivitelű 400-as okat mint például a 130-unk is, miért kellett ezzel az istenverte kis elhúzható oldalüvegszellőzővel gyártani, meg lehet benne fulladni. Talán lehetett volna ezeket klímával rendelni vagy mi lehet az oka? A régebbi 400-as okban viszont a legjobb a szellőzés a flottában.
AAK-237 igen Halason maradt. ADV-642 még mindig Kalocsai kocsi. HYG-663 már kb. március óta Kiskunfélegyházi kocsi. Én csak ennyit tudtam segíteni :) :) :)
Köszi az infókat. Majd lemászok érte, mert az 5 Ikarus hiányzómból ez az egyik. :)
Ha már így belementünk a témába, ezekről tud valaki valamit? AAK-237 maradt Halason? ADV-642 gondolom még Kalocsa ADV-660 még mindig Kalocsa lehet ADV-902 szintén Kalocsa (Kiskőrös külső th. ??) HYG-663 gondolom még mindig Halas
Hogy hol telephelyezik, azt sajnos nem tudom, de igen, jól tippelsz, abban a térségben szokott mozogni. Én a délelőtti órákban Kiskőrösön szoktam találkozni vele, a déli órákban pedig van neki egy Kiskőrös-Bócsa járata. Állítólag Halason is szokott bent járni.
Nem. Ugyanolyan helyi kivitel mint a 2 debreceni kocsi csak megmaradt botváltósnak. Annak idején hajdúszoboszlón utaztam vele, elég szép állapotúnak maradt meg, gondolom ott vidéken nem nagyon rongálták mint a többit debrecenben. Ha jól tudom utolsó éveiben már püspökladányban dolgozott. pár fotó http://www.phototrans.eu/15,66537,612.html
Ez speciel nem menne hozzátok mert ez GXW és ezek 1999-es gyártásúak. A 3 GXW a 441 442 443 azok elvileg a bakonyhoz mennek, hozzátok csak az 1998as GNXek mennének. info by index fórum
A 412-k most kaptak új dolgokat, így ők működnek. A 415-k közűl már csak 1,5-t kell felújítani. A 435-s meg úgy elvan. Én nem nagyon tudok róla, hogy baj lenne vele, de a többiek erről többet tudnak mondani.
Ha a Kunság Volán olcsón hozzá tud jutni ahhoz a 6 darab 260 ashoz, akkor meg is fogja venni habozás nélkül. Sajnos egyik társaság sincs olyan helyzetben ma Magyarországon - gondolok itt a Volánokra - hogy elhalasszanak ilyen lehetőségeket. Ha már azokkal a '98 as évjáratú kocsikkal 8-10 évvel idősebb kocsikat tud selejtezni, már bőven megéri.
A használtautón eladósorba került kocsikat ne vedd ide! Most nem arról van szó...azok már x+1-edik tulajuktól eladók, lepukkant autók.