Keresés

Részletes keresés

M62-255 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 415

Szerintem semmi különleges oka nem volt. Max annyi,h a bordázott "jobban néz ki" .

Előzmény: trancegod (412)
M62-255 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 414

Sziasztok!

Szerintetek a remoton kívül várhatók nagyjavítások a többi gépen? Vagy már csak karosszéria munkák,fényezések, minimál javítások? Ha meg akkora a hiba,selejt?

 

trancegod Creative Commons License 2005.02.10 0 0 413
tehát akkor nem strapabírobb a szögletesebb ütköző...ok, köszi.
Előzmény: 1047 005-2 (411)
trancegod Creative Commons License 2005.02.10 0 0 412
Eszembe jutott még valami. Mért volt az első szergejeknek sima oldalfaluk?
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 411
"Van különbség a szögletes és a kerek ütközőjű Szergejek közt?"

Nincs amit az ütközőkkel jeleznének.
Előzmény: trancegod (410)
trancegod Creative Commons License 2005.02.10 0 0 410
Hello! Van különbség a szögletes és a kerek ütközőjű Szergejek közt? Vagy ez csak véletlen műve, hogy különbözőek az ütköző formák? A 230-as nagyon szép lett, remélem ez lesz mostantól az új festési séma!
Nydqist Creative Commons License 2005.02.10 0 0 409
A tábla már kb. fél éve sem volt rajta, amikor Cellben fotóztam a fűtőház előtt.
Előzmény: mvjeno (405)
by-169 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 408

M62-215! Remélem Bs-re is be fog járni rendesen.

 

 

Kép: Nem valódi M62-265-ős, ezt egy játékban van tök jó vele játszani. Csak Bh és Bhavkocsit még nem tudok rá tenni.

Előzmény: mvjeno (405)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.09 0 0 407

A tavalyi topiktalis képek között találtam:

 

Swamplord Creative Commons License 2005.02.09 0 0 406
Minden kedvencem elkerül Szombarhelyről :-((((((((
Előzmény: mvjeno (405)
mvjeno Creative Commons License 2005.02.09 0 0 405

Hali. Nos ő most ismerkedik a környezetével. Megérkezett Debrecenbe.(tábla nélkül!)

 

M62 215
Szütyi Creative Commons License 2005.02.09 0 0 404
Milyen rácsra gondolsz?
Előzmény: baloghgabika66 (403)
baloghgabika66 Creative Commons License 2005.02.09 0 0 403
Idézek a Gigant-Klub oldaláról: Jó kis szöveg:

"Ez itt tulajdonképpen a M62,060, mely elõbb a 199-es számot kapta (a 199-est selejtezték), majd idén a 260-ast. (az is selejtbe ment). Tetejét még az igazi 260-asról kapta, azért e meglepõ színkontraszt. A mindent túlélõ mozdony aztán harmadik számával elment az Északi Jármûjavítóba, és onnan nemsokára felújítva, EUROFIMA felirattal az oldalán jön majd vissza. Szombathely büszkesége lesz, a szergejkedvelõk nem kis örömére. Éljen a 060-as!"

:D

http://www2.chem.elte.hu/gigant_club/pic/hu/diesel/m62/m62260s.jpg

Ha ez az ex 060, akkor miért szögletes elöl a rács? Kicserélték?
Szütyi Creative Commons License 2005.02.09 0 0 402
Ez SEM az eredeti 260as,már csak azért sem mert nincsenek rajta a függőleges kapaszkodók az elején.
Előzmény: v431184 (401)
v431184 Creative Commons License 2005.02.09 0 0 401
Ez az eredeti M62-260, indulásra készen sebesvonatával Tapolcán:
vasutTOM Creative Commons License 2005.02.08 0 0 400

Tom azt irta hogy a nagyfeszkamra alatt van  de kivülről látható. Vagy bent van.

 

 

A képen látható helyen találod az általam írt számokat:

Előzmény: by-169 (380)
Szütyi Creative Commons License 2005.02.08 0 0 399
gyakorlati
Előzmény: Szütyi (397)
Nydqist Creative Commons License 2005.02.08 0 0 398
Lehetne priviben tudni ezeket az okokat?
Előzmény: marslakó (396)
Szütyi Creative Commons License 2005.02.08 0 0 397
Meg gyakrolati, uram bocsáss' néha praktikussági okai is.
Előzmény: marslakó (396)
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 396

u.i.: Egészen más (nem műszaki) oka van — ha jók az értesüléseim.

Előzmény: marslakó (395)
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 395
Lehet, de nem publikus!
Előzmény: Nydqist (394)
Nydqist Creative Commons License 2005.02.08 0 0 394

Akkor tájékoztass bennünket az okokról, már ha egyáltalán publikusak, és tudsz valamit. Kíváncsi lennék.

Az is érdekes Cellben, hogy a 100-as és 101-es Daciát felcserélték. Tudni lehet, hogy miért?

Előzmény: Szütyi (393)
Szütyi Creative Commons License 2005.02.08 0 0 393

Érdemes lenne az okokon is elmerengeni nem csak találgatni. Nem mind összeesküvés ami annak látszik elsőre.:-)

 És nem csak celli sajátosság.

Előzmény: v431184 (386)
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 392

OFF

Szerintem Te is tudod, hogy tudom. Ld. még a :-)))-kat a hsz. végén :-)

Előzmény: by-169 (391)
by-169 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 391
A By-on az egy négytengelyes másodosztályú személykocsi. Nem mozdony. Csak a kocsokon meg lehet találni az erdeti pályeszámokat a lépcsőfeljáronnál.
Előzmény: marslakó (390)
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 390

"a mozdonyon. Pl:By-on"

 

A By milyen mozdony? Szergej testvér? :-))

Előzmény: by-169 (369)
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 389
Egy (talán kisebb) része nincs hangtompítóval felszerelve az Ukrán Szergejeknek.
Előzmény: Bárdos Imre (326)
marslakó Creative Commons License 2005.02.08 0 0 388

"Villánykövesd állomáson"

 

mh!!! :-)

Előzmény: M62-227 (360)
MBen Creative Commons License 2005.02.08 0 0 387

Itt egy kép, mielőtt Remot Szergej lenne belőle

 

M62 138  Északi Járműjavító
Előzmény: lassújel (331)
v431184 Creative Commons License 2005.02.08 0 0 386
Ez nem teljesen igaz! Az M62-163 psz.-ot viselő gép a 246-os volt. A 188-as pedig a 067-es volt. Az eredeti 188 M62-160, a 160 pedig M62-067 számon lett selejtezve. Celldömölkön szeretik a pályaszámokat cserélgetni, kiváncsi vagyok, hogy a csörgőknél mikor kezdik.
Előzmény: baloghgabika66 (341)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!