Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145755

kipróbálom egy utival. Ha jólesz, akkor azt visszaküldöm és megveszem tőled jobbpénzért ;) gergely.olah@hotmail.com dobj egy elérhetőséget




KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A HOZÁÁLLÁST

Előzmény: novothauto (145754)
novothauto Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145754

Igen, azert babfocizunk vele ket eve. A megboldogult start autotol vettem, az meg nem ma zart be :)

Előzmény: Dzseri (145753)
Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145753

igen, az vagyok. és baszhattad végülis?

Előzmény: novothauto (145752)
novothauto Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145752

En rendeltem baszhatomra proba eredeti delfint.

ha megtalalom, ha pesti e vagy, szivesen kolcsonadom.

reggel megnezem

Előzmény: Dzseri (145751)
Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145751

Teszek a csavar feje alá két műanyag alátétet hogy ne látszódjon hoy be volt szerelve. Ha nem az a baj akkor féktisztítóval bőven meglocsolva megy vissza a dobozba és a központba :)

Tudom hogy delphi való bele, de ilyen utángyártottat tudnék gyorsan olcsón hozni bele.

Előzmény: cam aro (145749)
Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145750

Reggel széttépem az anyjába. Meg rendelek másikat ;) Kiváncsi vagyok hogy fog kinézni a bele.

Előzmény: cam aro (145748)
cam aro Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145749

nem tom. 

delphi valo bele. 

 

viszont ne rendelj mar online tippre. .., mig nem tudod mi a baja. 

a polir csak  segitseg. de attol meg lehet teves diag.

 

szkop mondana meg a tutit. 

ha az nincs, akkor lutri a csere. (bar tennek ra egy belast ) 

Előzmény: Dzseri (145747)
cam aro Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145748

apro tuskevel trapez rugot kiakasztod a perem mogul.  

kijon rugo, kijon dugo. 

 

dugo vegen apro lepcso, jo tokmany megfogja. 

1200-es vizpapir, boven locsolva valami folyadekal ket ujj kozt nagyon finoman. 

 

resolaj csobe facsavar, ez tokmanyba.. hosszan hagyva hogy gumin tudjon  egytengelyulni furattal.

masik vege felhasit. 

1200-as vizpapirt legyezosre felcsavar. 

boven locsolva furat polir. 

elmos, osszerak, orul. 

 

igy-e.. >> 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/21879733-a17b7fcf/user

(ez siemens /?/ de az most tok mindegy. ) 

Előzmény: Dzseri (145744)
Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145747

Unix bárdinál csak meat and doria vagy era van. az is negyven kedvességgel. 'baszoknémá bele kirendelek egyet. INkább melyiket a kettő közül?

Előzmény: cam aro (145745)
Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145746

Nyugi, A6 elektromos "gyújtáskapcsoló" kormányzár motorját is javítottam már meg. Azt az apró kis szart, igen ami a játékautókban is volt a 90es években. TAlán azokon is Johnso Controls felirat volt :D Ilyenkor annyira nem hiszem el, hogy kettőből kettő is szar :( Pedig láttam már ilyet, de mindig szkeptikus vagyok mindennel amíg nem látom a saját szememmel, ismersz már ennyire talán :)

Előzmény: cam aro (145745)
cam aro Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145745

na jo, hat en nem talalom a sajat posztjaim. ..:o

..szvsz az a keresgetos tipp lehet kerek erdo kozepere visz.  

 

hozam szabalyzo ketely eseten felszoktam polirozni szabalyzo huvelyt, es dugattyut is. 

(mert gyorsabb igy, mint szkop ) 

van vele macera mert apro,bar ez csak szerszamozottsag kerdese.

.. azert igy, az esetek 90%-ban helyre jon a nyomaszabalyzas. 

 

tehat en poliroznak egyet legeloszor, de nalad lehet hajhullas lenne ha meglatnak mit muvelsz. :) 

========================

Előzmény: cam aro (145742)
Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145744

NEm kellett volna még akkor a másik mondeszt visszaadjam, abból kellett volna kivenni a nyomásállítót és beletenni próbára. Kössz cam. Kirendelnék egy újat, de még 45 pénz. Ha meg nem ez a baja akkor baszhatom. mindenesetre szétszedem, HA szétszedhető. (egy 1.5 dci ével próbáltam ki, ugyan az)

Előzmény: cam aro (145742)
cam aro Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145743

ettol engedelyeznie kellene az inditast. 

...szerintem .. 

Előzmény: Törölt nick (145739)
cam aro Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145742

tipikus ford jelensegnek tunik. 

 

az oka megvan, sok minden mas mellett  / levego. tapnyomas, stb/ az hozamszabalyzo szelep all az elso helyen.  

ez lehet kontaktos (barhol a korben ) , lehet csak mecha szorul. 

mindketto elofordul. 

 

ha baloldali keresot hasznalod, " ford, tdci, delphi, hozamszelep, polir/polirozas  stb  " talalsz sok posztot rola.

nem mintha lenyeg lenne.. de esetleg egy polirral megis bizonyosodhatsz rola.. :)

 

Előzmény: Dzseri (145741)
Dzseri Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145741

Kedves kollegák! Segítséget kérnék. Adott egy mondeo 3-as 2004-ből FMBA motorkód, euro 3-as verzió. Hibásan lett vásárolva, gyors diagnosztika, porlasztós. 4 porlasztó bevizsgálás, mindegyik halott. Lett bele 4 bontott, természtesen először bevizsgáltatva. 3 hibátlan, egynek magasabb a résolaja mint a megengedett, de a porlasztós szerint nagy problémát még nem okoz, ellenben a magasnyomásút le kell venni, mert valószínűleg az spénesedik. Oké, pumpa le, felújítás után össze lett rakva, új gázolajszűrő, rail cső, nyomásérzékelő, nyomócsövek, nyomásszabályzó féktisztítóval levegővel átfújva, injektorok felprogramozva az ecu számára. Szépen jár, csendes, nem füstöl, teljesítmény az egekben. Ellenben normális használat mellett mondjuk emelkedőnek felfele 1600-as fordulat környékén (de mindenképp 2000 alatt) már felépülőben lévő töltőnyomás mellett egy rántás, hibajelző sokszor motor leállás. Újraindítás után megy tovább. A problémás porlasztót kicseréltem, egy olyan autóból aminek két nappal előtte lett bevizsgálva mind a 4 csúcsa amik hibátlanok. Sajnos a másik autó euro4-es volt, és nem 501Z hanem 504Z végű porlasztóval rendelkezett, és őszinte leszek, ezt fel sem programoztam. Hibajelnség, hibakörülmény ugyan az. Nyomásszabályzót cseréltem, ugyan az. Nyomásérzékelőt többször átfújtam, ugyan az. (Mellesleg a másik mondeo is pont ugyan ezeket a hibákat produkálta, pont ugyan úgy mint ez, ott a nagynyomású pumpa javítása ugyanazon a helyen azonnali teljes sikert hozott)
Újra levettem a nagynyomásút, újra elvittem bevizsgáltatni, szétszedetni. Spén nincs benne, minden újra szétszedve, újrahúzva összerakva, nem találtak rajta semmit. Hiba természetesen ugyan úgy megmaradt. A két hibakód:

-P0251 Befecskendező szivattyú üzemanyag adagolás vezérlés A

-P1211 Befecskendező vezérlő nyomás magasabb/alacsonyabb mint a kívánt (motor jár)

 

A két autó esetében ugyan úgy dolgoztam, ugyanazokat a mozzanatokat használtam, ugyanannál a porlasztós/magasnyamásús műhelyben javíttattam ( mellesleg mostmár 6 éve velük dolgozok, nemigen fordult még elő a munkájukkal baj)

Valakinek még ötlete? Valaki aki járt már így?! Köszönöm! (és persze a szokásos, mikor lesz már kész, pénz áll benne, mértnem jó stb stb stb....)

mica-r Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145740

Szivattyút hallod időnként menni? Esetleg a nyomás szenzort nem könyökölték le? A nyomástároló labdánál van.

Előzmény: technikman (145736)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145739

Ez meg a masik:

01316 - ABS Control Module: No Signal/Communication

 

Előzmény: technikman (145736)
soldy53 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145738

Kösszi combi27 :-(

Próbálok találni valakit Pest-megyében.

Esetleg nincs javaslatod?

Előzmény: combi27 (145733)
cam aro Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145737
Előzmény: technikman (145736)
technikman Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145736

Sziasztok!

 

VW Lupo automataváltós (hidro-mechanikus)

Olajat cseréltek a váltóban, ( ? ) ezóta nem indul, nem is forgat az indítómotor.

Két hibát olvastam ki a váltóvezérlőből:01316 és 00841.

Mindkettő törölhető volt.

Milyen komponens tilthatja az indítást?

combi27 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145735

Multinál dolgozom tudom miről beszélek.  olvasd tovább:  

Sokan jártatják a szájukat, de mikor mondom nekik hogy "akkor mutasd meg haver" , elsunnyognak, vagy "nem az én dolgom megcsinálni, csak megmondani"...

 

Mindegy hány fős a létszám ha van egy főnök és ezt csinálja...és azért ez a nem szeretem kategória kb mindenkinél...

 

Az hogy Te is ugyanúgy melózol a többiekkel (amit ugye én nem tudhatok...),  a fenti véleményem annulálja is  :D

Előzmény: novothauto (145729)
Törölt nick Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145734

Még egy kérdés:

 

Renault laguna II

2001, 16. Benzin, 107 LE, K4M710 motor, JH3 váltó, szín szürkés lilás kék..

 

Váltóolajat szeretnék cserélni - hideg időben 10 fok alatt az egyest kettest nagyon nehezen veszi, van hogy nem merem jobban erőltetni félek eltörik valami,  de melegben már minden oké, ezért gondoltam a hidraulika olajra is de nem változott semmit, vagy elkopott a kuplung...?

 

Szóval a Renault kezelési azt írja: Tranself TRJ 75W80 Api: GL5 kell bele, de ilyen már nincs csak NFJ vagy NFP 75w80 , de ez nem Api:gl5 hanem gl4+ .... Ilyenkor mi van?

combi27 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145733

utána néztem, a D3-as (163 lovas dízel) Volvókba a 6 sebességes Aisin TF-80SC (81SC) váltóját tették..

némileg rossz hír hogy ennek a váltónak kb ennyi km az élettartama (vagyis egyes alkatrészeinek)..Legalább is az Insignia fórumon panaszkodnak rá rendesen (Insigniákba is ezeket teszik a mai napig..) 150-160 ezer km-nél elkezd durvábban váltani, majd pár 10 ezer után félrekapcsol, csúszik  a váltások között.. a 200 ezer km-t nem sok ilyen váltó éli meg úgy hogy ne váltson szükségfutásra..

Az Aisin váltóknál általában a szeleptömb megy tönkre (vagyis a szeleptömbben levő szolenoidok, de magát a szolenoidot szinte felesleges cserélni, mert kikoptatja a szeleptömböt is)...

Ahogy néztem a szolenoidok kapcsolásait egyes fokozatoknál, az alacsonyabb (1-2-3-as) fokozatokat 3 szolenoid kapcsolja, ebből egy az amelyik mindegyik fokozat kapcsolásában részt vesz...nagy valószínűséggel ez kophatott el... vélemény SK, garancia nincs rá!

 

Ha budapesti vagy, jelentkezz be egy váltószervízbe ahol egy menetteszttel egybekötött diagnosztika után megmondják a tutit...szeleptömb csere kb 250-280 ezer forint, a váltót elvileg nem kell levenni hozzá, ha friss az olajcsere akkor azt sem kell megejteni (olajat sem kell leengedni hozzá azt hiszem).A csere megvárható, általában 3-4 órás művelet...

 

sajna az automata váltó javítása a "nem olcsó" kategóriába esik...

Előzmény: soldy53 (145731)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145732

Lehet olajcserekor keveset töltöttek bele...

Előzmény: soldy53 (145731)
soldy53 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145731

Kösssz combi27,

160000 lesz hamarosan, 150000-nél volt olajcsere. Főleg az alacsonyabb fokozatoknál és hidegen nagyon feltűnő. Nem-igen tudom hány sebességes, de garázsban áll, látnám, ha elfolyt volna

Előzmény: combi27 (145728)
novothauto Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145730

Még egy, itt csak én szerelek fetrengve, mert a két mechanikai szerelőnek van csápos állása.

 

 

Előzmény: novothauto (145729)
novothauto Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145729

Itt az a helyzet, hogy direkt vettem fel irodai munkára munkafelvevőt, illetve

van egy anyagbeszerző. Pontosan azért, hogy én az autókkal tudjak foglalkozni.

 

" Multinál dolgozom tudom miről beszélek."

 

Hogy jön a multi egy 5-6 fős műhelyhez? Összehasonlíthatatlan.

Főleg, hogy itt a vállalkozás tulajdonosa fetreng az autók alatt.

 

 

 

 

Előzmény: combi27 (145725)
combi27 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145728

automata váltóval kapcsolatos hiba lesz :D kicsit bővebben, km futás? váltó típusa (5-6 sebességes)? olajcsere volt e a váltóban, milyen fokozatoknál ránt, hidegen vagy melegen....

pár gyors lehetőség: váltóolaj tönkrement, olajszint alacsony, szeleptömb kopás

Előzmény: soldy53 (145727)
soldy53 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145727

Üdv

A vas Volvo V60, a motor D3 és 2011-es. Korábban nem tapasztalt hirtelen rántással kapcsol le és föl az automata váltó. Valaki tapasztalt már ilyet? Mitől lehet ez??

C20NE Creative Commons License 2015.10.01 0 0 145726

...és Tibor lassan rájön, hogy a HR egy külön tudomány és nem véletlenül vannak a nagy cégeknél erre profik :-))))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!