Keresés

Részletes keresés

v431184 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 337
Kiváncsi vagyok, hogy vajon mennyi eredeti alkatrész, fődarab lehet a 001-es szergejben?! A hűtőzsalu is eredetileg kétrészes volt, egészen a 90-es évek közepéig. Egyébként több 0-sorozatos szergej is létezik a pályaszámcserék végett: a 260 például a 060-as volt vmikor. Először a 199-es pszámot kapta meg, majd 1998-ban a 260-ast. Az eredeti 260-as főműhelyre volt esedékes, de Sm-en kigyulladt, és nem lett helyreállítva. Így a 060-as két selejtezést is megúszott. A gép homlokrészén nincsenek meg a kapaszkodók a fényszórók felett a kocsirendezők részére (212-től volt), viszont a fékrendszer át lett alakítva (utánfékező jelleg). Az A62-002-vé lett M62-150 pedig az M62-049.
Előzmény: Bahn (336)
Bahn Creative Commons License 2005.02.07 0 0 336
Sziasztok!
Még a nyáron készültek ezek a képek egy feszmentesítés alkalmával az ős-Szergejről:

Orosz nyelvtudással rendelkezők előnyben:)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.07 0 0 335
Hát igen a dátummal én is tisztában vagyok, csak azt nem tudom én sem, hogy lesz e valami ünnepség? Mondjuk hasonló mint a Csörgő nap volt. Namost magánkezdeményezéssel maximum valami kis baráti kört lehet összetoborozni egy kis beszélgetésre megemlékezés gyanánt. Ahhoz, hogy egy a Csörgő naphoz hasonló színvonalú ünnepség legyen, nagyon komoly és összetett MÁV-os szervezés kell.
Előzmény: trancegod (334)
trancegod Creative Commons License 2005.02.07 0 0 334
Hello! Én úgy tudom, hogy hivatalosan 2005 május 6-án lesz a 40 éves évforduló. Arról semmit sem lehet még tudni, hogy lesz e valami ünnepség. De ha nem ,akkor csinálni kéne.....üdv.
Előzmény: m61019andras (327)
czzf50 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 333
Alakul át M62 315-nek.
Előzmény: lassújel (331)
Soldato Creative Commons License 2005.02.07 0 0 332
Köszi a címet.A 161-esről  valóban jó az a kép,akkoriban Fonyód és Komárom között a Favorit nemzetközit ráncigálta.
Előzmény: fant0mi (330)
lassújel Creative Commons License 2005.02.07 0 0 331

 

Szevasztok Szergejesek!

 

Tudtok valamit az M62 138-ról?Tudtommal fradis gép, már vagy két éve nem láttam. Akkoriban az esztergomi vonalon mozgott, szegény eléggé le volt pukkanva.

fant0mi Creative Commons License 2005.02.07 0 0 330
http://www1.freeweb.hu/hmsoft/20041211/20041211_csap058.jpg

hmsoftnal talaltam. Hangtompito nelkuli, ambator ukran Szergej.

Ja, amugy koszonom a 161-esrol azt a jo kepet. Asszem by tette fel.
Előzmény: Soldato (322)
Soldato Creative Commons License 2005.02.07 0 0 329

Szia!

Amilyen van örömmel fogadnám,sajnos nekem nincsenek tompító nélküli képeim. Mailban küldesz ha megkérlek?

Előzmény: braun (323)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.07 0 0 328

Ma megjöttünk a mohácsi Nohabos  útról, ami nagyon jól sikerült. Tudom, hogy ez itt OFF, de csakazértis felteszek egy képet! :-)))))))))))

 

Egyébként akit érdekel nézzen át a Nohabos topicra, írtam egy kis élménybeszámolót.

m61019andras Creative Commons License 2005.02.07 0 0 327

Szia Imre!

Nézz át hozzánk a Nohabos topicra, írtam egy kis élménybeszámolót a tegnapi napról.

 

Van egy videófelvételem egy ukrán gépről és szerintem annak sincs hangtompítója.

 

Mit tudsz arról, hogy lesz-e 40 éves a Szergej magyarországon ünnepség? Hallottam valami ilyesmit.

Előzmény: Bárdos Imre (326)
Bárdos Imre Creative Commons License 2005.02.07 0 0 326

Ezt a Hámánosok is mesélték Rákosrendezővel.

 

Talán 1995?-ben, mikor a 40 éves Szergejt és Szilit ünnepeltük Debrecenben egy Ukrán Szergej is jött, aminek nem volt hangtompítója. Hogy ez ma is így van-e azt nem tudom.

Előzmény: m61019andras (325)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.07 0 0 325

Hangtompítóról jut eszembe, mesélte az egyik vasútbarát kelenföldi ismerősöm, hogy amikor a Szergejek bejöttek és még hangtompító nélkül jártak, ahogy odahúzta neki a vezér a sín melletti házaknak sorra törtek és repedtek be az üvegei.

 

Viszont én úgy tudom - lehet, hogy nem jól -, hogy az ukrán gépek még ma is hangtompító nélkül járnak?

Előzmény: Soldato (322)
v431184 Creative Commons License 2005.02.07 0 0 324
Szevasz! nagyon jók a képek! kérlek, küldd el mail-ben is! Előre is köszönöm. üdv. V431184
Előzmény: vasutTOM (304)
braun Creative Commons License 2005.02.07 0 0 323

Szia!

 

 MIlyen korszakból? Első színezés, Csíkos, átmeneti festés?

 

 Szerdán tudok felrakni.

 

 

Braun

Előzmény: Soldato (322)
Soldato Creative Commons License 2005.02.07 0 0 322
Van valakinek fotója a hangtompító nélküli korszakból,illetve van információja arról,hogy jártak-e a gépek valamikoris távvezérléses üzemben?
fant0mi Creative Commons License 2005.02.06 0 0 321
A 158-as megvan, koszoni szepen. Nem egy eromuvesz sajnos :(
Előzmény: 2M62U-0386 (234)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 320

ez igaz de mikor ez a remot mánia tombolt akkor záhony 3db szergejt vesztett!

-és ideglenesen a 071-est Záhonyba tették,de most akkor visszakerül mert a 307-es kész és a 146-is oda kerül!

Előzmény: by-169 (318)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 319

Köszi az ötletet de ezt most kihagynám.

 

Én csak arra gondoltam hogy amikor tavaly Ukrajnába voltam akkor azt mondták még gyártanak 2M62U-t! És már ezt egy másik forumon megbeszéltük de még az ukrán vasutaknak kellene 3db 2M62U-t gyártani

2M62U-0387

2M62U-0388

2M62U-0389

 pálya szám alatt

Előzmény: Szütyi (300)
by-169 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 318
071-es már rég  debrecenhez tartozik.
Előzmény: 2M62U-0386 (316)
by-169 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 317
Ez jó hí gyarapodik a debrecenni állag. Vajon ki lesz ő.
Előzmény: mvjeno (315)
2M62U-0386 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 316
hát valoszinüleg 0 071-es visszakerül Debrecenbe és valaki írta hogy a 146-os megy Záhonyba
Előzmény: mvjeno (315)
mvjeno Creative Commons License 2005.02.06 0 0 315
 Hali. Ma elindultak 1 db M62-ős mozdonyért Szombathely M.U.T.-re. Nem tudja valaki meik kerűl Debrecenbe?
trancegod Creative Commons License 2005.02.06 0 0 314
Hello! Ha lehetne nekem is el tudnád küldeni a képeket? Előre is köszi!
Előzmény: vasutTOM (304)
Soldato Creative Commons License 2005.02.06 0 0 313
Az indítókontaktorok csak az előkenő leállása után kapcsolják rá a fődinamót az akksikra. A szakirodalom szerint ezután kb.30 mp-ig szabad nyomni az ind.gombot.De ez csak az elmélet... 
Előzmény: by-169 (309)
by-169 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 312
A szöveget akartam kinagyitatni valakivel mert ott leirja szépen hogy hogyan és müködik ez a csoda masina.
Előzmény: vasutTOM (310)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.06 0 0 311

Az ahhoz kell a szerző engedélye.

 

 

Helyesn: Az alsóhoz kell a szerző engedélye.

Előzmény: vasutTOM (310)
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.06 0 0 310

Lehet hogy az lehet a búgás én nem értek hozzá. Sajna nem tudom elolvasni a könyvet nem akarja valaki kinagyitanni nekem a képet:

 

Melyik kép kell? A felső saját, azt tudom küldeni. Az ahhoz kell a szerző engedélye.

 

Előzmény: by-169 (288)
by-169 Creative Commons License 2005.02.06 0 0 309
Folyamatosan nyomni de van egy bizonyos határ pl akkumlátort kimélni. De nem biztos nem értek hozzá.
Előzmény: 1047 005-2 (306)
Soldato Creative Commons License 2005.02.06 0 0 308

Igazad van.

Előzmény: 1047 005-2 (306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!