Légyszíves ha módodban áll, akkor küld el az E-mail címemre (m62-181@freemail.hu vagy v43-1073@freemail.hu -ra) az M62-066-ról készített fekete-fehér fotóid, mert le szeretném tölteni őket. BMP formátumban sajnos nem tudom letölteni innen. Ha van még néhány kuriózum fotód MÁV M62-esekről, akkor az is érdekelne. Cserébe Én is küldök képeket M62-esekről.
"Ez a vonat nem Bz-s szokott lenni amúgy?"
Nem (legalabbis, ha ez tenyleg az, aminek latszik), hanem Csorgos. Tobb Bp-Zeg ill. Bp-Szhely/Zeg vonathoz van olyan csatlakozas, hogy Celldomolkrol elinul egy Csorgo egy kocsival gyorsvonatkent Bobara, ott osszekapcsoljak a Pestrol erkezo kocsikkal es egy vonatszamon mennek tovabb Zeg-re. Tkp igy viszik a Csorgot Bobara a zalaegerszegi vonathoz. Vissza hasonloan, a Zeg-i vonat Csorgoje Bobatol egy kocsival megy tovabb Cellbe, a tobbi villanymozdonnyal (ill esetlegesen a Szombathelyrol erkezo kocsikkal egyesitve) tovabb Pestre. Itt vsz. a Csorgot helyettesiti a Szergej+rezso.
G.
Ez egy nagyon komoly és gazdaságos gyorsvonat volt Zalaegerszegre. ~2000 LE-s felújított dízelmozdony, rezsó, és 1 db személykocsi. Mentségére legyen mondva, hogy Bobán valószínűleg még kapott néhány vagont.