Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Érdekes ez a Güde, felvitte az árait, nyílván azért, hogy sikerüljön elitebb márka arculatát kialakítani, pedig nyilvánvaló, hogy csak összevásárolja a kínai kaszák tartalmát, meg a realm fűrészeket és körbedizájnolja -és imázsolja .
Heló mindenki. Kedves papának van egy fs 350 fűkaszája. Rám vár a szervizelése, szétcsúszott a berántózsinór. Ehhez kellene segítség, mert van ott rúgó, 2 alátét kisalátét stb. Magamtól nem jövök rá a helyes összeszerelési sorrendre.
Én csak azt láttam, hogy megy a pumpa felfelé. :) Nem a motorban, hanem a fejben. Dolgozni szerettek volna vele ezekben a napokban, s csak a méreg volt a géppel. Építkeznek, kellene a hely ami most gazos. De legalább megoldódott a kérdés. Lesz annak a kaszának még dolga. :)
Gyanítom, nem voltak nagyon lelkesek, mert pumpedli nélkül is beindul, bár nem a második rántásra. Amire ők gondoltak, az az elektromos. Ott tényleg úgy megy optimális esetben : indít - és tényleg ! :-)
Ez volt a nyerő. Tegnap, mikor segítettetek, próbáltam őket rávenni, hogy tovább kell pumpálni. De biztosra akartak menni és visszavitték. Ott meg a második rántásra beindult.
Ettől függetlenül mindenkinek köszönöm a gyors segítséget.
Az ilyen pici ccm-es kétütemű gépek érzékenyek a benzinre is.
Szóval lehet, hogy döglött benzint kapott, azzal meg lehetetlen beindítani.
Olyan helyen kell venni, ahol nem vízezik és gyakran szállítanak frisset a tankerek, sajnos környezetvédelmi okoból bizonyos dolgokat kihagynak a benzinből, a készítése során, bizonyos dolgokat meg beleraknak ugyanezen okok miatt.
Jó kis bolt lehet, ahol nincs pár liter benzin a gépek kipróbálására.
Szóltam neki, de épp indultak. Visszaviszik a boltba. Még egy próbát tettünk az említett pumpával, de nem jelentett semmit. Pár óra múlva kiderül, mi lesz a történet vége. Azért köszi, hogy segítettél.
Nekem kapálógépem van, vagyis ismerem, hogyan kellene mennie a dolgoknak. Ahhoz hasonlóan lehet ezt is berántani és nem érzek semmi furcsát miközben rángatom. Csak kimerült a karom. :))
Mint régi sokszoros trabantos, hasonlót mondtam én is neki. :))) De segíteni nem is tudtam, mert nem ismerem ezt a kütyüt. Nem is akartam, mert garis és az ünnepek után visszaviszik.
Mivel én nem láttam szikrát sem, de az üzemanyag adagolását is kétségesnek vélem, azt gondoltam, kell lenni valami fő elzáró csapnak és valami főkapcsolónak rajta.
Azért köszi, mindjárt átmegyek hozzá és megnyugtatom, hogy kapott egy vacakot. Én is kérdeztem, hogy próba nélkül vette át? Igen, mert nem volt benzin a boltban. :))
Üdv a topic lakóinak! Kérdésem van, hátha tudja valaki a választ!
A szomszédom tegnapelőtt vett egy bolti új Güde damilos/vágótárcsás fűkaszát. A pontos típusszámot nem tudom, valami 60 ezer forint volt, ebből talán lehet következtetni.
Sajnos se kép, se hang. Nem indul. A használatit én még nem néztem át, de szerinte csak a keverék kell bele, szívató 3x és lehet rángatni. Kivettük a gyertyát, tök száraz. Fémrészhez érintve nem látni szikrát. De ez esetleg az erős nappali fény miatt nem észlelhető.
Kell valami varázsigét még tudni az indításhoz? Köszönjük.
Saját véleményem szerint nem használ a motornak, a gyártók sem véletlenül nem ajánlják hozzá a 3mm-es damilt, sőt még a nagy kaszákhoz sem 3mm-es damilt ajánlanak, asszem stihl damilból csak 2.4-es van. (vagy 2.7)
erre vagyok kíváncsi vág vele gond nélkül csak nem tesz valamit tönkre? vagy pl drótkerítésbe akadva nem szakadozik úgy mint a másik 2méter ráfért a 3asból is
Jó estét mindenkinek!Van egy fűkaszám műanyag damilfejjel.A probléma vele ,hogy a damilfej rögzítő csavar összeolvad az orsóval.A fűkaszát már 1,5 éve használom ,de a damilfejjel soha nem volt semmi probléma.A damilt biztos,hogy jó irányba tekerem fel, ez nem okozzhatja ezt.Én a rugóra gondolok.Szerintettek? Mi lehet a baj?
Azért van ekkora árkülömbség mert az alko-ban olasz motor van, az einhell meg egy szar kinai gép az einhell akor volt jó amikor még a németek gyártották.
hali egyik ismerős ki akarta pucolni a fűkaszáján a karbit valami alkatrészt kifújt belőle kompresszorral azóta mindig bezabál, leáll alig indul a gép hétvégén elhozza, ha ért valaki ilyesmihez akkor írok pontos típust (valami stihl) és csinálok képeket a karbiról és ahonnan hiányzik az a "valami"
Oké akkor majd szert teszek egy adag zsiradékra. Van itt nálunk egy elég komoly kisgépbolt meg szervíz. Jó hogy említettétek mert én rákentem volna a gépzsírt!
Köszi szépen a kimerítő válaszotokat Hentes8 és 4125.
A keveréket ugy adagolom neki ahogyan azt te is javasolod, a pihit is úgy kapja 1 tank üz. után egy kis motoszkálás mivel elég halgatni addig is. A burkolat nekem nem szúrja a szemem bár vannak kisebb gépek is.
A szöghajtás zsírja az diret erre van vagy jó az egyszerű gépzsír is?
Viszont nekem az a burkolat egy kicsit berezonál a kipöfögőnél. Meg hamar kilazulnak a csavarok, már kétszer húztam meg őket. Egyszer vásárlás után na meg már használat után is. A másodiknál már furán nézte magam elé miért lazul ilyen hamar az első meghúzás viszont nálam alapvető mivel nem bízom a gyárban és tekertem is a csavarokon 0.5-1 fordulatot is. Mindennel igy bánok Javaslom mindenkinek!
Képzeljétek találtam a pincémben egy teljesen működőképes fűkaszát. :)))))))
Picit rozsdás volt a drága, de a fanyél teljesen újszerű állapotban van, :)) meg a pengét megkellett éleznem és egyúttal lefestettem sztálin szürkére. :)))
Tudjátok olyan biohajtású amelyik kólásborral felessel meg fröccsel szokott működni.
Végül is be kell valjam tudtam hogy a pincébe van. Ezért találtam meg. :))))