Volt amúgy egy valag élő adat olvasás.Minden jó volt .De ha te ennyire vàgod a dolgot,én elviszem hozzád is,és kidomborithatod a szaktudást...amit meg is fizetek. ;-)
No!Nem én cseréltem,hanem Toyota szervizben dolgozó szerelő,a bontott szivócsonkon az alapjárati motor új,tökéletesen működik...ja,még annyit:a teljes hideginditásnál nem is működik...erröl magam is meggyőzödtem,mikor inditáskor lehúza a szaki a csatlakozót...ugyanazokat a tüneteket produkàlta a motor...tehát erről ennyit.És köszi hogy kioktattál!
Alapjárati motor nem szorul.Teljesen tiszta,hiszen új.Sajnos az Ecu probléma sokkal valósabb....ja,és ha inditás előtt lekapom egy pár máodpercre az akkusarut,akkor nem csinálja a dolgot.....
A kar beállítása jó...bezsíroztam nem akad, holnap próbálom hidegen az indításnál a sebességeket...
Bár egyet nem értek: Mi köze van a kuplung kiemelésnek ahhoz,hogy ha nem megyek vele kb. 8 órát nem bírom egyesbe rakni, de ha sikerül elindulnom és megyek kb. 5-6 percig minden oké lesz . Nem vaj a váltás de hiba nélkül veszi a fokozatokat egyest is.
Ha szar lenne a kiemelés nem kellene mindig csinálnia, és minden sebességeben...jó 1-2 gyakoribb.
És ha szar a szinkrongyűrú elkopott akkor annak nem kellene szintén folyamatosan jelentkeznie? Az út előtt és a végén is_?
Amúgy a szinkron hibát javíthatja egy jobb váltóolaj? És az jelent valamit,hogy a frissen - 3 hónapja beletöltött olaj most kiengedve szürke koszos színű metálos?
Laguna 2001, 1,6Benzin 107 le K4M710 moci, JH3 váltó
A problémám: Random módon - hideggel nincs összefüggésben - nehezen kapcsolható az egyes néha kettes fokozat- de kajak nehéz van hogy nem lehet berakni sebességbe., de csak beindítás után ha áll az autó. Ha elindulok szép lassan megpuhul,és 5-6 perc után már jól veszi a sebességeket mindet.
Cseréltem váltóolajat.elf tranself NFJ 75w80 2,8 litert, de nem lett jobb. Amúgy amit kivettem kb 1,8 liter volt és vöröses színű sűrűbb folyadék.
A kuplung munkahengerben lecseréltem az olajat, lelégtelenítettem, de nincs változás. Nem tűnik levegősnek.
Üdv Urak! '99 "régi"swift 1.0 benzin-gáz Gyorsításkor, araszoláskor rángat. Ha gyorsítok (mindegy, hogy 1500 fordulatnál vagy 3000nél) ránt kettőt majd teszi a dolgát, gyorsít. Egyenletes haladáskor nem ránt, csak gyorsításnál vagy araszolásnál. És ezt csak benzin üzemmódban adja elő, ha átváltok LPG-re, akkor szépen lehet vele közlekedni. Városi autó, de most kivittem országútra, benzin üzemben 40km 3asban 90-nel és 4esben 110-el, nem változott semmi.