Mechanikus meghajtás mozdonyoknál? Ezt úgy kell-e érteni, hogy létezik olyan kuplungszerkezet, ami képes egy szerelvényhez szükséges vonóerőt közvetlenül átvinni a motorról a tengelyekre?
Tudsz te ha akarsz ;-) de a mozdonyok motorja akkor tekinthető stabil motornak ha a jármű hajtásmódja dizel-villamos.Hiszen itt van 600rpm.alapjárat,800rpm.emelt alapjárat,és innen egy hasznos terhelési fordulat tartomány 1150 ig-ill.1450rpm.ig!A fordulatszám növeléssel lineárisan növeljük a generátor,ill.a vontató motorok villamos gerjesztését (ez lehet külső,ill vegyes módú!).De ez nem mondható el a mechanikus,ill.hidrodinamikus hajtásrendszerü járművekről.Azoknál a dm.fordulata a pillanatnyi üzemállapothoz (menetfokozat,átkapcsolási fordulat tartományok!) igazodik!Na diohéjban ennyi.Ja!Ès tudod ki a bakter?Nem?Akkor segitek,aki a sorompót tekeri,az! ;-)
Urak! Kíváncsi lennék a véleményetekre ezzel a "vizes" módszerrel kapcsolatban... (Amit én öreg katalizátor nélküli (benzines) vasakon csinálni szoktam : 3000-es fordulaton szépen lassan a "torkára öntök " 2 dl fékfolyadékot... Iszonyat füst keletkezik az igaz ,de a szelepeket teljesen letakarítja... Most csináltam egy fekvö 1.4-es bx-en. Utána totál kisimult az alapjárat+gázadásra is egészen másként reagál...) De ugyanezt vízzel ??? Még nem próbáltam.. Úgy látom valami arab országbeli ez a film,de azért gondolom egy corolla vvti motor ott is katalizátoros.Nem tudom ez a módszer veszélyes lehet -e a katalizátorra ?? Vélemény?
Úgy tűnik, nem szereted az állatokat :) Egy találós kérdés számodra: mi lehet az oka, hogy az autómban időnként a 'London bridge is falling down' megszólal ?
Néha kanyarodás közben, néha csak fékezéskor, de legtöbbször teljesen váratlanul :) Én már megfejtettem, ha nem megy, segíthetek :)
Bocs, ami talán nem látszik elsőre, a söntcsöveket kivezettem a flakonba, az egyiken jön a gáz rendesen. A motor nem volt forrásközeli állapotban 70 fok körül lehetett. Az indikátor folyadékot csak nehezen színezi el (kevés a CO2 részarány), de érződik, hogy füstgáz jön fel.