Keresés

Részletes keresés

SzigDani Creative Commons License 2005.02.11 0 0 445
Nem szoktam képeket feltölteni, mert ugye van a zindexnek nyilatkozata, szóval nem szeretném a megkérdezésem nélkül ezt bárhol is viszontlátni. Viszont úgy gondotam, hogy 138-as elég indok ahhoz, hogy a hosszú képtelenségemet megtörjem.Még remot előtt
Előzmény: MBen (387)
Nydqist Creative Commons License 2005.02.11 0 0 444

-:(((((

 

 

Előzmény: Törölt nick (443)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.11 0 0 443

"Nagyon sajnálnám, ha egy "ős-celli" gép elkerülne honából remot gyanánt."

 

Elfog........

Előzmény: Nydqist (442)
Nydqist Creative Commons License 2005.02.11 0 0 442

Biztosan jobban tudod, de minden listán úgy szerepel ez a két Dacia, hogy a pályaszám csere fel van tüntetve. Én csak ez alapján írtam.

Ez a 2184-2125 téma elég érdekes. Nagyon sajnálnám, ha egy "ős-celli" gép elkerülne honából remot gyanánt.

Előzmény: Törölt nick (437)
baloghgabika66 Creative Commons License 2005.02.11 0 0 441
OFF

By, látom nyomatod a gépem a TS-be. Ennek örülök :D

lesz még ilyen is:

http://www.train-sim.hu/kepek/m62-109.jpg

meg ilyen

http://www.train-sim.hu/kepek/M62-310.jpg

ezek 3dsmax renderek

ON
Előzmény: by-169 (408)
v431184 Creative Commons License 2005.02.11 0 0 440
Közben eszembe jutott, hogy valószínű azért nem a 2125-öt jelölték ki, mert remotra olyan gép mehet, mely korábban nem Eurofima hitelből kapott nagyjavítást (vezig.-es embertől tudom). És mindjárt itt az ellenpélda: Sv-ről az M47-2060 bement remotra, ez lett az M47-1219, annak ellenére, hogy 97-ben Eurofima hitelből kapott C javítást.
Előzmény: Törölt nick (437)
v431184 Creative Commons License 2005.02.11 0 0 439
Igen, ez a probléma, hogy odafent olyan emberek döntenek mozdonyok sorsáról, akik talán nem is látták ezeket a gépeket soha. Pedig rengeteg jelentés megy fel nekik, tudják, hogy melyik gép milyen műszaki állapotban van, mi vár főműhelyre, alkatrészre, selejtre, mibe kerülne a teljes helyreállítás és sokszor nonszensz döntéseket hoznak. Amikor pedig kijelölik a pályaszámokat és leadják a járműjavítónak, a járműjavító ragaszkodik hozzá, hogy azt a gépet küldje be a műhely. Nem tudod, hogy mi lett a 145-ös szergejjel? félreállítva láttam Sm-en.
Előzmény: Törölt nick (436)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.11 0 0 438

M62 255!

 

Megtelt a postafiókod, én pedig jó szokásom szerint elküldés után azonnal kitöröltem a levelet. Mivel itt OFF lenne, a Nohabos topicon válaszolok a kérdésedre.

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.11 0 0 437

"Az is érdekes Cellben, hogy a 100-as és 101-es Daciát felcserélték. Tudni lehet, hogy miért?"

 

Szerintem nem ezek lettek össze cserélve, hacsak nem november óta történt mindez.......

Előzmény: Nydqist (394)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.11 0 0 436

"Celldömölkön szeretik a pályaszámokat cserélgetni, kiváncsi vagyok, hogy a csörgőknél mikor kezdik."

 

Lehet, hogy mostanában. Ugyanis tavaly lett összerakva a 2184-es motorja és erre kijelölik remotra. Ahelyett, hogy a pl. dög 2125-össel tennék meg ezt. Világos nem? Teljesen logikus, hogy a működő gép menjen remotra a dög meg álljon itt dögsorban továbbra is. Persze a 2125-ös selejt várományos, de találni még dögöt eleget ami mehetne a működő helyett. A számcserét elkerülendő esetleg lehet a gépek alkatrészeit is át lehet cserélni, pl a motort megkapja egy olyan felállásra váró gép amibe beleillik, stb..... Csak ez plusz munkát jelent és a műhelyre felkészítés heteket vesz igénybe.

Előzmény: v431184 (386)
braun Creative Commons License 2005.02.10 0 0 435

  Szevasz!

 

 Nem saját képek, a Anna-forrásnál található épület egyik alagsori helyiégének kirámolásakor akadt a kezembe. Nem volt ráírva, de gyanítom, hog yK.Z-é lehet. Nála láttam hasonlót.

Előzmény: 1047 005-2 (434)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 434
M62-063 a Rendezői baleset résztvevője?Saját képek?Esetleg K.Z.-é?D.B.-é?
Előzmény: braun (433)
braun Creative Commons License 2005.02.10 0 0 433

  Ami a bordás lemezt illeti. Nagy előnye a mélyhúzott bordáknak, hogy általuk a lemez egyenes lesz, ezáltal jelentősen csökkenthető a gyártás során felhasznált gitt mennyisége:-))))

 A sokat emlegetett M62 159-es egy szép nyári délutánon Badacsonyban:

 

 

 

És végül, van itt egy kép borzolni a kedélyeket:

 

 

Braun

braun Creative Commons License 2005.02.10 0 0 432

  Szevasztok!

 

 Az ígért, hangtompító nélküli gépről készült fotó, valami MTI fotózás volt. A képeket egy lomtalanítás során találtam...meg van itt még valami egy nagy Szergej fannak is, hátha nem látta..még eddig:-)))

 

 

 

 

  Braun

Sinbiciklis Creative Commons License 2005.02.10 0 0 431
Persze, hogy az, de nagyon jól van +csinálva, és nagyon király!
Előzmény: m61019andras (430)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 430
Gondolom ez valami fotó manipuláció, de jópofa! :-)
Előzmény: Sinbiciklis (429)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.02.10 0 0 429
Nem az én képem, de NEMBÍROMKI, hogy be ne tegyem ide. A velorexklub.hu-n találtam:
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 428
Passz,biztos.
Előzmény: m61019andras (427)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 427
És vajon ők figyelemmel kísérik az általuk finanszírozott gépek sorsát? Értem ez alatt azt, hogy néha jelentést kérnek-e a gépekről?
Előzmény: 1047 005-2 (426)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 426
Úgy tudom,hogy az EUROFIMA engedélye kellene hozzá.Mivel hitelezték a felújítást kvázi a tulajdonukba kerül a gép.
Előzmény: m61019andras (425)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 425
Ezt nem is tudtam, hogy az Eurofimás gépeken nem lehet csereberélni a pályaszámokat. Azt is tudod, hogy miért? Komolyan érdekelne a téma.
Előzmény: 1047 005-2 (424)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 424
Ráadásul az állomány nagy része EUROFIMÁ-s így nem lehet pályaszámcsere-berét játszani.

Nem véletlenül spájzoltak 3db fülkét .(+1 db valószínűleg a V43-1363-é lesz.)
Előzmény: m61019andras (423)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 423

Na de állítólag ezt most nemrégtől van így, Ők viszont már régebben sérültek. De ezt a biztosítós dolgot nem ismerem, biztos így van.

Előzmény: 1047 005-2 (420)
by-169 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 422
Milyen szép. Kár hogy a MÁV nem vásárolt egy párat. Ezek elbirnak mindent. Talán 40 db By-ont is (csak vicceltem).
hmsoft Creative Commons License 2005.02.10 0 0 421
2M62U-0386,

"Hmsoft kérdezett hangtompitó ügyben"

Mit kérdeztem? :)

hm
Előzmény: 2M62U-0386 (352)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 420
"valamelyik Szili sérül "

Ha a biztosító fizeti,akkor megcsinálják.V43-1010.V43-1078,V43-1129,V43-1363.
Előzmény: m61019andras (419)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.10 0 0 419

Én egy ismerős Vezértől hallottam egy infót mondjuk nem a Szergejekkel, hanem a Szilikkel kapcsolatban, de ebbe a témába vág valamelyest. Tehát azt hallottam, hogy ha ezek után valamelyik Szili sérül vagy komolyabban meghibásodik, akkor már nem javítják meg, hanem selejtezik.

Mégegyszer mondom, ezt én is csak hallottam.

Előzmény: M62-255 (414)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 418
" Max annyi,h a bordázott "jobban néz ki" ."

A bordázás merevebbé,erőssebbé teszi a lemezt.
Előzmény: M62-255 (415)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 417
"Szerintetek a remoton kívül várhatók nagyjavítások a többi gépen?"

Nem.Lásd M62-265.A Gányolda több évvel ezelőtt felajánlotta vételre az alkatrészkészletét a gépészeti főnökségeknek.
Előzmény: M62-255 (414)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.10 0 0 416
"tehát akkor nem strapabírobb a szögletesebb ütköző"

Nem biztos,egyébként a törőlemez számít.A lehajtható homlokfalú pőre kocsik széria tartozéka volt a négyzetes ütköző,mivel a mozdonyon is jól mutat, általában a beo személyzet lecseréltette a kerek alakút.(A gép tisztításánál is jobb a négyzetes,valaki arra lép,hogy biztonságosabban álljon.)
Előzmény: trancegod (413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!